![]() |
kom op mensen! een tip: het heeft iets te maken met vraag 27
|
Hij maakte geen geluid, maar antwoordde telkens dat koelkast er niet was en dat je na de piep-toon je boodschap kon inspreken?
|
I'll be back
|
het was geen pieptoon :7
|
een misthoorn
|
een koebel :p
|
een telefoontringel
|
Nog steeds niet goed :o
|
dat ding zwaaide?
hint? |
Met de hint van Stevie moet hij te doen zijn :p
|
heeft het iets met joden te maken dan :+ ?
of met dit plaatje? http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif |
Beiden niet :+
|
Ik wou het hem vragen, maar dit is wat hij antwoordde :(
[13:38:27] Wesley: *laat uw boodschap achter na het akoestische signaal* Ik geef het op hoor :( |
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Tyskie 1 :+ |
Ja, maar uiteindelijk gaven Hugo en Remco het op omdat er maar geen akoestisch signaal klonk.. dus er was niets te horen. 8|
|
zou hij dat akoestisch zelf gespeld hebben?
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bartje 1 Tyskie 1 Vraag 35 Aan wie stuurde Bobba als eerste DE foto's van Essebes? |
Forza?
|
nope 8)
|
Arie Kanarie, baerd, red scorpion of iets dergelijks?
|
Stevie
|
:+ mocht essebes willen, ik had ze niet doorgestuurd O-)
|
Groovie?
|
Citaat:
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Tyskie 2 Bartje 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 36 Welke FB veroorzaakte ooit een rel door in een topic op F&P het woord kanker in zijn/haar mond te nemen? |
Sgatjeeeuh... of hoe dat kreng op dat moment ook heette.
Sgatje dus ja: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...ghlight=kanker |
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Tyskie 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Bartje 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 37 Onder welke nickname is de beruchte oud-sportforummer Zaagmans bekend op ll.com? |
Dante Thomas
|
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Tyskie 3 Ambypur 2 Bartje 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 38 Waar ging de trein waar Stapper voor wilde springen naartoe? |
Naar Den Haag?
|
Amsterdam
|
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Bartje 3 Tyskie 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 39 Karma-Killer kwam aan haar nickname door een liedje van...? |
Robbie Williams
|
Kerl... weet je dat uit je hoofd of hoe vind je dat zo snel? :o
|
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Chica 5 Niemand 5 Bartje 4 Tyskie 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 40 Wat was het zusje van Red Scorpion aan het doen toen hij haar betrapte en waarnaar hij haar ging chanteren? Ik wil het letterlijk horen :9 |
Aan het vingeren met een banaan?
|
is niet letterlijk :7
|
Citaat:
Nickname als woord en Karma-Killer als user. En dan sorteren op reacties natuurlijk 8) |
Citaat:
|
Jij vond m toen al aardig leuk hè Steve?
|
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Tyskie 3 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 41 In welke klas (met niveau erbij) is Elvenkindje blijven zitten? |
Citaat:
|
in 4 havo is Elvenkoter blijven zitten.
|
Stand
Banaan 8 Appelshampoo 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Tyskie 4 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 42 Hoe was F_asd lange tijd bekend op het forum? |
Clauwfinger ofzo?
|
clawfinger was het, maar ik reken het goed.
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Tyskie 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 43 Welke FB beloofde een beheerder om een website te maken in ruil voor het fb-schap? |
THRiLLSeeKa dus.
Komt me absoluut niet bekend voor. :{ |
In den beginne heette ze dus THRiLLSeeKa volgens mij... ;)
Ontopic: |Plankje lijkt me de enige mogelijke optie. :D |
oja klopt... en plankje is natuurlijk goed.
Stand Banaan 8 Appelshampoo 6 Tyskie 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 44 Op welke partij stemde Bird of Prey bij de verkiezingen van 2003? (en nu kap ik er weer ff mee) |
VVD!
|
Stand
Banaan 8 Tyskie 7 Appelshampoo 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 45 Wat is de nickname van Pakspul op scholieren.com? |
Wat een kutvraag.. als die gast daar geen pakspul of yo-de-plo heet kan ik het echt niet vinden.
|
Buk Bok
En nu opsouten met die kutvragen. :[ |
Stand
Banaan 8 Tyskie 8 Appelshampoo 6 Bartje 5 Chica 5 Niemand 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 46 Wat is de andere, niet-gebande nickname van Pakspul op scholieren.com? |
kom op mensen, strategisch zoeken op dit forum en dan maar topics doorspitten, het is echt te vinden!
|
Ik weiger, ik heb genoeg strategisch gezocht naar die pauper.
|
Citaat:
|
blaataap
|
i kkan het ook niet vinden
|
Ik ook nie (maar ben ook nie aant zoeken :p)
|
Citaat:
Clayman dan? |
sc00terb0y
|
Citaat:
Stand Banaan 8 Tyskie 8 Appelshampoo 6 Niemand 6 Bartje 5 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 47 Wie had altijd een wapperende Nederlandse vlag als avatar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjaan.
