Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53798)

chica 14 July 2005 19:05

Redelijk kut:love:

3rd boetah 14 July 2005 19:25

uitstekend!! :7

Doperwt 15 July 2005 14:52

geen lief wel veliefd, maar wel blauwtje gelopen gisteren.

VOulez vous couchez avec moi is geen goede openingszin in frankrijk :p

Wenniej 18 July 2005 13:46

net te horen gkregen dat hij verliefd op mij is.. dus de vlindertjes sjeesen door mijn buik!! :+

volumeknopje 19 July 2005 15:43

heb t net uitgemaakt met mn vriend :|
beetje gemengde gevoelens dus

appelshampoo 19 July 2005 15:48

volgende week eindelijk een date <33

MrInsane 19 July 2005 16:29

Zaterdag Denise leren kennen toen ik met Mark (klasgenoot van mij) en zijn vriendin Ilonka zou gaan poolen, en Denise was er ook bij.
Dus wij leerde mekaar kennen beetje ouwehoeren onder het poolen wat vet gezellig was, vervolgens daarna nog even naar de 3 Gezusters geweest en daar echt zo intens staan dansen met Denise :p
Maar helaas moest zij om half 12 terug zijn omdat ze er de volgende morgen vroeg uit moest, dus wij met zijn drieen haar even naar huis gebracht maar onderweg zijn Denise en ik een andere straat ingereden en hebben we om het hoekje van haar huis even lekker staan zoenen :d
Maandag weer gaan poolen en was het weer raak met de zoenerij en nu zie ik haar zaterdag weer op een feest :d
Maar ik wordt gewoon nu al gek als ik bedenk dat ik haar weer ga zien zaterdag, heb er echt zo'n zin in :p
Maarja ben dus super vrolijk en in de liefde loopt het prachtig.
Dus dat wou ik ff meedelen ;)

Wenniej 20 July 2005 19:37

HIJ MIST ME!!!:d

cassy 21 July 2005 12:21

Op dit moment en btje klote..
Gaat wa over l hope..:x

biffyclyro 21 July 2005 18:08

i'm in love maar ik mis m'n mannetje ookal heb ik hem 3 uur geleden nog gezien zzz

MrInsane 21 July 2005 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
i'm in love maar ik mis m'n mannetje ookal heb ik hem 3 uur geleden nog gezien zzz
Ik ben ook in love maar heb mijn schatje al sinds 5 uur niet meer gezien :(

Sanne 21 July 2005 21:49

nog steeds geweldig alleen door het vakantiewerk zien we elkaar eventjes minder

Jamiel 21 July 2005 23:41

so freakin' good :love:

frox 22 July 2005 14:18

ik mag niet klagen :love:

anemic 23 July 2005 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
euhm, Ik vertrow haar..., en zie haar wel vaak genoeg, en ik ken alle jonges daar in "Vimmerby", + ik spreek al 2 jaar engels, dus ik spreek wel perfect zeg maar, en vind het ook wel leuk+ we zijn 2 jaar samen, en houden vanmekaar wel veel....
en haar ouders weten dat, ze vinden mij ook wel aardig+ mijn ouders ook, alles is perfect, hmmm, en mijn telefonrekening?:p hmmm, moet je niet weten:p

dude:)
ik woonde 5 km van vimmerby vandaan
(als je ooit nog op dit board komt)...

anemic 23 July 2005 15:59

in de liefde gaat het een beetje mwah...
misschien dat die 34 maanden er binnenkort opzitten...
is dan deels mijn eigen fout en deels problemen van mn vriendin die ze zelf op moet lossen..
ik denk dat het wel beter voor haar zou zijn, ik heb het gevoel dat ik zo ongeveer haar hele wereld ben momenteel en dat wil ik niet...

prinskoekje 23 July 2005 17:52

'k weet het niet zo goed...

Vanavond zou ik meer weten, maar echt veel verwacht ik er niet van.

Sjanoow 23 July 2005 18:52

Raar.. :rolleyes: :+

Piraatje 23 July 2005 19:33

:love: Sow liev.. :love:

MrInsane 24 July 2005 11:31

helemaal stralend verliefd :p :love:

chica 24 July 2005 18:31

Wauw, ik had bijna een date vanavond:huh:

Maar bijna is niet helemaal:+ tsss:+

prinskoekje 24 July 2005 18:42

Ik weet het eigenlijk allemaal niet meer...:huh:
'k zou het allemaal nog eens op een rijtje moeten zetten.

'k heb net alles op een rijtje gezet en 't ziet er niet echt goed uit :'(

Jamiel 24 July 2005 23:22

Het is nu inmiddels bijna 3 jaar geleden dat ik verliefd werd op m'n vriend, en nog steeds vlinders in mijn buik... is dat normaal ? :p

MrInsane 25 July 2005 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Het is nu inmiddels bijna 3 jaar geleden dat ik verliefd werd op m'n vriend, en nog steeds vlinders in mijn buik... is dat normaal ? :p
:huh:

Ik mag hopen dat ik dat over 3 jaar nog steeds heb met mijn vriendin :p

CharmedOne 25 July 2005 11:52

ik voel me eenzaam :(

MrInsane 25 July 2005 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
ik voel me eenzaam :(
Waarom? :?

Queenie 26 July 2005 14:55

Verward:?

Sanne 26 July 2005 18:06

Citaat:

bij mij 4 jaar! Het duurde alleen even voordat het serieus iets werd :)

Suepahfly 26 July 2005 20:08

onzeker,heel onzeker:(

Doperwt 26 July 2005 21:46

ik ook eenzaam

chica 27 July 2005 12:18

Ik wil daten:(

3rd boetah 27 July 2005 12:53

ach, gezeik nu. Gaan allerlei verhalen in de rondte en de meeste zijn jammer genoeg nog waar ook. :+

MrInsane 27 July 2005 22:22

oke ik ga van goed naar slecht maar ik op moment echt super vet in de war, lijkt wel een soap waar ik in zit op moment en dat vind ik niet fijn :')

Kathleen 29 July 2005 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
oke ik ga van goed naar slecht maar ik op moment echt super vet in de war, lijkt wel een soap waar ik in zit op moment en dat vind ik niet fijn :')

Bij mij juist hetzelfde :(

marie99 30 July 2005 15:20

beetje tristig :'( :'( :'(
mijn vriend is nu een week naar polen,
het lijkt niet veel maar ikmis hem nu al verschrikkelijk!!!
maar dat is een teken van liefde zeker?:(
in ieder geval wil ik hem zo vlug mogelijk trug bij me :(

eniT 31 July 2005 10:53

s l e c h t

Cataclysm 31 July 2005 11:57

Goed!

