![]() |
Citaat:
heb zelf dus geen piercings/tattoos. zou niet mooi staan vind k |
uhh... ik heb 1 tongpiercing en n navelpiercing... 1 tattoo op me onderrug... van n heartagram... en ik heb in 1 oor 12 gaatjes en in me andere 4.... en ik vind piercings vet cool maakt nie uit waar je ze heb of hoeveel je dr heb...:)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
dit was mijn oor vorig jaar... toen had ik nog maar 8 gaatjes i.p.v. 12:9 ;)
|
oepz... heb ik m 2x gepost... najah foutjes kunnen gebeurenO-) :$ :)
|
ligt het nu aan mij of ziet niemand hier geen oor in....:?
|
jawel, maar t is een heel donker plaatje.
|
tsjah... tis wel n donker plaatje... en mijn oor is trouwens ook n beetje vern*ukt dus daar kan het ook aan liggen:9 :9 :p :p
|
Citaat:
heb je hem laten piercen of gewoon laten schieten? @ anne : hippe shit joh 8-) |
vanavond industrial aight :)
oja en ik begin binnenkort aan 4e tunnel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg allemaal rillingen van die foto's in dit topic :$ |
Citaat:
ook zon mooie paarse? :p |
1 Bijlage(en)
OMFG HET DEED PIJN NIET NORMAAL.
zal wel ff showen hoe mn oren er nu uitzien. zitten nu 2 staafjes waar over paar maanden een lange staaf moet komen, dat wordt mn industrial. (op deze foto heb ik 10 en 4 mm tunnels, op de volgende nu alleen een gewoon gaatje en 10 mm tunnel) |
1 Bijlage(en)
2.
hmm het is nu ugly. |
Waah!
Het ziet er fokkin eng uit joh :huh: en ook een beetje ugly jah :$ :z Hoe lang voordat je die staaf erin mag doen? Een paar maanden met die verschillende staafjes lopen is echt superlang gek :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
met schieten heb je echt veel meer risico op infecties en weet ik wat dan als je het laat piercen. |
ik heb alleen 4 gaatjes in m'n oren
wist helemaal niet dat er zo veel piercings bestonden! en hoe werkt zo'n tunnel? |
is een kwestie van een bestaand gaatje verder oprekken.
|
ik ga binnenkort voor een tragus-conch industrial, jezus wat is dat mooi
|
1 Bijlage(en)
<333333333333333333
|
ik dacht heel even dat je hem er al in had zitten, maar toen zag ik dat het jouw oor niet was :d
|
Citaat:
ik vind het echt eng al die sheit in je oor jonge.. :| |
Citaat:
maar kut hee, die tragus-conch industrial is toch fantastisch? dan aan mn rechterkant natuurlijk, heb ik links een gewone en rechts zo een. mm |
Citaat:
hij ziet er wel fokking cool uit moet ik zeggen. En ook fokking pijnlijk :x (psst ik heb mijn mobiel bij chris laten liggen gisteravond en ga nu over 5 min in de auto naar leiden dus ik kan je niet meer bellen en jij mij ook niet dus ik ben gewoon op leiden cs om 10 over 7 vanavond ok? ok! :d Ik heb der zin in ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
yoo volgende week mijn eerste tattooo
|
Citaat:
waarom wat wanneer waar hoe en mag ik mee :o |
Citaat:
ik bel je er wel even over. en nee je mag niet mee :p ben vandaag al even langs tony (de tattoogast) geweest om mijn ontwerp te laten zien en ze vonden het allemaal wel kicken daarzo. dus volgende week komt ie. maar ben al bijna een week nonstop aant bijtekenen en gummen en kleuren en ditten en datten. :love: hij komt trouwens bij mijn lies en loopt dan schuin omhoog naar mijn zij. |
Citaat:
toen had ik dit nog niet gelezen dus vandaar dat ik vroeg of ik meemocht :+ maar nee is goed joh, maakt mij niks uit :) |
Citaat:
ik belde je nl ongeveer gelijk nadat ik dat gepost had :p |
oja ik heb net een traguspiercing laten zetten :?
