![]() |
-het hier GEEN sgolieren heet STFF!!?? :[
opzouten dus :p :+ |
Wjd..
- dit mijn 24e WJD is :o - de troostfinale gewoon heel leuk was - ik dit niet verwacht had - Hakan Sükür toch nog kan voetballen :) - ik eigenlijk een beetje voor Turkije was - ik vrees dat de finale morgen een stuk minder zal zijn - waarom weet ik niet :S - ik verder weinig inspiratie voor wjd's heb |
WJD...
-Ik de troostfinale ook een leuke pot vond -Nederland zich 4 jaar geleden te goed voelde om van de troostfinale nog iets leuks te maken -Vandaag eigenlijk alleen winnaars van het veld liepen -Het aantal toeterende auto's toch wel mee viel vandaag -Ik gisteren een examenfeest had -Het gezellig was -Ik alleen vandaag gehoord heb dat een oudklasgenoot van mij in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen -Hij daar was gekomen door een stel aggresieve uitsmijters -Ik die gasten nog een fooitje heb gegeven ook |:( -Van mij dat hele k#nker Maddox weer mag afbranden -Ik maar weer ga stoppen.. |
Wjd:
- de finale nu bezig is - het nog 0-0 staat - ik de troostfinale nie heb gezien - dat kwam omdat ik moest werken - ik helaas nie zo'n relaxt baantje heb als Remco :{ - die Brazilianen kampioen worden in 't missen van kansen - die Kahn wel een goeie keeper is - Schalken gisteren heeft gewonnen - hij errug goed speelde, vooral in de laatste set - het toen 6-0 werd :+ |
- dj weer een mooi ajax-liedje heb gevonden
- dit volgend jaar maar is ingebracht moet worden in de trein en het vak - ik dus nu telkens dat liedje aan het luisteren ben - gisteren er een schuurfeest was - er dus gratis bier was - we hier ook flink van geprofiteerd hebben - men zei dat ik weer iets teveel in het bekende glaasje had gekeken - ik besloten heb te gaan minderen met het drinken - dit echt wel zal lukken - ik vandaag pas om 17.30 uit bed kwam - ik er 6 uur vanochtend in lag - ik die slaap dus wel goed kon gebruiken - ik weer een broek heb nat gemaakt gisteravond - het niet me eigen broek was - er ook nog een regenpijp meegenomen is - dit niet door mij gebeurde - ik nu ff deze post ga posten |
Citaat:
wjd: -ik me afvraag of je dan de finale wel gezien heb? |
Citaat:
|
Citaat:
-ik daarna het bewijsmateriaal van zijn criminele actie maar heb moeten verwijderen van de plek van de misdaad?? :+ -mark helaas wel vaker de neiging heeft om mensen nat te maken?? -ik gelukkig nog nooit het slachtoffer ben geweest?? -ik maar voor hem hoop dat ik dat nooit word?? O-) -ik zin heb in komend voetbalseizoen?? -zaterdag de 1e training van Feyenoord is?? -ik nog niet weet of ik deze net zoals vorig jaar ga bezoeken?? -ik waarschijnlijk over een tijdje wel naar een oefenwedstrijd van Heerenveen ga?? :7 -we dan ook een bakkie bij ene Riemer vd V. gaan doen?? :+ -O-) -ik net een voetbal heb gevonden/gekregen met handtekeningen vant ned 11tal?? -ik met een stanleymes de meesten eraf aant halen ben?? :Y) -ene L. v. G. de eer kreeg om als eerste verwijderd te worden van deze wel vrij vieze voetbal?? -ik nu ineens R. de B. zie staan?? :o -het toch wel vertiefde veel werk is om al die krabbels eraf te halen?? -ik er dus mee kap?? -ik ook hier mee kap?? -mooi.. |
Wjd...
- ik gisteren mondeling Engels had? :o - ik eigenlijk een 6,3 had - maar overnieuw mag doen, omdat ik "slachtoffer was van mijn gesprekspartner" en ik nog wel minstens een punt of 1,5 hoger kan van de leraar :) - woensdag mijn herkansing is - het hoogste cijfer telt:7 - ik vandaag Wiskunde en Aardrijkskunde heb - Wiskunde zuigt - Duitsland me niet tegenviel in de WK finale afgelopen zondag? - ze vooral in de eerste helft aardig speelden - ik toch voor Brazil was - ik nl. vond dat Duitsland op een klote manier in de finale stond.. - ik het ook leuk vind voor Ronaldo - hij nog Nederlands kan 8* - Hiddink bijna zeker naar PSV gaat - hij zelf zegt: "Eerst wil ik mijn zaakjes hier helemaal afhandelen. Daarna keer ik terug naar Nederland en zal ik met PSV de zaak afronden". - Korea wel in rouw zal zijn nu :) - er geen voetbal op de TV is :{ - als de voorbereiding en de oefenwedstrijden beginnen, ik op vakantie ben? - dit is naar het altijd zonnige Italië met een vriend? :D - ik zo naar school moet en dus een eind maak aan weer een wjdje |
-ik me afvraag hoe het komt dat arthur nog altijd geen vakantie heeft?
-ik dacht dat heel NL al tijden vakantie had? -ik niet zoveel moet denken? |
- ik weer terug ben?
- donderdag de vliegtuig naar Herakilon op me wacht? - zo'n ding vast wel kan neerstorten? - ik hier nu bang voor ben? - er nu door me hoofd gaat wat er wel niet gebeurd als ik dood ben door zo'n vliegtuig crash? - ik me ouders dus strax een briefje geef met wat voor liedjes er op mijn funeral moeten worden gedraaid? - Schalken moet stoppen met dubbel? - ik dat gewoon vind? - Kraai zo gaat winnen? - ik de kermis van Heiloo as weekend mis? - die kermis eerder mij zal missen dan ik haar? - er ook een circus in t dorp is? - dit circus BAVARIA heet? - ik dan direct trek krijg in een Heineken? - "nog 2 dagen" online komt? - :+ |
Citaat:
- ik dat ben :+ |
wjd:
-ik me helemaal de tyfus verveel zonder voetbal(clubs) -vrijdag het nieuwe programma voor het voetbalseizoen 02/03 openbaar gemaakt wordt. -ik daar heel erg naar uitkijk -dat eigenlijk erg triest is...... -ik niet kan zonder club voetbal...... -ik snel weer naar de Kuip wil - de eerste wedstrijd v. Feyenoord tegen NE(k)C is? -NEC supporters hier het heeel irritant vinden als je het uitspreekt als NEK. -Ik mijn seizoenskaart eigenlijk nog niet binneheb. -dit (hopelijk) wel gaat gebeuren -ik nu ga stoppen? |
Wjd..
- wij de laatsten zijn die vakantie krijgen - ik na volgende week maandag pas echt vakantie heb - ik dan nl. de cijfers terugkrijg - ik morgen nog een proefwerk NE moet maken - en de mondeling EN - donderdag laatste schooldag is - 's avonds er een schoolfeest is - op die datum ook Basje jarig is - het ook Independence Day is - het dus een gekkenhuis van jewelste is :+ - we het niet konden laten - we vanmiddag na de proefwerken onze frustratie afregaeerden op de poppetjes van de tafelvoetbaltafel :) - er echter niet lomp geramd werd :D - het mooie wedstrijden waren - ik toch nog een beetje sportief ben geweest dus :) |
Citaat:
- ik ondanks dat Phit toch alvast een leuke vakantie wens - hij wel moet terugkomen - hij nl. één van de gangmakers is van het WJD topic :D |
wjd..
- ik trouwens hoop dat het niet een van Phit zijn voorspellingen is... |
- ik ervan kijk dat sommigen nog steeds geen vakantie hebben?
- deze week al m'n 4e vakantie week is? - mijn wjd'tjes nergens op slaan, dus ik niet weet wat arthur nou bedoeld met dat ik gangmaker ben? :7 - ik tijdens mijn vakantie maar enkele sporten ga uitvoeren? - dat sporten zullen zijn die je doet met bier en vrouwen? - MTB er niet in zal zitten voor een tijdje omdat ik nog steeds pijn heb in me kuit? - dit al 2 dagen is? :{ - 8-) |
- arthur een veelzeggende msn naam heeft?
- dit Ik ben homo en vanaf vandaag wil ik dat iedereen het weet is? - 8{ |
-ik deze naam ook al bij een ander forumbezoeker heb waargenomen?
-dit een pas aangenomen forumbaas is? |
-ik deze naam ook al bij een ander forumbezoeker heb waargenomen?
-dit een hele domme tukker is? :+:Y) O-) 8-) |
-ik mezelf op dit moment vrij hard uitlach?:D
|
- Ik hem al bij heel veel mensen waargenomen heb... :]
|
Wjd:
- ik vandaag mijn pw cijfers terug gehad heb - IK OVER BEN!!!!!! - ik dat eigenlijk al wist - ik toch nog steeds blij ben - ik een 9.8 (!!!!!!!!!!!!!!!) voor natuurkunde had - ik normaal niet eens zo heel goed ben in natuurkunde - Krajicek aan het tennisen is - hij GVD wel moet winnen - hij 1 set achter staat - hij die laatste set gewoon had moeten winnen - hij dat niet gedaan heeft.... :{ - ik morgen 1 week naar Terschelling ga met 2 vriendinnen - ik daar onwijs veel zin in heb - het wel beter weer moet worden..... :{ :+ |
WJD:
- ik dit best onzinnig vind maar t toch doe :) - dat ik morgen zelfs om 9 uur al op school moet zijn om me ALWEER zittenblijvers rapport op te halen - dat ik nu naar 3mavo moet, terwijl ik in 1vwo begonne ben - ik dit nu weer saai begin te vinde - en er weer mee gaa stoppe - en houdoe zeg tege de mense die dit lese - en de meisjes daar bij ook nog kusjes krijge ;):9~ |
wjd ik morge een vaccinatie krijg
ik die brief die erbij zit dom vind ik mag namelijk geen huisdieren meenemen volgens de brief ik was nog zo van plan om me konijn in een albert heijn tas te stoppen om hem te laten kijken daar ohja donderdag heb ik nog 2 tentames en dan hoef ik nix meer te leren wist je dat ik nu ging stoppen dag |
Citaat:
-ik morgen lekker vrij ben en dus de partij van richard af kan kijken - ik daar wel zin in heb - ik na deze week 2.5 weken vrij heb - dit inhoudt dat ik niet hoef te werken - en ik toch doorbetaald wordt |
- de finale van wimbledon al aan de gang is?
- dit tussen Ivanisevic en Rafter gaat? - ik nog wacht op de 5e set van Kraai? - me overbuurman Patrick Kops Nederlands kampioen wielrennen op de baan is geworden? - hij best wel bekende wielrenner is? - Ik een nieuw buurmeisje heb? - het al de hele dag regent buiten? - ik nog met zwarma naar de stad zou gaan? - dit maar niet door is gegaan? - Jacco Eltingh nu uitlegt hoe je een wildcard krijgt? - Desenchantee nu op de radio is? - dit zo'n b'tje t enige Franse liedje is die ik wel leuk vind? - het gezongen word door kate Ryan? - er trouwens een nieuwe discotheek komt in alkmaar? - dit word geplaatst bij t nieuwe AZ stadion of bij de Meent? - ik hoop dat het niet een Bob's replica word? - het gewoon een disco moet worden die je in het oosten van t land vaak ziet? - als deze tent bij nieuwe AZ stadion word geplaatst ik er elk weekend misschien wel te vinden zou zijn? - dit namelijk dan erg dichtbij huis is? - ik over 25 uur in de vliegtuig zit? - de reis zo'n 4 uur gaat duren? - ik blij ben dat ik niet zo'n russische koter ben die in die vliegtuig zat naar spanje? - MartinAir hopelijk slimmere piloten heeft? - Alicia Keys met Fallin nu gedraaid word? - Zwarma teletekst kijkt en zegt dat Fortuna, Sparta en NAC geen licencie hebben? - Marcel Koning wel terug mag komen naar NEC? - Rafter nu serveert voor de winst van de 2e set? - ik hoop dat Ivanisevic deze strijd gaat winnen? - de ausie 3 setpunten heeft? - Rafter de 2e set met 6-3 heb gewonnen? - het nu 1-1 in sets staat? - het weeeeer is gaan regenen? - Joy gister over een stuk Heiloo gereden is? - hij niet heeft kunnen aanschouwen hoe mooi Heiloo is? - hij wel vermelde dat er lekkere wijven waren in Alkmaar? - ik dat allang al wist? :p - ik toegeef dat de meiden in alkmaar mooier zijn dan in Heiloo? - daarom Alkmaar mijn zaterdag stad is? - ik wel offline sta met msn, maar wel kan melden dat Mark zegt dat hij homo is? - voor hem al meerdere forumleden voor hun seksuele voorkeur is uitgekomen? - :] :] :] :] |
- Dit mijn laatste woorden zijn die ik tik op dit forum tot na mijn vakantie?
