![]() |
zeg saar, die deal gaat toch nog door he? wij steunen jou en dan mogen we heel de zomer komen zwemmen? :+
|
Citaat:
ik moet ze hier niet komen ronselen :) |
Citaat:
Ik ben aardig... mag ik komen? O-) Blijf ik gelijk logieer bij tjaligala-dingers :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel niet zeker of ik zou mogen :| maja |
Citaat:
|
waar woon je en wanneer is t feesie, ik ben altijd wel voor een feestje te porren :7
|
Citaat:
wat denk je hiervan: op 2e kerstdag werd ik wakker geschud, toen wist ik meteen dat er een tsunami aan zat te komen onder me, had ik al die mensen maar gewaarschuwd :O |
Citaat:
|
Citaat:
hoe zou dat nou komen :{ ik zie het zo: nieuwe zwembad Saartje ging foto's maken van haar prammen in bkini 'oh, 5 negatieve reacties' HELP :'( *prullenbak* had gewoon meteen gezegd dat het om een zwembad ging, of pleur er een zwembad bij, of sluit hem maar aan de andere kant levert dit wel weer een klassieke LL-rel op 8) |
Citaat:
Maar vertel Sarah, wie mogen er allemaal op je zwemfeestje komen, en wie niet? |
Citaat:
|
Citaat:
:d _0_ |
Citaat:
beetje wise ass spelen kunnen we allemaal wel hoor :p |
Citaat:
|
Hmm ja, hey moderators close dit topic nog een keer..
Of gewoon sensatie door laten gaan, en nog meer on-enigheid creeren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het jaar begint in elk geval goed :7
|
:7 als dit elke dag zo gaat.. prachtig :D :'(
|
|
Citaat:
|
Ok, zoals het op mij overkomt:
eerste schreeuw om aandacht > die foto's tweede schreeuw om aandacht > het weghalen van de foto's derde schreeuw om aandacht > kijk mij eens een zwembad in mijn tuin hebben. Meis, wat sneu nou toch, je bent het slachtoffer van deze wrede wereld :( |
YESS amneris _0_ nou kan de tegenaanval weer komen!!
|
Citaat:
@ saartje, leuk dat je echt een zwembad hebt, maar zonder fotos had ik je ook wel geloofd hoor :) Maar voor zover ik weet heb jij fotos van je zwembad nog nooit gepost? (of ik heb deroverheen gekeken :+) dus dan blijft nog steeds staan hoe wij allemaal hadden moeten ruiken dat jij een zwembad in je achtertuin hebt liggen zodat het feit dat je in de winter een bikini ging aan doen nog een beetje logisch was :z |
pssst... je dir staat (nu nog) open en vol met foto's sarah
|
Citaat:
Staat nx belangrijk in :) |
Citaat:
Alleen beetje vreemde foto's met een condoom op iemands arm enzo |
als ik naaktfotoos van mezelf ga posten en dan morgen weghaal krijg ik dan ook een persoonlijke rel ? :D
|
Citaat:
Saar, the point was zoals gezegd niet dat je die foto's postte, maar dat je daarna zo quasi-bescheiden gaat zitten reageren en ze weghaalt. Niet dat het niet mag, maar dat vond ik iig het irritante en sneue. Ik wacht nog op de belediging van Psychobunny :$. |
Citaat:
Vind je dat echt nodig bij me ja Saar :$? (:D) En dat allemaal omdat ik mijn mening geef over je foto-actie? Ff een serieus advies, volgens mij moet jij je dingen es wat minder persoonlijk aan gaan trekken, is alleen maar vermoeiend voor jezelf. :z (En beweer nou niet dat je mij niet bedoelde :z , want je zit lang en vaak genoeg op dit forum om niet iemand per ongeluk te quoten :z .) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zeiden niet dat je die foto niet mocht plaatsen, maar dat het een beetje op een raar tijdstip kwam en toen verwijderde je het topic weer :'(. Had dan gewoon gezegd dat je een verwarmd zwembad in de tuin had, dan waren we met zijn allen in de auto gesprongen in plaats van dit domme geblaat (of wilde je nu juist DAT verkomen??). |
ik wil wel naaktfotos van bluewolf :9~ :9~ :]
|
dit is eigenlijk gewoon een open kans om Saar en bunny uit te schelden. en zij doen dan van hun kant ook hetzelfde. beetje zielig eigenlijk. en dan in het meidenforum lekker hypocriet gaan doen. als je niet kan opschieten met elkaar, moet je het maar gewoon zeggen en niet wachten op een rel.
en bruggi, face it, saar is niet de enige met vriendinnetjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bunny en Saar zijn degenen die hier als gebeten honden gaan reageren, enkel omdat ik (en anderen) mijn mening geef over dat fotogedoe, dat is gewoon lachwekkend. En ik ben wel de laatste die hypocriet doet in het meidenforum, ik heb tot nu toe altijd gewoon gezegd wat ik denk en dat zal ik ook blijven doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zo een foto post, wat mag, dan weet je ook wat de gevolgen zijn, en het is toch een gewaagde foto dus er kunnen reacties van seksuele aard komen ja... Rokje dus verkrachting, zie ik geen vergelijking mee? |
Citaat:
Je MOCHT ze toch wel posten?:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik ook. |
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
|
nou waar blijven ze? ik heb er weer zin in 8)
|
HET FORUM LEEFT!!