in een opwelling :p hij was maar 6 euro dus ik dacht waarom eigenlijk niet? en lau mijn mening over laten schieten is veranderd O-) omdat schieten meestal met luchtdruk is heb je een groot risico dat je kraakbeen naar de knoppen gaat, maar hier gebruiken ze er een soort nietmachientje voor, dus het gaat gewoon met 'handdruk'. voelde der niet veel van :thumbsup: en hij staat cooool |
Citaat:
Ik heb nu dus een soort kruising tussen geschoten en gepierced doordat het met een soort nietmachientje gedaan is :p maar kort gezegd is piercen gewoon veeel veiliger dan schieten. |
Citaat:
ik neem misschien ook een tepelpiercing 8-) of een smiley <3 (dan niet met een ringetje maar een staafje) |
Citaat:
die neem ik misschien ook nog wel erbij O-) |
1 Bijlage(en)
lekker tuttigggg
|
Citaat:
ofzo... :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Karientje waar ligt je grens joh :D
en neem ajb geen smilie dat is echt zo fout! een briendin van mij heet dat en het is zoo lelijk |
Citaat:
|
omg ik heb een smiley bij mezelf gepierced :love:
het staat zo fucking gaaf en het deed totaal geen pijn. straks fotooooooooooo (ja ik weet dat jullie me gek vinden O-)) |
helemaal niet hoor.
ik heb mn eigen oorbel ook gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
gut wat zijn mijn lippen lelijk hier zeg. maar ja is logisch als je je mond raar doet.
|
en het is ook niet echt duidelijk te zien :rolleyes: maar mijn camera doet stom. wie weet vanavond een duidelijke. en morgen komt een staafje want ringetjes zijn dom.
|
Was een smiley? :$ :?
En je traguspiercing ziet er cool uit joh :) |
Citaat:
als je je lip omhoog trekt heb je daar zo'n stukje vel uitsteken, daar zit dan een piercing door :p :$ |
lelijk? je krijgt er rare ideeen van dat wel, maar lelijk, nee. ;)
ik vinnem lijp krien!:thumbsup: |
Die is wel leuk, m'n broer heeft er ook zo 1 maarja die heeft ook overal wel 1:p
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Apart.. cool wel!! :yes:
|
Citaat:
oeh deed het niet zeer joh? het ziet er erg pijnlijk uit moet ik zeggen :x en ik vind je tragus leuker dan dit moet ik eerlijk zeggen :$ :) |
Citaat:
|
Al die dingesen in je oor zijn vet 8-)
alleen die smiley vind ik wat minder |
Citaat:
:{ sorrie Krien ik vind je (te) gek! :9 Als je mn vriendinnetje zou zijn zou mn vader je afkeuren door "al dat ijzer in je bek" :D Ik vind t ook wel geinig staan :) Dr zit ook zo'n stukje vel onder je tong waar ook een piercing door heen kan.... idee?:) of heb je die ook al? :+ |
Citaat:
lol _o_ Citaat:
|
je kan ook gewoon je ogen dichtpiercen ;)
maargoed ik vind het errrg stoer dat ding in je mond, zou het zelf nooit doen maar het staat je echt vet koel! :thumbsup: :love: |
Citaat:
[edit]: een tongweb dus :) |
krien? :$ vind je dit wat dat meisje heeft dan ook niet stoer?
http://www.panasia.net/photo/stock/thbn0010/image.jpg |
niet zo flauw doennn
|
:D volgens mij zit je ook heel de dag gekke bekken te trekken als je met die piercings aan t spelen ben :D :+:d
|
Ey als je klaar bent met piercen he, moet je ff een before/after foto plaatsen :)
Het staat je allemaal heel goed, maar het is wel veel wat je hebt zeg poeh :p Traguspiercing lijkt me ook wel koel, alleen vind het een beetje veel worden ( heb al 4 gaatjes in me rechteroor 2 boven 2 onder ), en links zetten maakt het weer zo asymmetrisch :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
linkeroor industrial, rechteroor tragus, beide oren tunnels 8) rechterkant neus, linkerkant tepel (straks), euh 3 keer midden tong 8) midden navel :z |
Citaat:
|
vind ik ook :p
zo, m'n tongueweb zit erin, maar ik ga niet tot dinsdag wachten op een staafje/kleiner ringetje dus ik haal hem er zo weer uit :+ het was voor het idee en het is best cool eigenlijk |
1 Bijlage(en)
vies he? :p
|
Citaat:
Maargoed, nog echt gedaan ook?! ;) |
Citaat:
|
Toch niet zo'n goed idee? Hij staat wel tof eigelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zo'n tongweb lijkt me dus echt niet lekker zitten.. zo onder je tong.. |
Citaat:
hij is er dan ook weer uit :+ |
Citaat:
tongpiercing is meer dan genoeg ijzer in je mond (naja en die smiley derbij ook nog dan :+) |
ik hoef geen tattoo of piercing :)
never! |
hoi, ik ben Pina Piercing en d'r zit een stuk ijzer door m'n tepel :7
|
Citaat:
|
ik hoef geen tattoo of piercing
k vind het maar niks |
Citaat:
Citaat:
en liz het bloedt als een rund dus er zitten nu hele charmante dierenpleisters op :+ |
Citaat:
|
biffy: er zijn ook pleisters met gerrit van spongebob :9
|
van spongebob is er tegenwoordig alles
dus er zullen ook wel pleisters van zijn |
Spongebob is wel leuk :) Maar hij is zo druk, daar zou zelfs de drukste adhd patient gek van worden :rolleyes:
|
tepelpiercing:9~
ringetje of een staafje? |
foto?