GluipigeBever 31 July 2005 12:34

ik ben na 2 maanden aan het lijntje gehouden te zijn, en gewacht te hebben op haar "bindingsangst" gedumpt omdat ze verliefd was geworden op een turk in TUrkije.

kolere dus :)

biffyclyro 31 July 2005 16:43

superrr :love:
maar hij gaat dinsdag 2 weken op vakantie :(

Atjeuh 31 July 2005 16:54

super goed :love:

bruggi 31 July 2005 17:10

Citaat:

superrr :love:
maar hij gaat dinsdag 2 weken op vakantie :(

same here :)
alleen gaat mijn vriend binnenkort 3 weken weg...
maar dat overleven we makkelijk :yes:

Kathleen 31 July 2005 18:09

Superslecht!
Nu is het NOG onduidelijke geworden... ik snap nie hoe het nog kon verergeren. :{
'T erge is dat ik hem nog altijd graag zie...

Evel3 31 July 2005 21:41

Treur nog altijd wa om mijn vorige relatie, en nu begin ik te dromen dat ik sta te kussen met het lief van een vriendin(of het toevallig dat die vriendin mij half negeerd weet ik ni:| )
Maar in ieder geval, het kan wel beter, en dan ben ik nog eens in een ongelukkige en depri-achtige bui sinds gisteren:( |:(

Kathleen 1 August 2005 10:29

Blijkbaar is er terug wat beterschap bij mij...
Allé ben sinds gisterenavond al wa beter gezind dusja komt wel goe zeker?? :)

alexander16 1 August 2005 12:05

Alles normaal, zo moet dat zijn zeker :-)

Wenniej 2 August 2005 11:48

ik heb het verpest!!...:[

silverchair 2 August 2005 16:39

In looooooooove :love:

biffyclyro 2 August 2005 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
same here :)
alleen gaat mijn vriend binnenkort 3 weken weg...
maar dat overleven we makkelijk :yes:

overleven wel, maar ik ben stinky jaloers dat ie met z'n luie kont in een hangmat op een jacht in griekenland ligt :[
en ik heb een grote knuffel-& kusbehoefte.
maar jaaa :+

CharmedOne 2 August 2005 19:05

Citaat:

Waarom? :?
omdat ik geen liefdesleven heb:+

silverchair 3 August 2005 09:55

Citaat:

overleven wel, maar ik ben stinky jaloers dat ie met z'n luie kont in een hangmat op een jacht in griekenland ligt :[
en ik heb een grote knuffel-& kusbehoefte.
maar jaaa :+

Ik zit ook nog een maand zonder mijn kerel (animatie op de camping in france) en als hij terug is gaat hij naar duitsland voor 5 maanden.. een week in de maand thuis, :(
en heb ook een aardig grote knuffel&kus behoefte dus hoop dat dat goed gaat komen ;)

Impressions 4 August 2005 08:03

Daarvoor heb je je vriend niet nodig

chica 4 August 2005 12:27

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Zegt genoeg?:love:

eniT 4 August 2005 21:10

afwachtend...

@chica, ik denk dat het bijna duidelijk is :+

chica 5 August 2005 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
afwachtend...

@chica, ik denk dat het bijna duidelijk is :+

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Zo duidelijker?:love: :9

eniT 5 August 2005 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Zo duidelijker?:love: :9

ik denk dat ik het nu wel snap
8) :+

chica 5 August 2005 12:44

Citaat:

ik denk dat ik het nu wel snap
8) :+

ik ben verliefd

silverchair 5 August 2005 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Daarvoor heb je je vriend niet nodig
heus wel, ja ik kan wel knuffelen met vrienden of familie maar daar zit niet dat verliefde gevoel bij verpakt huh :)

Banaan 5 August 2005 22:47

Citaat:

ik ben verliefd
Ik kan het niet lezen :(

eniT 7 August 2005 11:21

teleurgesteld

Kathleen 7 August 2005 14:45

Ik weet het niet meer :|
Der is nen 2e in 't spel gekomen die blijkbaar wa minder moeilijk is dan degene die ik zo graag wil :no:

eniT 7 August 2005 14:55

ik ga het wel overleven :)

3rd boetah 7 August 2005 15:58

Ik voel dat ik verliefd ga worden op de broodjes kaaskroket die straks naar binnen worden gewerkt met een dikke laag hongingmosterd :9
En voor mijn 2 ons groenten liggen dan nog lekkere spruiten te wachten :7

AMF 7 August 2005 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Ik voel dat ik verliefd ga worden op de broodjes kaaskroket die straks naar binnen worden gewerkt met een dikke laag hongingmosterd :9
En voor mijn 2 ons groenten liggen dan nog lekkere spruiten te wachten :7

jij hebt echt een goed liefdesleven stef :d

3rd boetah 7 August 2005 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
jij hebt echt een goed liefdesleven stef :d
denderend hè? ;)

Doperwt 7 August 2005 21:44

ik ben verliefd op die sixpac die op me wacht :)

Kathleen 8 August 2005 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
ik ben verliefd op die sixpac die op me wacht :)
Dan zal de liefde rap over zijn...
...als 't op is toch hé ;)

chica 8 August 2005 11:05

Ik stop ermee:|

Tot aan de herfstvakantie wil ik niets maar dan ook niets meer met jongens en verliefdheid te maken hebben:|

Kathleen 8 August 2005 11:10

Citaat:

Ik stop ermee:|

Tot aan de herfstvakantie wil ik niets maar dan ook niets meer met jongens en verliefdheid te maken hebben:|

Hoe komt het? :'( :?

chica 8 August 2005 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Hoe komt het? :'( :?
Door alle vervelende, irritante, egoïstische, niet-nadenkende, onduidelijk, stomme mannen die er op deze wereld bestaan. Die mannen die denken dat ze wel even met je gevoelens kunnen spelen, en daarna weer met het algemeen bekende zinnetje komen:

Het spijt me echt, je bent heel lief en leuk, maar ik blijf toch liever vrienden.

