![]() |
slaapwel
|
Iemand die zo vriendelijk zou willen zijn om mij uit te leggen hoe ik een filmpje moet verkleinen?
|
ooooooooooooooooooh, can't breathe easy
I cant sleep at night Until your by my side nooooooooooooooooooh I cant dream you had another dream without you lying next to me There's no way Ik vind dat zo'n moooooooooi nr :love: |
Goeiemorgen! ;)
En wauw CharmedOne, uit welk liedje komt die tekst? Echt heel mooi, en toepasselijk (voor moi op dit moment) :thumbsup: |
Citaat:
Blue - Breath Easy :love: |
:$ Shitja, tis al middag.. Ben net wakker:o
en dat nummer gatik nu meteen downloaden! :love: Tnx! :* |
:)
Mja ben ook net wakker, wou eigenlijk nog slapen, maar moet eco maken :( Ookal ben ik nu op het forum... :$ Maar niks te danken :* |
Neem maar van mij aan dat het niet verstandig is :p Als je ook op het forum zit ga je echt nix maken van eco (ikke niet iig :o )
Ik heb lekker vakantie, ik hoef eecht niks te doen gewoon.. Wow, moet ff wennen aan mn vrijheid8-) ;) |
Mja lukt wel :+
Ben bij hoofdstuk 8.5 en moet t/m 8.8 af hebben dus dat heb ik zo af :) ennnnn... hoe vind je dat nr :p ik ben verliefd op die stem van 1 zo'n jongen *zucht* Ik moet morgen weer naar school :( |
Citaat:
Ik ook hoor. En ik zit morgen drie uur helemaal alleen in de les. (De wewi is naar de wetenschapsweek.) Leuk leuk :rolleyes: . |
Citaat:
Ik heb morgen blokuur Wiskunde :'( 2 uur lang naar het gezeik luisteren van die vent :'( |
Citaat:
nummer is net klaar, ik ga het nu luisteren, maar ik ken Blue wel :thumbsup: En oh economie, wauw, je loopt goed op schema meid! Dat heb ik nooit:| :aai: @ dat je morgen naar school moet.. Nog een paar weken school en je hebt weer kerstvakantie:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak het altijd op het laatste moment... Maar dat mens is nu al 3 weken afwezig :@ Ik hoop op sneeuw in de kerstvakantie, dan ga ik weer het jaarlijkse sneeuwballen gevecht doen :$ |
Citaat:
En dan nog paar weekjes les en 't zijn examens :{. Citaat:
|
Ik denk ook niet dat er dan echt les word gegeven, vorige keer was ik met 8 mensen in de les en we mochten weg, want er waren te weinig leerlingen.. :+
|
heerlijk uitgeslapen:Y)
|
omg :huh:
|
Citaat:
[niet tot nu hoor :p] |
OPROEP:
Wie wil er mij helpen of kan mij uitleggen hoe ik een filmpje kan verkleinen? Het is 20 pixels te groot of zo. |
Citaat:
|
OMG Titanic *slik* :'( :love: Zo romantisch.. *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
(Of had je het over die foto van mijn kont?) |
Citaat:
|
schrijf je budhist
|
ohja, en Word zegt dat je internet met een grote I schrijft
Euhm...mensen...klopt dat |
Internet is gewoon een zelfst. nw. dus midden in een zin hoeft het niet met een hoofdletter.
Ook schrijf je: Boeddhist. |
Citaat:
2 d's? ik heb er 1tje |
Het is toch echt met twee d's. :)
|
2 d's idd. En internet is met kleine i. In het Engels is het met een grote en aangezien word Engels is, verklaart veel.
Trouwens, niet teveel afgaan op de spellingscontrole van word, staan vaak fouten in. En er is nog niemand die mij wil helpen :'( . |
zoals eek zei. it never hurt's to help
waarmee heb je hulp nodig? |
Citaat:
Heeft iedereen btw een leuk dagje gehad? :wave: |
rustig vrij rustig, vanmiddag rijlessen verder nix
|
Citaat:
|
daar kan ikje nie bij helpen
NERDS TO THE RESCUE!???? |
Citaat:
@ BlackTurtle -> Ben geen nerd :( |
echtwel :d
|
Citaat:
|
stelletje nerds...