- :* ;) :* 8* 8-) :+ :p :9 :* :* :* :* :* |
wjd dat ik net het nieuwe uit en thuisshirt van Feyenoord heb gezien
ik het groene shirt toch wel erg groen vond ik me ergerde aan het rechthoekje wat schuin erop was genaait met de tekst "founded in 1908" op het thuisshirt verder nog een leuke discussie had met en kakkerkindje uit me klas met ze pappie die aandeelhouder van Feyenoord is. En dat hij het logisch vind dat hij en de rest thuisblijft tegen wedstrijden als de graafschap, fortuna, groningen etc. hij toen zei:"kijk maar tegen Ajax zitten we erbij, daar maken we we plaats voor" ik dat toch een beetje triest vind... ik nu me laatste schoolverslag ga afmaken en dan klaar ben voor dit jaar :Y) |
wjd...
- ik vanaf vandaag voor een jaar lang 17 jaar oud ben :o |
Wjd...
- Ik net van een schoolfeest terug kom - het wel aardig leuk was, maar het heel vroeg afgelopen was:{ - je wel soms irriteert aan kindjes uit de 1e en/of 2e klas - Otje/Bazzemans het ook naar z'n zin had 8-) - hij morgen z'n verjaardag viert 8{ - we daarna naar de P8 gaan - ik nu zo'n beetje vakantie heb - ik komende week alleen nog een keer cijfers en rapport moet ophalen + mijn boeken inleveren :7 - eindelijk ook ik dus vakantie ga krijgen - ik over 3 weken op vakantie ga met een vriend 8* - vandaag Krajicek en Schalken uitgeschakeld zijn - ik voor het eerst sinds lange tijd weer ga zitten voor tenniswedstrijden - het erg jammer was en ze beiden kansen hebben gehad om de wedstrijd gewoon te winnen - je merkt dat ik geen kenner ben :p |
-ik net terugkom van mn werk?
-dit al de zesde dag is dat ik dit nuchter doe? -spa rood mijn levensdrankje is geworden? -vrij veel mensen mij voor gek verklaren dat ik zo'n kloteweddenschap heb afgesloten? -dit al beter is dan in het begin, toen niemand me wou geloven dat ik 3, 5 weken zonder alcohol kan? -ik hier zelf stiekem ook wel aan twijfelde? -het totaal niet boeit? -ik zo nog een spaatje rood ga drinken en dan ga slapen? dahaag |
-het best wel tof is om na het stappen of werken te wisjedatten??
-ik net fijn heb gewerkt?? -ik dit voor de 1e keer geheel nuchter heb gedaan?? -ik me nl solidair opstel jegens Hugo?? :+ -ik nog maar in mijn beginperiode zit?? -ik over een week of 6 weer eens een alcoholische versnapering ga nuttigen?? -mijn totale fooiengeld op € 42 komt?? -dit toch best veel is na 6 dagen?? -er vandaag een meid naar me toekwam die zei dat ik een stuk minder lief leek dan een jaar geleden?? :o -ik niet weet wat ik met zo'n opmerking moet doen?? :D -ik zaterdag naar de 1e training van Feyenoord ga?? -er waarschijnlijk iets meer mensen zullen staan dan bij bijvoorbeeld een 1e training van Ajax?? -het er bij Ajax 65 waren?? -je dit getal minstens met 100 moet vermenigvuldigen als je het aantal bezoekers van de 1e training van Feyenoord wil weten?? -ik nu al weet wat voor excuus de joodjes zullen aanvoeren?? -ik niet weet vanaf hoelaat Basje morgen zijn gasten verwacht?? O-) -ik Fitje nog ff een fijne vakantie wens?? :7 -:* |
Citaat:
-ik me alleen wel afvraag of dit wel een grapje is van remco? -hij zich verkijkt op de enorm lange duur van 6 weken? -ik nu toch al op een week zit?(h) |
Citaat:
Ik dit ook geen gezicht vond Ik het wel jammer vond dat dat bij het uitshirt de naden niet gewoon zwart zijn Zoetebier wel in een hele rare kleur gaat spelen |
Citaat:
doen ze weer lekker die vormgevers bji kappa |
En dan heeft hij ook nog een roze |:(
Weinig WJD in deze post hehe |
- ik nu op Creta zit?
- we hier in een vet mooi bungalowtje aan het strand en zwembad zitten? - jullie erg jaloers zouden moeten zijn? - :p:p:p:p - gallie de gallie?? - :] |
-ik als ik dit zo hoor ook best wel jaoers ben?:D
|
-ik ff mijn dagelijkste hoeveelheid alcohol aant nuttigen ben?? :o
-dit eigenlijk tegen de regels is?? -mijn hoest toch echt wegmoet?? -er misschien wel meer verboden middelen in dit drankje zitten?? -ik niet weet of dextromethorfanhydrobromide-monohydraat op de lijst van verboden middelen staat? -ik dus strax in de Alpen maar niet ga plassen?? :+ -basje niet eens weet dat ik strax 10 dagen naar de Alpen ga om te racefiesten?? -ik het aant vertellen ben en hij gewoon offline gaat?? :[ |:( -'Basje... heeft zich aangemeld'?? -ik mij absoluut niet verveel?? -ik een plaatje van mijn nieuwe racefiets aant zoeken ben die ik donderdag EINDELIJK ga ophalen?? 8-) -http://www.xs4all.nl/~rmmrj/fiets.jpg -ik hetzelfde frame heb als het team TACCONI in de tour?? -ik me afvraag of dit een italiaans team is of een zwiters team?? -de internetpagina van dit team eindigd op '.ch' maar het int Italiaans is?? -ze in Zwitserland ook wel in een deel italiaans spreken?? -dit nergens meer over gaat?? :Y) -ik gister naar de 1e training van Feyenoord ben geweest?? -het eigenlijk smiddags al de 2e training was?? :o -het kijken naar een looptraining wel erg saai is?? -we het al snel voor gezien hielden?? -we vertrokken nadat we klaar waren met de spreekkoren/welkomsteksten contra Anthony L.?? -we om 4 uur al lang en breed in de kroeg 'Stadion Zuid' zaten?? -ik nu me hoestdrank omflikker op me bureau?? :x -ik dus ff ga likken?? :] -:* |
wjd...
- er al 2 dagen niet op dit topic gepost is?! - ik straks een cd ga halen 8-) - ik nu in de tuin moet werken van paps en mans?! - dat niet 8-) is?! - dat het namelijk kut-benauwd weer is?! - dat niet fijn werken?! - werken sowieso niet fijn is?! - ik ga kappen :{ |
Wjd...
- het wjd topic idd weer een beetje op gang moet komen :) - Bas gelijk heeft - het namelijk benauwd is - en werken niet leuk is - ik vanavond wel van 18.00-22.00 moet werken :{ - ik de Tour weer verder ga kijken.. - deze etappe nog niet echt leuk is - in tegenstelling tot gisteren - ik daarom af en toe maar kijk. |
-het wel heel duidelijk is dat Fitje met vakantie is??
-hij dit topic minstens 1x per dag wel een draai gaf?? -hij het vast wel leuk vindt om te lezen dat hij gemist wordt?? :+ -ik net een grappige stukkie text vind waaruit blijkt dat ElvisPresley een Feyenoordfan is?? -JXL vs Elvis: "A little less conversation, a little more action!" Elvis was Feyenoord-fan: "Geen woorden, maar daden!" -:Y) -http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif |
wjd
- Bartje weer terug is? :o ... :D - MVV in de AmstelCup in de poule zit van EVV, Meerssen en Roda? - MVV op 13 augustus dan uit in het PLS tegen Roda speelt? - Mestreech4ever wel op een stuntje hoopt maar dat niet verwacht? - Mestreech4ever zich toch verheugt op 13-8? :D - Mestreech4ever toch niet een vermoeden heeft dat MVV uit de 1e ronde van de AmstelCup vliegt zoals vorig seizoen? - Mestreech4ever het pauper vindt dat MVV alle drie die wedstrijden uit mot? :? - MVV de eerste competitiewedstrijd thuis tegen Dordrecht speelt? - Mestreech4ever denkt dat dat best wel een makkie is voor MVV - Dordrecht het toch altijd goed doet in de Geusselt? - MVV al op 30 augustus op de derde speeldag thuis tegen Fortuna speelt? - Mestreech4ever verwacht dat het 5-0 voor MVV wordt? :D - als zowel Sparta als Fortuna geen licentie krijgen MVV na 2 competitiewedstrijden een maand rust heeft? :+ 8-) - Mestreech4ever wel vindt dat de spelersgroep van MVV krap is? - Roger Reijners daar al op gewezen heeft? - Door een gebrek aan geld het moeilijk is om de spelersgroep uit te breiden? - De enige aankoop van MVV Nyron Wau van PSV is? - Zeven spelers van de selectie van vorig seizoen zijn vertrokken? - Dat Dave van Bogaert, Dave Hollanders, Cederic van der Elst, Hans Spillman, Suat Usta, Godfrey Nwankpa en Roberto Blanquez zijn? - Sam Ysebaert en Robert van der Weert terug zijn van blessures? - Mestreech4ever donderdag zijn seizoenskaart gaat regelen bij MVV? - Mestreech4ever weer graag naast de harde kern wil gaan zitten? - anderen dan waarschijnlijk denken dat Mestreech4ever een relschopper is? - Mestreech4ever zegt dat dat niet waar is en dat hij zweert dat hij alleen komt voor het voetbal, de sfeer en het zingen? - anderen Mestreech4ever dan NOG niet geloven? :D - Mestreech4ever dat kan bewijzen door na afloop van alle thuiswedstrijden een half uurtje of 45 minuten later op MSN te vinden is? :p - Het misschien een voorteken is dat MVV kampioen wordt (ahum? :D ) omdat net zoals in seizoen '96-'97 toen MVV kampioen werd de laatste competitiewedstrijd voor MVV thuis tegen VVV is? - Dat iedereen nu weer bij is van het MVV-nieuws? :D:p |
Citaat:
-niemand die hele post van jou heb gelezen |
-ik weer aan de alcohol ben?
-we de weddenschap maar hebben opgeheven? -dit opzich vrij zwak is? -ik dr toch maar wat blij mee ben? -het bier me vannacht prima smaakte? |
Citaat:
- het eigenlijk andersom is O-) - alle Feyenoordfans gewoon Elvis-fan zijn?! |
- ik vandaag een kaart vanuit frankrijk kreeg
- deze afkomstig was van een sportforumminnetje - het geen anke was - als afzender bonnie onderop stond - mijn dag dus niet meer stuk kan - ik dit wel waardeer - ik zelf vrijdag richting frankrijk vertrek - ik daar misschien wel bonnie ontmoet:9 - deze kans eigenlijk heel klein is - aangezien ik niet weet waar ze precies zit - ajax weer gewonnen heeft - dit keer met 14-0 van Be Quick - deze mensen dus toch niet zo snel waren als de naam deed vermoeden - ik maar ff ga stoppen aangezien er een jarige in de familie is, en de visite dus zo komt opdraven |
-mark echt overactief blij was met zijn kaartje van Bon??
-ik toch wel een beetje jaloers ben?? ;) -ik voorspel dat mark en bon elkaar gaan tegenkomen in La France?? -die kans nl best wel groot is omdat mijn ouders de ouders van mark wel eens zijn tegengekomen midden in Frankrijk, terwijl ik markie nog niet eens kende?? :Y) -ik ook zin heb om naar Frankrijk te gaan?? -ik waarschijnlijk over enkele cols zal rijden waar de tour dit jaar ook overheen gaat?? -ik op 30 juli van start ga met mijn ronde van de Alpen?? -tour des alpes?? 8* -op de 28e de tour eindigt in Paris en ik dus veel toppers verwacht aan de start?? -ik vanaf morgenavond eindelijk weer kan gaan trainen?? -ik daar dus keizin in heb?? -:9 |
WJD:
- ik terug ben van vakantie - ik behoorlijk moe ben :+ - dat waarschijnlijk komt door de combinatie: weinig slapen, veel alcohol en slapen op een bout matje in een lekkende tent - ik een top vakantie heb gehad *) - er wel errug weinig is gepost in deze topic - dat waarschijnlijk komt omdat er veel mensen op vakantie zijn O-) |
WJD
Dit de tussenstand is wat betreft 'de WJD-topic-nerd award'?Total Posts: 250 User Posts the Phit 41 Arthur 29 Il Capitano 28 Leiderdorp 651 22 HugoBoss 17 Bazzemans 16 *MOI* 15 rekz_x 14 theo tank 11 BRuGGi 9 N.E.C. NijMeGeN !!! 9 bartje518 9 MarkieyNMGN 7 Ruffryder 5 Santos 3 stff 3 FredjeGrim 2 eppo 2 Total Eclipse 2 Jointje uit Arnhem 1 BlueWolf 1 UrbanLegend 1 1120611 1 Traantje 1 mestreech4ever 1 *Het over over duidelijk is dat deze award richting miljoenenstad Heilo gaat? *Hij er blij mee zal zijn? *Ik wel weer genoeg gepost heb? |
WJD
-dit me 12e post is :) -het totaal van dit topic nu 251 -je hier leuke dingen mee kan berekenen -12 posts van de 251 4,78% -ik dus voor 4,78% verantwoordelijk ben voor dit topic 8-) -ik stop |
wjd
ik vandaag me cijferlijst heb gehaald ik over ben ik nu EINDELIJK vakantie heb :Y) |
nee dat wist ik niet...
|
Citaat:
- ik morgen mijn rapport moet ophalen - mijn boeken ingeleverd moeten worden - mijn nieuwe boekenlijst voor volgend jaar ook ingeleverd moet worden - ik dan ook eindelijk vakantie heb :7 |
wjd...
ik dit weekend kermis heb :) dat echt super is hier :) het een waar volksfeest is :) Arthur blijft logeren :) het dan dus wel gezellig wordt :) de kermistent maar 50 m. van mijn huis is :) ik dus naar huis kan lopen (kruipen als het moet) :) ik elke wjd begin zonder streepje en eidnig met een :) :) ik ga kappen :) |
WJD..
