![]() |
Tja, niet alles moet direct geslikt worden natuurlijk. :')
|
eeeehh... weetnie? :$
|
Ze heeft examens en zodus heel heel weinig tijd voor me :(
|
Gym was leuk! Ik moest samen met HEM tegen mensen tennissen, we hebben alles gewonnen! En bewijs nu maar weer eens dat we niet goed zijn, samen ;)
|
Vorige week bedankt voor bewezen diensten, en dat na acht maanden. Leuk is anders, ze wou zelfs geen reden geven waarom of hoe of wat. Niks.
|
Van de week acht maanden gepasseerd. Gaat nog steeds perfect!
:) |
alweer 10,5 maand. :p
en we zijn binnenkort jarig, en ik heb al zulke leuke cadeaus voor hem, is frustrerend om te 'moeten' wachten met geven :+ |
Citaat:
|
alweer 61 maanden verkering :D
|
poe zeg, jullie houden allemaal nog echt die maanden bij ook :+
|
Ik heb er een goed gevoel over...
Maar ik denk eerder dat het is omdat er nog alcohol in mijn bloed zit. |
Citaat:
zoooo'n zin in! en ik weet dat hij dat niet verwacht en het vet stoer gaat vinden 8-) en nog wat kleine dingetjes erbij :) |
Ik vind het maar rustig op het moment :p
|
Me 2, 3 weken vrijgezel, loopt lekker :7
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat t bij mij begon met de kermis :z Maar was daarna nog een tijdje aftasten enzo, dan is een datum gewoon niet te prikken, en we konden elkaar al zeker een jaar of 6. 8) edit; o nee, 5 :') |
Citaat:
|
Citaat:
vandaag 3 maanden:P |
De dag na valentijn , niet zo moeilijk te onthouden toch ;)
|
Ik weet de begindatum ook wel (al was het wel een beetje vaag nog.. we hadden half wel/ half niet), 7 november (nu begin ik toch wel te twijfelen :p). Maargoed ik had mijn lief dus bijna 3 weken niet gezien en afgelopen weekend waren we samen. We hebben van alles gedaan! was echt een heerlijk druk weekend!:D
|
Begindatum hiero is eitje, twee dagen later boorden een paar vliegtuigen ergens in een paar torentjes. :')
|
Ik heb hem net op een grote leugen betrapt en ik kan hem nu wel dood doen !!!
|
ik heb de datum wel onthouden maar het is niet zo dat wel elke maand een feestje geven ofzo :z
|
Citaat:
|
Kerstmis ;)
|
hmz onze begindatum was 9 april, das bijna, vandaar dat ik t weet :p
|
tot en met 1 april, geen geintje, hoe vind je die :|
|
GE-WE-DIG :p
|
:thumbsup:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
beetje jammer alleen dat een gast haar probeert in bed te krijgen terwijl hij weet dat ze bezet is, hij zelf een vriendin heeft en zn vriendin ernaast stond:') triest figuur |
Citaat:
|
zwaar kloten :|
|
ehm het is rustig bij mij, ben nu vrijgezel en ben gister achter de vrouwtjes aangeweest (met succes 8-) ) en nu vandaag gaan we weer :p
|
gaat goedd
|
Citaat:
Maar zit nog niet op vier jaaar hoor haha.. Tsjah en nu onthoud ik het wel wanneer de datum was. |
lekker een weekendje naar utrecht geweest :love:
het gaat super. |
Ik voel me gelukkig!!
Nu bijna 1 jaar en 2 maandjes met mijn lieve vriendje HVJ :D |
jaja net ff uitgerekend.
1 jaar 7 maanden en 1 dag :p |
Citaat:
|
Verward |:( Heb al bijna 2 jaar een vriendin maar vind vaak andere meisjes leuk.. Weet mezelf wel in te houden als k bij ze ben maar toch.. Blijft lastig.. Tis nu net weer opnieuw gebeurd >.< Any tips while we're at it?
~Sndr |
Hij stond net voor onze school.. :d
Vrijdag haalt hij me op met de scooter van huis en brengt me ook weer netjes thuis.. We gaan filmpje kijken |
echte liefde, iemand ophalen en thuis brengen met de scooter :love: :P
Ikke ben vrijgezel.. |
3 jaar en 2 weken :p volgens de nieuwe telling eigenlijk 2 jaar 1 maand en 2 weken ( hoezo bijhouden :+ )
maar goed jaaaah het gaat super :love: as usual |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds goed.. Zondag was ik boos op hem, maar dat is weer goed gepraat:love:
|
goed :) vandaag ook haar relatie-record verbroken.
helaas heeft ze waarschijnlijk pfeiffer:{ heb geen zin in een zoendieet dus maar eens afwachten of t echt zo is. ws heb ik t dan ook al, of anders gehad |
hoe vertel je een jongen met een ernstig minderwaardigheidscomplex dat je hem niet leuk vind?
|
Optie A : Je zegt dat het vooral niet met hem te maken heeft. Dat jij ernstig leidt aan bindingsangst. Je veel te veel gesteld bent op je vrijheid Dat zelfs als Johnny Depp je ten huwelijk zou vragen je stellig nee zou zeggen. Je bent nu eenmaal nog niet klaar voor zo'n leuke jongen als hem. Het ligt aan jou.
Dat idee :/ Je kunt overigens ook kiezen voor optie B : hem eerlijk vertellen dat je hem niet leuk vind. En dat het jammer is voor hem maar jij je gevoelens nou eenmaal niet kunt sturen. Beide opties lijken me oké, als je er maar wel 1 kiest, want hem in de waan laten dat het misschien nog wel wat kan worden is absoluut niet cool! Gegroet. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.