|
:love:
|
@lau - kuthippie:+
@jeroen - whahahha zegt iemand die het new-nerd-dictionary een cool idee vind :loser: |
god damn tree hugging hippie :]
screw you guys... I'm going home.. ownee.. straks naar een gekke meis :love: |
doe dr de groeten!:wave:
|
Citaat:
|
Ik voel me om te huilen :(
en `k heb niemand om me goed bij te voelen. (nee, niet Niemand) |
Zoek een boom ofzo.. Helpt wel eens bij sommige mensen:thumbsup:
|
whaha godverre hey :+ god damn tree hugging hippies
|
appelsap
is lekker :+ |
ik ben weer s handig geweest.
kom k net thuis, blijkt de voordeur gewoon niet op slot te zitten|:( ben ik gisteravond vergeten blijkbaar, niet echt handig als het huis de hele nacht leeg staat omdat de ouders weg zijn:loser: |
wie weet nou dat de deur niet op slot zit :z
|
:o
|
eh dudes, niet vergeten dat je de klok een uur terug moet zetten he?
voordat je morgen een uur te laat op school komt 8) |
Dan zou je juist toch te vroeg komen?
Moet je 11u op school zijn, denk jij dat het al 11 uur is, terwijl het nog maar 10 uur is. Haha.. omg, ik heb zoveel domme dingen meegemaakt met de klok een uur vooruit zetten:d |
goeiemorge8)
kutzooi veel te lang in bed blijven liggen|:( :+ |
Citaat:
|
Citaat:
en dan zit ie het in marokko aan zijn oom (oid) uit te leggen, snapt ie het zelf ook niet meer:Y) maarja.. ik moet er soms ook altijd even over nadenken, best wel irritant is dat8) volgens mij zou je dan idd een uur te vroeg komen:o |
Haha, ja klopt. :+ Kheb die film ook gezien.
Maar nu is het gewoon wel relaxt, we hebben een uur extra uit kunnen slapen :D |
Citaat:
|
*pogo* 8-)
|
Het is gewoon gvd iets na 5uur en ik ben al wakker om braaf mijn werkstukje te maken! Echt, hoe 'k er nu uitzie:d
|
:wave: `t is hier zaai :O
|
Doe er wat aan. :wave:
|
Ben ik weer.
En vanaf vandaag ben ik 'Animator in het jeugdwerk'.8-) |
whiiiihihiihihi shikkidie SWAH! :d 8-)
|
Damn nu al wakker op de zaterdag. Goedemorgen dan maar...8{
|
Citaat:
|
:wave: goeiemorgen allemaal weer! `t Is wat, dat opstaan :O
Ik heb voor `t eerst hardgelopen uit eigen wil 8-) Ik heb verzuurde kuiten 8-) |
Goedemiddag ondertussen al.
*keert terug naar haar leesverslag* |
stapt onder de douche om daarna eens lekker naar de rally hier in hengelo te gaan kijken!~
elk jaar weer mooi. maar ik ga niet in de bohct staan, no way...:no: |
vraagje: een ander woord voor redelijk in de zin "De ballade van Heer Halewijn is zeer oppervlakkig, wat ervoor zorgde dat de schrijvers redelijk vrij waren in het opbouwen van hun verhaal, toch is de middeleeuwse tekst nooit ver weg."
En vrij past niet. |
Citaat:
|
Dankjewel. Heb het al aangepast :).
|
sta je in de supermarkt bij de kassa...
komt er een vrouw achter me staan.. die er niet al te fris uitziet en wel eens in bad mocht gaan... wat koopt ze... 5 flesjes van het goedkoopste bier wat er is :9~ en een blik kattevoer :9~ lekker zeg :+ |
3x raden hoe zij leeft. :p
|
hele dagen dronken om een reden die ze liever vergeet met het enige dat ze heeft en liefhebt , haar kat. of katten.8|
|
Citaat:
|
kan ook:yes:
|
Ik was ff nummertjes aant oefenen en ineens hoor ik buiten voor m'n huis 2 meiden mij uitlachen :(
" Hahaha ja en straks dan staat ze in de woonkamer ons zo aan te kijken hahaha, oh damn hahaha " :| :( ik ben echt slecht |
JOEPIE!! ze zijn bezig met Trillian Pro 3.0 en daarbij kun je ook webcammen en audio doen voor msn.. dus dan kan msn definitief verwijdert worden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*pakt smirnofje erbij* |
jaah ik heb Yoshi's Island uitgespeeld 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is hier weer rustig ...