-Ik schijtziek word van mensen die veel smilies gebruiken (noem geen namen ;)) -Ik vandaag eindelijk me lang vewachte brief binnen kreeg -Er groot instond "TOEGEWEZEN" (vakkie W) -Ik blij ben voor iedereen die over is -Ik stop |
Citaat:
- dat er bij ons heel anders aan toegaat? - Het geld nog voor het eind van het seizoen van je rekening wordt gehaald? - Dat wel zo makkelijk schijnt te zijn? - Ik met bas meedoe? -:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):p :* |
Wjd...
- ik dan maar weer een wjd'je maak - er zeker veel sportforummers op vakantie zijn - er verder op voetbalgebied weinig gebeurt op dit moment - het dus hopen op betere tijden is :D - die tijden over een paar weken vast weer komen - het dus een beetje komkommertijd is zoals dat zo mooi heet :p - ik zelf over anderhalve week eindelijk op vakantie ga - vanavond ik bij Bas zal slapen :o - zie daarvoor de post van bazzemans - het idd vast gezellig wordt - ik "een waar volksfeest" wel weer ietsje overdrven vind - de ontsnapping van Van Bon helaas net tekort kwam - Remco dus bijna gelijk kreeg - hij namelijk een Nederlands dagsucces voorspelde van deze Van Bon - ik er zo vandoor ga richting Bazzemans - :* |
Citaat:
-ik het raar vind dat je die vandaag pas kreeg??:? -ik verders niks te vertellen heb...... -feyenoord met 11-0 heeft gewonnen van Lekkerkerk -Buffel 4 keer gescoord heeft -Bosvelt 2 heeele mooie goals gescoord heeft -lurling de goal van bosvelt mooi voorbereidde -de volgende wedstrijd tegen Spijkenisse volgens mij is..... -Forza_Vitesse volges mij eindelijk geband is -''what's in a name?'' |
-ik sinds donderdagmiddag verliefd ben?? :o
-dit in Bergen op Zoom gebeurde?? :* -ik vandaag voor de 2e keer weer ben gaan fietsen?? -ik wederom niet verder dan Langeraar ben gekomen?? :'( -ik daar een paar weken geleden op mijn smoel ben gegaan mede door toedoen van een automobiel?? -ik dus nu weer hier strande?? :( -dit op 20 km van mijn huis is?? -dat redelijk ver is om te lopen?? -ik mijn pappa maar opbelde of hij me weer kwam halen?? -ik 3 kwartier in de regen heb staan wachten?? -ik deze keer gelukkig niet ben gevallen met mijn gloednieuwe racefiets?? -ik een lekke achterband had?? -dat normaal gesproken geen probleem is aangezien ik een reserve binnenband bij me heb?? -ik dat nu ook had?? -deze ook lek was?? :[ -ik niet echt op 1 wiel naar huis kon?? -ik vooraf nog liep te dollen dat ik in hetzelfde mapei-shirt van me pa, waarmee ik was aangereden, alleen ging fietsen en dat deze keer me nix zou overkomen?? -dat shirt volgens mij ongeluk brengt?? -de wereldkampioen daar ook last van had vandaag?? -steels ook al is afgestapt?? -er dus gewoon een vloek heerst op renners die een mapei-shirt dragen?? :o -ik morgen maar ga fietsen in mijn rabo, festina of panasonic(:+)-shirt?? -ik zo weg moet om te gaan werken?? 8-) -:* |
WJD
-ik mij verveel -ik nu sensation luister -Marco V zeer goed draait -http://xs1.xs4all.nl:9000/ je hier sensation kan luisteren -ik wel benieuwd ben hoe Dana draait -ik geen zin heb om tot 5 uur te wachten |
Wist je dat:
- Ik nog steeds op bartjes antwoord wacht in die ene topic. - nu ook sensation luister :7 Jah Stff ;) - ik lui ben - ik leerlingen overneem (krijg ik nu een ban ;) :] ;) ) - ik dus ga slapen |
-ik net 2 dates heb gemaakt met verdacht mooie dames? (H)
-ik daar best een beetje trots op ben? -ik vannacht om half tien zonet in mn bed lag? -die zin niet klopt? |
Wist Je Dat...
- dit best een leuke topic is? - het best veel werk is om hem doortelezen? - het mij doet denken aan de tijd dat ik nog voetbalde en alles netjes in het voetbal krantje stond? - ik het stokje weer door geef aan de volgende wjd-er? :) |
WJD
- ik het stokje maar overneem - De Tour echt gaaf was vandaag - ik het die Kroon echt gun - hij net stond te janken voor de camera - ik dat echt schattig vond - ik nix boeiends meer weet te zeggen - ik daarom maar kap :+ |
WJD
-ik niet wist dat dit topic er was?:+ -ik nu even niet meer wat weet om aan jullie te laten weten(:? ):p -ik er dus maar mee kap:Y) |
WJD
-ik vanmiddag maar es ging voetballen -het een mooi voetbalmiddagje was -er toch weer een loser was die mij onderuit trapte |:( -ik daar een verdraaide knie aan overgehouden heb? :( :[ -ik nu op krukken loop :{ |
- ik net terug ben?
- mijn vakantie toppie was? - ik het zwembad met de geile wijven wel mis? - er maar liefst 3 Bob's Saloon tenten zijn in Chersonissos? - de reunie op 29 november in Bob's Uitgeest is? - vertragingen flink zuigen? - ik van 9 tot 4 (savonds) bezig ben geweest met vliegen? - Alleen Il Capitano mij gemist zou hebben? - Bartje mij nog meer nerd vind als hij ziet dat ik dit post op een dom tijdstip? - niet alleen Mark een kaart heb gehad? - Mark van mij veel plezier mag hebben in France? - ik maar phitten ga? - Ja tiba loebloe (das Russies) ;) - Jorge elska dej (das Zweeds) ;) - :* |
Citaat:
- hij namelijk de moeite neemt om alle replys te gaan tellen per lid? - Hij net als ik b'ter naar t strand kan gaan? - Mijn bruine drol kleur nog zwarter zal worden? - 8* |
-ik vandaag verschillende badplaatsen aan heb gedaan??
-ik niet op het strand heb gelegen?? -wel ff op een terrassie?? :) -de appelsap echt goddelijk is in Zandvoort?? :+ -ikke sportief bezig was op deze zomerdag?? :o -ik door de duintjes heb gefietst?? -ik ook een heuze berg heb beklommen?? -het eigenlijk toch maar een duin is?? -het het Kopje van Bloemendaal was?? -deze bult toch best wel pijnlijk is voor de benen?? -ik de 3e keer dat ik um beklom kramp in me bovenbeen kreeg?? :{ -het dus nog lang niet goed zit met mn benen en conditie?? -het op de terugweg door de duinen ontzettend hard ging?? -stukken 43 km/h?? 8* -ik de laatste 10 km toch wel helemaal kapot ging?? -dit ook best wel een hongerklopje kan zijn geweest?? -ik in totaal 90 km heb gefiets in 3 uurtjes?? -ik werkelijk kapot was toen ik thuiskwam?? -ik zelfs bijna verzoop in bad toen ik in slaap viel?? :o :Y) -ik nu opzoek ga naar een vrouwelijke masseur?? :+ -:* |
Citaat:
- Je dat gewoon kunt aflezen?? - Dat kan door hier te klikken: http://forum.leerlingen.com/vbb/misc...threadid=14146 ? |
Citaat:
op welk knopje moet je drukken om dat te kunnen zien? |
wjd
-deze thread http://forum.leerlingen.com/vbb/images/4stars.gifsterren heeft?? -Feyenoord heel veel blessures heeft -Ook van Hooijdonk naar huis is voor een botscan en dus niet mee kan doen in het toernooi in Oostenrijk? -Zoetebier en Lodewijks ook geblesseerd zijn? -vanavond dus L'ami onder de lat staat -Feyenord vanaaf tegen hamburg speelt? -dus de spelers: Zoetebier, Van Haaren, Kalou, Van Hooijdonk, Elmander, Paauwe, Van Persie, Loovens en Lodewijks niet meedoen? -Feyenoord een boete van maar liefst(?) 17.000 euro heeft gekregen voor het afsteken van vuurwerk/ -Ono wel meedoet....... -ik nu ga stoppen? -:7 |
Citaat:
- dat gewoon onder: Replies staat? - je je topic opzoekt en dan op het aantal replies drukt? - je nu wel weet welk knopje?? |
- je anders maar een druiloor bent
- je aan die informatie eigenlijk heel weinig hebt... - net als aan de informatie dat ik de hele dag door winden laat - ik maar beter kan gaan slapen dus... |
wjd
-dit een hele lange wjd wordt -jullie er dus maar es goed voor moeten gaan zitten -ik vluchtig het forum heb gelezen -er niks nuttigs bijstaat:+ -ik sinds +\- 00:35 weer bek ben in het mooiste stadje van Nederland -en het mooiste landje van Europa -Dat eerder was dan verwacht aangezien ik zaterdag pas terug zou gaan -het weer in Frankrijk toch wel begon te sucken -de zon zich niet meer liet zien -dat niet uitmaakt aangezien ik toch al bruin ben :) -ik thuiskwam en er 23 kaarten op me lagen te wachten (zuchtttt) -een van die kaarten een seizoenskaart was -mijn hele nacht helemaal goed was! -ik er ook een van Fitje heb gehad -het er daar wel toppie uitzag :) -Frankrijk tof was -Frankrijk lelijke jongens kent -er gelukkig veel hollanders waren:* -ik me dus wel vermaakt heb -ik blijkbaar een lopende attractie was volges de turken en algerijnen daar(ze zitten ook overal) -ik ruzie heb gehad met een turk -die turk alleen frans kon en ik begreep er dus geen ruk van -dat het erover ging dat ik het niet op prijs stelde als hij aan me zat -een jongen hem daar toen op zn bek heb geslagen -toen de hele turkenclan eraan kwam -we toen maar verder zijn gegaan:) -een of andere lamme teringlijer mijn NEC shirt van het waslijntje heeft gejat:[ -Ik een klein lief jongetje zag die ongelofelijkkkk voorlul liep met zn geel/zwarte-amoah-incl. sponsor-en broekje outfit van mn Arnhemse buren -ik hem dus ook uitlachteO-) -ik vind dat mijn wjd posts wel dubbel mogen tellen aangezien ik altijd hele lange posts heb :) -ik ook in het beverly hills van Frankrijk ben geweest! -Het daar godddddelijk was en de drank minstens 4 Euro goedkoper! -ik zondag moet wedstrijden terwijl ik dat niet wist -iemand me in frankrijk herkende -ik hem driedubbel uitlachte toen hij zei dat hij me van de EK klasseringen kende -ik dus in Frankrijk op tv ben geweest :? -ik het fitse ''whieuww'' ecght schattig vind -ik niet over ben -omdat ik o.a een 3 voor wiskunde had :( -er 4daagse in Nijmegen in -dat betekent vierdaagsefeesten -dat een van de mooiste dagen in Nijmegen is -:* |
- WJD-nerd phit weer aan t woord is?
- :p - deze stakker zo weer maar gaat sporten? - de Bowling baan dit keer het terrein zal zijn die onveilig gemaakt word? - ik bonnie een warm welkom heet in Nederland? - Mark daar in Frankrijk klote weer heeft als ik Bon mag geloven? :] - ik het wel met hem te doen heb? :( :p - er hier in Heiloo as zaterdag een groot hard-trance feest gegeven word in dit huis? 8* - Dit ter gelegenheid is van mijn dj-broer z'n verjaardag? |
Citaat:
- het wel slecht is dat jij als "Feyenoord-fan" niet eens weet dat Ono nog op vakantie is?! |
WJD
Ik dacht dat ono nog altijd geblesseerd was ? (:?) |
Citaat:
-De graafschap supp. zich niet met Feyenoord moeten bemoeien - als ze dat wel willen doen, dat ze dan hadden moeten weten dat Ono zich weer bij de groep heeft gevoegd :+ |
Wjd..
- het tijd wordt voor een WJD deel XIII? - ik de tweede WJD-nerd ben:o :o :+ - op respectabele afstand van Phit - hij de eer heeft het nieuwe overzichtelijke topic te openen:D |
Citaat:
|
Citaat:
- het me geen moer boeid dat ik word aangezien op het internet als nerd? - ik irl namelijk alles behalve nerd ben? :p - Arthur ook wel geen echte nerd zal zijn? - hij namelijk gewoon vaak post in de leukste topic van het forum? - ik geen nieuwe topic open? - deze WJD topic het nog errug goed doet? - plannen gewijzigd zijn en ik zondag pas naar Luyksgestel gaat? - ik zaterdag nl aanwezig wil zijn op de trance party hier? - ik trouwens 3 potjes bowlen heb gewonnen? 8* - het wel wat weg heeft van Curling? - scores van 162, 157 en 154 niet eens zo super slecht zijn? - je hiervoor toch een paar strikes voor nodig moet hebben? - me vingers er wel pijn van gaan doen? - ik nooit bij het baanrecord van 300 punten zal komen? - dit het hoogst haalbare is? ;) - rijke Russische meiden niet zo sterk zijn in Engels? - je dan makkelijk engels moet gaan typen? - dit best moeilijk is.:) |
wist je
- dat ik alweer flink bezopen ben en dat is me 5e keer deze week :D :D |
-ik gister voor het eerst sinds tijden weer eens een biertje heb genuttigd??
