![]() |
na2maandeneenkutgevoelhebbenomdatjeeindelijkjeexga atmissenendaaromvandieemobuienhebtenkeihardemetal gaat luisteren.
is kut.:x |
Citaat:
|
Neuh.
Ik maak mijn eigen T-shirts wel :d |
De pijn!
x.x x.O x.x Shihi :d |
Leve moe zijn!! :d
|
Buh.
Leve lui zijn :d |
lol...
|
iemand nog iets leuks beleefd?
|
nee.
Ik zit te cammen. Met mijn koekjes bij de hand :d |
nee.
Ik zit te cammen. Met mijn koekjes bij de hand :d |
ja, mijn connectie met dit forum was verkloot omdat ik 49 windows tegelijk openhad. nu werkt het weer ( voorlopig)
|
et forum doet gewoon raar... database error..
|
Fuck... het dichten zit er niet echt in voor mij vandaag. Het voelt alsof ik de woorden uit een moeras omhoog moet trekken. Heb nu al 2x een onafgemaakte.. fuck...
|
ja, ik ben ook inspiratieloos..
|
dat is het niet.
Ik weet wat ik wil verwoorden qua gevoel, maar geen enkel woord lijkt goed te zijn. Ik zal zo wat ruw materiaal posten. Heb net in art dump weer 2 nieuwe geplaatst. |
0
|
het zijn jou gedichten, jij moet ze afmaken..
|
ik weet.
wat denk jij? voor mijn gevoel is het gewoon niet af, en ik kan er maar niet achter komen wat er nu mist. Het raakt me niet op de een of andere manier, het moet van het scherm af spatten, maar ik weet ff niet hoe. |
Citaat:
Maar zo kan het ook. :) |
lolz
|
geprobeerd op dit forum te posten tussen alle database errors door. telt dat?
|
niet echt.
was aan het gamen in een window. |
Gaap..
Schrijven is kut 8| |
dat is jouw mening.
|
Agree.
Maar 't wil niet lukken. aan 5 van die pokkedingen begonnen en 2 afgemaakt. Die niet eens zo goed zijn 8| |
ken het probleem.
|
Ik heb m'n fopshopspul binnen :love:
|
gefeli, wat heb je gekocht?
|
Nou, die pruik, die wimpers en die panty die ik gister in nieuwe aanwinsten had gedumpt :+
|
ow.... netjes :love:
|
Ja, en dan moet je er een zwart minirokje bijdenken en schoenen met 12 cm. hak en felroze lippenstift en nagellak.
En ik ben compleet. |
sounds sexy :love:
|
Is het ook. :9
|
^^
|
Get back to the hotel, you! :[
|
daar zit jij ook remember?
Op die bank met die actiefilm en de chips O-) |
Wou hij niet zwemmen?
|
Citaat:
:d |
Zwembandjes vergeten? :9
|
maar tv kijken en zwemmen in een andere kamer tegelijk gaat zo moeilijk O-)
|
Zwembad was toch in de woonkamer naast de bank?
|
zit een scheidingswandje tussen, zodat niemand elkaar kan begluren ( hoewel dat best een interessant idee is :x )
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen "zwemlichaam" :d |
eentje maar? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thats my girl :love:
|
Citaat:
maar als het niet moet, doe ik het liever niet :+ |
Citaat:
|
Ow gelukkig, ik schrok al. :+
|
Citaat:
|
:)
|
:z
|
ja Am jij bent ook lief.
|
Yay! :d
|
9 Leden online en geen reacties.
Knap.. Heel knap.. |
ze zijn stunned van ons niveau.
|
:d true, true.
|
wij zijn gewoon goed :d
|
:') Dat is weer overdreven.
|
Kut zooi.....
sorry.. |
niveau daalt...
|
Citaat:
|
especially the beer part.
the laid part is diff for everbody, beer is universal :d |
Citaat:
|
just being honest.
gouden kooi niveau alarm! |
Citaat:
Je weet niet eens wat er aan de hand is. |
sorry mee eens.
ik ben ook maar een vertebratus apparatus. |
Citaat:
|
no prob
|
Ik wil 4k posts :{
|
Ennn..
Ik ga d'r vandoor. Bye :wave: |
Meh.
Ennu kan ik weer lekker met de visite gaan praten. Blegh. 8| |
Jaaaaa... :d
|
nou...!
|
Geen idee :d
Een of vaag mannetje. |
Citaat:
|
:$
He, doe nou niet |
*ziet iets opbloeien, regelt gauw een trouw kapel *
|
..8|
*slap* |
*biatchslap?*
|
Nee, gewoon een slap.
