![]() |
Hoi:wave:
|
mensen, willen jullie ff hier op klikken?
http://www.liptonicetea.nl/beyoursel...reampage=37757 en dan komt er een pop-up..moetje ff reactie achterlaten, hoe meer reactie, des te meer kans didi heeft om haar droom waar te maken :) |
Citaat:
|
Citaat:
mark 2004-03-31 18:18:26 ik hoop dat je wint! good luck :d :d The6thgate 2004-03-31 18:31:01 weer een reactie erbij en succes:) :D:D me 2004-03-31 18:32:50 je wint wie is dit ? :+:+ |
ik kom ook weer eens dit forum bekijken :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga lekker een sigaretje roken, en daarna Monty Phyton - The Life Of Brian kijken en in mn bed liggen en heel vroeg slapen, want ik ben echt dood aan eht gaan de laatste tijd van mn slaap te kort....
|
Citaat:
edit- ik had net even veel posts als jij/als u/dan jij/dan u (streep weg wat niet van toepassing is) ouwe spammert die je ben 8-) |
zucht, morgen komen mn ouders weer thuis. echt relaxt zo'n week alleen
|
Citaat:
2e week van Mei gaan mijn ouders weer een weekje naar Frankrijk. Dan in de zomer vakantie weer 4 of 5 weken, dan in de herfst vakantie weer en in de kerstvakantie weer 2 weken. En tussen door met een beetje mazzel ook nog wel :) @Frox: Thanks. Ja. Ik ben in korte tijd uitgegroeid tot een equvilent van jou :) Ben ik nu ook cool? |
er is echt geen ruk op tv! :(
|
msn sucks
|
Citaat:
|
Ik heb voetbal wel opstaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En? Hoeveel staat het...
Ik ben te lui om de telefoon te pakken en dan naar benede te bellen om te vragen hoeveel het staat...:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
t is nu rust :) 0-0
|
nederland kennende zal het wel een hele boeiende wedstrijd zijn:O :z
|
ik ben dan ook stand-up comedy aan t luisteren :D
lach me rot :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben die islamieten dat hele zooitje nou nog niet van de wereld geblazen? Godver. Moet eens opschieten want zo is het neit leuk meer hoor.... Kut voetbal..
|
tanden poetsen ik ga:p :wave: :wave:
|
Citaat:
Ik ook, maar neit tandenpoetsen amar even roken. Ben zo terug. :wave: |
ojee
mijn sig was te lang, laten we klagen :no:
miereneukers |
Ik nieste net :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Hej lekker ding :) |
*geeuw*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
ik gaat slapen :wave:
|
mjw
|
Citaat:
|
kheb hoofdpijn gekregen vanavond...
bleh |
Citaat:
Ik gisteren en nu nog veel erger. Damned kater ook.. 2 dagen 8| :rolleyes: |
Citaat:
|
Goede morgen :):wave:
|
Citaat:
|
Zo, ook al weer aan het werk?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.