Ik ben ze even liever kwijt dan rijk:{

Doperwt 8 August 2005 11:44

Citaat:

Door alle vervelende, irritante, egoïstische, niet-nadenkende, onduidelijk, stomme mannen die er op deze wereld bestaan. Die mannen die denken dat ze wel even met je gevoelens kunnen spelen, en daarna weer met het algemeen bekende zinnetje komen:
ik dacht dat dat een zinnetje voor vrouwen was. Dat zeggen ze ook altijd tegen mij :s.

Je moet weten niet alle mannen zijn zo ;)

chica 8 August 2005 12:28

Citaat:

ik dacht dat dat een zinnetje voor vrouwen was. Dat zeggen ze ook altijd tegen mij :s.

Je moet weten niet alle mannen zijn zo ;)

Pff.. nou, ik begin er aan te twijfelen:p

bartje518 8 August 2005 13:04

Deze jongen is al een maandje of 3 hopeloos verliefd en heeft geen idee watie ermee aan moet 8) De ene keer weet ik zeker dat het wederzijds is en een dag later weet ik weer zeker dat ze niks meer voor mij voelt :| :')

chica 8 August 2005 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Deze jongen is al een maandje of 3 hopeloos verliefd en heeft geen idee watie ermee aan moet 8) De ene keer weet ik zeker dat het wederzijds is en een dag later weet ik weer zeker dat ze niks meer voor mij voelt :| :')
Ik ben altijd graag verliefd, soms wil ik niet eens weten wat de ander van mij denkt:+

Suepahfly 10 August 2005 08:32

ik weet zelfs niet meer wat men vriendin van me denkt...

men relatie bloedt dood:(

Kathleen 10 August 2005 11:51

Nu weet ik zeker dat ik diene éne jongen echt graag wil, want diene andere pff nee niets vr mij :'(

Joeltja 10 August 2005 14:38

voelt zich nu een btje nie helemaal lekker op dit gebied, dacht echt helemaal zeker te weten dat het wederzijds was, blijkt dus toch minder wederzijds te zijn dan ik dacht, dus dat wordt ff een btje afwachten..:|

eniT 11 August 2005 12:51

a-a-a-a-a-r-g-h- --> ergernis&teleurstelling :(

chica 11 August 2005 13:05

Citaat:

a-a-a-a-a-r-g-h- --> ergernis&teleurstelling :(
:aai:

En ik blijf voorlopig verliefd/vriendjesloos, kijken hoelang ik dat volhoud:+

Jamiel 11 August 2005 13:30

nog een maandje en dan zijn we al 3 jaar gek op elkaar :love:

GluipigeBever 11 August 2005 14:12

Citaat:

Het spijt me echt, je bent heel lief en leuk, maar ik blijf toch liever vrienden.

Ik ben ze even liever kwijt dan rijk:{

jij date met 3 van mijn vorige pogingen?

oh wacht...je zei mannen

chica 11 August 2005 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GluipigeBever
jij date met 3 van mijn vorige pogingen?

oh wacht...je zei mannen

Jij had de vrouwelijke variant?:+

bruggi 11 August 2005 15:43

Citaat:

Hup Bart :p, actie dus, anders blijf je hiermee rondlopen :).

bartje518 11 August 2005 23:57

Citaat:

Hup Bart :p, actie dus, anders blijf je hiermee rondlopen :).
Het is het bekende cliché-verhaaltje, Anke :( Ik kan het zo supergoed met haar vinden, ze is echt pre-cies hetzelfde als ik, in goede en slechte eigenschappen. We denken ook hetzelfde over relaties (vooral niet te gebonden zijn) en als we samen werken van 9 tot 5 dan lachen we ons 8 uur lang dood.. We gaan samen stappen, we gaan samen winkelen (in de pauze van het werk dan he..) enz enz. Ennem, tja, dat zou ik dus ook niet kwijt willen eigenlijk. Sterker nog; we doen nu zoveel samen dat ik me kapot zou vervelend als het stuk zou gaan.. Dus dan is het kiezen hè? Of je trekt de stoute schoenen aan en maakt er werk van of je blijft er inderdaad zoals ik nog maanden mee rondlopen 8)

Tips zijn welkom natuurlijk :7

Doperwt 12 August 2005 10:42

nou je kan er mee blijven rondlopen tot er op een dag een jongen komt die wel de stoute schoenen aantrekt en dan is eht misschien ook kapot wat jullie hadden. Dan sla je je natuurlijk voor je kop.

Maar stel dat jij de stoute schoenen aantrekt en zij zegt nee, hoe zou jij dan reageren? Zou jij nog wel gewoon vrienden kunnen zijn met haar of blijf jij altijd iets meer hopen en kan zij daar mee leven?

Elke keuze heeft zijn goede en slechte kansen. Overweeg beide goed en dan zal je altijd de juiste keuze maken.

(want er is neits lulligers dan 25 jaar later te horen: "toen op school vond ik jou ook heel leuk, waarom heb je nooit iets gezegd")

chica 12 August 2005 12:21

Ik ken dat Bart. Ik was ook verliefd geworden. We kunnen uren met elkaar praten op msn.. over vanalles en nog wat. En dan hebben we echt lol om de meest belachelijke dingen! We hadden een avond teveel gedronken, en toen hebben we gezoend.. ondertussen was ik verliefd op hem geworden en niet zo'n klein beetje ook. Toch wilde hij het bij vriendschap laten, hij vond me wel erg leuk maar wilde zijn vrijheid houden.

Wie niet waagt, wie niet wint, maar je moet er goed over denken, of je vrienden met haar kunt blijven als zij niet meer wil dan vriendschap.