-mijn voornemen helemaal nix meer te drinken voor me fietsvakantie toch niet helemaal haalbaar was?? -je na dag 18 in een kritieke fase terecht komt?? -de verleiding gister op me werk wel heel groot was aangezien dit voor een aantal mensen de laatste avond was voor hun vakantie?? -dus ook voor mij?? :] -daar dus op gedronken moest worden?? :9 -het maar 2 bieries waren?? -ze toch wel vrij hard aankwamen?? :o :D -ik morgen voor 3 dagen naar Lemburrug goa?? -ik aan een stad aan de Maas verblijf?? -ik allerlei steile kut heuveltjes ga beklimmen?? :Y) -de Keutenberg, Cauberg, Eyserbosweg, Kruisberg, Gulpenberg enz?? -ik inmiddels wel als fietsverslaafde wor gezien hiero?? -het spijtig genoeg niemand interesseert?? :z -ik tijdens mijn alpenvakantie 601,5 km ga rijden?? :o -er ook een bergtijdrit bijzit van 13,5 km?? 8* -het startpunt van elke rit Thorens Glières is?? -dit tussen Annecy en Genève ligt?? -ik benieuwd ben in welke staat ik terug ga keren over 2,5e week?? -ik die 2e plaats van Arthur wel wil overnemen?? :x -Fit int echt ook wel een beetje een kneus is?? O-) -:* |
wjd
-ik remco net gedag heb gezegd -ik hetzelfde bij jullie ga doen -het komt omdat de stad me roept -''boooooonnnnnieeeeeee!!! je moet komen feesten!!!'' -:D -:* |
- Rem toch altijd een stuk erger kneus zal zijn dan mij?
- dit komt door z'n FB-schap? - Bonnie om 10 uur al zo zat was als een kikker? - Ze een keer moet stoppen met pastis drinken? - dat spul nl helemaal niet goed voor je is? - LOTR al te huur is in de videotheek? - ik net klaar ben met het kijken? - ik deze film in bios, op internet, en thuis heb gezien? - Hij nog vette goed blijft? - Basje vaag deed? - ik vraag waarom? - hij het eerst bij iemand anders afmaakt? - zijn humeur niet denderend overkomt? - de rest voor jullie een vraag zal blijven?? - :* |
- ik het ook echt niet uit ga leggen hier...
- ik iig hele domme dingen heb gedaan... - ik daar nu heel erg van baal... - dit ook allemaal heel vaag klinkt... - ik er nogal van baal... - mensen nogal een verkeerde indruk kregen van mij :+... - dat uiteraard niet de bedoeling is... - de persoon in kwestie nu moet werken... - ik het dus niet uit kan leggen... - ik namelijk nooit naar die winkel ga... - het heel raar is als ik daar kom om het uit te leggen... - dat ook tamelijk kansloos zou zijn... - Phitje vind dat ik gisternacht nog daarheen had moeten gaan... - ik gisteren een uitnodiging kreeg van een zeker iemand... - ik met mijn domme kop zei dat ik niet mocht |:( |:( |:( ... - ik het helemaal niet gevraagd had... - het dus een hele domme actie was... - ik gewoon niet durfde... - ik een groot deel van mijn verhaal wel verteld heb... - ik alleen de reden van mijn vaagheid nog niet verteld heb... - dat achteraf helemaal niet interessant is... - ik nu ontzettend baal... - ik kut geslapen heb vannacht... - ik de reden daarvan wel weet... - ik voor 2 weken enigskind ben... - mijn zus namelijk op vakantie is... - nu alleen mijn ouders nog maar weg moeten... - ik dan namelijk helemaal alleen ben... - ik dan ook iemand kan uitnodigen :+... - ik hoop dat er dan niet "nee" wordt gezegd... - ik dus nu ff moet afwachten... - ik ga kappen... - ik namelijk al meer gezegd heb dan de intentie was... - sorry... - :*... |
Citaat:
|
-ik gisteren een brief kreeg vd korpschef v politie amsterdam-amstelland?
- mijn sollicitatie wordt stopgezet ivm een verandering in het Regeeraccoord? -ik maandag eigenlijk de sporttest had? -ik nu 3 weken lang voor nop in de sportschool heb gestaan? -dit wel een verdomde grote teleurstelling was? -ik nu maar ga kijken of ik bij een ander korps kan solliciteren? |
Citaat:
wjd.......... -ik nergens gelezen had dat ono op vakantie was:D -ik wel gelezen had dat Ono weer hersteld was -en daarom ook bij de selectie in Oostenrijk zat.....|:( -dat eig. Behoorlijk stom van me was.... -Gister de laatste en afsluitende dag van de ZomerFeesten in Nijmegen was......... -Di-rect eigenlijk best wel goed is :D -Def Rhymz weer behoorlijk gek zat te doen -Het heeeeeeeeeeel druk was.... -Ik voor de eerste keer in me leven een aardige Buschauffeur heb gezien....... -deze buschauffeur ons met de nachtbus gewoon in onze wijk afzette omdat wij de laatste waren en we de verkeerde bus hadden genomen...... -Ik heb moeten Kotsen?? -Ik dat heb gedaan op een bankje onder het Valkhof op een heuvel..... -Dit kwam door veel drinken, eten en daarna nog een keer blowen erbij...... -Kotsen eigenlijk best wel oplucht? :D -Ik dinsdag bij de Zomerfeesten.... Hersi, Demouge(met zun Flaporen) en die zonneveld ofzo heb zien lopen..... -Hersi wel ene grappig kapsul heeft........ -ik nu stop...... |
Citaat:
|
Wjd..
- Het verhaal van Il Capitano mij wel degelijk interesseert - ik nl. ook van wielrennen houd - Bazzemans zich niet zo druk moet maken - hij gisteren een goede bui had - dat dus gezellig was - hij helemaal niet dom/kansloos deed - 8-) - het nog goed komt met de persoon in kwestie (Y) |
wjd..
- ik vanavond wel merk hoe dom mijn acties waren?! |
Wjd:
- ik verschrikkelijk moe ben - dit komt omdat ik de hele week gewerkt heb van 9 tot 6 en elke dag een uur heb gefietst - ik gisteren ook nog es nie echt vroeg in bed lag :+ - ik vanavond maar es optijd naar bed ga - ik dus maar thuis blijf - ik het wel lullig vind voor Boogerd - ik geen idee heb wat er verder is gebeurd in de Tour vandaag - ik dat vanavond wel zie in het "tour journaal" - ik zoiezo nog maar heel weinig heb gezien van de tour :* |
wjd
ik net de brievebus heb geleegd er post voor mij was dit er namelijk lag http://members.lycos.nl/janpeterdevr...tering/scc.jpg :Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- die party nu begint te minderen? - de people hier moe aan t worden zijn? - ik net ff naar de stad geweest ben? - weer 2 meiden stapel zijn van me? - ik hier echt niets aan kan doen? - 1 van die 2 zich heeft moeten overleveren aan mij? - ik de details niet vertel? - het erop neer kwam dat ze om half 9 al de Texaco in Heerhugowaard moet openen? - dat wel rot is voor mij? - zij het wel rot vind dat ik over een uur of 8 de trein neem naar me volgende vakantie? - Jullie dat niet rot zullen vinden? - wjd dan nog verder naar beneden zakt? - hij alleen kan overleven als jullie m helpen? - ik weer ga dansen? - nu Joygenizzer aan staat? - whieeehw.:):):) - :* tot over st. jutemus.;) |
-ik al weer thuis ben?:)
-ik maar es ga pitten denk ik maar? -ik de motivatie niet kan vinden op te staan? -ik het nog wel een paar x zal gaan proberen.. -slaap lekker.. |
Citaat:
- iedereen dus zijn uiterste best moet doen om hem hoog te houden totdat Phit terug komt... - ik het ook zal proberen.... - de grootste onzin dus gepost zal worden... - ik nu ga eten... - ook korte wjd's helpen... |
- ik dit allemaal niet wist?
- dat dit een nutteloze post is? - dat is ook me laatste post hier is - :( |
wjd:
-ik me helemaal de tering verveel? -ik een cd van KazAa aan het downloaden ben voor de Broer van een vriendin? -dat die cd Aerosmith-the big ones is? -best wel kutmuziek. -ik weer een paar mooie nieuwe skins heb voor wInamp? -als Feyenoord-tottenham is ik op vakantie ben? -ik dus me seizoenkskaart heb uitgeleend -ik dit eig. best wel kut vind. -ik nu ga stoppen.................. |
- ik weer terug ben
- ik wel flink ben bijgekomen van het afgelopen drukke jaar - ik er dus weer helemaal tegen aan kan gaan de komende weken - het weer de eerste paar dagen in la France een groot drama was - het gelukkig daarna echt lekker warm werd - het de laatste 5 dagen zeker wel rond de 30 graden was - we afgelopen vrijdag misschien op tv waren - dit dan gebeurd moest zijn tijdens de beklimming van Plateau de Beille - Michael op 50 cm van me vandaan reed - ik vandaag met de bus ben aangekomen vanuit frankrijk - ik nu een weekje alleen thuis ben - nog niemand mijn verzonden kaartjes heeft ontvangen - dit deze week zal gaan gebeuren, hoop ik |
wjd...
- er echt geen fuck te doen is vanavond?! - ik vandaag de hele dag gewerkt heb?! - ik dus niet online was?! - ik dus dacht vanavond wel wat mensen te kunnen spreken?! - dat dus vies tegen valt?! - ik daarom maar ga posten hier?! - ik werk bij het grote Aviko?! - Aviko fabrieken heeft over de hele wereld?! - ik op het hoofdbureau werk?! - op de administratieve afdeling?! - ik daar facturen moet boeken?! - dat best lullig is voor de Aviko als dat niet goed gebeurd?! - ze dan namelijk aanmaningen krijgen?! - ze dat vast niet prettig vinden?! - ik dus wel de hele dag achter de computer zat?! - het wel een klote programma is waar ik mee moest werken?! - ik het gelukkig niet de hele dag hoefde te doen?! - ik de facturuitdraaien ook nog aan de facturen mocht plakken?! - ik daarna de facturen in postvakjes moest leggen?! - ik daarna weer opnieuw kon beginnen met een pak facturen?! - ik daarna nog ff wat oude facturen voor het archief mocht uitzoeken?! - ik echt onmundig grote bedragen voorbij hoorde komen?! - het ging om miljoenen euro's?! - Ze ergens 2 miljoen euro niet konden traceren?! - ze niet wisten waar het vandaan kwam?! - ze daar dus naar moesten zoeken?! - 2 miljoen euro veel geld is?! - ze er gelukkig achter zijn gekomen?! - ze daarna over balansposten gingen praten?! - ik geregeld iets op ving van 8 ton?! - dat ook gewoon veel geld is?! - ze met elastieken schieten op mijn afdeling?! - ze proberen visjes van elkaars beeldscherm eraf te rammen?! - het dus dolle pret is op die afdeling?! - ik dus best gelachen heb?! - de afdelingleider ook bekogeld werd?! - hem dat niet boeide?! - hij er wel om kon lachen?! - die lui op maandag eigenlijk geen flikker uitvoeren?! - ze dan maar zeggen dat het aan de dag ligt?! - ze zeggen dat het op vrijdag hetzelfde is?! - ik eigen baas ben?! - ik dus zelf mag weten hoe hard ik werk?! - ik wel 2 weken proefperiode heb?! - Mensen die tot hier lezen gek zijn?! - het dus weleens zo kan zijn dat na 2 weken weer weg moet?! - ik dan iig al 2 weken verdiend heb?! :D - dat al zeer gunstig is?! - ik niet meer weet waarom ik 5 weken werk?! - ik maar eens ga kappen?! - :*?! |
-ik nu echt heerlijk kan slapen na die post van Bazzie??
