![]() |
m in de bijlage doen
|
|
hij blijft onleesbaar
|
Heb hem veranderd..
Maar wat wil je als die vent er een teringlange tekst op zet :P |
Blaab gebanned?!?!?! :'(
Betutteling. |
Aai nodig?
|
:( ja :'(
|
Wat betekend betutteling nou weer?
|
:aai:
@Syoung, ken je dat serieus niet? |
Nooit van gehoord, maar zal wel iets minderwaardigends zijn.
En dat was mijn vraag niet. |
betuttelen is .. euhm.. liefkozen?
|
mensen worden arrogant.
|
Ik ben de echtheidsverklariing voor mijn portfolio vergeten :P
|
Zijn ze aan de weg bezig en hebben ze het water afgesloten.. Wilde net gaan douchen en daarna fris en fruitig naar de winkels.
Niks fris en fruitig nu, maar een zweetreet. |
Citaat:
Helaas. # betuttelen be` tut - te - len (betuttelde, h. betutteld) kleine aanmerkingen maken op, vitten op; be` tut - te - ling de -woord (vrouwelijk) betuttelingen # betuttelen 1) Bedillen 2) Beleren 3) Bevoogden 4) Verregaand regelen |
heh dan hebben wij hier dat woord altijd verkeerd gebruikt. :+
|
C'est ca.
OT: Ik heb nog niet geslapen. |
Citaat:
|
:7
|
kut kut kut kut hoere gemeente
gaan ze om half7 ff de straat schoonmaken.. dat die aap met zn wagentje voorbij rijdt heb ik geen last van...wel die bosmongool die 20 minuten lang met zn blower zit te spelen... bzzzzzzzzzzzz---niks---bzzzzzzzzzzzzz-niks-------------bzzzzz.... wat een k-lere gast.. grrrr :[ |
ambtenaren :no:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
waarom krijg ik pas motivatie om iets te doen voor school voor de 1na laatste dag? :[
|
Wij bboys hebben daar een gebaar voor
Ik zou het graag doen maar ja.. Weinig kans Tutudututudututudududu Wack http://www.youtube.com/watch?v=2KZk0O6Z42U Zo :) |
Oh nog een keer klagen, verdomd...
Mijn plaatje is LONG cat.. Niet littlecatdoesnotfitinpicturesoforummakesitsmaller. Waar is de feedback sectie? |
Ik ruik Deegbal die drie kilometer van mijn hotelkamer ligt te ruften in z'n slaap-____-
|
Zit ie in A'dam dan? :p
|
Citaat:
Niks te klagen. |
ts echt warm man !
|
Mijn voorhoofd is om de een of andere reden ineens BLAUW. :')
|
waarom worden er zoveel posts aangepast steeds :o mogen we niets meer zeggen ofzo..
Ohja en de klacht komt nuu, leraren zijn discriminerend. Bah |
Welke posts? :p
|
ik kan nu niet makkelijk dingen kopieren want ben mt mobiel online, mr het valt me gwn op.. Zie vooral jouw nick vaak trouwes :P wat is er zo verschrikkelijk erg aan die posts wat de rest niet mag zien? :d
|
Zal voornamelijk bij blaab zijn 'gekanker' zijn geweest. :')
|
kanker mag niet? Lekker boeiend tis maar internet :P en wat stond er in die van baloe hierboven dan?
Ot: vies slaaapen veel te warm.. |
Bij Baloe stond in lettertype 7 'you fail' met honderd uitroeptekens.. Heb ik iets subtieler gemaakt. :')
|
Blaab is een stoere internetheld.
Klacht: nog niet afgekoeld terwijl ik hier met alle ramen open zit om het te laten tochten :[ |
Citaat:
En het waren maar 3 uitroeptekens btw. |
Ik wil stilletjes wegkwijnen, vannacht. Niemand zal me missen.
|
Dan doe je dat lekker.
Of is dat een klacht? Wat is kwijnen trouwens... |
Ik ben geen wandelende woordenboek, hoewel het merendeel van mijn klasgenoten wel denkt dat dat het nut van mijn bestaan is, maar wat ik bedoel is dat ik straks wil gaan slapen en morgen weg zijn.
|
Succes
|
Dank je.
|
Radeloos..
|
Lenzen weer ingedaan na een week zalven, en nu zijn mn ogen weer rood geworden.
|
ik eet en slaap veel te vaak niet thuis.. ja vandaag, zaterdag en maandag dus wel:')
en koppijn + verschrikkelijk moe. |
het is warm
|
Ik zal mijn bril op moeten in Rome, en dat zuigt.
|
lekker warm straks een uur in de bus zitten en morgen een feestje bouwen op school. dat betekent vuilniszakken tegen de ramen plakken.. shit :')
|
Ik moet overmorgen om 5:00 m'n nest uit zodat ik überhaupt kán airsoften.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.