![]() |
beide 95 euro boete voor fietsen op de snelweg en toch nog steeds niet willen werken, ookal kunnen ze dan misschien niet mee naar terschelling. sukkels :{
|
omfg ze willen mij niet er bij omdat ik een meisje ben. Ik ben er sws altijd al!! naaiers.
|
Is best voor te stellen hoor, alleen met jongens is anders en daar hebben we soms behoefte aan
|
dit is een andere situatie. dat jongensgedoe snap ik ook wel.
hun volgende argument was dat ik een klas te hoog zit volgend jaar.. kan ik dan nog mee leven denk ik.. :( |
Je zit een klas te hoog en dus mag je niet mee?
|
het is voor de techniekgroep op school, ik help altijd mee en snap dus het meeste al, maar ze willen iemand die volgend jaar in de 4e zit ofzo. En ik zit dan in de 5e..
|
Vanavond weer alleen slapen.. bwek.
|
^ Heerlijk toch?
Ik moet morgen zooo veeel doen. |
Morgen er om 5 uur weer uit voor het verdedigen van ons story board en manuscript.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen wéér hoofdpijn...
|
Ik ben ziek.
|
hooi koorts =( en vergeten medicijnen te slikken
|
Mijn posts verdwijnen steeds op een magische manier.
|
werken ipv zonnebaden :{
|
de tijd gaat ineens heel snel en moet nog vanalles inpakken en doen..
|
Dat kesha mens heeft alweer een nieuwe videoclip.
Waarom mag dat mens überhaupt nummers maken? Bah. |
Tros muziekshit gemist, op zich geen ramp, maar daarna zuipen en gratis bier en 3 uur thuis en ouders niet zo blij en met meer lucht dan iets anders in m'n darmen op school zitten.
|
Blegh.. een zwakke enkel hebben is maar niks hoor :no:
|
Loki is een neuroot.
Sjeest de hele kamer door, valt mij lastig en gaat mauwen als ik het niet toelaat. Neuroot. |
Necroot?
|
OT: het is uit tussen ze, maar nu kan het me niet zoveel meer schelen:{
|
Nog veel te doen vandaag. Komt 'ie vandaag aanzetten met een deadline voor het essay. Morgen. :{
|
Eerder weg gegaan, en nu dingen regelen en afmaken!
|
Loki bijt de hele tijd aan mijn laptopkabel, krabt in de bank of krabt in mij.
Ish niet loik. |
Citaat:
|
Wat is een Loki?
|
Citaat:
|
Wij hebben ook een kat maar die krabt en is altijd buiten. Komt 'ie een keer binnen en dan meteen kneiterhard gaan lopen mauwen. Dat beest heeft al erg veel vliegles gehad van m'n pa.:yes:
|
Citaat:
|
Waarom, die beesten landen toch altijd wel goed.
|
Als ik m'n fiets binnen zet 'savonds zit hij ook altijd van het garagedak te loeren tot ik naar binnenloop. Dan springt ie in me nek. :+
|
Ik moet aids krijgen van iemand.
Ik probeerde slechts een simpele discussie aan te gaan en zelfs dat was teveel. |
Morgen er om 7 uur uit. :z
|
mogren nie nuekn
|
en wel hoofdpijn? :+
OT: School is er achter gekomen dat we 70 uur te weinig les hebben gehad deze periode en die mogen we dus nu in de laatste 3 weken inhalen.. eikols. |
neeeheeeeeeeeee nwatn papplel
|
Kutkutkut al mijn plannen voor vanmiddag gaan niet door!
|
M'n kamer is heeeeet.
|
Alles is heet.
|
Dat knagende kankergevoel dat je iets vergeet godverdomme wat een pestkanker tering tyfus.8)
|
En nu moet ik zo al met school bezig. :z
|
^ik ben net klaar. :d
|
Ik vind het zooo vervelend dat ik niks meer voor school hoef te doen.
:z |
Wrijf het maar weer in. :(
|
Aaaaaaaaaaaah. Ik pak net een toetjes, neem een hap, voel een klonter in mn mond, spuug het weer uit..... was het groen..... :kots:
Ik eet NOOIT meer toetjes.:| |
Ik had me helemaal voorgenomen om weer eens niet te gaan bobben op vrijdag hé. Vraagt m'n moeder of ik m'n vader om half 1 's nachts van het station op wil halen want hij komt terug uit Parijs..
Daar gaat weer een avondje berenburg :'( |
Citaat:
|
Boehoe ja. :'(
ot; Voor de zoveelste keer een ergerlijke en zeurende pijn in mijn armen en benen. Weet nog steeds niet waar het vandaan komt. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.