-ik er toch echt vertrouwen in had dat het nog boeiend ging worren?? :{ -dit toch ff vies tegen viel?? -elk voordeel ze nadeel heb?? -ik vandaag ben teruggekomen uit Z-Limburg (Mestreech)?? -ik daar in een kast van een huis verbleef?? 8* -dit gelukkig niet bij Oizo was?? :Y) -ik 2 halve en 1 hele dag heb kunnen trainen?? -dit een totale afstand van ietsie meer dan 200 km heeft opgeleverd?? -die korte hellingen toch best wel zwaar waren?? -ik normaal gesproken amper klim hier in Z-Holland?? :( -het dus ff wennen was voor de vrij ongetrainde klimbenen?? -de spierpijn nog best wel meevalt?? -daar vannacht/morgen best wel eens verandering in kan komen?? -de Keutenberg er niet echt grappig uitzag met zijn 22%?!?! -ik er toch wel redelijk fris opkwam?? :7 -de Cauberg wel tegenviel qua moeilijkheid?? -ik er toch vooraf een beetje bang voor was?? -dit dus niet echt nodig was?? -de Eyzerbosweg wel de moeilijkste/zwaarste was?? -Boogerd daar de laatste paar jaar telkens zijn aanval plaatst?? -ik niet had kunnen pareren gister als Michael had gedemareerd?? :p -ik vanochtend niet eens ff fantsoenlijk kon uitslapen?? :[ -ik serieus d8 dat er iemand voor de lol aan mijn bed stond te rammelen?? -het dus een heuse aardbeving was?? -ik op een km of 25 van het epicentrum was?? -ik iedereen kan vermelden dat ik nix mankeer?? :+ -mijn conditie wel redelijk vooruit gaat de laatste tijd?? -ik me ff ga wegen zo?? :o -er nog wel minstens 3 kilootjes afmoeten om op mijn ideale gewicht te komen?? -73 kilo wel netjes staat voor iemand van 1.86?? -ik trek heb in een biertje?? :o -mijn gemiddelde op minder dan 1 ligt?? -dit het gem. per week is?!?! :x -ik bazziemannetje nog ff bedank voor gedane diensten?? http://forum.leerlingen.com/ubb/images/icons/icon14.gif :Y) -ik nog steeds 1 post minder hier heb dan Thur?? :'( -ik nu ook van mezelf in slaap val?? -:Z -adios... -:* |
Wjd...
- Dit voorlopig één van mijn laatste wjd's is? - ik namelijk morgen op vakantie ga? - Remco me dus zo kan inhalen :'( :p - ik het verhaal van Bas met grote interesse heb gelezen - ik verder nu ff geen wjd inspiratie heb :{ |
wjd
Boekehaarie naar ajax is ik dat een geweldige aankoop vind ik hem vanochtend nog op "de pleintje" zag op tv rijnmond zoals die dat zelf zegt. sparta wel blij zal zijn met het geld. |
wjd
-er GEEN psv supporters naar de Willem van Hanegem Schaal gaan??? -Reden hiervoor is dat PSV geen gebruik zal maken van de eenzijdig opgelegde reisgelegenheid. -dit een Treincombi is. -dit weer zo'n jodenstreek is...... -dit dus een boycot actie is van de psvers -ik mijn seizoenskaart nog niet binnen heb? -ik nu dus best wel ongerust begint te worden? -wel een brief met toegewezen een maand geleden -dit voor vak DD is -op vak DD niet meer FatimaScholen zitten? -ik daar best wel blij mee ben -V.gobbel(en wie niet springt.....) Korneev en Jan de Visser in de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur afscheid gaan nemen? -ik daar dus niet bij ben :( -Leeds weer belangstelling heeft in emerton? -v. Hooijdonk weer meedoet met trainen -ik nu ga stoppen -:* |
- mijn stukje toch nog ergens goed voor was?!
- Remco me echt geen dank verschuldigd is?! - ik vandaag weer hetzelfde gedaan heb, alleen dan sneller en meer?! - ik morgen weer verder kan gaan?! - ik morgen allemaal nummers uit me kop moet leren?! - dat nog leuk gaat worden?! - ik dat niet zo erg vind?! - ik namelijk net kan doen alsof ik ze nog niet ken?! - ik er dan langer over doe?! - ik dan nl. langzamer kan werken?! - dat dus relax is?! |
- ajax weer kampioen wordt
- ik nu al aan het sparen ben voor de cl - finale - morgen ajax-celtic is - alle voetballiefhebbers welkom zijn dit bij mij te komen kijken - de deuren vanaf 20.15 open zijn - bier aanwezig is - het iig in leiderdorp is - er meer dan 1 persoon aanwezig zal zijn - ik zo maar ga pitten - omdat ik morgen weer moet werken - een een of andere tering marokkaan naar ajax gaat - hij eerst een nieuw scheerapparaat mag gaan kopen - hij vooraan geen middelvingers meer mag opsteken tegenover het ajax publiek als ie gescoord heeft - hij dit wel deed 2 jaar geleden bij spartta-ajax - ik bonnie een fijne vakantie toewens |
- Ik maar weer es heir ga posten
- ik nu een beschuitje met kaas aan het veroberen ben - ik nu ook op me werk zit en nieuwe collecties moet gaan bekijken en doormailen in het engels en in het FRANS?!?! - dat dus niet lukt :D - ik bijna al mijn mp3's van me pctje heb geflikkerd - er vand e 300 zoveel nog maar 77 ofzo over zijn :( - bij nader inzien ik er heel veel spijt van heb - ik nooit meer ga denken ''och ja daar kom ik wel overheen'' - ik ook wakker werd van den aarbeving - mijn collega nu binnen komt om te vragen of ze het tshirt dat ze nu omhoog houdt ook in kindermaten hebben - het antwoord ''nee, maar wel hetzelfde tshirt in een andere kleur'' is - ze zegt ''merci beaucoup'' - ik helaas geen Ajax-Celtic ga kijken bij LD651 - Leiderdorp me voor zo'n wedstrijd toch iets te ver is:* - ik wel bedankt voor de fijne vakantie :* - ik Remco prijs voor zijn limburgse-bergopklim-fietstocht - ik hier nu ook post om deze topic voor Fitje omhoog te halen O-) - *moi* nu online komt - het hier in het kantoor heel netjes is... - er zoals in de hele winkel net nieuwe vloerbedekking is (vloerbedekking=rood/groen) - als we het nu toch over vloerbedekkingen hebben, ik maar es moet melden dat wij dezelfde vloerbedekking in het halletje naar de slaapkamers hebben liggen als Theo Tank - ik gister een hele goede daad heb verricht - er een of andere miep nar me toe kwam met de vraag of ik de diertjes wou helpen door een bepaald bedrag te doneren - ik dat wel wou :) - ik ga stoppen omdat ik weer es allerlei sites ga doorspitten - :* |
wjd
-ik net las op feyenoordnet dat de tribune in mijn vak is vervangen -ik dus niet meer op houten planken sta -maar op metalen plankies -die ribbels mij wel fijn lijken -het als het regent namelijk best glad was met dat hout -het wel minder zal veren bij het springen http://www.feyenoordnet.nl/images/fn...4072002_05.jpg http://www.feyenoordnet.nl/images/fn...4072002_02.jpg het is ook iets groter geworden zo te zien. |
WJD
- Boogerd net heeft gewonnen :D - ik dat wel cool vond - ik vandaag vrij had - dat ik dat erg nodig had - ik vandaag een nieuwe telefoon heb gekocht :) - het een swing 600 is - die lekker goedkoop was - ik morgen weer gewoon moet werken - ik geen zin daarin heb - ik over 1 week op vakantie ga naar Italie - ik daar zin in heb - ik 3,5 week ga - dat best wel lang is :] :* |
- 2 weken heb uitgerust van 12 dagen Kreta?
- dit bijna in Belgie was? - Ik geen Tofke gezien heb? - ik 2 keer TV gekeken heb? - dit de tour was met Boogerd als winnaar en de F1 van Hockenheim? - Hockenheim vorig jaar de mooiste race was? - het dit jaar toch wat tegenviel? - DJ en LD651 volgens mij nu in ArenA vertoeven? - het stadion 2x is uitverkocht? - Dit nooit is gebeurt met de Amsterdam Tournement? - Deze topic niet lang genoeg is ge-upped? - ik er toch weer van te pas moet komen? ;) - Ik veeeeeeeeeel speciale drankjes en biertjes heb meegenomen uit het Belgenland? :p - Ommen dit jaar van mij de pot op kan? - deze plaats nog aangedaan zou worden, maar het veel te lekker was in Belgie? - ik eten ga, en zo weer terug ben?;) - :* |
- dit een mooi tijdstip is :p
- ik net weer terug kom... - ik nu naar bed ga O-) |
- ik schrok toen ik net de krant open deej?
- Mijn MTB route die ik af en toe rij in de duinen bij t woud begint? - die route enkele tiental meters van het graf van Marion en Romi gaat? - Okan O de grootste smerige tering turk allertijden is? - Deze titel ook geld als de persoon al dood is? - ik hoop dat die stinkmogool veel doodse pijn heeft geleden tijdens zijn kankerschap? - Justitie veeeeel te mild is geweest voor die klootzak? - :[ |
Wjd...
- ik terug ben van mijn vakantie - het in Italië heel mooi was - ik voor het eerst zonder ouders op vakantie ging :o - we o.a. mountainbikes gehuurd hebben en we dus ook sportief geweest zijn - we een hele dag gefietst hebben, door de stad Florence en in de bergachtige omgeving - ik de man met de hamer niet ben tegengekomen? :p - we ook een aardige klim hebben gemaakt naar het Piazza Michelangelo - dit plein een mooi uitzicht biedt over de stad :) - het niet echt een zuipvakantie en strandvakantie was - meer een combinatie van strand/doe/culturele vakantie :) - we echt heel veel gedaan en gezien hebben - ik 10 dagen weg ben geweest ongeveer - we op 2 verschillende plaatsen in italië zaten, namelijk Florence en Genova - het openbaar vervoer in Italië apart is - dat warm/druk/chaotisch is - we iedere trein en bus van binnen hebben gezien omdat we zo actief waren.. ondanks het warme weer 8* - de terugreis met de trein lang en duur was :{ - ik eergisteren nog aan de Middellandse Zee zat - en nu weer in de koude Achterhoek :{ - ik wel alleen thuis ben aangezien mijn ouders nog op vakantie zijn - De Graafschap 2-2 gelijk heeft gespeeld tegen Aston Villa - we tevreden mogen zijn met dat resultaat - de rits topics over het geweldige Roda een beetje jammer zijn :z - ik zin heb in het nieuwe voetbalseizoen - bij de post van de afgelopen 1,5 week die ik doornam ook mijn seizoenkaart zat? - deze voor vak 16 op de Spinnenkop is - Spinnenkop een best vreemde naam is als je erover nadenkt - het toch ook wel leuk is - ik afdwaal - 17 Augustus voor mij de eerste training is - ik alleen geen idee heb waarin ik zit.. ik zal wel A junior zijn nu :? - deze wjd weer redelijk onsamenhangend is? :D - :* |
wjd
ik vandaag sinds lange tijd weer in de Kuip was? ik me "oude plekje" kwijt ben want ze hebben een trap weggehaald. het wel weer gezellig was er eerst nog afscheid werd genomen van een paar spelers zoals Korneev, de Visser, Tininho en Uli we nog een keer zongen voor uli "en wie niet springt die is een jood" ik nu het nos journaal ga kijken of ze er weer schande van spreken. de wedstrijd begon met een plaatsje in de zon en eindigde in de regen van Haaren scoorde een mooi doelpunt dat heeft ie natuurlijk bij Roda geleerd (He Bart? ;) ) uuh tja gewoon weer een leuk middagje was Daag |
- ik best moe ben
- dat komt door een enerverende voetbalzondag - ik mij gister best vermaakt heb in amsterdam - we al om 2uur vertrokken, terwijl de wedstrijd pas om 20.,45 zou beginnen - we in het stadje niet echt hebben kunnen terrassen, omdat je niet met je eigen drank daar mag gaan zitten - we eerst nog met wat engelsen hebben staan praten - dit best goeie gasten waren - we rond 7 uur richting arena gingen - het toen begon te regenen - we richting arerna een heel surveivelavontuur hebben beleeft - we allemaal doorweekt waren toen we er aankwamen - ik nog even in een rolstoel heb gezeten in de arena, maar dat dit niet werd gewaardeerd door de stewards. - ik ook nog ruzioe had met een wc-juffruwtje - de wedstrijd zeer vermakelijk was - dit mede kwam door het niet al te sterk verdedigen van beide kanten - dit dan ook 7 doelpunten opleverde - we na afloop naar het leidse wilde gaan om het te vieren - we dit toch maar niet gedaan hebben - ik nui ff ga hardlopen |
Citaat:
:p |
- LD651 zich niet netjes gedraagd?
- hij maar eens manieren moet leren? - hardlopen slecht is voor je gezondheid? - dit echt zo is? - je je beter ken vervoeren met auto, trein, tram, bus, boot, metro, helicopter of vliegtuig? - NEC weer Kampioen is? - Ajax 2 en AZ respectievelijk met 5-1 en 4-1 werden ingemaakt? - Groen op kampioen rijmt? - :p |
WJD
*Dat alleen maar komt omdat Roda niet meedeed, phit? *Roda daar altijd won als ze meededen? :+ *Ik ff heb gekeken wat ik heb gemist in deze WJD-topic? *Dat niet al teveel is? :{ *Ik me afvraag waarom RemCo niet ff langs is geweest toen hij in 's lands mooiste provincie was? *Ik waarschijnlijk nog dichter bij het epicentrum zat? *Mijn lamp op mijn nachtkastje omviel? *Mijn zus toen net terugkwam van haar werk (nachtdienst)? *Zij dus op het toilet zat :D? *Zij bang was dat het hele huis instorte 8-) ? *Ik dit weekend met een maat naar heilo en omgeving kom? *Ik hem alvast erop heb voorbereid dat daar geen moer te beleven valt? *Ik naar het wielercriterium in Heerlen ben geweest? *Robbie McEwen hier won? *Dat toch al van tevoren bekend was eigenlijk? *Ik erg nat ben geworden bij het concert van Rowwen Hèze? *Dat niet van de regen kwam? *Bier over je hele kleren erg kan stinken? *U2 erg maffe muziek maakt? *Stuck in A moment and you can't get out of erg mooi is? *RemCo uiteraard geen klimbenen heeft aangezien bij hem in de omgeving geen bergen zijn? *Je de Keutenberg met een soort van sprint moet oprijden? *Ik anders halverwege altijd al stil sta :D? *Ik Daelhemmerweg (in Valkenburg de naar links voor de Cauberg) toch zwaarder vind? *Die mietjes van een wielrenners die altijd af in plaats van op rijden? *Ik hem altijd naar mijn werk moest opfietsen :( ? *Ik vind dat ik erg lang (en dus triest) bezig ben? *Ik dus maar eens kap? *:* |
- ik niet de enige ben die manieren moet leren
- als ik phitje zijn verhalen moet geloven ;) - hij zijn handjes niet kon thuislaten:? - ik straks weer ga hollen - ik dit doe om mijn conditie op peil te krijgen voor het aankomende voetbalseizoen - ik eerst ff het eten laat zakken - ik morgen de dvd van ajax ga kijken |
-ik weer terug ben uit de regenachtige alpen??