film? :9 |
Ik heb mijn tweede gaatje laten schieten vandaag!
In mijn oorlel dan, niet op een of andere stoere plek ofzo :+ En ik heb echt lelijke oorbellen erin omg. Ze zijn goud met een steentje erin :'( Maar ik moest wel want die waren maar 9 euro en andere stalen met een knopje waren 16 euro! Dat heb ik er dus niet voorover dus moest ik die stomme kampsloerie knopjes maar doen :{ En ze steken een beetje uit, maar dat trekt vanzelf wel bij als ik kan draaien en zakken ze wat naar beneden zei de aardige mevrouw die ze had geschoten er even bij. Ik ging net al een beetje draaien en sterilon erop doen en het deed zeer! Bah daar hou ik niet zo van. Maar ik ben echt blij dermee, heb al kei lang dit gewild en nu heb ik ze gewoon :d Hoewel dit natuurlijk in het niet valt bij kriens dominantie over dit topic met haar piercings en spannende locaties van haar piercings, maar toch :+ |
pfuuu ik ben nogsteeds t stoertsteste met me piemelpiercing heur:p
kampsletjes, proest:D |
1 Bijlage(en)
Citaat:
foto is niet echt duidelijk, en het goude ook niet, maar de glitterheid van het steentje komt je tegemoet :( :+ |
Citaat:
maar superleuk voor je dat je ze hebt! ik vind het mooi staan, al zijn die gouden dingen nou niet je van het :+ maar dat geeft niet, ff doorbikkelen en je kan er mooie dingen in hangen :love: gefeliciteerd dude 8-) ik ga mijn tat woensdag laten zetten.... |
hehoi!
heb ook net vandaag me tweede gaatje laten schieten, in me oor vlak naast eerste... :) jippiejeej!µ kwil ook een ringetje vanboven in me oor... maar is dat eigenlijk al echt een piercing, of niet? want een piercing zetten kost 50€ ofzo en gewoon oorbellen laten schieten is 15 ofzo... |
Citaat:
beter laten piercen, maar dat is gelijk behoorlijk duur. een tussenoplossing is dat je het met een soort nietmachientje laat doen, das eigenlijk schieten met handdruk. (piercen is prikken met handdruk, schieten zoals bij oorbellen is piercen met luchtdruk, das het grootste verschil). |
Citaat:
en zo'n nietmachien, kan dat in een gewone juwelier, of moet ik daarvoor in een andere zaak zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mij oor voelt toch vrij zacht en beweegbaar en soepel aan, dus ik dacht... fout dus? |
Citaat:
ik denk dat sommige mensen daar ook misschien de fout in gaan, dat ze denken dat het geen kwaad kan daar te laten schieten omdat het zacht aanvoelt, en toch loop je het risico een zeer onsmakelijk oor ervan te krijgen.. |
Citaat:
dankje voor de waarschuwing... |
pak gewoon een naald, een stukje kurk of hout tandjes op mekaar mooi plekje uitzoeken en GRRRTSJAK, zo, heb jij je piercing:)
|
*slik*
ik spaar wel ffjes hoor! |
Citaat:
|
25 april is de grote dag!
