![]() |
Kromme Toeter en naar Joost mag 't weten 8) Heel gezellig met groep van het werk, mooie miepen bij :yes:
|
mummie feest (foto's komen nog 8)), en daarna ff nog weze sjanse in de tramps :love:
|
Citaat:
|
Voor het eerst sinds 3 maanden ofzo weer naar de Achterhoek Arena! :7
|
Achterhoek Arena inderdaad. Maar volgens mij was het voor mij niet 3 maanden geleden? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren in nijmegen bij de 3 gezusterds.
3 euro entree. |
cest la vie, alla en de avond ge-eindigd in de celebration.
o ja phit, ik heb volgens mij mr oizo gezien gister:p |
Citaat:
Wij zijn gisteren naar discotheek de Radstake geweest. :D |
Gisteravond de Majorcabar. :+
|
In een cafeetje hier in de buurt
|
Citaat:
_0_ |
vandaag naar Vrije vogels, amstel cafe en Tramps weest. Gezellig, kwam nog leuke ex tegen :z Maar me fiets werd gejat 8|
|
seasons in zandvoort.. elke keer weer gezellig ! :p
|
Gisteravond weer Marjorcabar.. Poe, ging hard.
|
Discotheek Pinky's in Renesse :)
|
de swingfabriek :D
|
Het plein, de cuba en zaterdag naar een schuimparty in de ster:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waagplein terras, daarna meerdere tenten ingeweest, geëindigd in t'Hartje. Ik vonnet een klote tent, maar me maat wou dr zooooo graag heen. conclusie dat ik een gesprek aan ga met een ontzettend dom Romeens wijf. En me maat met er daarna nog mee van door gaat. 8|
me fiets stond bij zijn huis in de stad, hij is daar gebleven (waagplein) met dat grietje, en ik kon me maat wel schieten. Misschien dat ze wel spaans kan ofzo hoor, maar engels kon die miep voor geen meter. Dat zou de enige excuses van karel kenne zijn omdat ie met dat loco taaltje is opgegroeid. :{ |
Eerst terrasje bij Bracke, daarna naar Euroscoop in Maasmechelen en daarna nog naar de Kromme Toeter :yes:
|
eerst naar redelijke saaie kroeg, toen naar het knooppunt.. een cafe midden op het station. en kheb men jas daar laten liggen :loser: :x
|
Citaat:
bascule :( |
Citaat:
|
Citaat:
mjaah, vandaag mielhouse, toen waagplein -> corridor - aphotekert. toen Plattestenebrug,,,, daarna leuke conversatie, aansluitend ruzie met wat hockeykerels :rolleyes: 8| . Daarna xtase heel ffies, Ik heb nu officieel een hekel aan Heilooër Terriers :x (= hockeyclub) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteravond weer majorcabar.. met vaste gast Rene Schuurmans (yippieyayee).
|
Ik ben zaterdag eigenlijk wezen skateboarden midden in de nacht met mn dronken kop (de hele middag samen met jitse met een krat bier in de zon gezeten). Toen snachts skateboarden (op het dak van de parkeer garage een peuk gerookt, en toen naar beneden gescherd) en bij het ATC over het hek geklommen en op eht plein wat aangekloot. Ik kan dr geen zak van.
Toen nog biertje wezen drinken in de Karroussel, was echt tievus druk en afgelaaien en was eigenlijk geen drol aan. Maarja. |
Citaat:
|
zaterdag: het bolwerk, triade, the legend
zondag: 't ouwe vat, legend, triade, the scrumm maandag: de kroon, triade, legend dinsdag: 't ouwe vat, de kroon, the legend, triade, cheers Sneekweek _0_ |
afgelopen weken alleen maar in siofok op stap geweest. vooral in de renegade
|
Naar DJ Galaga :)
|
Starfish, Aachen 8)
|
Gister kermis en toen kwam die ene van abnormaal ofzo :p
Enne vanmiddag -> Dance parade! 8-) |
Kermis,zuiptentjes,winkeltje. :)
|
Citaat:
dit is gewoon een maatregel om geweld tegen te gaan en heeft niets met geloof te maken. |
The oh
|
Discotheek ArenA 8-) wel een geslaagde avond :)
|
alkmaar :)
|
Eerst bios, naar King Arthur, daarna de kroeg in/terras zitten in Café Bracke 8-)
|
zondag schuimparty in Zaaldijk (lemele)
|
Gisteren in De Beurs in Utrecht 8) . Was eigenlijk best wel leuk.
