![]() |
bijna Bettie Serveert in 013 :)
|
Citaat:
en over biffy gesproken. er zit dan misschien een prijsje aan maar dan heb je ook wel wat. ik zou het zo weer over doen. |
een of ander war child - feast for peace benefiet dingetje.. met wat onbekende bandjes hier uit de omgeving, was wel grappig :)
en vorig weekend: racoon, iedereen zo jotje en the bouncers |
Citaat:
Is 28 oktober 8-) |
dan heb je voicst als voorprogramma.
die moet je zeker zien :thumbsup: . |
Citaat:
|
Holy shit..
HATEBREED gister was echt hard.. ik heb overal pijn en geen stem meer en mn pink is beetje gekneusd maar dit was echt beter dan ik hoopte te dromen.. bijna alle songs gespeeld gewoon! DAMN |
face tomorrow!
ennehhh oja lau die leuke belgische band was the sedan vault de sukkels waren carp en de schattigen uit denemarken waren tr3ple p ^o) het was echt vet :D omg hoe dood was ik vandaag op school :z |
Ik ga naar Blof :love: :9
|
Citaat:
heb ze ook 4 keer al gezien en ik denk het mooiste concert wat ik gezien heb was van hen uitzicht op zee strakblauw ondergaande zon 20 000 zeeuwen geweldig. |
Citaat:
|
gisternacht:
League of XO Gentlemen in Bitterzoet te Amsterdam. Vet strak optreden.:7 |
Citaat:
|
Burning Skies, Greyline, Heaven Shall Burn
burning skies was op de website-preview leuker, live een beetje erg eentonig greyline was de 3e x dat ik ze zag ofzo, was super gisteravond ! heaven shall burn, _0_ toch maar besloten dat de mosh-pit niet zo mijn ding is :+ doe mij maar een lekkere pogo-pit |
gister hoobastank
ik vond voorprogramma eigenlijk nog leuker dan hoobastank zelf nog even gepraat met three days grace na concert en ze hebben mn poster gesigneerd. veel te veel teenies het geluid was zelfs voor 013 begrippen zwaar slecht hij zong vals amber niet gezien maar ze deden hun best en het was wel prima. kheb me wel vermaakt. |
en je hebt cyntha gezien :loser:
hihi |
gisteravond beef, was relaxt :)
|
Vrijdagavond 17-12
The Roots @ Paradiso _0_ |
gister the faint, hoe vet was dat zeg
|
Citaat:
|
jaja :(
|
:loser:
|
ik dit weekend gezien
thankstothegirl / omission (2x) / malkovich / resless youth/ uppercut / strike first / every snake is sleeping en DOMINATOR, die band beukt echt hard! |
^ yeah hoe was het benefietding? waren er nog veel mensen op afgekomen?
|
Citaat:
het was echt te fucking bruute shit man!!! alleen de afterparty was erg klote. Zaterdagavond 18-12 CL Smooth in het patronaat, was ook erg leuk, voorprogramma was ook vet. Phillip ofzo, lokale held :p (hier kwamen dan ok tal van kleine meisjes op af :D ) |
Ik stond ergens aan de linkerkant (vanuit het publiek gezien:)), ongeveer halverwege de zaal ongeveer. Het was zeker gaaf inderdaad, jammer dat ze nummers in een wat afgeslankte vorm speelden, maar live zijn ze echt sterk. Met zn allen op het drumstel:7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.