dan komt m'n tat :$ |
Citaat:
|
Citaat:
toen had ik zoiets van omg dus het gaat echt gebeuren :D vind het wel vet, en hij wordt echt moooi man. |
Citaat:
ik vind het helemaal spannend voor je gek, ook al heb ik het ontwerp niet gezien, zoals je het omschreef klonk het echt heel mooi :yes: |
joehoe hey biff biff, waneer word die nou gezet hey hey hey, ik begin ongeduldig te worden, IK WILLEM ZIEHIEN! :p
|
Citaat:
als je wilt mag je bij de meeting m'n tat én tepelpiercing zien ;) |
deal, you show me yours, ill show u mine, owja 25 april tongpiercing :)
|
Citaat:
super! dan wil ik wel met je lebberen. ik heb ervaren dat jongens zonder tongpiercing alleen maar op mijn tongpiercing letten en dat voelt dus echt niet fijn tijdens het zoenen :rolleyes: terwijl jongens die zelf een tongpiercing hebben juist supergoed zoenen :Y) |
oja ik ga m'n smiley eruit halen.. ben hem weer ff zat. krijg m'n ringetje alleen niet los omg :+ |:(
|
Citaat:
Mag ik ook je tepelpiercing zien? :$ |
Citaat:
en alleen als jij ook iets te showen hebt :d |
heb ik gehoord dat gaatje vanboven in je oor dus toch een gewone oorbel is! vriendin heeft er een, en heeft die kei goedkoop laten schieten als gewone oorbel... :)
|
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar juli ofzo twee piercings bovenin mijn oor laten zetten. Dat heb ik gewoon bij de juwelier gedaan. ( 2stuks 7.50 )
En ook al heb ik er in het begin wel last van gehad, ik heb er geen spijt van :) Maar het is natuurlijk verschillend per persoon. De een kan er beter tegen dan de ander. |
Citaat:
@jamiel; als jij ze hebt laten schieten (met luchtdruk dan vooral) dan mag jij dat ook gaan doen ;) |
Citaat:
&blij dat m'n smiley er weer uit is eigenlijk. :thumbsup: |
1 Bijlage(en)
daaaar is die weer.
super deze keer, en hij zit nog lekker ook! en hij zoent ws ook erg goed 8-) |
Citaat:
eerst zien dan geloven8-) |
Citaat:
|
lees je pm is muts.;)
|
koest jongens :Y)
|
ik wil ook een labretje :{
|
als ik het huis uit ben neem ik een horizontale wenkbrauwpiercing :9
|
Citaat:
Of spaar je ze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik m'n tunnels weer 'dicht' laat groeien tot 8 mm....... maar weet nog niet zeker. |
Nog 4 dagen.. nouja 3 want vandaag telt niet mee :) dan is the big day,. niet waar?
Ben benieuwd! :D |
Citaat:
maandagavond om 18.30 uur :7 |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
willen jullie (vooral lau en anne plz geen sarcastische reacties :p) ff je mening geven?
heb ff heel lelijk zitten knippen en plakken :$ maar ik wil weten wat jullie het leukst vinden staan, en hoe ik mijn neuspiercing icm een evt lippiercing zou moeten doen; ringetje, knopje of helemaal eruit: vertical labret |
1 Bijlage(en)
of lip midden
(heel lelijk geplakt ik weet het) |
1 Bijlage(en)
lip zij..
|
1 Bijlage(en)
of een labret. ikzelf denk óf een verticale labret of een ringetje aan de zijkant.
meningen graag! |
Eerste en laatste !! :love:
Mooie ogen heb je btw :) |
Citaat:
ik vind zelf de eerste denkik <3 en dan neuspiercing eruit? |
doe maar wat je niet laten kunt :), maar 1 ding staat vast biffy is hot.
och gister liet een vriend van me een oorbel schieten, ikk ijken en t begon meteen te branden, zal ik er ook 1 bij nemen zal ik zal ik zal ik, nee ff wachten tot maandag en dan een tongpiercing lijkt me beter :) maar toch, t jeukt wel.:d |
Citaat:
welke vind je de leukste? ik ga sowieso voor vertical labret of zijkant ringetje denkik |
1 Bijlage(en)
die eventuele lip zijkant dan wel met kleiner ringetje bijv. zo:
|
vertical labret:yes:
en neuspiercing gewoon laten zitten. |
vind die 1e het mooiste. dat ene knopje op je kin zelf vind ik niet zo maar die 1e is opzich wel mooi met die 2 knopjes. :)
|
verticale labret is cool
maar zo'n klein ringetje aan de zijkant vind ik ook heel leuk :yes: en ik was niet sarcastisch :p |
Citaat:
maar dat kan ik natuurlijk nog beslissen als mn lippiercing erin zit! oja eerst even regelen dat ik m mag bij m'n bakkerrrsz :x |
Citaat:
( en TERING wat een lekker ding ben jij ) :$ |
Die eerste gewoon, of laatste natuurlijk maar die neuspiercing gewoon laten zitten!