Maar maak het nou kerels, Clayman was ook een alias van Pakspul. |
Stand
Banaan 8 Tyskie 8 Appelshampoo 7 Niemand 6 Bartje 5 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 48 Wat was de vorige nickname van Riddler? |
Citaat:
|
Riddlermark
|
Riddlermark
|
Stand
Banaan 8 Tyskie 8 Appelshampoo 8 Niemand 6 Bartje 5 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 49 Wie had ooit Jamai als avatar? |
te laat
|
Citaat:
|
Jolie aka Jolijntjer
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=40278 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mm ik bedoelde eigenlijk jolie :z
|
ik reken het maar allebei goed :z
Stand Appelshampoo 9 Banaan 8 Tyskie 8 Niemand 7 Bartje 5 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 50 Hoe heette het tijdelijke subforum dat werd opgericht ter ere van de invoering van de Euro? |
Het euroforum
|
Films TV en Radio
|
Ding flof bips (gokje uit het blote hoofd).
|
Citaat:
|
he het is nog niet geraden hoor :(
|
Dat was Wolfhawk tijd :o Euro Forum heette het toch :?
|
Dan stond dat Ding flof Bips in de ondertitel...
€uroforum ofzo? |
tweepuntertje van maken? :7
|
Cybertalk?
|
Het is toch niet overgegaan in een nieuw vast forum ofzo? Want dan denk ik het Actualiteitenforum.
|
nee, het forum is verwijderd :o
|
maak gebruik van het feit dat het euroforum een van de tijdelijke fora is geweest...
ik ga slapen, ik zie het morgen wel weer :7 |
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik ga voor Der Oiro
|
Citaat:
|
hehe.
Stand Appelshampoo 9 Tyskie 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 5 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 51 Wie was de auteur van het topic "Het Grote lul volledig om elkaar heen Topic"? |
Deel I: Brendovic
Deel II: Niemand Krijg ik 2 punten? O-) |
nee. :7
Stand Appelshampoo 9 Tyskie 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 52 Welke cijfers had Sanne een tijd lang achter haar naam staan, en waarvoor stonden ze? |
1811, geboortedatum (November 18 dus).
|
1211 dacht ik, of 1121
|
Citaat:
|
Stand
Tyskie 10 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 52 Wat is de favoriete film van dext0r? |
Amelie?
|
01. Favoriete Film? shawshank redemption
Deze dus, maar het zou mij niet verbazen als het ondertussen weer anders is. 8{ |
Stand
Tyskie 11 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Bonusvraag (4 pt) Op muziek zijn al tijdenlang Welk nummer ben je aan het luisteren-topics. We zijn nu bij deel vijf, maar de eerste twee delen zijn verwijderd. De eerste werd gestart in 2002. Wie was de topicstarter? Vraag 52 Uit welke 2 subfora is het subforum School ontstaan? |
Citaat:
dat was ik 8) |
Studenten en Scholieren ofzo toch?
|
Ik dacht huiswerk en boeken
|
Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?
Lijkt me duidelijk. :z |
Beiden een punt 8)
|
huiswerk en ... :'(
Wel leuk, kwam een oud topic tegen over koelkast die ervan overtuigd is dat iemand van ll.com zijn computer gehackt heeft, waardoor hij een nieuw modem moest kopen :p:d |
Citaat:
|
Stand
Tyskie 12 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 7 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 53 Op scholieren.com is De Duif met de Bijl een bekende forummer. Ze is hier echter ook een tijdje geweest. Onder welke naam? en de bonusvraag blijft staan O-) |
Quicken
|
En Stevie heeft zelf de gewiste Welk nummer luister ik topics geopend
|
nee, dat topic is begin 2002 geopend. toen was ik er nog niet eens :7
Stand Tyskie 12 Appelshampoo 9 Banaan 8 Niemand 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 54 Quicken postte veel onder een bekend IP van een andere forummer. Wie? |
milkywayz
|
Stand
Tyskie 12 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 55 Welke 2 andere nicknames had n0sf3ratu hiervoor? |
rotzak
Klootzak |
Post alle nicknames die ik heb gehad. heb ik namelijk zelf nodig...
|
klootzak is niet goed
|
Citaat:
:[ :p |
Citaat:
Wetering12 8) |
Rotzak en GewoonGek
|
Rotzak en Phantasym
|
Stand
Tyskie 13 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 56 Welke clan werd in november 2002 opgericht? En welke was de reactie daarop? (2 pt, mits in de juiste volgorde) |
Zijn jullie al met mijn vraag bezig?
|
De Clan die opgericht werd was de liefdesclan.. Als tegenreactie kwam Irene!!! met de evilclan. :+
|
|
Te laat! 8)
|
omfg fotofinish :+ toch had tyskie het als enige goed.