Nog gekeken of ik Tuur toevallig zag, maar die kans leek me al vrij klein... |
Citaat:
|
Tja, weer AA :z 8) :7
|
Weekend mosseldag in yerseke
Vrijdag naar de tent, zaterdag naar de tent.. Ben echt ontzettend dood nu, maar t was et wel waard..O-) |
hmm, waarom staat deze opeens in het verkeerde forum :o
ben gisteravond + vannacht te kermissen in Alkmaar weest :) :7 echt super gezellig :yes: |
Check Feedback & Mededelingen :yes:
Bill's Bar in Markelo... man wat een baggertent :{ we waren om 02.15 weer weggegaan |
Citaat:
|
gisteravond na het werken met een groepje naar de Kreek geweest in ouddorp
|
Ben gister ook ff in de Toeter geweest :)
|
Vanavond even de majorcabar bezocht weer.
|
Marktrock!!
ZALIG!!! spijtig da ik ni zo lang mocht blijve... :( mr de sfeer was kei goe, kei gezellig, ferm gaste, toffe mense... wa wilt ge nog meer?? |
Citaat:
|
Begijnhoffeesten: Janez Detd., Gorki, Starflam en Praga Khan gezien:)
|
Inkom Maastricht, MECC :no: Geen aanrader, tenzij je van een stel korpsballen houdt :thumbsup:
|
Gister weer naar de Asta geweest.
|
4-jaargetijden Hengeloww! Bijna elke week :D
|
Torre en Panema in De Haan
|
In de Melkweg in Amsterdam, was echt heel gezellig en leuk!!
|
Citaat:
|
Effe wat wezen drinken / darten / biljarten / tafelvoetballen in het café gedeelte van de P8 gisteravond 8-)
|
KERMIS :7, verder alle kroege van waagplein wel, en platstenebrug. Niet veel aan dit keer, zat een sfeerverziekert tusse. vroeg weggegaan, en nog leuk gebabbelt met grietje :)
|
Zoals iedere zaterdag; cafétje Deux
|
een verjaardagsfeest eerst, en daarna was de planning om nog uit te gaan, maark was een beetje ziek, dus maar niet meer meegegaan
|
Eerst op een 25-jarig huwelijksfeest, en daarna nog ff naar de kromme toeter en toen nog bij iemand thuis 8)
|
Hiphopavond @ P8
|
Van het weekend vrijdag naar Starfish Aachen en zaterdag op het terras van de Toeter 8)
|
zaterdagavond lekker gezellig met een groepje in renesse bij een strandtent gezeten
|
ik was zaterdag naar de stalker was deze week niet zo leuk maar wel gezellig
|
Vibes in Rotterdam.. Was supersuper gezellig! Lekker gedanst de hele nacht door!
