![]() |
gij dacht direct aan wijn, da zegt meer over u dan over mij ;););););)
|
I'm high on drugs man! :D....hahahaha teveel redbulls aant drinke opt werk ;):p... tis toch gratis :p
|
of bollen gelijk den Detlev!;););)
|
Ocharme die kerel :d ;)
|
;) ...And we R back on track again
|
Citaat:
|
tapkranen
1 Bijlage(en)
:wave: plaatjes voor op tapkranen (bier)....:wave:
|
voila
|
i told ya, i told ya, i told ya.......ZATLAP :d :thumbsup: goeie werk!!
|
joe!! Mooi zeg:thumbsup:
hoe lang zit je eigelijk aan zo'n opdr8? ik een hele eeuwigheid, Moesa Vliegt echt!!! 8{ |
aan het bovenste opdracht zit ik van gisterenmiddag bezig... En bij mij vliegt het ook vooruit!! de ééne opdracht na de andere, tis ier echt leuk...
|
allé dan 't amuzement:d
Olé :D !!!! |
la mème chose
|
mademoiselle;)
|
mijnen baas op de stage is nu naar 'palm breweries' om mijn ontwerpen voor te stellen. Hopenlijk wordt het goedgekeur;););)
|
1 Bijlage(en)
een totaal andere stijl
|
had geen opdrachten meer dus dacht.......;);););)
|
Zeker!!! dees vindt ik echt een tof ontwerp op zn Japans:d :thumbsup:
echt mooi zeg tot morgen ik ben eens door t beste doei xxx :D |
mwa, kvind het persoonlek ni goed...
|
kzou de ogen nog extra groter maken da lijkt het bijna op een pokémon :p
hahah |
:):):) haha, da zalk is proberen... ik was gewoon begonnen met het jing&jang symbool en kzag daar een kopje in, en van het één is het andere gekomen hé meiske... :):):)
|
doe da :D
jongeske |
Oké,
meiske ;) |
ben back
heb nu een uur en half zitte scannen:notgood: .... "jeej" |
nene 1uur en 40minuten
|
toffe job;);););)
|
start-design
1 Bijlage(en)
start-design_0_
|
commic ranbo
1 Bijlage(en)
commic ranbo
|
1ste (van de 21) pagina van de strip "Ranbo"
|
strip gaat over de communisten dat België binnenvallen en dat kan Joske niet verdragen en veranderd dan in "Ranbo" (welliswaar met een 'n')
|
1,5 uur werk aan gehad, maar aan de originele strip (met de hand getekend) zat ik wel een middag aan één pagina bezig ;););)
|
mooi brammeke eel scheun
winten is vandaag bij ons geweest twas allemaal positief en achteraf was hij opweg naar jou, ben beniewd... tot morgen xxx aidourie |
Citaat:
|
ben nooit niet goed in spelling geweest...;););)
|
de wim is bij mij langs geweest en twas bangelijk!! geen enkele slechte commentaar...
|
Citaat:
|
:wave: Prettige weekend en tot maandag
|
:'( :'( laatste week.....
|
IDD wauw die Ranbo is echt goed!!
jawel de dagen vliegen voorbij maar kvinnet ni erg om trug naar school te gaan... |
logo gip?
1 Bijlage(en)
logo gip?
|
voila;););)
|
een topic om de week te beginnen...
|
eeeel sheun hoor
voor de gip? |
zeg vindt je ook niet dat de logo van deze site
een verfrissing nodig heeft? |
hey
|
gaan jullie eens
|
dat offtopic gezeik
|
en dubbelpost gedoe
|
op MSN doen ofzo
|
en praat nederlands
|
Citaat:
|
Cake it easy
1 Bijlage(en)
:yes: Cake it Easy-verpakking komt waarschijnlijk in de GB:yes:
|
moet er in totaal 4 maken:
-chocolade -citroen -natuur -speculaas |
:):)
|
in bakvorm? wat wil je anders doen met beslag? koken?
|
??
|
wat bedoel je?
|
3D cake it easy
3D cake it easy
|
1 Bijlage(en)
3d
|
wauw:huh:
de naam is grappig echt goed gedaan man go bram:thumbsup: !!!!! |
All Right!! super ontwerp :d!!