-ik 585km heb gefietst?? -ik wel een beetje ziek en vermoeid ben?? -ik dus nu ga phitten?? -ik morgen wel wat fotos ga posten?? -mooi. -:* |
Citaat:
- Een Zwols meisje die me hele tijd in de kont kneep zei dat ik dat niet kan? :] - Remco gemiddeld bijna 100 KM per dag heeft gefietst? - ik dat best wel een knappe prestatie vind? - voor mij vakantie iets heel anders betekend? - Onze FB maar 1 pils heb gedronken in z'n vakantie. |:( - ik denk dat ik wel ff wat meer heb gedronken? - in september nog een vakantie op me staat te wachten? - er in Amsterdam-noord ook Campings zijn? - Ik liever heb dat de Hoogeschool ergens anders in Nederland (een rustig plekje in de buurt van Ommen bijv.) een camping had gereserveerd? - ik me afvraag of de afdeling van Bruggi daar ook heen moet? - ik zo maar eens een vouwwagen ga mollestreren?:Y) |
wjd
-ýk nu ýn turkenland zýt -het hýer heel erg warmpýes ýs -de toetsenborden hýer zwaar sucken -ýk er nu geen last meer van heb aangezýen ýk overal schýjt aan heb -als jullýe dýt dus nýet begrýjpen jullýe t ook maar nýet moeten proberen te begrýjpen -de zee hýer ong. 30 graden ýs -voor de rest het hýer 40 graden ýs - ýk dus eýgelýjk nýks te klagen heb -ýk ook nýet klaag -ýk hogu boss vanuýt hýer van harte gefelýcýteerd met je verjaardag wens -van harte gefelýcýteerd met uw verjaardag -ýk hýer býkkel wordt genoemd -jahoee -de turken hýer erg leuk zýjm -de turk dýe achter mýj staat ook wel leuk ýs -hýj mee leest maar geen nederlands kan -hýj er dus geen flýkker van begrýjpt -ýk hýer veel tarkan hoor -dat mýnder ýs -ýk me daaraan nýet stoor -er hýer een onmens knappe gozer rondwandelt -ýk jullýe de detaýls bespaar -ýk stop -maandag bonnýe weer om 01,00 arrýveert ýn adam en hoopt op aanwezýgheýd van een van jullýe -mýjn vlucht vanuýt ýzmýr ýs -dýkke kusssss |
wjd..
- bovenstaand verhaal echt interessant was?! - ik maandag jammernoeg niet kan :(?! - ik namelijk moet werken?! - er granaten worden gevonden bij mij op werk?! - dat een lang verhaal is?! - ik hoorde dat het in Turkije nog warmer zou worden?! - tegen de 50 graden aan?! :o - dat wel erg warm is?! |
-ik de Col de Jambaz (1027m), Col de Feu (1117m), Col de Cou (1116m), Col de la Colombiere (1618m), Col du Marais (837m), Col des Esserieux (775m), Col de la Forclaz (1157m), Col de Glieres (1440m), Col des Aravis (1498m), Col de la Croix-Fry (1467m), Mont Saxonnex (???m), Mont Seleve (???m), Col d’Evires (810m), Col de Fleury (920m, 4x) heb beklommen vorige week??
-het niet in deze volgorde was?? -ik nog wel meer heb geklommen, maar dat ik daar de namen niet van weet?? -ik nu ff ga voetballen?? -:* |
- Bon voortaan maar eens de i onder de ctrl+V moet hebben?
- ik namelijk helemaal gek wordt van de ý in dr mail en in deze wjd topic? - deze "ý" me teveel doet denken aan een bepaald ras? - :D - ik heel fout aan de groslch beugelfles zit te lurken? - Jean le Blanc op de kutPC zit? - hehehe - Bon het wel kan shaken dat ik nar schiphol kom? - ik graag was gekomen als het op een normaal tijdstip was? - er tussen 1 en 6en snachts geen treinen naar Heiloo rijden vanuit A'dam? - ik dus niet zou weten wat ik dus moet doen al die tijd in Amsterdam op maandag nacht? - Alkmaar ook net als Amsterdam met een A begint? - A de eerste letter van t alfabet is? - Otje net als ik goed is in voorspellen? (hoop ik) ;) - ik zo maar een nieuwe foute (grolsch) biertje :p ga pakken? - Sex op het strand wel kinkie is? - SCOB'en hier heel normaal is? 8-) - Alkmaar ook vanavond veilig is? - iedereen wel uitkijkt als superPhit langskomt? :7 - ik trouwens net een panorama las van de week dat Fortuyn werd neergeknald? - Daar ook een F-noord foto in stond? - ik daar iemand van t forum daarop herkende? - ik hiervoor deze wjd plaats? - deze scan zodirect op de wjd te zien is? - ik m nu dus ga scannen? - toedels. :^ |
1 Bijlage(en)
- Hier dan die foto is?
- Hij nu verkleint is? - Je minder goed kan zien dat het hier dus de FB betreft? - Panorama nr. 21 maar moet openslaan om het goed te zien? - Capitano echt niet kan ontkennen dat hij het niet is? - u gelieve verzocht wordt wel de witte pijl te volgen en niet direct naar die asofiguur te kijken? - :* |
- er 2 forummers gesignaleerd zijn in noordwijk.
- dit de foto is http://www.the-grand.nl/photos/don-0...y/DSC00025.jpg - ik me echt wel vermaakt heb - er ook best wat vrouwelijk schoon aanwezig was '- enkele heel erg arrogant waren - ik hoop jullie ons te herkenne - ik de 2e van links ben en remco rechts sta - morgenavond weer zo een soort feeste ergens is - de dag erna we richting hoofdstad trekken om ajax te zien winnen - ik nu ff studio sport ga kijken |
Wist je dat:
Je in café het Zeepaardje in Noordwijk heel goed met Twente kunt vechten. Je eigenlijk overal wel met Twente kan vechten. Er in Lloret geen hooligans meer zitten, behalve die van Veendam. Je beter in Nederland vast kunt zitten dan in Spanje. Ze daar slechte koffie hebben. Er mensen zijn die binnen 5 minuten alle 10 de uitgaansregels kunnen overtreden. Het kansloos is om naar Hoogeveen te rijden, terwijl je weet dat je met SV niet naar de wedstrijd mag. Hoogeveen de K-Side heeft. De Graafschap nog steeds erg snel is. Het stoer is om hard te gaan op Britney Spears. Sikora al z’n fans in Deventer kwijt is. Sex op de middenstip van de Adelaarshorst nog kinkyder is! DJ Darkraver aids heeft in z’n lul. Meisjes uit Zwolle Fries praten; veel liefs en tuutjes????????? Echte hooligans niet met hun vriendin op vakantie gaan. Je respect krijgt als je niet vreemd gaat. Je ook respect krijgt als je 26 keer vreemd gaat. Je ook hard kunt gaan op Bacardi Breezer Spinazie. |
Citaat:
-ik het nl niet ben?? -deze foto genomen is tijdens de finale?? -ik toen niet op een parterrevak zat?? -deze foto daar wel genomen is?? -ik nl op s stond (1e ring)?? -ik ook niet zo kort haar had toen?? -ik dr volgens mij ook totaal niet op lijk?? :o -Fitje dit toch zou moeten weten na mij meer dan 1x gezien te hebben?? :9 -ik tevens een pet&sjaal-supporter ben en de aangewezen persoon geen hoofddeksel op het hoofd draagt?? -ik nu op de excuses van Fit wacht?? -ik ook nog op over een schadevergoeding zit te denken?? O-) -iedereen mijn kop dus wel op de foto onder die randebiel met Fortuyn op z'n buik kan zien?? -ik wel een beetje jaloers ben op Fit met zijn werkende scanner?? -die van mij het dus niet doet?? :[ -ik mijn fotos uit de Alpen vandaag wilde inscannen?? -jullie hier toch nog dan maar ffies op moeten wachten?? :+ -ik me er van bewust ben dat dit voor sommigen hier een zware klus zal zijn?? -het mij spijt?? :* |
- Die gast op die foto een Remco look-a-like is?
- die scanner van mij niet zo super is? - jullie daardoor niet zo duidelijk zien als ik dat t verdomd veel op Remmie lijkt? - als er een volgende meeting komt ik die blz uit de panorama scheur? - ik vannacht alweer heb ervaren dat sommige meiden te snel hun conclusies trekken? - de desbetreffende meid zich nu denk ik wel klote voelt? - hmmm, jaahw. eehhh:{ - doei :* |
wjd:
-ik dinsdag naast de Turken zit -:z |
-ik gisteren de uitslagen kreeg van mn sporttest voor de politieschool?
-ik gewoon op alle punten bovengemiddeld scoorde? -ik op conditie zelfs bij de beste 5% zat over alle selectiegenoten van de afgelopen jaren? -dat me best wel meeviel na 2 jaar totaal nix aan sport doen? -ik alleen afgelopen maand btje getrained heb? -ik dr stiekem best trots op ben?:$ |
-ik weer thuis ben na een nachtje hard werken/drinken?
-ik mn bedje maar es oo ga zoeken? die denk k wel vrij zacht zal liggen?? |
WJD
- ik op het moment in Italie zit - het kut weer is - dat dat echt belachelijk is - het in Nederland ook het geval is toch?????????? - ik nix boeiends te zeggen heb |
- het in Noord Holland al 2 dagen niet heeft geregend?
- Ik MOI het blijde nieuws kan vertellen dat de rest van Nederland wel helemaal onder water is gelopen? - ik moi'tje verder een prettige vakantie toe wens? |
Wjd..
- het tijd wordt voor een nieuwe wjd van de hand van Arthur? :p - het hier op dit moment ook niet regent - dit voor het eerst sinds een tijd het geval is - mijn broer gisteren een groot feest gaf hier? - ik nu vakantiefoto's aan het inscannen ben? - dit behoorlijk veel werk is - wij daarvoor wel een negatievenscanner hebben? 8-) - het lijstje cols van Remco indrukwekkend is 8* - hij binnenkort op MSN maar eens zijn belevenissen moet delen met mij :) - volgend weekend de competitie weer begint? :7 - De Graafschap uit speelt tegen RKC Waalwijk - ik me weer op het scannen stort :{ - :* |
WJD..
-ik weer in het land ben -ik voor bart alle oostenrijkse muntjes heb -hij binnenkort een foto daarvan mag zien -hij dan zo alle muntjes kan uitknippen :) -ik zin heb in de wedstrijd tegen Fenerbarche (?) -amsterdammse buren vervelend zijn, vooral als ze telkens in dat accent hun hondje roepen -een Jack Russel als hond bijna nog vervelender is dan een amsterdamse buur..... |
- ik me afvraag wanneer dit topic vol zit :o
|
-ik vandaag m'n 1e voetbaltraining had??
