![]() |
oh biffy :(
ooooh froksie! |
weer een dorpeling minder :(
Spijtig ... die gemene anneke01 moet de mense wat minder pesten ... zodat ik dat wat meer kan doen :p kwijl*grrr*kwijl* ... gemene trol die ik ben :d |
Biffy! :( Ik kreeg tranen in mijn ogen. (^^)
ANNEKE01 IS DE WEERWOLF. :[ |
En ik ben persoonlijk voor een beetje tips in het verhaal, anders hebben we niks om aan vast te houden.
En we hadden haar toch opgehangen. :p |
Citaat:
:9~ |
Citaat:
Want: Ofwel zijn de tips er bijna niet uit te halen (als ik 15 personen beschrijf, waarbij van één persoon de beschrijving (bv. slecht --> weerwolf) juist is, hoe ga je dan die ene persoon vinden?) Ofwel moet ik het té gemakkelijk maken. En dat wil ik ook niet. :p Het lukt trouwens best zonder tips, hoor. :) |
Oke... :(
Maar dan hebben we niet veel dingen waar we onze verdenkingen op kunnen baseren. En dan gaan er veel onschuldige mensen dood. :] O-) *Edit* Ik moet nog even melden dat dit mijn 700ste bericht is. :+ |
nou gaat lekker zo :+
|
nou lekker is dat... daar gaat mn date
|
Ik ben een goede heks, aha aha! Yeaaaaaaahhhh.
Oké, dus dat betekent; Geen valse beschuldigingen meer over een weerwolf zijn, want toverdrankjes maken en mensen opeten gaat niet samen ! :d |
Citaat:
|
Ha ha, die weerwolven hoeven niet eens iets te doen :P
|
Citaat:
Biffyyy, mede-geestje:love: |
En ik zei nog dat ze die Ashhole weg moesten stemmen, maar naar mij luisteren.. nee hoor. En toen ging er weer een onschuldig meisje dood.
|
dat zei ik ook ja, maarja, wie zijn wij...
|
Tja, dat vraag ik me ook af
|
Citaat:
Ik ben nu voor de weerwolven, want dat mensen op mij durven te stemmen terwijl ik zulke mooie theorieën had enzo, dat vind ik echt niet kunnen. Fucking klootzsakken! WIE HEEFT OP MIJ GESTEMD Nu zullen markie en ik jullie voor eeuwig teisteren, en aangezien het volgende week halloween is:. :] |
Dus ik heb als heks een dorpeling gedood? Welk is de vijand van een heks eigenlijk? Want ik ruik al onraad.... :notgood:
en kvin da je goed verhalen kan schrijven spelleider! :yes: waar haal je het toch :D En in dit verhaal kwam ik precies wel veel voor:d |
jesus wat een mongolen! Hoe kan beffy nou een weerwolf zijn?
Dit lijstje had ik jullie gegeven en jullie verprutsen het weer! 4)Amf 6)Prestige 7)Stevie 8 )Saduf 9)Babydress 12)anneke01 13)Niemand +) Gastje |
Citaat:
|
Omdat zij op de dag dat de weerwolven moesten stemmen (maar dat verzaakt hebben) niet (erg) actief waren!
|
Citaat:
(en dan kun je denken dat ik als weerwolf niet zou stemmen als afleidingsmanoeuvre maar dat slaat natuurlijk nergens op..) |
Dat hebben jullie ook bij mij gedaan, maar dan ZONDER dat ik iets misdaan had :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het schandalig dat Einstein er nog in zit en ik niet
|
Ik niet.
|
dit is zo leuk.
En enig dat ik op het lijstje van Tyskie staat, maarja.. Als je verkeerde keuzes gaat maken kom je wel achter de ware feiten. En als ik jullie was zou ik maar niet op mij gaan stemmen :D |
je maakt jezelf alleen maar verdachter, babydress
|
Wolf in schaapskleren, die babydress..
|
nee babydress is gewoon de tovenaar of de ziener
|
Ik blijft Anneke01 en Gastje verdacht vinden..
Om het feit dat ze hier bijna niet zijn.. Ik ben hier wel vaak trouwens, ik lees het, maar post niet altijd 8) |
Ik maak mezelf helemaal niet verdacht, ik weet heus wel wat ik doe hoor :)
|
Ik heb niet op biffy gestemt. O-)
Dat heeft Anneke01 vast gedaan, zij heeft haar tenslotte gedood. :[ |
Biffy is een zij ;)
|
Dat wist ik wel... O-)
|
Kben vergeten om te stemmen, kun je nagaan o_O..