Kzal ze zeker kope als ze uit kome :d;) |
haha of zoals Ken het zecht : SpeculOOs :d
|
Citaat:
(ik ben gewoon geen fan van niet-kloppende spreuken die op verpakkingen staan (en in reclames voorkomen)) verder vind ik het wel een aardige verpakking. alleen ik zou als ik jou was die citroenen bij dat "cake it easy" logo groter maken (nou lijken het mini citroenen als je het vegelijkt met de chocola en de cake) |
blablabla.......
|
@ blablake
maak jij anders eens een mooi tekeningetje op ill... oh neen voor jou "paint" en laat het ons eens zien ;) |
Gast meen je dat nu echt??? |:(
Het gaat hier om de vormgeving... en NIET om de tekst!!!! Test is voor de klant... aub als je niet kunt meepraten doet het dan ook NIET !!! NOG EENS VOOR DE DUIDELIJKHEID : HET GAAT HIER OM DE VORMGEVING VOOR WIE HET NOG NIET DOOR HEEFT :{ |
Citaat:
ps.: ik ben heel blij dat je eens goede commentaar geeft:):):):):):) |
die spanningen dat hier hangen, TOF :):):)
|
ja hé ;)
... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe zo grappig dat onze ze belgische topdesigners nog geen een keer positief op kritiek hebben gereageerd... waarom starten jullie niet je eigen forum waar je lekker met zn 3en elkaar kan opgeilen als je toch alleen maar wil horen dat je ge-wel-dig is?
|
Citaat:
|
mannen, ga gewoon bij jullie in holland nog wat in een oranje cafeetje zitten en hup-holland-hup zingen. Want jullie geven nooit aan iemand (eenders wie) goede commentaar, alleen maar slechte. Als jullie wat groter en volwassener zijn geworden, dat kunnen we praten. HEt enige wat jullie doen is dit forum verzieken
|
ten 1ste deze forum site eindigd met ".com" mmm geen ".nl"
oh dan zijn wij ook welkom!!_0_ :D en blablake voel jeje een beetje uitgesloten?:no: moeten we je wat aandacht geven ? hierzie--------- :wave: ;) |
Pre-cie-se-lijk
|
één ding! als het u niet aansta onze werk... er zijn topic genoeg om jullie kont tekunnen laten afvegen... of hebben jullie echt niets tedoen met jullie tijd?
Als ik iemand zijn werk zie en ik vind hem goed dan zeg ik het ook gewoon... als ik het slecht vind zeg ik het ook... maar ik respecteer altijd anders man werk, wat ik hier niet echt zie van uit jullie kanten! anyway, genoeg tijd in jullie gestoken... I'm still a man with a big plan!! btw oli4: vanavond naar vt 4 kijke :d... super talent.. mijn neef komt erop met enkele vriende (2meisjes, 1dj en mijn neef) ga lache zijn :D |
Vanavond om waduur?
ben echt benieuwd :D |
vanavond om 20.30 @ vt4
|
okidoki
en hoeist met jou bram? |
Citaat:
Ik was sowieso van plan om te kijken, kduim voor uwen neef:):) |
logo-voordracht
1 Bijlage(en)
logo-voordracht voor de klant van Cake it easy
|
Hahahaha duime zal ni nodig zijn, we weten de uitslagen al é :D
ze zijn niet voorbij de 1e ronde geraakt, omdat ze ten eerste niet genoeg gerepeteerd hebben + en vt4 zoekt iets meer commercials:p de jurie leden zeiden tegen ons, achter de camera, dat ze wel veel talent hebben enkel moete ze beter voorbereid zijn... haha ma was lache :D:p |
07-design
1 Bijlage(en)
nul zeven, naamkaartje in klein enveloppe
|
wie is 07?
|
aaah gij :d
|
strak echt mooi zeg!!!
ik kan er nx van :( |
is gewoon een probeersel;) En ja, 07 is mss voor de GIP ;);)
|
Citaat:
|
cake it easy
1 Bijlage(en)
logo's bij elkaar
|
voila
|
:o scheuenekes !!!!!
zeg moesten ze uitkomen rondt welke periode is dat dan? |
dat weet ik niet, maar als ik het te weten kom ben jij de eerste die het te weten zal komen;);)
|
joepie!