|
zaterdag naar de ster in nieuwkuijk
was niet heel druk maar best gezellig |
zondag naar bruins :9
|
Citaat:
ik was zaterdag in nighttown in rotterdam het was gratig en best wel tof 8-) al die hip-hoppers daarzo weer eens wat anders als b®EaZá/-/'s |
ohhja :7
ben van t weekend naar Jazzz en Sail in Bergen (NH) weest :7 erruggg gezellig :yes: :7 |
Geinig. Hier in de stad is het ook drukte vanwege het Jazz festival. Erg leuk al die bandjes en die drukte enzo. :)
|
ow okey
maandag, feesttent dinsdag, feesttent woensdag, feestent vanavond, feesttent morgen, feesttent en misschien weer club stalker zaterdag, feesttent en misschien weer club stalker dat was mijn planniing voor deze week :z |
Ik wilde naar Q-base, maar had geen geld genoeg ervoor :( Dus werd het gewoon centrum van Heerlen :o Maar was wel gezellig :)
|
scoutsfuif, nogal saai
|
De tent op de kermis in Silvolde. Was wel geslaagd :)
|
Oldenzaal, grootste deel van de avond in Breakaway. Was gezellig :D :thumbsup: volgens mij ga ik nooit genoeg krijgen van baileys :love:
|
Zaterdag Kozzmozz:love:
|
bij mezelf thuis, bieren, muziek luisteren gamen en films kijken emt vrienden :D 8) :thumbsup:
|
Citaat:
En ik was op eerstejaarsweekend, viel nog best mee |
mja, :7
ben beetje vroeg terug, was al om 19.00 uur aan t stappe ook :) Jazzz festival in Alkmaar en weze zuipe eten bij de griek, en t tikt wel ff zwaar aan na de griek in de tramps telkens die pilsjes achter over moet gooien. Mja, ging toen maar weg omdat ik gewoon echt moei was :D maar t was echt super gezellig hoor :7 |
Ben gister naar Bays in Reutum geweest! :D te slecht gewoon. Was er in geen 2 jaar meer geweest. De gemiddelde leeftijd is er 14 ofzo! Maar toch heb ik me er nog kunnen vermaken :9 Vanavond misschien nog naar Bruins in Saasveld, super gave tent! En altijd gezellig :D
|
Avondje poolen in Doetinchem met een groep. Was bijzonder gezellig 8-)
|
Even een update van de afgelopen maand 8) :
- 2x de Beurs (R'dam) - Skihut (R'dam), 1 uurtje maar :Y) - Cooldown (A'dam) - Dansen bij Jansen (A'dam) - Spoor3 (Zoetermeer) - Loco (Z'meer) - Tipsyyy :Y) (Eindhoven) En a.s. vrijdag weer 80s&90s party in Loco :). |
ik heb de plaatselijke bowlingbaan onveilig gemaakt :7
|
Ipanema
|
dit weekend.
ojc balloon, cuijck innocent, hengelo |
de joffer in zwolle :o
|
Vijverhut in Groote Keeten
wie zal dat nou weer kennen (op phitje na :+) |
Schoolfeest in de Kings (den bosch), dat was in juni...
|
Citaat:
ik: gisteren naar de oetel geweest (heel ff) daarna naar een of ander vaag dance event in het theater a/d parade, was niet druk maar best gezellig |
De Oetel!?!?! :loser: :notgood: :no:
|
vrijdag de latenstaan in zoetermeer naar wat hc bands kijken.
|
de drafbaan en daarna naar Tramps :7
|
Eerst verjaardag, daarna toeter en daarna Starfish :z Ben klauwen geld kwijt |:( :(
|
haarlem :Y)
|
Citaat:
|
Achterhoek Arena
|
3gezusters, Nijmegen
|
Vrijdag zoals gewoon in den Hosp, en zaterdag zoals gewoonlijk in den Hosp gewerkt :p.
't Was (weeral) super :thumbsup: |
burgerweeshuis ff
|
Het wordt vanavond één of andere illustere kroeg in Köln 8) (Keulen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik had met jou afgesproken |
ff langs club 11 gebuurt, daar was mtv en 3fm zooi ofzo.:o
|
De vooruit, openingsfuif van de economie
|
Jin-café, met een superneige groep die moest optrede.. 8-) :love:
|
ik heb me prima vermaakt bij Dansen bij jansen en cafe meander 8-) nog nooit zoveel girls bij elkaar gezien (seriously!) :7
|
Citaat:
|
off_corso. gratis :) hehehe wel tof als je collega de dj is 8-) en hij is best wel geod! :7
|
Dolle koe en Coulissen in Gent
|
Ik ben altijd te vinden in Zaandam, in Happy Days maar een uurtje ofzo, en daarna naar 2 Jokers.. Gezellig daar :9
als ik daar niet ben ben ik in Volendam, in The Movies Ben ook wel naar Amsterdam-Centrum geweest, Mazzo, Escape, Melkweg, Jantjes verjaardag. Club More.. Weet ik veel wat allemaal.. |
vanacht naar: Joey's, Corridor, Notaris en Tramps geweest... Best wel lachen als mensen onder de 21 werden geweerd in Joeys en Notaris :+. Terwijl dat "de" tenten zijn tegenwoordig :7
ohja, en morgen weer club 11 in Mokum :D |
Lalalaa hier in den bosch
|
Lalala hier in den bosch :)
|
tiësto in concert:o
oej oej oej!!!8-) |
donderdag > vliegende paard, en de docter in zwolle
zaterdag> cafe de slof in enkhuizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naaldwijk.