-het met de conditie nog wel mee leek te vallen?? -hardlopen toch echt nog steeds niet leuk is?? :( -ik last had van mijn knie?? :{ -dit waarschijnlijk kwam omdat ik gistern8 op m'n smoel was gelazerd op mijn fiets zonder remmen?? :x O-) :+ -ik arthur kan verwijzen naar mijn dagverslagen van elke gereden etappe?? -deze alleen nog uitgetypt moeten worden?? :p -ik potverdikkie bijna 13 paginas heb geschreven over mijn belevenissen in les Alpes?? -het toch wel voor een groot deel vrij saai is?? :O :z -het dus ook nog wel ff zal duren voor ik het uitgetikt heb?? -de fotos iig morgen gescand gaan worden?? :) -ik nu al moe ben?? :o -mijn ritme weer eens een complete wending gemaakt heeft de afgelopen 2 weken?? -ik nu vrij regelmatig actief ben in de ochtenden?? :o:o -ik tot een tijdje geleden niet eens van het bestaan van ochtenden afwist?? O-) -ik ontzettend blij was dat mijn ouders gistern8 om 3:45 uur opbelden dat ze binnen een uur thuis kwamen?? -dit #*@^@$#$@^#$% een dag te vroeg was?? :D -ik dus in sneltreinvaart, midden in de n8, het huis moest opruimen?? -het 1 grote chaos was?? -de halve keuken volstond met lege bierkratten?? 8-) -deze er nu nog steeds staan?? :7 -ik rond 5 uur in mijn nest lag?? -ik er om 9 uur alweer uitmoest om fijn te gaan trainen?? -het toch wel heerlijk was om weer vers gras te ruiken?? -ik morgen spierpijn ga hebben?? -ik het nu eigenlijk al behoorlijk goed voel?? :D -ik dinsdag ff goed ga opletten of ik Rekzie zie in vakkie X1?? ;) -hij mij misschien ook wel kan herkennen?? -ik vandaag een voorbeschouwing zat te kijken op trt voor de wedstrijd van dinsdag?? -ik er vrij weinig van begreep, maar dat de beelden van DE finale wel weer leuk waren om te zien?? :Y) 8* -ik nooit veel smilys gebruik in mijn zeer interessante posts?? :+ -ikke slaapie ga doen?? :z -:* |
Citaat:
Jah, wel een kaart voor X1, maar dan zit je bij een cornervlag, en aangezien je op heel vak X kan staan en die nummers niet uitmaken sta ik in het midden. En dan voor als je in het vak staat sta ik achter het rechterdoelpaal ongeveer in het midden :) (achter het groene bootje van de reclameborden ;) ) ohja, je had het over die "malloot met Pim Fortuyn op ze buik" die staat ook altijd wel in de buurt daar, maar dan met een bomberjack met achterop Ruffneck Soldier (tenminste... hij lijkt er op) en trt..... staat gelukkig niet op me tv |
- ik jullie eerst ff waarschuw?:7
- deze post onder zeer veel invloed is? O-) - k nu n buinbroodje met sandwichspread in me bek heb zitteh? - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah - ik ben moe? :x - de Sjonnies te snel stopten? :( - het eigenlijk nog maar 2 uur is? - ik al vanaf 5 uur dus al eigenlijk aan t bieren ben? - aaaaah, k wor gek. :+ - kusje :* |
FEYENOORD AKKOORD MET KOREAAN SONG
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met de Koreaan Chong-gug Song. De international werd vandaag in Rotterdam medisch gekeurd en tekent binnenkort een contract dat hem voor vijf jaar aan de Rotterdamse club verbindt. :{ |
Citaat:
Welke positie speelt ie en wat moeten we ermee? |
Citaat:
- F-noord hiermee veel Koreaanse harten zal proberen te stelen? - Dit wel gelukt is met een Jap? - ik eerder denk dat de Koreaantjes voor PSV kiezen? |
gaan ze natuurlijk ook weer fanshops in zuid korea openen en al die koreantjes snel alles waar Feyenoord op staat kopen natuurlijk..
:{ |
WJD...
Ik denk dat dit gewoon een commerciele aankoop is geweest. De hele gozer ken ik niet man, alleen van die potjes op het WK. Waarom moet Feyenoord altijd spelers halen van andere continenten. Maar waarschijnlijk kunnen ze dit soort spelers makkelijk veroorloven als je 27 euro voor een voorronde CL duel vraagt..... |
ajax werd een tijd geleden al een vreemdelingenlegioen genoemd. feijenoord is momenteel misschien wel de grootste. nu halen ze zo een koreaan, en en vorige week ook al een een of andere chileen. gaat de verkeerde kant op
|
en een nieuwe braziliaan :{
en Holman uit Australië, maar die krijgt geen werkvergunning. maar ze stallen ze bij Excelsior |
Citaat:
|
WJD..
*Ik het lijstje van RemCo niet indrukwekkend vindt? *Ik in mijn hoogtij-dagen ooit de Col de la Croix de Fer heb beklommen? *Dat wel de enige col was voor die dag? O-) *Ik van het weekend met een vriend naar Oosthuizen ben geweest? *Hij zich ook al ergerde aan dat accent? *Roda alweer een bere-partij speelde tegen Chelsea? *Het niet het 2e van deze club betrof? *Spelers als Hasselbaink, Melchiot, Zenden, Petit, Desailly en Lampard er toch gewoon opstonden? *Roda 3 zeer fraaie goals scoorde? *We morgen de vloer aanvegen met mvv? *Ik het forum saai vind worden? *Onze FB topics die hij sluit niet eens leest? *Dat erg slecht is O-) ? |
Citaat:
-hij er nl niet bij vertelt vanaf welke kant hij deze berg heeft beklommen?? -deze berg eigenlijk 2 makkelijke kanten heeft, met niet echt moeilijke steile stukken?? -dit de ene kant van bartjes berg is?? -http://www.salite.ch/F/croixs.gif -dit de andere kant is?? -http://www.salite.ch/F/croixb.gif -een aantal bergen die ik heb beklommen heb hier heb staan?? -de onderste 3 het zwaarste waren?? -ik wel meer dan 1 colletje op een dag reed?? -dit er soms wel 5 waren?? -de prestatie van bertje dus compleet hierbij in het niet vallen?? :+ -:* |
WJD
*Ik liever lui dan moe ben? *Ik welliswaar de zwaarste versie heb opgereden, maar dan wel niet van helemaal 'onder'? *Ik dat al méér dan genoeg vond? *Deze col in de tour wél ff mooi bekend staat als 'Hors catégorie'? wat betekent het allerzwaarst? *Remco alleen de La Colombière heeft beklommen (ik kan ernaast zitten, maar volgens mij is dat de enige 1e cathégorie-col) *Ik wed dat hij halverwege een paar ik is afgestapt? :* :p |
Citaat:
-de Colombiere idd een 1e categorie is?? -ik weliswaar de andere kant heb geklommen als de tour dit jaar?? -ik de steilere kant heb beklommen?? -ik dan niet weet of het dan automatisch, omdat het dezelfde berg is, ook meteen dezelfde categorie is?? -de Colombiere niet de zwaarste col naar mijn mening was die ik heb gereden?? -het wel de langste klim was?? -ik de Colombiere ook niet vanaf 'onder' heb gereden?? -het wel 14 km was?? -ik op de Colombiere niet heb ged8 aan afstappen?? -dat op de Col de la Forclaz wel het geval was?? -ik het niet gedaan heb ondanks dat ik meer dan een half uur door een hel ben gegaan?? :o -hoeveel pijn je ook hebt in je benen dat het meer pijn doet in je hart om af te stappen op een col?? -ik ook dan nog nooit ben afgestapt in mijn wielercarriere?? -bertje dat denk wel heeft gedaan op de Croix de Fer?? :* -ik me afvraag of bertje deze berg met een racefiets of met een mountainbike met 321 versnellingen heeft gereden?? -dat nogal een verschilletje maakt?? -ikke zo richting Rotterdam vertrek?? -:* |
- Onze FB een bikkel is?
- ik niet na ga doen wat hij heb gepresteert op z'n fietsje? - een vakantie voor mij namelijk er anders uit ziet.?:p - Ik tijdens het surfen op SCHOLIERREN.com een toekomstige klasgenoot ben tegengekomen? - deze helemaal in Almere woont? - Hij me best wel een relaxte gast lijkt? - ik verder maar niet over school ga nadenken omdat ik er nog helemaal niet aan toe ben? - :7 kermis over 10 dagen hier.:D - whieeeuw. 8{ |
-ik ook dan nog nooit ben afgestapt in mijn wielercarriere??
QUOTE] hehe. weet je nog vorig jaar tijdens onze vakantie. liep er eentje toch kotsend over de weg te klungelen. en toen was je echt wel afgestapt hoor. als er eentje in jou ogen zou afstappen zou ik dat wel zijn geweest, aangezien ik geen fietservaring had. maar na de 1e of 2e beklimming was jij al uit het zicht verdwenen. toen moesten we nog wachten op je :9 |
Citaat:
|
ok mark ben je wel een klein puntje, maja je weet net zogoed als ik dat dat nix met mijn wielercarriere te maken heeft..want met dat klungelen bedoel je vast die veels te kleine mountainbike waar ik half ziek mee omhoog moest rijden..en van dat kotsen weet ik nix, dat zal je wel gedroomd hebben ofzow..voel me wel vereerd dat je over me droomt :* en ik kan best toegeven dat jij toen harder omhoog reed, daar doe ik niet zo moeilijk over..maar we waren toch echt al boven, want dat laatste stukkie van die weg liep dood..mja dan keer je om O-) dat wat we daar toen gefietst hebben stelde echt nix voor..al had ik het wel zwaar toen daar in die hitte met mijn halfzieke lichaam..
WJD -dit een saai verhaaltje is geworden?? -het wel een beetje op een excuus lijkt?? :o :+ -ik vanavond illegaal in een ander vak in de KUIP zat?? -ik absoluut geen 2e ring wilde zitten met mijn seizoenkaart en nu op TT zat?? :Y) -het wel reuze gezellig was doorboven?? -ik mij afvraag wat er met DJ is gebeurt tijdens de JC-schaal?? -LD651 daar vast wel meer over weet?? -DJ zich hier niet meer vertoont de laatste tijd?? :( -Bon weer int land is?? 8{ -ik dr nie kon ophalen op schiphol omdat mijn fiets gejat is vanavond?? :[ -ik dat anders echt wel had gedaan?? :p -gaaaaaaaap.. -ik maar in m'n kribbe ga leggen nu?? :z -:* |
-mijn fietes vorige week gejat s en niet nu?
-ik daaaaar wel blij mee ben? -ik ga slapen? _schlaff guuuuttt................. |
-remco denk even moet nadenken over de fietsendiefstal
- hij waarschijnlijk met de dader samen naar één duel heeft zitten kijken - hij nu wel weet waar hij de dader moet gaan zoeken - ik niet het verband zie tussen het ophalen van bonnie en je fiets - ik bonnie wel had kunnen ophalen als ze zondagnacht was thuisgekomen - dit helaas niet het geval was - ik wel weet wat er met dj gebeurd is maar dit lekker niet vertel - ik zo maar is kaarten ga halen voor vites-Ajax - ik allereerst zo ff warme broodjes ga halen voor bij de koffie |
- Ik ook wel weet wat met DJ is gebeurd?
- Het veel te maken heeft met: Whieeeeuw?? - Ik blij ben dat die Turken niet gewonne hebben? - een vriend van me nl helemaal weg is van Fenerbartje? - dit zo is omdat hij er zijn oorsprong heeft? - hij niet Remco's fiets heeft gejat? - Dit namelijk een goede turk is? - het dus wel een andere turk zal zijn? - :Y) |
- deze :+ topic weer word ge-upped?
- ik ff melden wil dat het systeem voor het verkrijgen van een CC bij NEC best wel zuigt? - Me pa z'n CC van Ajax altijd wordt opgestuurd? - Ik dus in totaal 2 x zou moeten reizen om zo'n CC te kunnen bemachtigen? - De vrouw achter de receptie weleens langs het wonderschone dorpje Heiloo komt? - ze volgens mij wel erg graag langs mij wil komen? :o - Onze Bon wel gids kan worden? :+ - Ik trouwens de broer van Markie NMGN ben tegengekomen? - Jorger elskar deej. :* |
wjd
- ik me maar weer eens ga tonen hier !! - phitje gister het wonderschone Nijmegen ging bezoeken ?? - hij een formulier(dat hij trouwens wel gewoon kon opsturen, tot tegenstelling van de CC zelf stond in de krant)moest inleveren ?? - als ik ooit een carriere als gids begin, ik de mensen per kwariet laat betalen ?? - ik dan best rijk kan worden :) ?? - mijn belofte aan o.a phit gister is gelukt?? - deze zelfs met zeer veel succes is gelukt! ?? - ik heel trots op mezelf ben :+ ?? - ik maandag naar het ziekenhuis moet voor mijn schouder ?? - dat komt doordat ik nogal hard en onhandig van mijn paardje ben gevallen ?? - ik gisternacht na het voldaandoen(:?)van mijn belofte, ik in mijn bedje dood ging van de pijn in mijn schouder ?? - 'k me afvraag of RemCo een leuke avondj heb gehad ?? - vanmorgen de telefoon mij wekte, en het me werk was om te zeggen dat ik a.s woensdag vrij mocht nemen :* - eergister de postbode een kaartje from Leiden in de bus flikkerde:D ?? - ik vandaag al 2 spierverslappers en 1 pijnstiller heb genemen:( ?? - er es een nuttig persoon online komt - toedeledokie :* |
Citaat:
- je de lege formulier naar jezelf op kon laten sturen? :p |
Citaat:
- ik zie mijn fout in, zal het nooit meer doen O-) :) :* |
Wjd...
- ik vanmiddag mijn eerste training van dit seizoen gehad heb? - dit met 30+ graden niet erg prettig is? :o - er namelijk ook een conditietraining bij zat - de afsluitende partij best aardig ging 8-) - de drinkpauzes zeker nodig waren - ik nu een moe, maar voldaan gevoel heb? :D - vanavond of morgen de spierpijn wel zal komen - ik blij ben dat de competitie weer begonnen is? - ik met Remco vanmiddag de titelkansen van de Graafschap doornam? :7 |
wjd...
- er vanmiddag waar ik was een meisje is verdronken... |
wjd
-ik in de krant las dat er (ik weet niet waar) 2 meisjes waren verdronken -dat misschien dat zwembad was? |
Wjd...
-dat zwembad in Mechelen (B) is |
Citaat:
|
- het niet in belgië was...
- het op sloot in Varsevelder was... |
Citaat:
- het toch maar 1 meisje was? - ik ook alleen maar geruchten hoor - het ook niet in de krant van vandaag heeft kunnen staan :? |
Citaat:
- ik er dus bij was? - het maar 1 meisje van 4 jaar oud was? - het bij mij nog onbekend is of ze levend of dood is... |
- ik ook zeer geschokt zou zijn als ik in de situatie van Otje zat?