HET LEEEEEEEEEEEEEEFT!!!! lang geleden dat er nog zoveel gepost werd:love: |
Citaat:
Lijkt het nou zo of heeft Saartje hier helemaal geen bikini aan? |
Citaat:
ze heeft er wel een aan,tis er een met koordjes,je ziet het aan haar nek:p |
trouwens...die jongen op de achtergrond kan gerust ook wel een bikini aandoen:+
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
eeeuuuuy,we zijn weer vertrokken:7
|
neuh ik laat me wel pijpen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ghehe ik begin echt van dit forum te houden, wat een heerlijke ongein _0_
|
Citaat:
|
leerlingen leeft :love:
|
Citaat:
|
Sorry maar ik vind het een fantastisch topic, ben het net gaan lezen, maar ik vond dat zogenaamde argument van Bunny maar een actie van een hersenloos persoon, sorry hoor, vind het dikke onzin. Heb helemaal niks tegen Bunny, maar dat vond ik echt dom.
|
Zo dan, ben je er ook eens even niet, zul je net zien dat je de grootste rel van een half jaar tijd hebt gemist :( Kun je mooi 6 pagina's gaan doorspitten voordat je bij bent.
Bijkomend voordeel is wel dat je maar één keer hoeft te reageren en op die manier meteen alles kunt zeggen; want laten we eerlijk zijn, het gaat natuurlijk nergens over. De één maakt de fout om het topic te verwijderen ipv de foto's. Per slot van rekening kun je dan verwachten dat je reacties krijgt als 'je zult wel niet tegen kritiek kunnen', de ander maken de fout door simpelweg over de verklaring waarom het topic verwijdert is heen te lezen. Naast het feit dat beiden op zich wel logisch zijn is het buitengewoon jammerlijk dat er niemand is die wél op de juiste wijze reageert (op Bootje na dan). Immers, het topic is niet verwijdert op de reactie (zoals saartje zegt), maar omdat ze erachter kwam dat het niet zo verstandig was een dergelijke foto te posten. Ze had dit simpel op kunnen lossen door haar foto te verwijderen, maar maakte de fout het hele topic te verwijderen. Goed, kan gebeuren, jammer maar helaas. Als door een wesp gestoken denken mensen nu er allerlei complot-theoriën achter te moeten zoeken en vervallen we in oeverloos gekibbel. Ach, tis wel weer eens leuk, het brengt weer wat leven in de brouwerij, maar op zich gaat het hele gedoe natuurlijk nergens over 8) Overigens, het was niet tegen jou bedoelt die zak volgens mij, Anke, maar tegen COTN. Slaat trouwens nergens op, want COTN is helemaal niet lelijk, maarja, het is altijd makkelijk tegen de kreupele aan te blijven schoppen alsie al op de grond ligt :no: BW, tzou natuurlijk ontzettend geil wezen als jij ook zulke pic's gaat posten joh 8) |
Citaat:
Je kan ook zeggen van ik vond dat een heel dom argument want dit en dat.. Maar nee, er moet weer gesuggereerd worden dat die ander een hersenloos persoon is :+ Als ik dit hier zo lees zou ik wel graag eens jullie 'discussies' (scheldpartijen dus :z) lezen in MF :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb dus mooie foto's gemist :(
|
Citaat:
|
Flamen tijdens de kouwe dagen voor verbroedering en warme gevoelens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp trouwens geen reet van de onderlinge verbanden maar misschien komt dat omdat ik hier niet zo bekend ben, best leerzaam op dat vlak zo'n flame :yes: 8) |
Citaat:
en oja Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn heb weer heel wat gemist zo te zien. Zal het zo ff uitspitten.:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bwaah als ik dit topic verwijder krijg ik allemaal mensen op m'n dak he :+ ga maar lekker verder ruzie maken :9 |
Citaat:
|
waar is het bikinifoto topic van saartje gebleven?
*ahum* MANNENFORUM *ahum*
|
Re: waar is het bikinifoto topic van saartje gebleven?
Citaat:
o en als je een paar punten en komma's mist: .......,,,,,,,, asjeblieft |
OMG, ik lees ook eens een topic in aan de bar hoor.... Sorry Saar, maar als jij zulke foto's post als je hebt gedaan, dan kun je deze reacties verwachten.. en al helemaal als je ze daarna weer weghaalt! Das toch niet zo vreemd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d Dit topic begint op een Slow-Chat te lijken:Y)
Mis ook weereens wat:p |
wat een zooitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en de discussie begint wat te verminderen:(:( zal ik het even wat aanwakkeren:p bartje,kvind je een dikke lul:notgood: :+ |
mag ik even jullie aandacht? :)
Saartje wil iets zeggen |
Citaat:
|
Ik wil ook wat zeggen:
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal:p |
Citaat:
|
Citaat:
8) |
We gaan wel door in het mannenforum :7 :*
|
eej saar hier staan je bikinie foto's ook niet :no:
http://users.pandora.be/saartje18/ |
Citaat:
|
Mooi samengevat, Bart :yes: :p .