Waar zit iedereen nu weer? |
Duh zaterdagavond. Iedereen is nu in de kroeg of bij vrienden ofzo. Nouja bijna iedereen. De rest kijkt thuis Kopspijkers en Dit Was Het Nieuws. :+
|
Ik was weg :d
Ik heb gewoon weer gerookt! :huh: echt slecht van mijn :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach,
ze moet t toch zelf weten. roken of niet roken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind het ook slecht van mijn :$ Maar weetje. Ik weet dat het (na lange tijd) de eerste was maar ook meteen de laatste kan zijn. |
Silverchair -> Dankjewel voor je leuke kaartje en briefje!! :thumbsup:
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlieff!! <3 :love: :D :* |
Hallo :)
ik ben nieuw hier, dus plaats ik maar even een berichtje in de slowchat. Lijkt me niet nodig om helemaal een nieuw topic aan te maken enzo. Ik kijk hier al een hele poos rond, maar heb nu toch besloten om me aan te melden. Ik heet lindey, ben bijna 17, en zit in 5 atheneum. Ik denk dat ik me hier wel ga vermaken. |
Welkom
|
Das heel mooi gedaan hoor :yes:
Welkom btw hoe gaat het met je? Met mij gaat het goed hoe is het op school? bij mij gaat het goed hoe verveel je je? ik heel erg Hoeveel zin heb je in de vakantie? Ik heel erg veel Op wie ben je verliefd? ik op Kev Oke, slaat nergens op, moest ff mn irritatie kwijt. Is gelukt ja :) |
Is puter gemaakt, Karima?
|
Citaat:
|
hé lieverd! :9
|
Citaat:
|
Ik heb vegetarische boterhamworst spul. :$
|
ik ben ziek :(
|
Citaat:
Ik heb weer het maandelijkse shit :@ :+ |
Citaat:
http://www.planet.nl/upload_mm/6/a/1...onlineBild.jpg Maar wij moeten elke dag scheeren 8| 8) |
Citaat:
|
Citaat:
[Edit]Jullie hebben er een pil tegen, voor baardgroei (nog) niet :+ |
Citaat:
Wij zelfs meer. ;) |
Oja :z :$
|
Niet elke dag hoop ik. :aai:
|
Miauw
|
Citaat:
|
je moet helemaal niets :|
en als je geen suiker eet krijg je voordurend honger :[ |
Citaat:
|
Citaat:
van wiet en geen suiker krijg je honger 8) |
Wij vrouwen hebben het veel moeilijker als mannen :Y)
|
Jullie maken het jezelf moeilijk!
|
Meisjes/vrouwen worden ongesteld, moeten 9 maanden met het kind lopen en de overgang. Wat hebben de mannen.. een natte droom?
|
Ongesteld> Pilletje(s).
9 maanden met kind rondlopen> Wie zegt dat kinderen moeten? :] |
Citaat:
Er zijn ook consequenties als je de pil gebruikt.. Mja dat kind.. mja.... :+ |
Citaat:
mannen hebben een grote kans op haaruitval mannen moeten hun lichaam blijven trainen willen ze er niet als een zak hoor uit te komen zien, lijnen is daarvoor niet voldoende. van mannen wordt verwacht alle zwaardere taken te doen mannen krijgen blauwe ballen dankzij vrouwen (tenzij de man homofiel is natuurlijk) mannen hebben een geestelijke achterstand van gemiddeld 2 jaar op vrouwen mannen moeten de vrouwen meemaken als ze 9 maanden zwanger rondlopen :] mannen hebben ook last van de overgang kijk maar |
beuehhh teveel yoghurt gegeten :|
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja ik heb geen zin om hier op in te gaan.. :p Jij wint voor nu ... ik lul morgen wel verder :) |
Citaat:
Wie, wat, waar, wanner, hoe duur?:huh: ;) |
Citaat:
:O [serieus]wie helpt mij ff snel aan een internetverbinding? [/serieus] |
Citaat:
|
Een 9 voor Engels pta!!
*doet vreugdedansje* |
Citaat:
:rolleyes: |
:love:
|
Citaat:
|
Aapjuh :d
Citaat:
|
dood
|
Citaat:
|
Dom schaap?
|
Het is koffietijd :p
|
dame blanche mmmm
|
i kick my root down
i put my root down |
Hey Marijk. jij ook hier ?? :)
|
Halooooooooooo
|
Hey das lang geleden zeg :)
|
He King is Back!!!
moet eerst ff mijn avatar veranderen.... |
Het begon hier wel een heeeeeel slow chat topic te worden zeg. :D
|
dEZE is echt te oud..