Ben benieuwd welke je kiest! Waarom neem je ze niet allemaal? :d |
Citaat:
de stand is 21-2 in de wedstrijd tussen verticale labret en schuine lippiercing :p |
ik vind een dun ringetje in je lip aan de zijkant het heetst denk ik, volgens mij zit zo'n vertical labret niet lekker.
|
mijn god nog een half uur :D:D
|
1 Bijlage(en)
oeh spannend biffy :) !! Wel fotoooooo's
Oh ja ik doe ook ff mee :p ( tis bovenin wel een btje rood: heb er teveel mee geprutst net :+ ) |
hoewashethoewashethoewashethoewashethoewashethoewa shethoewashethoewashethoewashethoewashethoewasheth oewashetenpostnutocheensfotosjoh
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
fucking pijnlijk :[
kee een p0rnfoto dan maar he (ik kan m'n tat wel uitknippen maar dan kan je niet goed zien op hoe 'n mooie plek ie zit 8-)) |
ehm en hij is dus nog niet af. hij moet nog ingekleurd worden en ws gaan we de schaduwen nog bijwerken, maar ik laat eerst dit genezen.
heel grappig trouwens, mijn tat beweegt met me mee :+ vandaar dat ie op de foto een beetje schuin lijkt :p |
:love: Hij is in het echt mooier dan zoals je hem omschreven had.
Ik vind hem echt mooi gek! Onwijs cool gewoon ;) Hoe pijnlijk was het? :o hihi p0rnfoto :9 |
Citaat:
naja waar ik hem heb laten zetten is wel een van de pijnlijkste plekken :Y) het voelt een beetje zoals wanneer je je prongeluk met een aardappelschilmesje snijdt ofzo :p maar dan anderhalf uur lang :rolleyes: op een gegeven moment voel je dat niet meer zo hoor maar damn het was echt pijnlijk. ton zei wel dat ik goed stilzat ;) vannacht werd ik op mijn buik liggend wakker :( dat was niet de bedoeling :rolleyes: en net kwam m'n zwangere kat op schoot zitten, beukt ze lekker d'r lichaam tegen m'n tat aan, kan ik hem gelijk weer schoon maken.. het valt allemaal niet mee :p en nu een foto van bas' tongpiercing :] |
krien.. hij is echt prachtig <3
|
1 Bijlage(en)
ik heb trouwens een echte vlinder gebruikt: een dagpauwoog. ik hoop dat ie (ingekleurd) een beetje mooi wordt :thumbsup:
hier issie op gebaseerd zeg maar |
Die foto is heeel sexy maar buiten dat om is die tattoo echt heel mooooi!!! :love: En hij zit ook op een mooie plek.. alleen kut dat ie zoveel pijn doet dan.. :notgood:
|
Citaat:
maar hij wordt nog veel mooier dan nu! over 3 weekjes. |
Kvind um bjoetiv0l :love:
|
damn damn DAAMN! dat ding is echt een plaatje krien, heel origineel ook, ik zou m nieteens laten inkleuren, ik vinnem zo al prachtig.:thumbsup: :thumbsup:
|
heb je dat zelf getekent?
|
Normaal gesproken vind ik tattoo's niets, maar deze is echt heel erg mooi Krien :D
|
Ik vind het nu echt supermooi, maar ik hou niet zo van tattoos met kleurtjes, dus ik zou hem zo houden
|
ik vind hem zo ook al mooi genoeg :love:
|
Citaat:
ben er een maand mee bezig geweest ofzo (: ik zit nu idd ook zeer te twijfelen of ie wel ingekleurd moet worden! |
Nice..
|
ah ik denk dat ie een stuk minder mooi wordt als ie is ingekleurd!