Om je terug naar de realiteit te slappen :d |
welke realiteit?
alles is echt tegenwoordig. zelfs dromen (bijna). dreams are not real but another reality. Alles is tegenwoordig echt, dus in feite is alles nep. |
Citaat:
|
treu.
zal zometeen nog ff de uitkomst van ruw materiaal 2 ( zwerft hier ergens in de slowchat rond ) in artdump smijten. enne, met filosoferen is niks mis! :{ |
Klopt, klopt.
Alleen ik kan d'r geen reet van. :d |
ik ook niet, ik doe maar wat ;)
|
"This is the year, where hope fails you!
The test subjects, run the experiments! And the bastard you know, is the hero you hate! But cohesing is possible, if we strive! There's no reason, there's no lesson, No time like the present, telling you right now, What have you got to lose? What have you got to lose? Except your soul... - JUST LISTEN!! I fight, for the unconventional My right, and it's unconditional I can only, be as real as I can, Because advantages, I never knew the plan! This isn't, just the way to by a martyr I can't, walk alone any longer I fight, for the ones who can't fight And if I lose, at least I tried!" |
ruw materiaal of finished?
looks promising. |
I dunno. :{
Dit is alles wat ik tot nu toe heb. 8| |
het is pas af als het af voelt ;)
|
It's not mine actually :d
Is van een liedje, En dit zijn de zinnen die ik graag wil gebruiken. |
als ik dat doe pak ik meestal 1 of 2 zinnen voor de opening van een couplet en schrijf ik de rest zelf.
Zou wel veel werk zijn met zoveel zinnen, maar mss de moeite van het proberen waard. |
Uitdagend, niet? :d
Maar ik wíl gewoon even wat werk hebben. Ik verveel me namelijk dood 8| |
dat is balen.
Get a job? |
Buh.
Ze hebben hier geen openstaande vacatures. |
schrijf je in bij cwi.
Heb ik ook gedaan. en ik heb nu best een chillle baan. ben blij dat ik naar het cwi ben gegaan. |
:+ Expres gerijmd, of ging dat per ongeluk?
|
per ongeluk :x
|
Ghehe, Ok.
Meh, 'k zal kijken. |
:)
|
Meh.
Die vent komt binnen nu en een half uur hier naartoe 8| Géén zin in. En dan ook nog om 6 uur golfen. Buh. Afbellen :[ |
welke vent?
|
*zip*
|
*zip*!!!!!!!!!!!???
alarmbellen |
:') Dramaking.
Niet zo puberaal :+ |
zou niet durven O-)
|
Gelukkig.
Anders kom ik je lastigvallen :[ |
Pubers!
|
bejaarde!
|
Citaat:
Jij bent ook nog steeds een van ons :+ |
ontkenningsfase :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou je niet zeggen :d Meh, I guess you're right. |
Ofc. i`m right.
I`m the boss. |
op je werk misschien ;)
|
Proest, gniffel :+
Ghehehe :d |
Citaat:
Dus ben ik nu hier de baas. |
says who except you?
|
Oh jee :x
Not cool.. Definitely not cool.. 8| |
Jullie hebben het maar te slikken.
|
-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, jammer genoeg wel 8|
|
Citaat:
Ga jij nou maar zuigen :yes: |
be nice plz
|
Oke :)
Maar dan ga j enu weer lief buitenspelen in je zandbak. |
nee.
|
a toeee?
|
no.
|
|
n.e.e.
|
Citaat:
|
die komt hard aan
|
Citaat:
Daar heb jij helemaal geen ervaring mee. De enige balletjes waar jij mee speelt zijn golfballen. |
Citaat:
Wat is dan de reden voor zo'n domme opmerking als "En ga nu maar weer lekker zuigen"? Dan kan je zo'n reactie verwachten. :) |
Citaat:
En zeker dan niet MIJN VRIENDIN quasi-grappig gebruiken. Wie denk je dat je bent? |
Ik ben mezelf.
Wie denk je dat JIJ bent? Een beetje high & mighty doen, terwijl je niet het niet eens tot forumbaas kan schoppen. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan geen FB worden? Mwa, zo zou ik het niet willen formuleren. Ik heb indertijd inderdaad AANGEBODEN fb te worden. omdat we toen maar 1 active FB hadden. Maar omdat ik goedkeuring van meer FB`s nodig had koste dat tijd en heb IK uiteindelijk gezegt dat het over was voor mij. |
een echte fb staat boven dit kinderachtige gemekker.
