![]() |
shin ik ben niet gek
"mooi ben je ook niet" :D _0_ |
Hallooooo :wave: :)
|
Citaat:
<3333333 is extra 8-) |
kben moe man :(
|
Citaat:
|
damn ik ben gewoon 2 kilo afgevallen vannacht8| kwam er eindelijk net wat bij...:z
|
E>
€> <3 :love: geweldig *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8{ |
Citaat:
|
ik word ook dik.... :{ ga ik wat aan doen :thumbsup:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
ff flink trimmem zodat i kweer vertoonbaar ben in mn zwembroekie 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn broer had de oven aangezet om pizza te maken, maar er zat nog vlees in wat ontdooit moest worden....
nou stink het hele huis |:( naar getoaste karbonatjes:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij ben supersexy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
gebanned omdat ik teveel "beginners" neer had geknald :@
|
Citaat:
|
ik ga m vanavond installeren
heb de bus van 17.50, en ben dan rond (uuhm trein 18.39, bus 19.15..) 20.00 thuis.. hmmm das wel laat.. maar k ga m wel intalleren denk ik.. ik gil wel dan;) |
Citaat:
|
Citaat:
cs is kut :p *heeft nogsteeds nostalgische gevoelens over cs beta 4.2 :(* *heeft de neiging om die gasten die cs hebben geprogrammeert eens flink een colafles in hun hol te stouwen* stomme klootzakken die een leuk spellen weten te verkloten naar een kutgame :[ |
Citaat:
ik kan er niezo goed tegen dat iedereen zo zit te zeiken over willen afvallen terwijl ze niks te klagen hebben :z niet dat jij zeikt. maar het komt er in de buurt :p |
1 Bijlage(en)
das even lekker binnenkomen 8) :loser:
|
ik drukte op print screen toen ik 14-0 stond MAAR DAT WAS GEEN PRINT SCREEN KOPJE DAT WAS DE WINDOWS KNOP |:( GRRRR:@
|
Citaat:
:d whaha.. sorry ik moet even lachen :d 4-1 :d als je nou met een score kwam van 18-1 oke!! maar dit is dus echt niet geweldig ofzow :d btw... CS mopje :+ http://www.little-gamers.com/index.p...53-19853-12612 ps.. als je een screenie maakt.. moet je niet een screenie maken van dat je toen goed ging.. je moet zo'n screenie dan maken als er een mapchange is... dan kun je tenminste zeggen, dat je de heletijd zo goed hebt gespeeld :z Verder als je ff op een n00b server gaat.. is het uiteraard ook niet speciaal ofzow :z |
ik speel altijd op servers waar er maar 8 inkunnen :{ anders vind er geen reed aan ¿: veel te druk iedereen die loopt te blocken :no: nee nix voor mij.
:) |
dat plaatje snap ik trouwens niet....:{
|
Citaat:
enne.. op een beginnersserver mag je mar minstens 12 kills ofzo anders wordt je gekicked, zie screenshot verder terug in het topic :p enne... ik ben zelf ook nog een n00b, nou ja.. ik zit eigenlijk tussen n00b en redelijke cs'er in enne.. die mop snap ik niet :$ |
There was a time.
Not long ago when there were fights at every show But times have changed, and so have we. Into a possitive society. lalalalallaa *zing mee* |
Hallo mensjes :wave:
|
Citaat:
ik flink dansen, ken ik zo snel mogenlijk zodra het strand-weer is op het strand verschijnen! :) |
Citaat:
|
|:( ik ben nieuw en ik weet niet hoe ik een ava moet nemen *blond
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/misc...&page=1#avatar |
heb met elvenkindje gecamt:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8|
halflife geinstalleerd heeft ie updates nodig maar kan ie geen verbinding met internet maken moet ik weer hebben8| |
CS begint na een tijdje saai te worden. en bij mij installeert hij zowiezo niet meer sinds in mn pc opnieuw gedingest enzo heb :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.