|
is dat rode gewoon jouw huid die moet genezen weer of is dat al een beetje kleur gewoon? die schaduwachtige kleur vind ik cool in ieder geval.
en ik zou gewoon even kijken als alles goed genezen is of je het wel of niet gaat inkleuren, ik zou het niet doen want zo is het al kei mooi :) |
godverdomme wat een vette!! :o
zo een wil ik ook wel :$ vooral die vlinder is koel!! :love:!! |
een paar maanden geleden zei ik hier dat ik een septumpiercing wilde (dus zoals een stier :rolleyes: maar dan zonder ring duhh), en ik wil dat nog steeds.
ik wil geen vertical labret meer. |
even wat foto's van bescheiden septums die niet stier-achtig staan.. want ik weet al precies wat iedereen denkt.
http://www.pierceit.co.uk/pictures/y...eptum_stam.jpg helaas is dit tot nu toe de enige mooie die ik kan vinden :rolleyes: sommige mensen hebben echt lelijke damnnn. |
1 Bijlage(en)
<3
(maar dan mooier) HE MAN ZO GROOT IS M'N NEUSGAT NIET :z |
http://www.kandkpiercing.com/Septum%...0horseshoe.jpg
http://www.freenet.de/freenet/fit_un..._gross/03.jpeg deze zijn ook wel do-able maar dan zou ik je andere neuspiercing der wel uitdoen krien. |
ik vind dat septum ook nix
|
Stierding vind ik ook iets minder eigenlijk.. maar t staat niet verkeerd op die 'self-made' foto :)
|
ik ook niet eigelijk
die verticale labret is veel leuker joh! je gaat toch geen stierpiercing nemen gek :+ |
krien, t is je in de bol geslagen griet :p, ik ben persoonlijk niet zon liefhebber van zon stierebel ding, maar toch, als je t wil moet je t gewoon doen:thumbsup:
|
jullie zijn allemaal stom!
gelukkig had ik steun van fran gister die vindt het tenminste wél leuk :thumbsup: |
:'( Dan ben je net een koe. Met zo'n ring door je neus :D
Maar je tatoe vind ik prachtig:love: |
Ik heb zelf geen piercings of tattoo's, wel in mijn oren, maar dat vind ik niet echt een piercing.. in mijn oren heb ik er namelijk 9 in totaal en ik laat er binnenkort weer 1-tje bijschieten.
Piercings: ik zou er wel één willen in mijn lip, onderlip in het midden.. dat vind ik er echt heel stoer uitzien, maar daar schijnt je tandvlees heel erg kapot van te gaan...:{ ,, daar zit ik nu eigenlijk ook niet echt op te wachten... Tattoo's: ik zou er wel één willen laten zetten, onder op mijn rug.. (dat ie net boven je broek uitsteekt, je weet wel..) maar hier ben ik weer heel bang dat ik te snel besluit en het verkeerd doe, want dan zit je weer met die tattoo te kijken :{ tjaa... allemaal moeilijk.. maar hopelijk kom ik er nog wel uit.. en als je wilt reageren op mij, dan doe dat gerust :) ..!! |
Citaat:
hij is echt foqqing mooi :yes: zeker dat me dat kk pijn lijkt doen :no: maar, hij is echt kei mooi :thumbsup: en zit idd op een hele mooie plek :) |
ow.. en dan heb ik nog een vraagje..
Die tattoo die jij hebt eaah Biffy.. Die zit zo'n beetje naast je buik, maar als je dan zwanger raakt, gaat je tattoo dan niet uitrekken ofzo..? :{ want dat is me verteld.. of misschien iemand anders die dit weet, of hier meer van weet..? |
Heb piercing in me linkeroor. Ga in de zomer tattoo laten zetten op me arm
|
Citaat:
|
Citaat:
als je een labret wilt kan je tegenwoordig namelijk een teflon staafje krijgen: een soort kunststof waardoor je tanden en tandvlees veeeel minder (bijna niet dus) beschadigd worden :thumbsup: |
Citaat:
bedankt :) |
ik heb vandaag mn labret piercing laten zetten :D
binnenkort foto's :D |
ik ga een klein sterretje laten zijn op mijn onderarm als ik geslaagd ben.
|
Citaat:
ik wilde hem eerst inkleuren maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik dat niet doe:) |
Citaat:
ik mag kiezen: een tattoo en het huis uit, of geen tattoo en thuis blijven wonen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.