Citaat:
|
Citaat:
|
kan black-phoenix niet weer effe posten hier? Die kerel staat altijd weer garant voor een lach
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amber en dextor zitten ook op de verboden fora!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
oja?heb je wat?loop toch neuken:@ :z |
Ok nu begint het saai te worden :Z
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
quote van het jaar 2005 _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeeeeeeeeeeeey Bart doet ook mee :D !
Bart: Ik ga niet met je discussieren :p, maarre je weet toch wel dat ik het niet zo serieus neem he :o :+ :+ ? Evengoed een mooie analyse hoor :thumbsup: :+ . oh jezus ik val zowat van mn stoel :'( :D ... Chrizlybeer _0_ :+ |
Citaat:
Arie, wanneer heb jij weer eens een zwak moment joh, is lache :yes: |
Citaat:
Denk je dat je me met zo'n zwakke belediging stil kan krijgen? :d @ Charmedone: k geef je groot gelijk hoor, iedereen neemt het zo serieus, terwijl het allemaal zo grappig is, maar nee, ze beginnen het helemaal te analyseren :D @ lexs: die foto heeft hier al gestaan,je komt er te laat mee @ Frox; moet ik daar verder meelezen? :) Damn, ll.com, de enigste plaats waar een rel kan blijven doorgaan...soms mis ik het hier een beetje 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
schelden kan het kleinste kind |
Citaat:
@ Bluewolf: als je ziet welke mensen erop reageren weet je al veel... |
ik ga mij hier pas terug mee moeien als er nog eens een deftige reactie gegeven word:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kan Saar nog even haar zak-over-hoofd-opmerking komen uitleggen :) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet meteen weer waarom ik hier nooit kom:)
ik zou echt 100 keer eerder anke zonder zak doen dan bunny met zak en zelfs dan met zak en ducktape! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ bruggi: Het is toch duidelijk genoeg? :) |
Citaat:
|
Mensen, ik kan u vertellen dat de foto's weer terecht zijn :) Met dank aan Frox :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Op MTV zie je meer na 23u :) |
Citaat:
En ik denk dat bruggi die commentaar goed genoeg begrijpt, voor verdere uitleg kan ze terecht bij saar :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:Y) |
maargoed, het is duidelijk dat sarah18 de uitleg moet komen geven maar dat verzuimt ze voorlopig nog. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk niet dat Saar nog zal reageren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou zeggen tegen bruggi en saar, los het op in prive, zonder die aasgieren hier :+
|
Citaat:
|
Citaat:
(Onderhouden door: AmbyPur, Kampie) |
Citaat:
Ik heb niks tegen wat activiteit :+ |
Citaat:
Soit, ik ga verder :) Het raakt wat uitgemolken, op naar de volgende :) |
Citaat:
OMFG!!! :d :D Me broer stond net achter me en lag echt in een deuk! :D |
Citaat:
zal aan mijn soort humor liggen wellicht. |
Citaat:
|
sorry hoor bunny... maar anke is echt 42034239343 keer mooier dan jou..
En verder wat een bull shit :9 |
Citaat:
|
ja tis tog geweldig :D
enne pb :no: o o o jij zakt echt onder het NAP :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) heeft ze een zak over der kop, zoja, tog geen doorzichtige he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne PB om ff terug te komen op de borsten van Bruggi.. die zijn tenminste nog enigszins rond/ovaal en als ik die foto zo zag van jou, zijn die van jou zwart en vierkant |
Citaat:
:D :'( :D :D |
Citaat:
|
|
1 Bijlage(en)
spons
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K wou nog ff reageren, voor een laatste :)
1. Ik vind het best zwak dat die foto het is enige is waarmee je je kan verdedigen, vooral omdat iedereen die al gezien heeft, er zo'n foto's bestaan van 3kwart van het meidenforum, en mensen op Fok zelfs zelf zo'n foto's van zichzelf plaatsen :) 2. @ lizz: Je hebt gelijk hoor :) Maar vroeger was zoiets nog spectaculair 'wow, kijk wat die gedaan heeft' en besef ik nu beter dat het geen zak inhoudt :p 3. Die spongebob was zo goed gevonden :d en 4. Ik laat ll weer achter me hoor, geen paniek, ik had het eigenlijk al achter mij gelaten, maar k vond jullie reacties op saar best laf... K blijf erbij dat ze 100% gelijk had dat ze die topic wou weghalen, of het nu was om de reacties, of om de foto's, het bleef haar eigen keuze... En nu ga ik studeren :yes: |
Citaat:
|
mag ie nu dicht dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :* |
Citaat:
dit topic gaat dicht. als iemand nog iets serieus of zinnigs heeft te zeggen over het betreffende onderwerp, mag dat in feedback. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.