:yes: |
Citaat:
:yes: Waar zij al die mensjes??? |
Citaat:
Misschien zijn ze allemaal weg gejaagd ?? |
mhhh... Wie zou zoietsd doen?
:'( |
Ik heb geen idee :x
|
zZzZzZzZzzzzz:z
|
:O lekker saai hier.
Ik kan me nog tijden herinneren dat wij samen over dit topic heerste. |
Vroeguh!:z
|
* zucht *
waar zijn die tijden gebleven :'( |
ver weg...
zo te zien:{ |
Tja, ik mis ze toch wel een beetje hoor.
Die dagen dat ik de hele dag niets beters te doen had dan het leven van de ll.commers op te vrolijken met mijn aanwezigheid. |
Ja.. (zucht) wou dat ik daar nu tijd voor had..
Word weer bestookt onder het huiswerk.. :( |
Ha ha, ik ben lekker geslaagd, heb geen huiswerk meer :)
Moet alleen nog even de stad in om cadeautjes te halen. |
Ja maar dat is leuk!:)
|
jah, maar dan moet ik wel weg zo natuurlijk. ;)
|
Niet leuk :no: :no: :no:
|
Neej he :(
Maar jah, ik kom nog wel terug vandaag. Alleen ben je dan allang weg van school natuurlijk. |
Hoop van wel jah.. Zou niet goed zijn als ik hier te lang blijf..
|
Moet trouwens ook voor 3 uur weg..
Moet namelijk naar het gemeentehuis mij inschrijven, heb ik nog steeds niet gedaan en anders houd mijn studifinanciering op....:'( |
Ha ha, nee inderdaad.
Maar weer terug naar je kamertje dan he ;) |
yep:love:
|
wa msn loopt weer ns vast..
|
Alweer ?
Je vandaar dat je steeds online komt :) |
Leuk he!:9
|
jah :)
Hey, nu ben je weer offline :D |
snif...
|
Begint vervelend te worden :{
|
Word chagi!!:(
|
:aai: ahhhhh :aai:
:* |
the king and queen are back in the house _0_
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, ben nog steeds Hetero ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Moet van mijn ouders (vnl. van mijn mama) mijn vriendje meebrengen op kerstvooravond.
Iemand kandidaat? |
Citaat:
Maar ook weer een beetje sneu :+ [Edit] pick me, pick me! |
:O :O
|
Omg, ik heb voor scheikune (waar ik normaal niet zooo slecht in ben) een 2.2 gehaald:{
|
zooo ff lekker uitgeslapen vandaag, lekker vrij :D
|
Ik heb net sinterklaas inkopen gedaan :)
|
Sinterklaasinkopen doen is leuk :)
Oh ja Miauw |
PSV
|
Vanavond mooi vrij eenneeeeuh ja dan ga ik mezelf eens verwennen met verdovende middelenen :9
|
kom dat hier doen dan , ik heb ook nog wel wat :)
|
Citaat:
|
ja daag he, gisteren al HELEMaal naar vinni gefietst
dinsdag ook al zaterdag naar jou heen gekomen met een zere penis nogwel. nee nee, jij bent te lui. dat is dat omgekeerde psychologie geintje wat je altijd probeert te flikken proberen mij een gevoel te geven dat ik te lui ben om te fietsen terwijl jij te lui bent maar t neit toe wilt geven. lamme, owja je geld staat op je rekening |
wow je bent echt niet lui.... :Z :Z :Z
[edit] nu kan ik ook wel een lang verhaal gaan typen maar daar kom je alleen maar slechter uit dus ik spaar je reputatie nog http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif[/edit] |
Ik krijg 5 december weer internet!!! :D en dan hoeven jullie me niet langer te missen ;)
|
Moet vanavond gaan opdienen op school en ik heb geen zin...
En 'k moet ook nog om twee boeken en ik moet nog leren. *zucht* En ik ben moe en ik ben aan het zeuren. |
Thaliaaglaja... Hoe spreek je dat uit eigenlijk.
|
Van boven naar onder en van links naar rechts.
|
heerlijk, om met een lekkere joint achter de computer te zitten na een dag hard werken _0_ :7
|
qsdfqsdfqsdf
|
you were sayinggg?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.