![]() |
Citaat:
|
Nee, waar slaat dat nou weer op! Doe ff een keer serieus!!
|
Citaat:
|
Als zij jou dingen toevertrouwd dan kun je haar ook vertrouwen. Anders verteld ze jou ook geen dingen.
|
Ik denk meer dat ze probeert m'n vertrouwen te winnen en te krijgen door dingen over zich zelf te vertelen.
|
Je moet niet zo negatief van andere mensen uitgaan. Niet meteen overal wat achter zoeken!
|
Je kunt nooit iemand 100% vertrouwen, ook jezelf niet.
|
Jawel, je kan iemand wel 100% vertrouwen. Je kunt jezelf 100% vertrouwen en je kunt God 100% vertrouwen en ik heb nog wel meer mensen waar ik 100% op vertrouw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emo niveau stijgt het dak uit.
|
Jammer alleen dat een persoon met echte problemen het allemaal moet verklaren met 'emo'.
|
omdat ik het enkel in emo KAN verklaren.
|
Jij wel ja, maar als je een beetje NADENKT, zie je dat het gewoon problemen zijn waar je overheen moet komen (of zelfmoord plegen als je niet anders wilt/kunt).
|
Waarom scheld je mij uit voor emo? Ik ben geen emo, zie er niet zo uit en zal het ook nooit worden!
|
deed hij dat?? XD
|
Nee hoor.
|
ooh oke.
ik dacht al.. |
Jij blij!
|
Citaat:
|
och
toch handig zo'n dagboek dan |
Waarom moeten mensen elkaar toch altijd afkraken!? Waarom kan er voor problemen nooit eens samen een oplossing voor gevonden worden!?
Als je iemand niet begrijpt waarom diegene zich niet lekker in zijn vel voelt of dat diegene dingen doet die je niet begrijpt... Probeer er dan minstens respect voor te hebben, je hoeft ze niet perse te helpen als je dat niet kan of niet snapt, maar trap die mensen niet nog verder de grond in!!! RESPECTEER!!! Zelf ben je echt niet beter!!!! |
Als je kritiek hebt op de houding van sommige hier,
dan ben je op het verkeerde forum ;) |
Citaat:
|
Vind ik ook,
Maar dan ben je nog steeds op het verkeerde forum. :) |
Citaat:
|
Het enige wat ze hier doen, is afkraken, afkraken, etc.
Dus je past je aan. of je gaat ervandoor. Kill or get killed.. soort van :{ |
Citaat:
|
Dan ga je ervandoor,
Tjuus :wave: |
Citaat:
|
Fijn zulke mensen,
Je legt het uit, en je krijgt stank voor dank :') Zegt toch iets over iemands persoonlijkheid. |
Citaat:
|
@ Caatjuh
Je profiel zegt 21, maar je typstijl zegt meer iets in de richting van.. 13? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders houd je het niet zo lang vol hier :)
|
Citaat:
|
Vrouwen van 21?
NeukeN? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef alleen maar advies. Je past wel snel aan, dat moet ik toegeven.:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik aan het eind van die grap sta terwijl jij huilt *) |
Citaat:
:') Hoezo tegenstrijdig? |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, nummer 56 van dit forum zijn lijkt me ook best leuk hoor, overleef je vast wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou bij deze!!! |
Citaat:
Meisje, echt... Doe het jezelf niet aan *) Ik vind het al zo vervelend dat ik al 3 mensen delult heb deze week. Mag ik ook een kee vakantie? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.