Mij is het gelukt, vraag niet hoe.. Maar we zijn hele goede vrienden, kunnen met elkaar lachen en huilen. Ik kan met alles bij hem terecht.

prinskoekje 12 August 2005 17:26

Ik weet het gewoon niet meer. :(

MrInsane 12 August 2005 21:09

vet goed na mijn paar daagjes vrij :p
Alleen woont zij in Emmeloord en ik in Groningen :( , maarja daar moeten we maar ff een oplossing voor vinden.
Ze verhuist maar gewoon hierheen ofzo :p

bartje518 13 August 2005 12:31

Citaat:

Ik ken dat Bart. Ik was ook verliefd geworden. We kunnen uren met elkaar praten op msn.. over vanalles en nog wat. En dan hebben we echt lol om de meest belachelijke dingen! We hadden een avond teveel gedronken, en toen hebben we gezoend.. ondertussen was ik verliefd op hem geworden en niet zo'n klein beetje ook. Toch wilde hij het bij vriendschap laten, hij vond me wel erg leuk maar wilde zijn vrijheid houden.

Wie niet waagt, wie niet wint, maar je moet er goed over denken, of je vrienden met haar kunt blijven als zij niet meer wil dan vriendschap.

Mij is het gelukt, vraag niet hoe.. Maar we zijn hele goede vrienden, kunnen met elkaar lachen en huilen. Ik kan met alles bij hem terecht.

Nou, wat er dan nog bij komt is dat zij vorig jaar al eens de 'stoute schoenen' heeft aangetrokken toen ik nog met Linda had :o Toen heeft zij gezegd dat ze gek was op mij, maarja, toen heb ik er natuurlijk niks mee gedaan. Ik hoef dus niet meer te verwachten dat zij nóg eens het initiatief neemt..

Ik denk wel dat ik kan volhouden gewoon met haar om te gaan. Dat lukt me nu ook al lange tijd en ik kan sowieso makkelijk vriendschap onderhouden met vrouwen, dus het is alleen de vraag of ik wil wagen meer te krijgen of niet, haha! 8)

chica 13 August 2005 12:38

Citaat:

Nou, wat er dan nog bij komt is dat zij vorig jaar al eens de 'stoute schoenen' heeft aangetrokken toen ik nog met Linda had :o Toen heeft zij gezegd dat ze gek was op mij, maarja, toen heb ik er natuurlijk niks mee gedaan. Ik hoef dus niet meer te verwachten dat zij nóg eens het initiatief neemt..

Ik denk wel dat ik kan volhouden gewoon met haar om te gaan. Dat lukt me nu ook al lange tijd en ik kan sowieso makkelijk vriendschap onderhouden met vrouwen, dus het is alleen de vraag of ik wil wagen meer te krijgen of niet, haha! 8)

Dan heb je meer kans dat ze nu nog steeds gek op je is.. Als je zeker weet dat je het wilt proberen moet je het doen! Zolang het je vriendschap maar niet kapot kan maken:)

Ik ben nog steeds heel blij met de vriendschap die ik met die jongen aan het opbouwen ben.. We zijn al goede vrienden, maar volgens mij zit onze vriendschap nog steeds in een stijgende lijn:+

MrInsane 14 August 2005 15:34

Op moment loop ik op rozen :p
Nou kijken of dat volgende week ook nog steeds zo is nadat ik haar weer gezien heb.

The6thgate 14 August 2005 16:12

niet verliefd, wel wat meiden op het oog maja.....eentje vertrekt volgende week voor 5 maanden naar miami, een andere gaat morgen op vakantie en de derde zie ik zelden dus het schiet op:p

Cataclysm 15 August 2005 14:28

Nog steeds helemaal goed enzo!

ash-hôôle 15 August 2005 15:14

heb het gevoel dat hij mij ook leuk vind.. dus... komt wel goed!

bartje518 15 August 2005 18:06

Citaat:

Dan heb je meer kans dat ze nu nog steeds gek op je is.. Als je zeker weet dat je het wilt proberen moet je het doen! Zolang het je vriendschap maar niet kapot kan maken:)

Ik ben nog steeds heel blij met de vriendschap die ik met die jongen aan het opbouwen ben.. We zijn al goede vrienden, maar volgens mij zit onze vriendschap nog steeds in een stijgende lijn:+

Die kans is er inderdaad, maar het was niet voor niets over bij haar erna.. Dat is het enge eraan, het was over bij haar, maar niet bij mij. Hebben we elkaar tijd lang niet gezien en ook bij mij was het over. Maar nu is het voor mij helemaal terug en nog veel erger dan eerst. Ik heb echt geen idee hoe dat met haar zit. Wel leuk is dat iedereen ons altijd een perfect koppel noemt, ze gaat daar dan nooit tegenin 8)

Tja, als je er dan zoals bij jou een mooie vriendschap uit kan laten opbloeien dan zou dat natuurlijk ideaal wezen, maar die garantie heb je nooit!

chica 15 August 2005 18:31

Citaat:

Die kans is er inderdaad, maar het was niet voor niets over bij haar erna.. Dat is het enge eraan, het was over bij haar, maar niet bij mij. Hebben we elkaar tijd lang niet gezien en ook bij mij was het over. Maar nu is het voor mij helemaal terug en nog veel erger dan eerst. Ik heb echt geen idee hoe dat met haar zit. Wel leuk is dat iedereen ons altijd een perfect koppel noemt, ze gaat daar dan nooit tegenin 8)

Tja, als je er dan zoals bij jou een mooie vriendschap uit kan laten opbloeien dan zou dat natuurlijk ideaal wezen, maar die garantie heb je nooit!