En anders had ik niet op Biffy gestemd, want mijn vermoedens gaan naar iemand anders :D |
Citaat:
:') :+ |
Niet niet stemmen, he. Misschien had je Biffy nog kunnen redden. :(
|
had mijn stem eigelijk nog uitgemaakt als ie op tijd was?
|
Misschien wel... Het was tenslotte gelijkspel. :(
|
idd duh want het was gelijkspel :[
nu begrijp je wel dat ik je nooit meer wil zien heh flixie. anyway, jullie snappen het ook niet he, mensen die niet stemmen, niet posten, niet eens weten dat ze in het spel zitten (hallo, heeft prestige ook maar één bericht gepost?!), ik vind dat je gewoon niet mee moet doen als je niet actief bent, want het leuke aan zo'n spel is juist dat iedereen actief anderen verdacht maakt etc. maar ach, het kan mij toch niet meer verrotten 8) |
Citaat:
Ja heel bijdehand van je schat, maar als ik word opgenomen in het ziekenhuis ga ik niet posten in het weerwolfenspel :thumbsup: |
euh hoe moet ik nou weten dat jij in het ziekenhuis ligt/lag :z
maar pardoni hoor :aai: |
en drie hoeratjes voor het weerwolfspel :D
en bijdeweg; effe een voorbeeldje; als het bijv. gelijksspel was tussen Anneke01 en Biffy, en als ik dan bijv. op Prestige zou stemmen had dat nog niet veel uitgemaakt, of heb ik dat mis? |
:)
Maar er zijn idd mensen die gewoon niet of haast niet posten. Zoals... ATJEUH. WEERWOLF! :p |
ooh dus dan had het als nog niks uitgemaakt... jammer en sorrie krien :*
|
Je kan ook zien wie hoevaak hier iets post, ik zal zo meteen het lijstje hier is posten.8)
|
Het lijstje:
http://aycu21.webshots.com/image/394...9322497_rs.jpg vrij duidelijk lijkt mij... weerwolven houden zich kalm uit schrik om zich verdacht te maken :p |
ik denk dat tyskie een weerwolf is
|
Citaat:
waarom wil je mij altijd verdacht maken? volgens mij heb jij iets te verbergen... En "Om het feit dat ze hier bijna niet zijn.." ik heb hier al meer gepost dan jij! Bij de volgende stemming heb jij mijn stem, jij doet al heel het spel vreemd en je maakt me altijd zwart:no: Het wordt me alsmaar duidelijker dat jij een weerwolf bent! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oei, niet te erg hoop ik? :{ |
Hoi,
sorry voor de late uitslag, maar ik ben een hele dag op studiereis geweest (en de wolfjes waren dus wel op tijd ;) ). En moet nu nog wat voor school gaan werken. :( Ik hoop dat jullie het dus niet te erg vinden dat er nu geen verhaaltje komt... Volgende keer wel weer hoor! ;) 1)ash-hôôle 2)Piraatje (dorpeling) 3)Gastje 4)Amf 5)Atjeuh 6)Prestige 7)Stevie 8 )Saduf 9)Babydress 10)Impressions (wolfsbane) 11)Dunja 12)anneke01 13)Niemand 14)Frox 15)Biffyclyro (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Opgegeten door de weerwolven |
Citaat:
Ik verdenk asshôle en Dunja voor weerwolf ... Maar wie ben ik om dat te zegge ? :7 |
Er zijn nu al drie slachtoffers gevallen.. Hopelijk gaat het lelijke plebs nu eindelijk eens nadenken en doodt men de weerwolven!
|
ojee
|
Lindaaaaaa, wat een tragisch lot :(
|
ik zag er vast lekker uit ofzo
|
Zie
|
maar ik ben opgegeten..
|
:o..
|
@ de weerwolven; smaakte piraatje naar kip? :+
|
nou ik begin het al leuk te vinden als geestje :p
|
Citaat:
|
Voel je al iets omhoog komen?
|
Nee, ik denk dat ze niet goed genoeg haar best doet ;)
|
Dat was lekker zeg :9
|
Citaat:
Al was het eigenlijk de bedoeling dat Biffy dat deed ;) |
daar had ik het niet over ;)
|
Citaat:
Dat mocht niemand weten ;) |
:+
|
waarom maak je jezelf verdacht, ash-hoole? wil je graag opgehangen worden? 8)
|
maar wie zijn er nu allemaal dood?