|
;)
|
°°°oooo000OOO
de laatste dag.... |
snik:( snik:( snik:(
|
Oli kheb u zo hard gemist :')
mijn dikkertje hahaha :d |
KZAL U ER IS NEN DIKKE GEVEN:):)
mijn Durum buikje :d |
tot maandaaaaaaaag :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:loser:
|
belg:z
|
kees:z
|
henk* :[
|
:loser:
|
Show me some work ;)
|
1 Bijlage(en)
zo moeilijk is het niet hoor
|
_0_
|
Citaat:
|
WTF? :loser: bitch ass homo
|
daar gaan ik gewoon niet op reageren... :no:
|
o nee? je hebt het al 2 keer gedaan:')
|
Citaat:
|
logo
1 Bijlage(en)
logo 'tony seghers'
|
Citaat:
|
Citaat:
jongetje, voor je mij kan "raken" moet je veel verder gaan hoor :yes:. Moet je eigenlijk nog niet aan de borst van je mama gaan liggen? 15jaar en al zo'n bek... Je komt verdomme nog maar juist uit je pamper... Maar whatever, je hebt gelijk jongetje, doe zo voort, vooral niet zielig :loser: |
knap :D
|
Citaat:
maar het was niet mijn bedoeling jou te "raken" maar mijn mening te uiten over wat zich allemaal wel niet disgner kan noemen. En ik weet niet wat jouw doel was met deze opmerking maar als je denkt dat je mensen kan "raken" via internet dan ben je erg ver van huis. dag dag opa. |
ik heb teminste ballen aan m'n lijf om een confrontatie aan te gaan, en kdaag teminste niemand uit via het internet... Kom je eigenlijk wel eens van achter je computertje vandaan? Zwijg dus maaral, want je weet niet waarover je praat. computernurdje :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was jij niet voor goed weg? :love:
|
Citaat:
|
Gelukkig ;)
|
Citaat:
|
:d :d
|
Citaat:
Ik kom alleen op de computer tijdens de schooluren, dus...:gaap: |
Citaat:
|
Ik kan best begrijpen dat je jaloers bent van spiral zijn ontwerpen... maar kun je het niet op een volwassenen mee omgaan!
'bij elkaar gegooide kleurtjes en lijntjes.' ... jaaaaa zeker! dream on... zelfs als je 5jaar lang cursus zou krijgen zou je dit niet eens kunnen! Ik dacht toch dat holland een land is dat veel weet over design, dit hier allemaal laat me toch nog maar eens 2 keer nadenken:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt niet vertrekken ZONDER idee, jou paintwerkje is ineengeflanst zonder een idee waarover je praat, dus heb je geen enkel recht je hier als de grote MAN te komen gedragen, jongetje :loser: @ Black-phoenix: doe geen moeite maat, die computernerds hebben toch geen kennis van programma's (buiten paint, word en excel) dus laat die jongetjes maar graaf doen...:no: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In plaats van dat jullie zo moeilijk doen, is het veel leuker om dit topic te bekijken met daadwerkelijke resultaten van jullie bezigheden (ongeacht of mensen het nou 'Design' vinden of niet, het verschilt per persoon) ;)
|
Citaat:
|
communism
1 Bijlage(en)
spreekwoord:
veel stof doen opwaaien |
communism
1 Bijlage(en)
communism:yes:
|
logo + naamkaartjes
1 Bijlage(en)
logo + naamkaartjes "segers&segers"
|
comic
1 Bijlage(en)
comic:yes:
|
staring:
den bolle & de moes |
beter bekend als: spiral_design vs. moesdef
|
examenopdracht :)
1 Bijlage(en)
examenopdracht=>
ontwerpen van een energydrank in opdracht van Olymische spelen 2008 in Beijing:yes: |
Leef jij nog? :o
Nice spiegeling, ik geef je een voldoende deze keer ;) |
Ja alleen wel raar dat het licht effect dat op de rand van de blikjes zit niet doorloopt over het hele blikje. Nou ziet het ding er nogal plat uit. En de kleuren zijn een beetje 'dof' voor engergy drink.
^zie je, ik kan serieus doen btw: Powerthirst is pas goed :yes: |
Ja Oli4, je moest rekening houde met het licht effect :D
werdt gezegd;) voor de rest super!! (we zullen niet over de barcode spreken ;)) peace bro! |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
ook een examenopdracht:):)
|
das kei stom....en die comic van jou trekt ook op geen reet..
energy drank daarentegen. |
Dat laatste is best vaag. Als je niet weet wat de opdracht was kan je ook niet zien wat het voor moet stellen. (iets met het leger en rusland?)
|
die met zijn brillen....
|
Citaat:
|
;) en trouwens, die comic was voor de grap bedoeld, jullie moeten alles eens wat leren relativeren... ;)
|
Ik relativeer, ik relativeer..