Was je al gek op haar dan? Enige manier om erachter te komen is door het uit te vinden.. Leuk dat ze er niet tegenin gaat, al is het per mens verschillend wat ze bij zichzelf denkt. Als ik iemand niet leuk vind denk ik: laat maar lullen.. En als ik iemand wel leuk vind ga ik er tegenin, omdat ik niet wil dat diegene denkt dat ik hem leuk vind:p Maar dat ben ik, en ik zit soms raar in elkaar8)

Je hebt al een mooie vriendschap, en die zal er vast niet door kapot gaan, als je iets probeert. Zoiets wil je niet kwijtraken. Maar stiekem hoop ik heel soms ook nog dat het wat word.. al wordt dat heel soms steeds minder;)

silverchair 15 August 2005 19:00

Kut, ik mis hem te erg..
Maar over 2 weken zie ik hem weer, na in totaal 5 weken wachten :( heb ik wel zin in :love:

kurobu 15 August 2005 21:44

zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllliii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggg :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yes: :wave: _0_ :d 8-) :9~ O-) :$

MrInsane 16 August 2005 00:44

Ik voel me gewoon echt te verliefd, laatste tijd vaak getwijfeld of ik verliefd was of gewoon iemand leuk vond maar dit gaat echt te erg ver.
Loop al de hele fucking dag te zingen en te doen, ben vrolijk niet normaal (en ik ben van mezelf vaak al vrolijk), k zie haar gezicht gewoon ook vet vaak in van alles :')
Maar ik moet gewoon nog tot zondag w8ten tot ik haar weer zie, en het is nog niet eens me vriendin :no:
Owww wat hoop ik dat dit weekend me verw8tingen gaat overtreffen :p
Maar dan nog even na te gaan dat ik donderdag gewoon nog tot half 6 bij haar in de tent :p
Het is nu bijna een week later en ik wil haar zo graag weer zien, als zij mij niet leuk genoeg vind na zondag dan ga ik compleet flippen, so wish me luck :yes:
Wie weet heb ik het nog nodig om deze week door te komen :D

anemic 16 August 2005 08:54

hmm.. na 2,5 jaar uit. maar is misschien wel beter zo. gister vond ik het niet cool in ieder geval. voorlopig even geen meisjes meer en een hoop muziek en sport.

The6thgate 16 August 2005 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
Hm...ik weet t allemaal niet. Leuke meid laten weten dat ik graag een keer met r naar de bios zou willen, of gewoon bij mij/haar thuis een film kijken. Stuur ze terug: Gewoon als vrienden??? groetjes Inge
hehe das altijd wat je niet wil horen. maar weet je tenminste wel waar je staat....dat kan je niet vroeg genoeg horen;)

Kathleen 17 August 2005 21:26

Mja, ik weet het niet meer...

Kreeg sms waarin stond:
'Ik heb vandaag eens nagedacht over onze situatie, meer hierover tijdens onze volgende ontmoeting xxx'

Is dit nu een goed of slecht teken???

Ofwel zegt hij:
'Sry maar ik zie het toch niet zitten met u'
Ofwel zegt hij:
'Na lang na te denken zou ik het toch graag eens proberen met u'

Al denk en vrees ik het eerste, maja se 't leven gaat voort???
Allé, da zeggen ze toch... :p

K@rima! 17 August 2005 23:28

Eenzaam, verward, vreemd.. en vooral eenzaam.. En ja, wel verliefd nog..

MrInsane 17 August 2005 23:52

Des te meer de zondag dichterbij komt, des te meer zin krijg ik er weer in :p
Wordt echt vrolijker met de minuut denkend dat ik Patricia gewoon weer ga zien zondag :yes: :thumbsup:

Jamiel 18 August 2005 00:40

Hamtaro en Lollifant zijn nu aan het logeren bij Gyros, en ik hoop dat mijn vriend ze heelhoudt, want afgelopen nacht klikte Lollifant de hele tijd het nachtlichtje aan en uit :[

Suepahfly 18 August 2005 11:48

ongelooflijk fucked up
morgen vertekt men vriendin voor 9dagen op vakantie,en ik heb het gevoel dat ze ofwel gaat vertrekken terwijl we ruzie hebben,ofwel dat ze als vrijgezel gaat vertrekken:'(

jannekedebby 19 August 2005 09:45

het is allemaal niet zo erg als het er uit ziet, achter elk wolkje schijnt de zon

Jamiel:geen (seks)links a.u.b.

Kathleen 20 August 2005 10:45

Terug met beide voeten op de grond, maar met mijn hart nog ergens anders...
Dusja, ik wil het nu even rustig houden. :)

step 20 August 2005 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
pretty fucked up om het zo maar te zeggen.
ik dus ook :(

luie-donder 20 August 2005 23:27

al weer maandje vrijgezel en verliefd sins een dag

MrInsane 20 August 2005 23:35

Ik ben nu sinds 4 maand weer vrijgezel, en de laatste tijd was ik erg vaak in de war met meiden die ik wel leuk vond, maar dat kwam voornamelijk omdat ik in het begin beetje moeite had om te onderscheiden of k verliefd was op iemand of diegene gewoon leuk vond.
Maar nu heb ik vorige week maandag Patricia leren kennen en dat klikt gewoon zo goed dat k haast niet anders dan verliefd kan zijn, en zo te merken is zij ook gek van mij dus mijn geluk kan op moment niet op.
Vandaag (zondag) ga ik naar haar toe tot woensdag en k heb er ontzettende zin in en ben benieuwd wat eruit gaat komen :thumbsup:

biffyclyro 21 August 2005 14:49

goedgoedgoeeeed

frox 21 August 2005 15:04

Citaat:

goedgoedgoeeeed
ikke ooook :love:

Sanne 21 August 2005 21:56

:love:

sponsje 22 August 2005 09:39

SUPERRRR! :love:

Suepahfly 22 August 2005 10:42

ik mis der:'(

ik haat spanje:[

observatie001 22 August 2005 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik mis der:'(

ik haat spanje:[

ja je weet hoe dat gaat, drankje zonnetje vakantiegevoel en dan
vakantie liefde

Suepahfly 22 August 2005 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door observatie001
ja je weet hoe dat gaat, drankje zonnetje vakantiegevoel en dan
vakantie liefde

jij moet ook altijd het ergste denken he?

Kathleen 22 August 2005 11:03

Pfft, nu is 't maar saai...
Maar kan er al bij al nog goed met leven, had ik dus niet durven hopen :)
Ik zie eindelijk zijn negatieve kanten... :wave:

silverchair 22 August 2005 13:27

Beter nog 6 dagen :D

kreej-z 22 August 2005 17:43

helemaal happy :yes:

Jamiel 22 August 2005 22:55

heb altijd het gevoel gehad dat ik meer van hem hou dan hij van mij, terwijl er eigenlijk geen reden toe is...

bruggi 22 August 2005 23:04

Citaat:

jij moet ook altijd het ergste denken he?
Nee, hij vermoedt dat jij dat doet en speelt daar op in ;) :aai: .

