![]() |
Citaat:
maar die zoen neem ik van harte:) Wieuw:) Krijg je em ook terug :* :* :* :* :* :* :* :* :* "woeiz" ;) |
zelfs 1 meer terug :o
|
Citaat:
maar nu heb ik eindelijki mijn 6200 posts;) en ik ga dus maffen Kusje! (ja nu heb je er wel 1 meer;)) Oww.. en nog een kusje voor paul.. wel hele lieve want hij slaapt al (rijmt;)) oww.. beter kap ik:p nouja,,, truste!! |
Citaat:
|
Citaat:
Nog een :* omdat je zo mega lief bent!! En mooi!! :) |
nog steeds aan niemand :(
mn verkoudheid is overgegaan in een halve longontsteking 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet lief volgens jullie :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lieve colafles
|
mezelf en Vera, omdat we niet samen konden zijn vanaaf :(
|
niemand
|
tina, pieta, harmen, joep, ko, mijn moeder, mijn broertje en alle mensen die een kusje nodig hebben, behalve van internet.. ik wil geeen e-kisses uitdelen
|
Citaat:
|
Ik wil een :* aan mandy geven omdat ze heel mooi en lief is :yes:
en ook een :* aan Kelsey omdat haar moeder vanochtend begraven is.. :( (dit leest ze nooit maar ik heb zo'n medelijden met haar :s :() |
Citaat:
|
Citaat:
:* :* :* |
Citaat:
Citaat:
|
owja kusje aan jo omdat ze me gisteraaf smste en ik eventjes bij dr heb gezeten en ik haar vanmorgen iets liefs heb gegeven :)
kusje aan bartje omdat ik laatst met een paar andere forummers een blaatgesprek op msn heb gehad :) kusje aan jenny omdat ze lief is kusje aan nightwolf mijn lieve zoon, ik mis je nu weer :( wanneer is volgende meet? :9 en NOG een kusje aan Dimas omdat ik em zo mis en ik em twee weken nie zie :( |
Citaat:
|
tim :*
|
:* Voor Remco(the6thgate)Marco(spider-man)Jeroen(BirdOfPrey)Bart(Bartje518)
En een kus terug voor 0vera!! |
voor mezelf,want ik voel me zielig :'(
|
mijn kont :love:
|
Citaat:
Stef z'n kont omdat ie er zelf niet bij kan :* |
Citaat:
:* terug aan m'n mama 0Vera en aan m'n tante linnea :p en COTN en lieve colafles en Amber en Martijn en Bluewolf en Laurens omdat ik vannacht bij m sliep :p :* |
Citaat:
|
:* aan Vera. Misschien vanavond :)
:* aan Jo omdat ze een vriendin van haar mist :* aan Nils. Wanneer kom je is langs met m'n keyboard? :) |
mijn mening: IK WORDT ZO KOTSMISSELIJK VAN DIE MENSE DIE ELKAAR STEEDS VEREN IN DE REET STEKEN! OP HET ZELF VERTROUWEN OP TE KRIKKEN
maar mijn mening is niet belangrijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
*steekt een grote pluimveer in Forza z'n reet* |
Citaat:
nouuu doe dat maar bij je grote vriendin |
cyberkusjes en mijn meter staat op 0
|
ohja, :* aan m'n nieuwe stiefpapa :p
|
Citaat:
[Wim Sonneveld] |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :+ |
|
Citaat:
Citaat:
nog :* voor Kampie mn grote fan :D en ook een :* voor Alwin omdat hij ook n fan blijkt :$ :D veel plezier met je nieuwe avatar :wave: en een :* voor FunFair omdat ie zo leuk op de foto stond met de twentemeeting :) owja en een :* voor LoeLoe en Amber, wish I were there with you :( |
Tyskie, omdat hij offline ging voor ik "ik ook van jou, doeg!" kon zeggen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.