- er toch andere zaken aan me hoofd zitten? - waaah, ik hier wel moe van word? - Voor de Bascule die Iris maar al te graag achterop me fiets zat? - er al een andere gegaardigde was voor die bagagedrager? - hehehe, :) - Sandwichspraid gewoon ruled? - jalitalibali.... LOL :+ - ik me toch ff afvraag hoe t in Os was? :* |
- het meisje enkele uren later is overleden in het ziekehuis...
|
- Otje en ik daarnet gewoon in hetzelfde meer hebben gezwommen? :o
|
wist je daj:
- Feyenoord-NEC tot de 78e(?) minuut 0-0 was :o - Ik toen, als ik heel eerlijk ben, echt op een gelijkspel doelde - Leonardo ofzo... geen idee wie, aan mijn luttele droom een einde maakte - Als ik radio etc. mag geloven, een gelijkspel verdienstelijk was voor beide partijen - Ik dat eigelijk dan weer net niet zo zeker weet - Al met al, de eerste ronde van de HC eredivisie, niet zo verrassend was O-) - RemCo maar eens moet ophouden met denken en zeggen dat NEC altijd met 5-0 moet verliezen :D:* - Ik gister vol genot naar een goed-spelend NAC keek :o - Ik me afvraag welke moe-makende zaken Phitje aan zijn hoofd heeft :) - Oss gister wel zeer gezellie was, maar toen de vriend van Sophie vrij kreeg, zijn we naar Den Bosch gegaan om verschillende redenen O-) - Den Bosch wel weer o'w gezellie was - Sommige jongens daar toch echt een zeer apart accent hebben - toen iemand zei ''zulke'' ik dacht dat hij ''zalfje'' zei - Dat voor de nodige hilariteit zorgde :D - Mijn schouder niet echt meer bestaat zeg maar - Alwinnetje heteen saaie wedstrijd vond - Ik dat ook nog eens kan begrijpen :) - Joy ook nog eens belde vanuit Grunn - Ik hem had wij kunnen maken dat die wedstrijd in 3-2 was geindigd, omdat hij eerder weg ging :] - Stefje online komt :) - toedeledokie :* |
wjd
het vandaag warm was in de Kuip nog warmer in de trein ik dit stukje uit de lunaticnews wel grappig vond Elke turk die Feyenoord aanmoedigt is een landverrader Fenerbache supp. Erkan R'dams dagblad 10 aug 2002 LN:Iedereen die zijn eigen land verlaat ook. er achter mij een kerel stond die ze wijf voor het eerst had mee genomen naar Feyenoord. ze toen moest plassen hij toen zei:"ja alleen hier de trap af, het is nu nog rustig" maar hij toch met d'r mee moest hij ook het hele steward verhaal heeft lopen vertelle toen ik bij koebrugge wat te drinke bestelde het al klaarstond dat dus sneller ging als normaal verder was de wedstrijd niet spectaculair van Haaren viel me wel weer op het wel een goeie speler is ik nu net heb gegeten dit niet echt boeiend is ik stop dag ohja, de reclames die je in de rust hoort zijn allemaal door 1 persoon achter elkaar ingesproken. dat ook wel irritand is |
- Het een wonder is dat k niet ben verbrand?
- 2 uur lang in vak 120 zitten erg moordend is? - Me btg nog steeds op is, en markje niet kon berijke? - nog heb zitte napilsen in cafe 111 ofzo? - Bij het verlaten alle joden (wrschnlk ook LD en DJ) bij de trein stonden te schreeuwen? - Toen maar ff lekker dire straits ben weze luistere? - money for nothing, and the chicks for free. :* |
-ik vandaag ook bijna dood ben gegaan in de KUIP??
-ik de hele tijd d8 dat we tegen Roda speelden?? :+ -dit wel kwam omdat het uitshirt van NEC wel erg opt uitshirt van Roda van vorig seizoen lijkt volgens mij?? -Simr van een afstandje ook wel op Berglund lijkt?? :p -ik wieder sport ga kijken?? |
WJD...
- Ik dus niet de enige ben die vandaag een zonnesteek gekregen ;) - Ik meer respect krijg voor lurling :o - de NOS wel de moeite neemt om de "hamas spreekkoren" lekker in beeld te berngen, maar niet de moeite neemt om "Bosvelt's woordje" in beeld te brengen (voor de 2e keer!) - Ik me afvraag hoeveel mensen er gaan smsen voor "man of the match" - Me sparta-maten boos zijn om de Holland Casino Eredivisie "Er staat wat op het spel" reclame 8-) |
die sms zooi slaat idd ook weer nerges op. tja het zal wel weer geld opleveren
sms 5656 "f" "e" "y" met het rugnummer voor jullie man of the match en win fantastische prijzen. Maar let op doe dit wel minimaal 10 minuten voor het einde Hoe weten ze wie gewonnen heeft? gaan ze dan bellen dat ze hebben gewonnen, of laten ze ze gewoon sms'en en nix prijzen geven maar gewoon extra inkomsten... en die reclame van sparta - top oss is idd erg goed 8-) |
WJD..
Ik dan vandaag zou smsen "FEY ?" Er niemand uitblinkte naar mijn mening Die pepsi vlaggen tijdens de opkomst ook mogen opkankeren |
ja inderdaad dat worden er ook steeds meer
vorig jaar hadden ze alleen zo'n spandoek, en nu zo'n rijtje vlagge(pepsi zooi) wat ik erg lachwekkend vin is die reclame van Holland Casino, dat je daar een "stadion kussentje" kan winnen zoda tje lekkerder zit... |
Wil je soms beweren dat het niet lekker zit dan ;)
Hopelijk kan je volgende maand een voetbankje winnen en de maand daarop een setje champagne glazen... |
Net zoals de happy meals!
goed idee van Holland Casino, dat loopt vast als een trein onder de voetbalsupporters (Y) |
wjd
-mijn goedbedoelde bedoelingen om vandaag weer aan de slag te gaan met werken een beetje lichtelijk vernaderd zjn... -dat komt doordat ik vanmorgen naar de dokter moest voor mijn schouder, waarna ik gelijk werd doorgestuurd naar het ziekenhuis, waarna de aardige doktor mij vertelde wat ik had en dat ik niet kon werken -er iets fout zit met een spier, geen idee wat precies -het er gewoon allemaal op neerkomt dat ik flink moet rusten -ik nu dus met mijn linkerhand aan het typen ben, rustig, met Johan Gielen @ Trance Energy op... -dat me wel bevalt -ik dus ook de kwalificering voor de Arnhemse Kampioenschappen mis... :( -ik nog niet precies weet wat dat allemaal inhoudt, aangezien ik het vrij normaal vind dat ik al oud-Arnhems-Kampioene toch wel mijn titel moet verdedigen... -Remco ook maar eens op moet houden met zeggen dat onze shirts op die van Roda lijken :* -de waarheid af en toe namelijk best hard kan zijn ;) -piano in Johan Gielen...:D -ik vanavond toch maar gaan trainen, dan maar met 1 hand -Mark Hooghof gister 1e is geworden en nu dus met zeer veel punten op mij voorstaat, terwijl ik gister de eerste wedstrijd ging missen :{ -Ik Stef met succes kan vertellen dat ik weer gestart ben met downloaden :) -het hier zonet zowaar regende :o! -de zon nu wel weer tevoorschijn mag komen -RKC gister wel aardig goed speelde -Eergister ook zeer onder de indruk was van NAC -ik de reclame van het ''stadion kussentje'' ook erg lachwekkend vind -... |
- Ik moe en afgepeigerd ben?
- Dit allemaal komt door die gruwelijke hitte waarin het al een week niet in uit te houden is? - Dj onze Bon heeft mishandeld? - deze paard maar voor straf een avond geen eten hoort te krijgen? - de teksten van "Placebo" helemaal nergens op slaan? - ik ze toch altijd blij mee zing? :+ - nu special K aan het draaien is? - myn favo song van die band 'commercial for Levi' is? - Ik me afvraag welke programma Bon gebruikt om te downloaden? - bij mij al die napster clones maar niet willen downloaden of steeds fouten bevatten? - i fall down, hit the ground, make a heavy sound. 8{ |
- bartje een hele goede vriend van me is :)
|
wjd..
- ik vind dat de volgende meeting in Nijmegen moet zijn?! - ik daar namelijk een slaapplaats dicht in de buurt heb?! - het daarom de volgende keer maar in Nijmegen moet zijn?! - de mensen dan maar eens deze kant op mogen komen?! - Ulft dan de volgende halte is?! :p - dat waaarschijnlijk toch niet gebeurd?! |
Citaat:
- ik Otje groot gelijk geeft dat ie graag naar die mooie Waalstad wil? - ik er ook slaapplaats heb? - Een meeting in Groningen ook wel leuk lijkt? :) |
wjd..
- we dan maar eens snel nog een keer die kant op moeten komen?! - ik er ook nog steeds keertje heen moet om het nachtleven samen met mijn zus (:o) te ervaren... |
WJD
-ik deze toooopic maar weer eens een slinger ga geven?? -er vandaag wederom een afspraakie in Leiden was tussen enkele forumleden?? -deze 4 al 2x eerder hadden gemeet?? -de stad Leiden tot de mooiste plekjes toe is bezocht?? -mijn voetjes nu wel pijn doen?? :p -het poolen tot het laatste potje wel leuk was?? -Phit mij toen, na al mijn winstpartijen, alle hoeken van de tafel liet zien?? :o :'( -Steffie toch wel de beste pooler in ons midden was?? -DJ toch echt ook wel aanleg heeft?? ;) -Stef het jammer vond dat ie Annie niet gefeliciteerd had?? :D -Bon op een gegeven moment helemaal nat was?? :+ -deze klungel hier zijn bier niet meer luste?? :{ :x -....... -DJ online komt?? 8-) -we ons net afvroegen of een plant ipv water ook bier lust?? :p -er morgen waarschijnlijk ergens een dode of sjikke plant in een pot ergens zal staan?? :o -sjikke een kicke woord is (©HugoB.)?? -het fotorolletje inmiddels al helemaal is volgeschoten?? -meer dan de helft echt compleet pauper zal zijn?? :z -ze binnenkort maar eens ontwikkeld moeten gaan worden?? -de engelse kroeg ook reuze gezellig was?? (Y) -het alleen jammer was dat er een hele slechte voetbalwedstrijd werd uitgezonden?? :( -we daar dus nix van gezien hebben?? -Bon echt nog steeds een schat van een meid is?!?! -:* -Steffie en DJ ook wel lief zijn?? :9 -ik nu eindelijk maar eens mijn kater van gister ga verwerken?? -ik dus nu ga slapen omdat ik morgen om half 12 b&a moet kijken?? :Y) -ik nu maar weer eens een bed ga zoeken om op uit te rusten ipv een bank?? -het de afgelopen 3 dagen 2x niet is gelukt zo'n ding te vinden?? :o :D -adios.. -:* |
- het altijd zo is dat je het zelf gezellig moet maken in een stad die 0 te bieden heeft?
- Alles wat leuk is te ver is, failiet is of afgebrand is? - O-) - het al bij al wel gezellig was? - de terugreis uit Leiden vandaan altijd wel 1 van de hoogtepunten zal zijn. :p - Leiden ook wel mooie plekjes heeft? - er alleen niet verteld kon worden door gidsen DJ en FB waarvoor die mooie plekjes vroeger dienden? - ik er eerlijk gezegd te lang over door ging? - BRuGGi me op de heenreis al smste dat ze jmmr genoeg niet kon komen? - We dus maar 1 meid in ons midden hadden? - Annie niet is gefeliciteert? - we toch echt zeker naar Anie's verjaardag zijn geweest? - het daar ook wel lol was? - Rem het niet kon laten om Bon nat te maken? - Rem dus hierover de hele dag door ging? :+ - Dirkje veel weg heeft van vd Sar? - hij er best wel trots op is? - ik Remmie altijd nog vind lijken op Robin Rienstra? - Bonnie wel een beetje op Shakira lijkt? - Ik nergens op lijk? - Dat laatste potje pool idd snel was afgelopen?:* - ik er iets van 6 achter elkaar instote? - DJ er 5 achter elkaar instote? - Remco eigenlijk misschien wel natter was dan Bon? - :o :+ :{ :) ;) O-) 8-) :D :p :9 :* :9~ |
wjd...
- ik er spijtig genoeg niet ibj kon zijn?! - ik gisteren mijn laatste dagje werk had?! - ik ook moest trainen?! - we zaterdag en maandag een wedstrijd hebben :o - ik er zaterdag al niet bij kan zijn?! - ik dus moeilijk niet kon komen?! - ik mijn tas aan het pakken ben?! - ik namelijk naar Lowlands ga?! - dat natuurlijk wel super is?! - ik dus 3 dagen niet op het forum zal zijn?! - dat waarschijnlijk is?! - er misschien ook wel gratis internet is op lowlands?! - ik dan als ik er achter kan uiteraard hierheen kom?! - ik verder ga?! - :* |
- er slecht weer op komst is in Flevoland?
- er met name in Biddinghuizen bakken water uit de hemel zal vallen? - (ik dit stiekem hoop omdat ik er niet zit) ? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.