En het was gewoon leuheuk!!!!! :huh: :d |
vrijdag naar de Culture Club in Gent
geslaagde avond:) |
zaterdag --> concert van frans bauer :d
hehe vrijkaarten 8) |
gisteraaf -->
eerst een muziekfestival voor gehandicapten :+ ik was vrijwilliger daarna naar het concert van beef :thumbsup: en daarna nog even nazitten in de legend :) |
ga vanavond naar een vriend van mij, hij en nog een andere jongen geven een feest :)
|
flanders expo, gent :7
i :love: techno |
Corridor & Tramps :)
|
Kantine - poolen - A-Arena
Altijd leuk:) |
vrijdag
het bolwerk > alcatraz > het bolwerk > legend |
houdoe en bedankt partij van de lckv in een bedrijvenpand iets ja
was trouwens saai |
TRAMPSSSS JALALALALALLALA :D
echt kicke :D :D :D |
swingcafe de docterrrrrr
|
ZAkkie
|
poolen > lalalaa
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de afgelopen 3 weken 4x in Spetters geweest en 1x in Spoor3/Brouwhuis, allebei in Zoetermeer. Het was nogal gezellig, vandaar dat we er zo kansloos vaak zijn geweest :Y). Daarvoor was ik geloof ik naar 80's-party geweest in Loco :).
|
Ooohja en ben nog een aantal keer in Eindhoven in een aantal cafe's geweest na wedstrijden van PSV 8-) .
|
Citaat:
|
Kerstgala van het JBC in Club 23
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap t niet, maar t lijkt alsof de kerstavonden in de stad altijd de gezelligste stapavonden zijn :7
gister dus vet gezellig, Tramps, Lindeboom en Corridor :9 |
Citaat:
Maar onze Griekse muzikant is wel grappig, maar om hem nou DE man te noemen.. :o |
Discotheek De Mondial, tot het einde vertoeft :z, retedruk, en bloedheet, maar wel veel mooie meiden :)
|
Donderdag: darkraverrrrrrrrrrrrrrrr :9~
|
Citaat:
|
Darkraver :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja dat zal het wel geweest zijn aangezien daar alle kroegen zowat zitten. |
Laatste paar weken paar keer wezen poolen, naar de Arena, weet niet meer welke kroeg in Utrecht en met oud en nieuw naar een vaag feest in en sporthal in Ulft :{
|
leiden gister:
olo rosso lazarus / hut mazz i mazz was rustig overal, iedereen naar de tyfus van oud en nieuw wel gezellig though |
donderdag naar de stallker.... was gruwlijk druk toen, erg gezellgi en teveel geld uitgegeven
vrijdag vrienden gezopen zaterdag stalkker... veeeel te rustig, iedereen denk ik nog de gaarheid van oud en nieuw. |
gisteren Cuba Libre hier in Den Bosch ... Amanda was met me mee, Stevie was er ook ... was allemaal wel gezellig ... was voor t goede doel ...
|
gistere in de cuba libre hier in den bosch... voor war child... zeker een geslaagde avond
|
Citaat:
|
The Break Away
Ierse pub |
eerst naar bios: Bridget Jones 2 :+
daarna naar de Peanuts en daarna nog naar de Witte Kat echt zo'n girls night out met zoete witte wijn met ijs :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gisteren Naar Huis geweest 8) Geinige naam voor een kroeg. Veronica kwam er nog filmen, hijs pas open. Alleen liep het met de liefde weeres minder af :no::(
|
de Kroon - Witte Kat - Peanuts
|
donderdag en gister, stratumseind..
was gezellig zoals gewoonlijk :D |
Trampss!! :7 :9
|
Naar Huis lijkt mijn nieuwe stamkroeg te worden. Ja, tis een kroeg, al noemen ze zichzelf liever 'dancing'. Maar gedanst wordt er niet, want het is propvol :z
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.