Biffy, piraatje en impressions? en is biffy door de dorpelingen vermoord en piraatje door de weerwolfen en impressions ook door de dorpelingen? Snap ik het zo? :+ |
Citaat:
|
Ik vind haar buikje wel een beetje dik vandaag.
Zeker goed gegeten gisteren :P |
Citaat:
|
doe maar alsof je het niet snapt, ik heb je wel door hoor 8)
|
:p :Y)
:] |
Waarom ben ik nog maar 1 keer in het verhaal voorgekomen?
|
omdat je voor de rest van het verhaal in je hol zat
|
Ohja, de dorpelingen (+ ziener & tovenaar) kunnen stemmen tot zaterdag 18u!
|
Oke, goed dat je het zegt, anders was ik het helemaal vergeten ;)
|
Ik blijf nog steeds dezelfde mensen verdachten..
Dat lijstje posten met het aantal mensen dat hier reageert kom verdacht over op mij :p |
in welk opzicht? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
:yes: |
Volgens mij mengen de weerwolven zich gewoon niet echt met het spel...
|
anneke01 is tot nu toe de enige die een verdachtmaking zwaar heeft opgevat. vind ik ook wel verdacht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verdacht
jij verdachtt hij verdachtt wij verdachten jullie verdachten ? |
Verdenken?
Stel sukkels :z |
ik heb zojuist helemaal zelf een pizza verorberd, knap hè?
|
300ste post :D
|
:d
|
wanneer moet er weer gestemd worden?
|
Citaat:
Of ben je soms een weerwolf? ;) |
ja
|
jeetje flixie jij zit ook af en toe in een identiteitscrisis heh 8)
|
en en en is er al een weerwolf dood? 8-)
|
18u is idd gepasseerd!
|
duurtlangduurtlang
|
Kalm aan, kalm aan :p.
Ik heb de uitslag, ga die zo dadelijk verwerken (verhaaltje dus 8-) ), maar jullie gaan nog ff geduld moeten hebben! :p |
|
waarom kom ik nooit in dat klote verhaal voor :P
|
Ass-hôôle, een zeer forse dame, kwam de kroeg binnengewandeld. Daar trof ze een huilende frox aan, die getroost werd door het elfje Dunja. Achter de toog zat Niemand de waard droevig voor zich uit te staren.
Ass-hôôle ging voor hem zitten. “Een biertje, graag.” Niemand knikte. “Komt eraan.” “Een echte begrafenisstemming hier?”, merkte Ass-hôôle op. Niemand knikte. “Wat wil je! Mijn kroeg krijgt echt een slechte reputatie zo. Eerst Impressions vermoord door Anneke01, en nu biffyclyro. Frox is er helemaal kapot van.” Dunja vond het iets minder erg. Stiekem was ze blij dat biffy eindelijk uit de weg geruimd was: nu had zij vrij spel. Want ook al was Frox aartslelijk, toch verlangde Dunja al heel lang naar hem. Maar biffy, de trut, had hem van haar ingepikt. Dit was haar kans! Prestige, één van de goede heksen, kwam ook binnen en ging naast Ass-hôôle zitten. “Piraatje, wat moeten we doen?”, vroeg Niemand. “Aan de weerwolven, bedoel je?” zei Prestige, en ze dacht even na. “Wel, eerst en vooral moeten jullie beseffen dat het één van jullie kan zijn! Maar ten tweede, en dat is even belangrijk, moeten jullie samenwerken! Zorg ervoor dat er geen onenigheid ontstaat, want dat maakt het alleen maar gemakkelijker voor de wolven! En zorg er ook voor dat jullie altijd een pistool met een zilveren projectiel bij jullie hebben: dat is het enige wapen dat een weerwolf kan doden.” “Dan doen we dat!” zei Ass-hôôle opgewekt. Ze knipoogde naar Niemand, die bloosde. Gauw ging hij enkele meters verderop een paar pinten afwassen.