![]() |
Ik voel me goed. :)
|
goed verliefd
|
Dat is mooi :)
|
vandaag alweer 5 maand samen :)
|
Gelukkig.. heb nu 9 maanden met me lieverd :*
|
ik voel me helemaal wauwie 8{
|
Citaat:
|
Gaat nog steeds goed. :7
|
Jup, alles gaat nog steeds lekker. :)
|
ik zit nu op een week en een dag :+
|
hmm :love:
|
ik voel niks
|
:love:
|
Ik voel me verdrietig, bedrogen, maar nog steeds zoooo verliefd :? :?
|
Citaat:
Met mij in de liefde gaat ie goed! :love: Heb 'm alleen sinds vorige week maandagochtend niet gezien. En omdat ik nu midden in mn tentamenweek zit, zie ik hem pas zaterdagavond weer. :| fijn. |
Goed :) :love:
|
Flikker :yes:
|
:d
|
Ik voel me momenteel op het gebied van liefde helemaal fantastisch O-) heb een hele toffe lieve vriendin nu 2 maanden en een week precies :yes:
zou me geen beter meisje voor me kunnen wensen... |
liefdeloos
|
Er lopen gewoon teveel leuke jongens rond :Y)
|
iC voel me duss eCht kut in de liiefde:( help!
|
iC Can Urr ooC eCHt niEd mEeur teCHen
|
Citaat:
:$ Maarrrr hij is heel leuk!! Gister hele middag en avond bij hem geweest :love: Maar nu heb ik opeens het gevoel dat er iets fout is :( Maar eh ik hoop dat dat gewoon alleen mijn onzekerheid is :O |
superrrrrr :$
|
Nu het wat lekkerder weer lijkt te worden krijg ik helemaal zin om buiten dingen te doen in de lente/zomer. Lekker samen in t gras liggen, wandelen en dat soort dingen.. :love:
|
prima :)
|
Citaat:
ik kreeg vorig jaar in mei 'verkering' en we hebben zooooveel door parkjes gewandeld en in de tuin op een kleed in het gras gezeten :love: verlang ik nu ook weer naar |
up en downs...
De ene keer vliegt ze om mijn nek. De andere keer hoor je er bijna niets van... tja. Er is dus nog niet zo veel verandert. Maar ik vind ze nog steeds geweldig |
Vandaag 9 maanden :)!
Het gaat perfect. Merk wel dat de enorme verliefdheid wel iets afgezwakt is, heb op zich ook wel weer oog voor andere mannen (normaal denk ik, en alleen oog ;)). Maar zie in hem nog steeds de perfecte man :love: en wat we hebben is echt heel bijzonder. |
Citaat:
Ik wil ook graag naar de dierentuin nu!!! |
ik mis 'm zoo :'( al 2 weken niet gezien en we moeten elkaar nog 1 week missen blughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
Citaat:
waarom zien jullie elkaar zo weinig? :o |
Super :) Ben er helemaal trots op dat 't al best lang goed gaat. :7
|
Niks geworden :(:(
|
Citaat:
En ik en kevin zien elkaar nu ff weinig omdat ik zat met een tentamenweek en mijn werk en nu hij dus. Maar aankomend weekend gaan we het helemaal goed maken!:D Inclusief een release party van een CD waar hij aan heeft meegewerkt! http://www.studiowest.nl/blended.html :Y) |
goedgoedgoed zeker nu ze een kamer heeft met een bijna 2 persoonsbed :7
al bijna 15 maanden :{ |
Citaat:
|
Ja.. hij smste te weinig ;)
|
Citaat:
|
Omg, sms-verslaafd?
Ik durf bijna niks negatiefs te zeggen, straks wordt me verweten anti-Melisss te zijn O-) |
Citaat:
Dat had ik toch al terug genomen :( |
Citaat:
|
volgens mij breng ik ongeluk:') normaal gesproken heeft ze nooit iets en nu een tijdje terug dr arm gebroken, blaasontsteking en net belt ze dat ze in t ziekenhuis zit met een stuk biefstuk wat muurvast in de slokdarm zit:?
verder gaat t prima zolang ze met de pech kan leven:+ |
Ze moet maar wat voor je over hebben..
|
Citaat:
Nee maar als iemand weining van zich laat horen dan komt dat ook niet echt geinteresseert over |
Er is geen liefde aanwezig meer voor mij, ben weer vrijgezel :+
|
gaat hard bij jou:+
|
Een biefstuk muurvast in haar slokdarm? :')
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.