|
neeje, ge neemt het te serieus
|
Citaat:
|
ge hebt wel gelijk, maar ik heb moscow genomen, en moscow is nog altijd arm, corrupt en het communisme is er nog zéér aanwezig...:)
|
aa tanne
1 Bijlage(en)
flyer "AA TANNE"
|
aa tanne
1 Bijlage(en)
T-Shirtbedrukking
|
lokale underground groep
|
kvind de zwarte dingen op de achtergrond er te 'ouderwets' (niet het goede woord maar hopelijk snap je het :P) uitzien naast de kleurige letters. Mss kan je het een vage kleur geven om het meer te betrekken bij de voorgrond. ('t is maar een idee)
|
ik vind het ok .
|
mercikes, zal ik doen:)
|
comic
1 Bijlage(en)
strip ranbo uitgewerkt
|
strip origineel
1 Bijlage(en)
eesrst de strip uitgetekend,
daarna gedigitaliseerd:) |
voila;)
|
huisdj "Cafe D'anvers"
1 Bijlage(en)
logo voor JAXX & JIMSON (huisDJ van Cafe D'anvers)
|
de kraans
1 Bijlage(en)
project: de kraans audio
|
JOnge Spiral Design, wat post jij nutteloze reacties vaak achterelkaar om meer postcounts te krijgen. Je verneukt layout btw ook. Je design stuff zijn niet mooi* vind ik.
*: Om het netjes te houden Bekijk hier mijn sigs: http://s127.photobucket.com/albums/p...urrent=sig.swf 2007 Series: http://s127.photobucket.com/albums/p...nt=sig2007.swf Vergroot ze maar ;) |
aah, en dat vind jij mooi? Je ontwerpen zijn één voor één lelijk, en in die stijl zijn er al zoveel mensen die zichzelf "ontwerper noemen". Maja iedereen zijn smaak he :loser: kom maar trug binnen een jaar of 4 :loser: zieligaard
|
en trouwens, leer eerst wat flash voor je ermee stoeft
|
Citaat:
Ik noem mezelf geen designer by the way. Mijn ontwerpkunsten gaan uit naar Home designing. Ik doe dit als hobby! Dus verwacht er niet teveel van :D Wil je echte design zien? www.mickm.com |
dat is sjiek, serieus:)
|
wanneer krijgen we wat nieuws tezien?;)
|
site
1 Bijlage(en)
voila: siteheading
|
Haha, leuk. Alleen vraag ik me af wat je met die propaganda-achtige oorlogsplaatjes hebt. Oja, "logo en afficerie" is niet echt goed leesbaar.
|
voor deze mannen heb ik een logo moeten maken: http://www.fredro.be/ (onderaan de site zie je het logo staan) ze zijn Huisdj van Cafe D'anvers en draaien in allerlij clubs, Bv.: in brazilië, azie, en binnekort ibiza :)
|
wel veel met groen grijstinten zwart en geel
en ik kan er niet bij; die site |
Wel vet, alleen mis ik één opvallende kleur ertussen. Rechts vind ik dat er teveel uitsteekt. En tussen 'logo & afficherie' en die figuurtjes waar dat tussenstaat, vind ik te weinig ruimte zitten, idd niet héél duidelijk.
|
strip ranbo
1 Bijlage(en)
strip over hoe het rode leger belgië binnenvalt
|
éérst getekend, dan ingescand en nadien digitaal ingekleurd :yes:
|
deel 2 komt binnekort
|
segers&segers
1 Bijlage(en)
voor zeer binnekort, site: segers&segers (grafisch ontwerp & schilderkunsten)
|
s&s
1 Bijlage(en)
voor zeer binnekort, site: segers&segers (grafisch ontwerp & schilderkunsten)
=> bewerkt |
Best leuk gedaan maar qua lay-out vind ik het echt niet kunnen dat 'home, portfolio en contact' niet gelijk lopen met 'links en artists.' En ik vind het persoonlijk niet mooi dat de oranje kleur van Segers&Segers+die balk met home etc. en de achtergrond kleur niet hetzelfde zijn, naar mijn mening vloekt het een beetje, het laat Segers&Segers ook niet opvallen.
|
Noord Koreaanse posters
4 Bijlage(en)
zelfgemaakte Noord Koreaanse posters :yes:
|
flyer
1 Bijlage(en)
regeaton flyer: hector el father
|
Mooi mooi :)
spiral_design, kent ge toevallig 'n Bert Aglow? :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.