Stand Tyskie 15 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 57 Wie heeft lange tijd een Dommel-avatar gehad? |
Eelcootje..
|
Ik hou voor de rest van de dag wel stil, kunnen jullie weer inlopen. :z
|
Stand
Tyskie 16 Appelshampoo 9 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 58 Wat was de favoriete Dragonball Z held van Groovmaster? ik herinner jullie even aan: Bonusvraag (4 pt) Op muziek zijn al tijdenlang Welk nummer ben je aan het luisteren-topics. We zijn nu bij deel vijf, maar de eerste twee delen zijn verwijderd. De eerste werd gestart in 2002. Wie was de topicstarter? |
Vegeta
en de topicstarter van dat topic was dat niet eclipse? |
euhm weet ik veel :7
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 59 Sinds wanneer is er een Seksualiteit-forum? Precieze datum! |
12-06-2001 14:03
|
net jarig geweest dus :-)
|
Citaat:
|
nee, het was ook yor niet.
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 2 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 60 Welke forums (fora?) nam Koelkast onder zijn hoede toen hij FB werd? |
computers en internet
|
dat is alvast een half punt.
|
Hersenkrakers voor dyslecten only
|
hersenkrakers
|
en de bonusvraag: milkywayz?
|
allebei de antwoorden fout...
|
kom op zoeken joh :7
|
Citaat:
|
computers & internet was goed maar dat andere forum is nog niet genoemd
|
Het is ook geen bestaand forum meer, toch?
|
het bestaat idd niet meer :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hersenkrakers
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Instructio en contestforum of Voorstel-Topic ? |
Ik heb hem allang knul, heb hem zelfs verzonnen. :aai: Maar ik ben dan ook de Elite van de snelle quiz. 8-)
|
volgens mij was hij ook nog FB van het Irak forum
http://forum.leerlingen.com/vbb/foru...s=&forumid=139 |
Citaat:
|
lul toch niet zo slap, man...
het staat toch in het archief |
Het is gewoon een forum dat 5x van naam is veranderd ofzo.. zoek maar lekker in feedback. :thumbsup:
|
Citaat:
*Edit, was niet zo lief :aai: * |
Citaat:
|
Sinterklaas?
|
nee :'( hij staat niet in het archief. het forum bestaat wel, maar is ondertussen opgesplitst en samengevoegd enzo :z
|
mededelingen
|
ledenstaff
|
die was er toch nog lang niet toen hij fb werd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
andddd we have a winner!!!! Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10 Niemand 9 Banaan 8 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 61 Waarom stopte BoP als fb? |
Omdat het een prutser was. 8)
|
Minder motivatie en tijd.
|
Citaat:
|
weggepest
|
Citaat:
|
Nouja hij vond zn rooms niet zo leuk :'(
|
dat is goed zat.
Stand Tyskie 16 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 62 Welk subforum werd in de zomer van 2003 gepromoveerd van tijdelijk forum tot vast subforum? |
Party Hardy Forum?
|
Gezondheid en Lifestyle
|
Oh, of anders Uitgaansforum
|
Citaat:
Tyskie 16 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 6 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 63 Welk 2 (oud-)subfora werden in januari 2005 aan het Archief toegevoegd? (2 pt.) |
Het makkelijkste puntje claim ik vast in de vorm van Feestdagen 2004. Die andere zoek ik wel ff na een sanitaire break. :7
|
Magie snel pissen tijs, want dat is Hersenkrakers
|
Stand
Tyskie 17 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 64 Hoe heet het imaginaire vriendje van Thaliaaglaja? |
Lander (en hij is echt perfect. :'))
|
Staat dat niet alleen op staff? 8)
|
Jawel. :$
|
Citaat:
Stand Tyskie 18 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 65 Hoe zou Vivelafète graag doodgaan? |
Uit het hoofd: met een orgasme.
Of was het toch een joint? Ff opzoeken :+ |
Haha, bijna dus. :D
zeer uitgebreid afscheid nemen van de mensen die ik graag zie, naar een goed feest gaan , alle soorten drugs uitproberen , tijd alleen met vriend doorbrengen , naar het bos gaan om daar te sterven |
Citaat:
Tyskie 19 Appelshampoo 10,5 Niemand 9 Banaan 8,5 Bartje 7 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 66 Pakspul had (onder zijn vorige nickname) een tijdlang een gekleurde ondertitel. Wat was die ondertitel en welke kleur had deze? (3 pt) |
Damn, het ligt op het puntje van mijn tong... :{ Maar kga nu nog ff niet zoeken, straks misschien.
|
behaarder
|
ik had niet verwacht dat deze zo snel gevonden zou worden :huh:
Stand Tyskie 19 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 67 Welk vrouwelijk forumlid wekte in januari 2004 veel irritatie op doordat ze bijna geen leestekens gebruikte, en was dan ook na een maand weer weggepest? |
SRH Girl, ook wel Iris genoemd door intimi.
Citaat:
|
wel een unieke quote trouwens :Y)
Stand Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 68 Wat was de code voor :@ toen hij werd ingevoerd? |
:kwaaist: ofzo :D
|
:kwaaist:
edit: sterf |
Citaat:
Tyskie 20 Appelshampoo 10,5 Bartje 10 Niemand 9 Banaan 8,5 Chica 5 Ambypur 3 PFP 2 Sanne 2 Stevie 2 Dext0r 1 Thaliaaglaja 1 Witkop 1 Woudjuh 1 Vraag 69 Wat is het favoriete standje van electricity? (wel toepasselijk he :Y)) |
lepeltje
|
lepeltje lepeltje :z
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.