![]() |
ik drink mee, mn weddenschap is toch gefailed :')
|
Citaat:
|
Citaat:
TD, Grolsch! |
Citaat:
edit: dit kan onlogisch overkomen: daarmee doel ik er dus op dat grolsch bier is en de rest (behalve Brand:love:) pis, like Heineken, bav, amstel |
Grolsch :love:
|
Citaat:
|
Women love SORRY!
ideaal woord als je ff geen zin hebt in gezeik |
Citaat:
PALM! of Grolsch, en tijdens party dagen like koninginnedag, heineken:) of Schultenbräu |
Heineken. :')
|
Citaat:
|
trappist :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Suggesties zijn welkom verder. |
en wat dachten wij van een "chat" functie op LL? Ik weet toevallig dat Scholieren zo nu en dan bekendere nederlanders of bijv. sexuologen daarop zetten en dan laten chatten. Niet dat wij dat hoeven te doen, maar een chatbox lijkt me wel chill?
|
Ik weet niet of dit forum die optie heeft, ik meen me wel te herinneren dat er ooit een shoutbox was.
|
Citaat:
|
trouwens best wel serieus gelul voor slowchat, esel kan je hier niet ff een topic voor openen?:)
|
alleen als er niet teveel offtopic in wordt gegaan. Ik heb geen rechten buiten voorsteltopics, dus moet er wel een beetje serieus worden gepraat:)
btw, en noem me maar ezel hoor:) (ipv esel) of jordi |
Yes prease.
|
Citaat:
|
oja dat was ADB..'doh'
oo..nou hoi Jordi:wave: |
Citaat:
|
'k was t ff vergeten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoel het ook totaal niet om je terecht te wijzen, puur dat je eventjes moet kijken waar ik het nu heb gezet. Ik snap dat je het zei, en wanneer je het zei.
|
*slaapt :z
|
:z
|
:z chain! Just kidding....
|
:z?
|
:z
|
.:z * ok dit wordt leuk*
|
STOP! strakjes krijg ik nog problemen omdat ik de chain heb ontketend:+
|
ben ik straks het enige actieve stafflid :+
|
haha, zou wat zijn:z maar gekeken naar onze infractions scores lijk jij toch erger te zijn dan ik ben:p
|
alles is van meer dan een jaar terug ofzo :+
|
komt omdat je nu fb bent:+ maar als 'normaal' lid zou jij allang infractions hebben gehad toen je was gebanned door Henkus:)
|
no way :o
|
Yeah way!
|
ur gai
|
No way. :')
|
o rly
|
Yeah rly.
|
no not rly
|
Indeed.
|
teringjantje. Er werd net steeds zo snel gereageerd dat ik het niet bij kon houden. :|
|
je wordt oud :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*herinnert dat wat in staff wordt gezegd in staff moet blijven*
perma ban dan maar? |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.