Mijn vriendje is ook op vakantie. Het gaat super tussen ons, dus ik voel me prima wat dat betreft. Kijk wel heel erg uit naar het moment dat we elkaar weer zien, en hij ook :).

Suepahfly 23 August 2005 08:04

men vriendin heeft gisteren gebeld:love:

ik heb er niet echt naar geluisterd naar wat ze zei,ik was veel te hyperactief:D Ik was echt helemaal opgefokt,helemaal verliefd in me kop:+
Ik ben nog nooit zo blij geweest om een telefoontje te krijgen:D

zucht:love:

MrInsane 25 August 2005 09:34

K ben nog nooit zo verliefd geweest :D

step 25 August 2005 14:38

volgende week misschien een date... :love: Ik ben benieuwd

Suepahfly 25 August 2005 15:37

Citaat:

K ben nog nooit zo verliefd geweest :D
en dat zegt iedereen,elke keer:p

MrInsane 25 August 2005 23:26

Citaat:

en dat zegt iedereen,elke keer:p
Neej hoor, alleen ik ;)
Maar dat komt omdat Patricia qwa innerlijk ontzettend veel op mijzelf lijkt, en er dus echt iets moet gebeuren wil het uitgaan :p

Suepahfly 26 August 2005 09:59

Citaat:

Neej hoor, alleen ik ;)
neej hoor,IEDEREEN:p

MrInsane 26 August 2005 11:22

Citaat:

neej hoor,IEDEREEN:p
Oke, wat jij wil Bef. ;)

biffyclyro 27 August 2005 17:59

Citaat:

heb altijd het gevoel gehad dat ik meer van hem hou dan hij van mij, terwijl er eigenlijk geen reden toe is...
dat heb ik ook altijd :)
stoppen daarmee! is helemaal niet waar

silverchair 27 August 2005 20:07

woehoee hij kwam eerder terug! Donderdag uit school afgesproken, hij bleef ook eten was super gezellig. Gisteren uit eten geweest en morgen ga ik naar hem, heb ik super zin in!
:love:

MrInsane 28 August 2005 12:26

Citaat:

Dat gevoel hebben er zoveel in een relatie :p
Dat idee heb ik af en toe ook nog wel eens maarja k zie s'avonds altijd wel hoe erg ze van me houdt en dat laat ze ook duidelijk merken :p

eniT 28 August 2005 13:06

snifferdesnif snif snif...

biffyclyro 28 August 2005 17:37

zijn studie begint morgen en mijne over een week..
hoop zooo dat we nog genoeg tijd hebben om elkaar ook minstens 1 keer door de week te zien..!

ViveLaFète 29 August 2005 11:57

de liefde is groot:love:

MrInsane 29 August 2005 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
de liefde is groot:love:
Hier ook en vrijdagavond zie ik haar weer :) :love:

eniT 2 September 2005 17:27

ik heb besloten nooit meer verliefd te worden... ik ben het kostbeu!
:[

bruggi 3 September 2005 11:12

Hij komt dinsdag weer terug en ik heb heeeeeeel erg zin om hem weer te zien :). Het is ook beter voor de telefoonrekening dat ie snel weer in het land is :p, want dat is echt te ernstig geweest de afgelopen weken.

prinskoekje 3 September 2005 11:35

Ik kon er al niet aanuit.
Nu snap ik er nog minder van...

Ik begin te denken dat zij het ook niet meer snapt.
De ene maal zo, de andere keer zo.

Misschien is het beter om ze zo snel mogelijk te vergeten; maar langs de andere kant, blijf je de gedachten steeds koesteren :{

Waarom wil het nu gewoon niet meezitten?

MrInsane 3 September 2005 11:55

superverliefd en het kan niet op :yes: :d 8-)

K@rima! 3 September 2005 13:24

Nog altijd die ene!:love: Voelt goed :)

theo tank 6 September 2005 21:16

Citaat:

Hij komt dinsdag weer terug en ik heb heeeeeeel erg zin om hem weer te zien :). Het is ook beter voor de telefoonrekening dat ie snel weer in het land is :p, want dat is echt te ernstig geweest de afgelopen weken.

Vriend op afstand? Of alleen voor werk?

Klinkt wel herkenbaar trouwens haha

The6thgate 6 September 2005 21:25

pff begin n meid die ik al n tijdje ken nu wel leuk te vinden. n vriendin zei nog tegen me dat k achter dr aan moest gaan omdat ze me wel wat voor dr vond maja....krijg niet echt van haar zelf duidelijk n signaal dat ik dat idd moet doen:+ achja zaterdag ff kijken hoe t gaat en dan vraag ik of ze wat wil gaan drinken:z

3rd boetah 6 September 2005 21:34

tis een beetje tobben nu. :+

MrInsane 6 September 2005 22:16

IK ben superverliefd op het moment :love: :thumbsup: :)

Doperwt 7 September 2005 05:40

Citaat:

IK ben superverliefd op het moment :love: :thumbsup: :)
Citaat:

MrInsane superverliefd en het kan niet op

je moet niet elke 2 dagen hetzelfde posten hoor. laat maar iets weten als er verandering in gevoelens is ;):p:yes:

MrInsane 7 September 2005 08:00

Citaat:

je moet niet elke 2 dagen hetzelfde posten hoor. laat maar iets weten als er verandering in gevoelens is ;):p:yes:

Ow sorry ja je hebt gelijk zal het niet meer doen :p

:rolleyes:

prinskoekje 7 September 2005 17:11

liefde vanuit één kant... en das de mijne:'(

tieky 7 September 2005 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
liefde vanuit één kant... en das de mijne:'(
Ik ken t gevoel en voel met je mee :aai:

bruggi 8 September 2005 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Vriend op afstand? Of alleen voor werk?