< Ondertussen gingen Dunja’s versierpogingen door. “Je bent echt wel verdrietig, hé?”, fluisterde ze en streelde met haar vinger over Frox’ wang. “Hoe zou dat komen”, zei Frox, en er rolde weer een traan over zijn wang. “Maar, dat hoeft helemaal niet, hoor”, zei Dunja. “Hoezo, dat hoeft niet?!” “Wel, je mag altijd je hart uitstorten bij mij, enzo. Ik zal er altijd voor je zijn, weet je…” “Da’s lief”, zei Frox afwezig. “En, tenslotte, wat was je nou met die biffyclyro? Oké, ze was mooi, maar voor de rest was ze een echte feeks!” Frox sprong woedend recht. “Zeg zoiets niet!” Hij haalde met zijn hand uit naar Dunja, met de bedoeling haar weg te ‘wuiven’. Hij wilde niks slecht horen over zijn biffy. Maar hij was even vergeten dat het maar een fijn en teer elfje was. Hij sloeg iets te hard, en Dunja viel neer, met haar hoofd op de rand van het tafeltje. Ze bloedde uit haar hoofd. Niemand zag Dunja liggen en sprong schreeuwend recht. “Dunja!!” Hij rende eropaf, net als Ass-hôôle en Prestige. Niemand verbleekte. Dunja’s hoofdwond zag er helemaal niet goed uit. Prestige schudde verdrietig haar hoofd. “Het is te laat”, zei ze zacht. Frox keek verbijsterd op het elfje neer. Dit was zijn bedoeling helemaal niet geweest! Dorpelingen: hier zit dus wél een tip in verwerkt. :p De tip is: zorg ervoor dat jullie samenwerken (zoals de goede heks Piraatje al zei!). Want als jullie allemaal op iemand verschillend stemmen, is een gelijkspel bijna niet te vermijden! Dit keer was het bijna wéér een gelijkspel, één stem was beslissend. En een gelijkspel is natuurlijk altijd voordelig voor de wolven! Jullie moeten ook niet naar één iemand gaan luisteren en ‘schaapjesgedrag’ vertonen, maar probeer een beetje overeen te komen! 1)ash-hôôle 2)Piraatje (dorpeling) 3)Gastje 4)Amf 5)Atjeuh 6)Prestige 7)Stevie 8 )Saduf 9)Babydress 10)Impressions (wolfsbane) 11)Dunja (tovenaar) 12)anneke01 13)Niemand 14)Frox 15)Biffyclyro (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Opgegeten door de weerwolven Jullie hebben een slechte keuze gemaakt: jullie tovenaar is ook al dood! |
wow t gaat slecht!
|
idd :D
|
frox heeft dunja neergemept :|
|
Ik zal jullie niet meer helpen, hoor. :[
|
Jullie zijn hier goed in... Wolfsbane weg... Tovenaar weg...
|
je bent ook dood toch? :+
|
Ik ben de tovenaar. 8|
|
een dooie ;)
|
Maarja, part of the game. :(
Bedankt hoor niemand. :) En frox... |
hehe ;)
|
Citaat:
|
Had jij op mij gestemt, forse dame? :p
|
ik stem niet :+
|
ja sorrie dunja maar moet gewoon niet fokken met biffy jah
|
Jij moet gewoon geen tere elfjes vermoorden, hè Frox...
|
Dit is wat jullie allemaal verdienen
|
ja, vind ik ook.
|
asshoole knipoogt naar niemand.. hm hm dat vertrouw ik niet
|
ja, een beetje naar niemand knipogen.. knipoog dan niet
|
precies, daarom is het zo verdacht
|
dat is ook de rede dat ik niet snap waarom asshoole niet is opgegeten.. dat is de eerste waar ik op zou stemmen
|
Citaat:
|
nee de volgende ronde
|
daar lul je je ff goed uit ;)
|
als je dorpeling was? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@anneke01: dat was al gezegd:* |
“Piraatje, wat moeten we doen?”, vroeg Niemand.
Ze is al dood 8| |
Citaat:
|
je kan toch tegen doden praten? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
piraatje leeft nog :D |
Citaat:
|
Citaat:
Het was eigenlijk voor mij bedoelt? _0_ |
De weerwolven kunnen een naam doorsturen tot maandag 18u. En de ziener mag een functie opvragen. :)
|
Ik niet meer...
