![]() |
Dick Bruna!
|
Ja?
|
|
wat nou, dit was hartstikke ontopic! Maar we zijn het eens geworden, dus kan wel lockje;)
|
Citaat:
|
Sinds when do we care?
|
Citaat:
|
Citaat:
stomkop! |
Citaat:
|
ook hoi:) jij bent het toch wel mt ons eens heh? (A)
|
Ja, maar dat betekend niet dat je zo hoeft te reageren.
|
sorry :(
ik ga wel fv lief doen :) (A) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus, als ik het goed begrijp:
-Is god pedofiel. -Is god bisexueel. -Ben ik het bezit van god. -Is god beter dan mijn echte vader, ookal heeft hij deze klotewereld geschapen en ookal doet hij geen flikker aan de kwade dingen in de mens omdat ze dan niet meer zouden doen wat ze zelf willen. Terwijl dat nergens op slaat omdat een grote behoefte (=willen) van de mens is: vrede. -Moet god via een opgegraven en verkeerd vertaald boek, via een bepaald persoon, via internet met mij in contact komen? -Moet god gebruik maken van emotie-opwekkende filmpjes en muziek omdat dat hem wat overtuigender maakt? Dacht het niet. |
Hoe weten ze zo zeker dat "GOD" een hij is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja éindelijk heb ík een keer gelijk.
halleluja! |
Citaat:
|
Zo staat het in het boek ja :{
|
ja, want zonder dat boek zijn die sukkeltjes nix
|
Citaat:
|
ik geloof wel dat er iets is.. na de dood.. maar niet dat god de mens heeft geschapen.. dat is.. dat.. dan waren er adam en eva.. ja? en toen.. kregen die kinderen.. en waar moesten die dan nakomelingen mee krijgen? met hun broertjes en zusjes? dan krijg je toch op een gegeve moment alleen maar mongolen..?
|
Citaat:
dat is wss bedoeld als een voorbeeld of hoe noem je dat. eva staat voor alle vrouwen en adam voor alle mannen. Of, god maakte wel meer mensen, maar alleen adam en eva mochten in het paradijs wonen, omdat zij de eersten waren. idk |
pfff...
God heeft de aarde niet gemaakt.. en de mensen al helemaal niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dood = dood. Je gaat niet naar een ander lichaam om meer te gaan leren... |
jaa oke.. volges mij was dat een opvliegerr van me..
ik ben best wel van mening veranderd deze laatste weken.. onder andere door een discussie op school.. maar ik geloof nogsteeds in de hemel.. |
HeaVeN ShaLL BuRn
|
je gelooft er toch niet in?
hoe kan het dan branden volges jou |
Hoe ziet de hemel er dan volgens jou uit?
|
This image is availeble at http://edp.org.
|
Citaat:
das een liedje Eindzeit - heaven shall burn |
Toll
|
is dat duits?
|
Citaat:
|
huh? ow god.. ik krijg hallucinaties..
|
succes dermee
|
Thankss
|
<------ = confused
|
ja ik ook...
jij had net een bericht gestuurd met een link der in.. denk ik.. ow fock 'k moet weer ff me koorts opmeten.. |
ahum
|
hmm..
|
Citaat:
blijkt dat er ook weer niets van het kerstverhaal klopt XD |
Waar vergelijk je het tegen? Tegen hoe kerst nu wordt gevierd?
|
Kerst = Commercieel :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.