Klinkt wel herkenbaar trouwens haha

Was gelukkig 'maar' voor een maandje in Amerika :).
In Nederland woont ie ook niet om de hoek, maar binnen dit kleine landje vind ik wat afstand niet zo'n probleem. Gaat perfect.
Hoe zit het bij jou verder dan :)?

ash-hôôle 8 September 2005 17:59

zaterdag afspraakje.. hij zou alleen gisteraaf bellen of het doorging.. heeft hij niet gedaan:(

MrInsane 8 September 2005 18:47

Zoals het er nu naar uitziet ga ik zaterdag na mijn werk naar me lieffie toe, er schijnt een of ander pieperfestival daar te zijn ofzo :P

theo tank 9 September 2005 16:47

Citaat:

Was gelukkig 'maar' voor een maandje in Amerika :).
In Nederland woont ie ook niet om de hoek, maar binnen dit kleine landje vind ik wat afstand niet zo'n probleem. Gaat perfect.
Hoe zit het bij jou verder dan :)?

Ze woont ook niet bepaald in de buurt, soms wel eens lastig (als je is doordeweeks een avondje hebt), maar het gaat verder uitstekend *)

The6thgate 11 September 2005 02:33

damn nu zijn er nog 2 anderen die zeggen dat k achter die ene meid aan moet gaan:+ morge ga k eens vragen of ze wat wil drinken deze week

MrInsane 11 September 2005 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
damn nu zijn er nog 2 anderen die zeggen dat k achter die ene meid aan moet gaan:+ morge ga k eens vragen of ze wat wil drinken deze week
Als je der leuk vind, is dat wel het handigste inderdaad ;)

The6thgate 11 September 2005 10:28

yep idd, k weet ook niet hoe zij dr over denkt dus dat weet ik dan ook meteen:Y)

The6thgate 13 September 2005 16:02

nou gisteravond laat s een smsje gestuurd of ze wat wou drinken maar nog geen antwoord.
mag hopen dat ze uberhaupt wel antwoord als ze t niet wil anders daalt ze wel in aanzien:p

MrInsane 13 September 2005 16:52

Citaat:

nou gisteravond laat s een smsje gestuurd of ze wat wou drinken maar nog geen antwoord.
mag hopen dat ze uberhaupt wel antwoord als ze t niet wil anders daalt ze wel in aanzien:p

Ja inderdaad, maar je moet maar zo denken zegt ze ja dan is het mooi meegenomen, zegt ze nee dan is ze achterlijk :p ;)

ash-hôôle 13 September 2005 18:17

bleek dat afspraakje een zuipfeestje te zijn!!:[ jmja.. khad al afgezegt:+

The6thgate 14 September 2005 09:46

Citaat:

Ja inderdaad, maar je moet maar zo denken zegt ze ja dan is het mooi meegenomen, zegt ze nee dan is ze achterlijk :p ;)
mij maakt t niet zoveel uit of ze nou ja of nee zegt. als ze nee zegt...jammer, maar helemaal niks laten horen vind ik pas achterlijk;) dat moet je echt niet doen bij me maja.... zaterdag s ff verhaal halen:Y)

The6thgate 15 September 2005 19:50

ik vind t echt frustrerend worden:') hoop dat ik dr zaterdag tegen kom want ik ben echt eens benieuwd naar dr verklaring

chica 16 September 2005 10:09

OMG ik geloof dat ik verliefd ben:')

Pakspul 16 September 2005 10:22

Ik ben nog op zoek naar gevoelens :')

chica 16 September 2005 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik ben nog op zoek naar gevoelens :')
Voor mij?:love:

Pakspul 16 September 2005 10:44

Citaat:

Voor mij?:love:
Nee gewoon het begrip gevoelens

anemic 16 September 2005 13:24

music is my first love.

Stevie 16 September 2005 16:24

Citaat:

ik vind t echt frustrerend worden:') hoop dat ik dr zaterdag tegen kom want ik ben echt eens benieuwd naar dr verklaring
ik denk dat dr beltegoed op was :')

The6thgate 16 September 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik denk dat dr beltegoed op was :')
:D zijn er nog mensen met beltegoed tegenwoordig dan?:p

Larsjuh 16 September 2005 17:39

Citaat:

mn moeder... :d

The6thgate 16 September 2005 17:53

:D ze heeft r gsm al een paar dagen uitstaan zegt zehttp://images.fok.nl/s/schater.gif

Larsjuh 16 September 2005 18:19

Citaat:

:D ze heeft r gsm al een paar dagen uitstaan zegt zehttp://images.fok.nl/s/schater.gif
Wie heeft nou dr gsm een paar dagen uitstaan??? Dat kan toch niet??!! :rolleyes:

chica 16 September 2005 18:22

Citaat:

Wat een kutsmoes:p

Maar laatst zei een jongen in mijn klas dat toch ook:o Ik kan dat niet hoor:+

Larsjuh 16 September 2005 18:23

neej ik ook niet, die van mij kan nog geen minuut uitstaan :{

MrInsane 16 September 2005 18:39

Citaat:

Nou ik niet, ik bleur al een half jaar dat ik een abbo ga nemen :P

The6thgate 16 September 2005 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Wie heeft nou dr gsm een paar dagen uitstaan??? Dat kan toch niet??!! :rolleyes:
nee ik kan dat ook niet geloven dus morgen ga ik t er nog eens uit proberen te trekken:+

edit: whehe khad gister dus n smsje gestuurd om uitleg te vragen dat ze geen nee durfde te zeggen ofzo, in die trand.....krijg k dus net nog n sms wat ik daarmee wou zeggen. of ze kan dus verdomd goed acteren, of ze had het echt niet gelezen. ik weet t niet meer:p

K@rima! 16 September 2005 20:11

meisjes kunnen soms echt zoo gemeen zijn:|

chica 16 September 2005 20:27

Ik ben vreselijk vandaag:')

3rd boetah 16 September 2005 20:47

pre-paid is uit. gratis bellen is in :7

MrInsane 17 September 2005 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:yes: :(

Yusura 17 September 2005 15:59

Citaat:

:$

3rd boetah 17 September 2005 16:21

Citaat:

nee hoor,

[zingt]Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes zijn gezellig en spontaan en creatief
Met meisjes kun je lachen, van meisjes word ik blij
Ik ken wel duizend meisjes en daar zijn geen slechte bij
Meisjes zijn attent en amusant en attractief
Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
[/zingt]
O-)

Melisss 17 September 2005 16:23

verveeld..