Maar ik zal jullie teisteren! :] En Biffy, vat het niet persoonlijk op. Het waren de hormonen. :) |
Citaat:
|
niks van aan trekken lief :*
|
je ontkent niks..
|
ze had het verkeerd lief
|
xD, Ik was er dus dit weekend niet, heb ook niet gestemd :)
Aah dunnie :'( nou vind ik het niet leuk meer :$ maargoed: wie heeft op dunja gestemd?! :( TSS, patsers |
Iedereen gaat een keertje dood, of het door weerwolfen is of door de dorpelingen het rot geen ene flikker :love:
|
ow nee, er blijven er ook nog wat leven als het goed is ofzo :+
|
Wanneer krijg ik een bod om voor zoveelduizend euro het dorp te verlaten?
|
ik bied 1 euro
|
nou... daar doe ik t toch echt niet voor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm.. vooruit danmaar.
|
Ik geloof dat dit spel een verrassende wending gaat nemen.. 8)
|
heee ik doe nog mee :D
|
Citaat:
|
HA! Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat AMF, Prestige en Anneke01 de weerwolfen zijn :+
En ik heb er screen shots van :P |
hehe
|
anneke niet :+
|
zullen we dit spelletje nog afmaken?
Dan kunnen we daarna eventueel nog eentje doen, als jullie dat nog willen. En ik vermoed dat dit spel toch niet al te lang meer gaat duren ;) |
oh wacht, er zijn een aantal posts gewist. Oké, terug beginnen dan maar! :)
Deelnemerslijst: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) Spelleider: Saarah (als er iemand anders interesse zou hebben, mag je het me altijd melden. :) ) |
Doorgaan en dan weer een nieuw spelletje! Ik vind het echt een leuk spel *)
|
Citaat:
Laten we als eerst AMF er uit stemmen :thumbsup: |
1) Babydress
2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 8) 10) 11) 12) 13) 14) 15) Spelleider: Saarah jeuhhh :d Edit: Wat nu met het oude spelletje dan? |
he verdomme! Ok, nieuwe ronde..
Had ik gelijk Saarah? |
Deelnemerslijst:
1)Babyjurk 2)Dennie 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
1)Babyjurk
2)Dennie 3)Impressions 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
Ik wil ook wel spelleider zijn :o
Edit (alweer): Wie waren nu uiteindelijk de wolven? Ik gok: Saduf AMF en Prestige *) |
Citaat:
|
1)Babyjurk
2)Dennie 3)Impressions 4)frox 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
Doorgaan is nogal moeilijk, door de gegevens die weg zijn enzo. Ik heb ze niet allemaal meer, en we kunnen ook niet verdergaan waar het in dit topic gestopt is, omdat jullie nu natuurlijk geen dorpelingen meer gaan wegstemmen ;).
Laten we het maar beschouwen als een oefenspelletje. De weerwolven waren anneke01, AMF en Prestige. Stevie was ziener, en de rest waren dorpelingen. Stevie heeft trouwens pech gehad: hij heeft geen enkele keer de functie van een weerwolf opgevraagd. |
[QUOTE=Babydress;1263558]Ik wil ook wel spelleider zijn :o
QUOTE] Als jij spelleider wilt zijn, wil ik je het wachtwoord van het Spelleideraccount wel doorsturen. En wil je het dan alleen doen, of met nog wat hulp van mij? :p |
Ik schrijf me vast in voor de volgende versie 8)
1)Babyjurk 2)Dennie 3)Impressions 4)frox 5) Tyskie 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
[QUOTE=Saarah;1263564]
Citaat:
Is het dan goed als ik je msn krijg, zodat ik wat meer met je kan overleggen? Heb namelijk wel een grote fantasie *) Ik pm je ;) |
Noem mij geen babyjurk :x
Citaat:
|
Citaat:
Stevie! Ik had je beter ingeschat :') En mijn lijsjtje die ik via msn kreeg van anne was dus correct 8-) |
Citaat:
|
ohhh grote glori :D
|
1)Babyjurk
2)Dennie 3)Impressions 4)frox 5)Tyskie 6)Prestige 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
1)Babyjurk
2)Dennie 3)Impressions 4)frox 5)Tyskie 6)Prestige 7) Atjeuh 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
Mensen, dit is het goede lijstje!
1)Dennie 2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) Spelleiders: 1) Saarah 2) Babydress |
1)Dennie
2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7)AmbyPur 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
1)Dennie
2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7)AmbyPur 8 )AMF 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
kappen met dat babyjurk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grapjurk
|
het is babyjurk suffie 8)
|
:{
|
:+
|
1)Dennie
2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7)AmbyPur 8 )AMF 9)DarkAngel 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
1)Dennie
2)Impressions 3)frox 4)Tyskie 5)Prestige 6)Atjeuh 7)AmbyPur 8 )AMF 9)Dunja 10) 11) 12) 13) 14) 15) Ik zil zeker ook! :o En is babyDRESS nu spelleider? :) |
Eej verwijder mij is niet van die lijst :[
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.