|
Citaat:
En hoe kan je goedkeuring krijgen van meerdere FB's als er maar één FB is? Moesten ze eerst meerdere FB's rekruteren om jou toestemming te geven ofzo? :? Clarification, please. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Beside`s je hebt een admin nodig om FB status te krijgen en die was er in die tijd ook niet. next? |
Citaat:
Of is dat ook sarcasme? :) |
Citaat:
|
Citaat:
BTTP; Dus, er was één FB en geen admin. Maar je hebt nog steeds toestemming van meerdere FB's nodig. Mja, niet echt logisch. Of wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Weetje, vroeger werd het als ziellig beschouwt om iemand tijdens een discussie o.i.d. op typo`s te wijzen. Beetje jammer dat je dit nu zelf doet. En joah is wel logisch, aangezien je alleen FB onder je naam krijgt na een stemming :+ Mischien moet je eens vragen hoe zoiets in zn werk gaat voordat je er met mij in discussie over gaat. ik schijn hier namelijk net wat langer dan jou te zitten EN meer ervaring met FB shit te hebben *) |
Citaat:
Sure, dat doe ik op de dag dat jij hier even lang zit als mij. |
Citaat:
Volgens mij wijs ik je niet op je typfouten? Maar zeg ik alleen dat je typfouten hebt :+ PDA-excuus? Anyway, Enlighten me, darling :) |
Citaat:
|
Citaat:
En why should i enlighten you sweetypie? Jij weet het toch al zo goed mister? |
niemand is perfect.
|
Citaat:
|
Citaat:
iets waar ik niet compatible genoeg voor was volgens jou? |
Citaat:
Volgens mij zijn de FB's er om de orde te handhaven, niet om voor te lichten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig speel ik al langer de Fb dan jij hier op dit forum rondhuppelt. |
newsflash: je bent een kut wannabe fb.
en met kut bedoel ik incompetent. |
Citaat:
dan mag je best een mening hebben heur, alleen beetje jammer dat jullie dit forum niet kennen toen het hier nog levend was. |
Citaat:
Next? |
Citaat:
Aangezien je het niet bij titel bent, en je gewoon van andermans accounts gebruik maakt voor je eigen egoïstische doeleinden. Sneu :{ |
Citaat:
|
Citaat:
typical, Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe issie meis? |
Citaat:
|
Citaat:
Goh vreemd dat ik dan als sinds december 2006 met de mogelijkheden rondloop :+ |
Citaat:
Aangezien er niemand op stond te wachten. Citaat:
Mja, daarom heb je ook gesolliciteerd voor FB en heb je met koeienletters "F0RUMBAAS" in je onderschriftje staan. En als het niet waard is om te gebruiken, waarom speel je dan nog steeds voor FB? Ironisch, niet? :) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik had dr ww toen al. Speelde toen al onofficieel de FB. |
Citaat:
1) Goh, toen was ik eigenlijk meer als jullie. type spammen en flamen. Verder geen inhoud. 2) Goh, zou punt 2 mischien voorkomen uit sarcasme van deel 1? |
Trouwens, als jullie nog wat willen bereiken...
tempo graag, mijn taxi is er om 4 uur :+ |
Citaat:
2)Dat legt nog steeds niet uit waarom je nog lekker voor forumbaasje speelt :) |
hij is een prutser. klaar.
|
Kijk, dát is helder :d
|
Citaat:
Jawel, ik spam nu geen 12 pagina`s per topic per dag vol of wel? 2) Ik mag graag fucken, maar volgens mij had je dat wel door. Citaat:
Maybe, maybe not. Ik ben iig verder dan jij laten we het daar op houden. Nou hup hup, steek nog een mes in mn rug want ik ben offline. Lafbekjes zijn jullie tenslotte al sinds het begin dus das niets nieuws. ciao! :* |
nie echt.
ik doe me niet voor als de redder van dit forum en als "de" fb die we altijd al gewild hebben. jij wel. dat maakt mij hoger ontwikkeld dan jou. next. |
Citaat:
|
Gaat lekker TD :d
|
ik debatteer, ik naai hem op de zwakke punten in zijn betoog. hij is gewoon uitgeluld klaar.
|
Citaat:
|
dat mag je :)
I can has +1 status plz? O-) |
+1 :)
|
OEH!
Me! Kut, ik moest gaan. bye, dan maar :) |
doeij
|
balen :')
|
op wie ga je je afreageren? :')
|
pijnlijk voor d'r :d
|
een breezerslet die toevallig voorbijkomt :d
|
zusjes zijn beter :)
|
Jep.
Die kan je lekker het leven zuur maken :d |
zou het niet weten, ben enigst kind, maar heb altijd broertjes en zusjes willen hebben :)
|
Citaat:
|
:d hi, you know me :d
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.