Fluittella 17 September 2005 16:32

Ik weet het nu allemaal even niet meer.

Mijn vriend is 4,5 jaar ouder als mij en we zingen precies bij hetzelfde kerkkoor. Als ik er al ben komt hij nooit naar me toe, maar als hij er al is kom ik wel altijd naar hem toe. Dat soort dingen moet altijd van één kant komen!!
Daar komt nog eens bij dat hij gisteren met een paar mensen van zijn werk wat heeft gedronken in een kroeg (van 16.30 tot 19.oo uur). Hij is toen met de trein naar huis gegaan en is meteen naar het koor gegaan zonder te eten (dat was rond 20.00 uur). Na het koor bracht hij mij naar huis en keerde zich meteen weer om, om weer naar zijn huis te gaan en daar te eten (dat was rond 22.00 uur).
Ik had hem al een paar dagen niet gezien omdat ik het druk had met mijn school en keek er erg naar uit dat ik hem gister avond weer zou zien,, maar dat viel even tegen!!

Komende week ga ik met school weg en kom ik vrijdags (rond 20.00 uur) weer terug. Dan wil ik hem ook wel weer zien, maar nee, volgende week hebben we geen koor dus kan hij wat langer in de kroeg blijven hangen!! :? :'( :'( :[

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

3rd boetah 17 September 2005 16:35

die studenten van tegenwoordig moeten eens niet zo zuipen.

chica 17 September 2005 16:36

Het klinkt niet alsof ie verliefd op je is:$

Ik wacht nog af, maar het klinkt allemaal wel alsof er iets aan het bloeien is:9

Eagle_Forest 17 September 2005 22:55

Re: Hoe voel je je momenteel op het gebied van de liefde?

Citaat:

uit je geluk/frustraties/verdriet/gekte!
Gewoon eenzaam, wanhopig, zielig, ...

MrInsane 18 September 2005 12:07

Nog steeds vet verliefd :love: :yes:

CharmedOne 18 September 2005 12:10

zwaar klote

anemic 18 September 2005 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
zwaar klote
*knuf*

Fluittella 19 September 2005 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fluittella
Ik weet het nu allemaal even niet meer.

Mijn vriend is 4,5 jaar ouder als mij en we zingen precies bij hetzelfde kerkkoor. Als ik er al ben komt hij nooit naar me toe, maar als hij er al is kom ik wel altijd naar hem toe. Dat soort dingen moet altijd van één kant komen!!
Daar komt nog eens bij dat hij gisteren met een paar mensen van zijn werk wat heeft gedronken in een kroeg (van 16.30 tot 19.oo uur). Hij is toen met de trein naar huis gegaan en is meteen naar het koor gegaan zonder te eten (dat was rond 20.00 uur). Na het koor bracht hij mij naar huis en keerde zich meteen weer om, om weer naar zijn huis te gaan en daar te eten (dat was rond 22.00 uur).
Ik had hem al een paar dagen niet gezien omdat ik het druk had met mijn school en keek er erg naar uit dat ik hem gister avond weer zou zien,, maar dat viel even tegen!!

Komende week ga ik met school weg en kom ik vrijdags (rond 20.00 uur) weer terug. Dan wil ik hem ook wel weer zien, maar nee, volgende week hebben we geen koor dus kan hij wat langer in de kroeg blijven hangen!! :? :'( :'( :[

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Ik ben gisteren met hem naar Amsterdam geweest. Het was allemaal heel gezellig. Soms denk ik dat hij me echt niet leuk vind maar meestal laat hij me wel merken dat hij me heel erg leuk vind.
Als ik hierover aan het nadenken ben denk ik altijd dat ik het gewoon moet vragen of hij me leuk vind, maar dan spreek ik hem en dan durf ik het niet.
Morgenvroeg ga ik dus met school een midweek weg en hij vroeg gisteravond of we elkaar nog zouden zien voordat ik weg ga. Op dit soort momenten denk ik dat hij me wel leuk vind.
Als we saampjes zijn laat hij het ook wel merken. Maar af en toe geeft hij mij dus de indruk dat hij me niet leuk vind.

xLesjuhx 19 September 2005 17:38

Ik ben nog steeds helemaal in :love:
En het lijkt gek genoeg wel steeds NOG beter/fijner/leuker te gaan:)

ash-hôôle 22 September 2005 12:36

ghehe.. ik ben hoop aan het krijgen.. me vriendin en ik zaten achter zelfde jongen aan.. maar een jongen die zij eerst leuk vond.. vind haar nu wel leuk enzo.. dus.. ben hoop aan het krijgen vooral nu hij steeds aan haar vraagt wat ik van hem vindO-) :d

chica 23 September 2005 09:10

Gister:love: :9 :D

luie-donder 23 September 2005 18:20

gefrustreerd! :[

chica 23 September 2005 18:31

Ik ben verliiiiiiieeeeehiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeefd

:+

En ik zie hem als het tegen zit dinsdag pas weer:(

biffyclyro 23 September 2005 19:15

Citaat:

Ik ben verliiiiiiieeeeehiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeefd

:+

En ik zie hem als het tegen zit dinsdag pas weer:(

leuk man :D

ik ben ook verlieeeeeeeeeefd <3
gister gingen we samen in bad, hij helemaal wijntje inschenken en we deden kaarsjes naast het bad enzo :love:

chica 23 September 2005 19:18

Oeh, wij hadden het ook over dat we samen een midweek weg willen en dan de hele dag in bad/bed doorbrengen, lekker samen en alleen zijn:love:

Hoe bedoel je we lopen hard van stapel:+

Larsjuh 23 September 2005 19:42

Citaat:

Oeh, wij hadden het ook over dat we samen een midweek weg willen en dan de hele dag in bad/bed doorbrengen, lekker samen en alleen zijn:love:

Parijs roeleerd 8-) :Y)

biffyclyro 23 September 2005 19:59

Citaat:

omg nou moet je niet gaan overdrijven hoor :+
je hebt gister pas voor het eerst gezoend zz :p

chica 23 September 2005 20:01

Ook niet nu.. we hadden het er alleen over:+

Maar dat klinkt toch positief?:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.