![]() |
lol je moet we lweten wie er afvalt voordat je een verhaal kan schrijven e 8P
|
Citaat:
|
1) Dennie
2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie (ziener) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8 ) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje 12) Piraatje 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle Opgegeten door de weerwolven Gedood door de dorpelingen Slechte keuze, dorpelingen! |
oei oei :x
|
|
kaaaaaaaaaaaaaaa
wie hebben er op tyskie gestemd? dom dom dom |
:d
|
:+
|
O-)
|
Ik vind dit echt te langzaam gaan hoor...
wanneer komt het volgende verhaal en tot wanneer kan er weer gestemd worden?? wordt een beetje irritant zo :p |
spelleider moet er wat meer aandacht aan geven :[
|
Hij was ziener. :o
|
hemeltjelief! :o
Eigelijk is iedereen een ziener want die weerwolven zijn toch zo corrupt als de kgb |
verhaal verhaal verhaal verhaal verhaal
|
Gaat lekker zo.
|
[froxmode]
duurtlangduurtlang [/froxmode] |
jezus wat een debielen zijn jullie zeg.. op tyskie stemmen. ben blij dat ik niet met zulke dombo's in een spel zit 8)
|
Citaat:
Daarom vond ik het ook heel goed dat Babydress spelleider wilde zijn (maar die moest dit weekend dus ff weg en daarom moest ik het terug ff overnemen). Maar als Babydress terug is zal het wel terug beteren hoor. :p De wolven mogen een naam PM'en tot maandagavond 18u, en de tovenaar mag iemand beschermen. |
Trouwens, als jullie het te langzaam vinden gaan, moeten jullie er zelf wat aan doen :p. Daarmee bedoel ik dus dat jullie in dit topic wat verdenkingen moeten gaan spuien enzo en een beetje discussiëren.
Dan is het helemaal niet saai. :) |
wie er gepost hebben in dit topic, ze denkt dat je het daar aan kan zien ofzo..
|
jah wie veel post en wie zicht wat achterop houd :p
|
Citaat:
|
ik verveel me :( jammer dat ik er al uitlig... stomme weerwolven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mee eens ^
|
En de mensen die zich wel in het topic laten horen kunnen op stemmen rekenen.. :{
|
ook dat, en dan zijn er ook nog mensen die in het wildeweg stemmen en alleen posten dat ze een nieuw verhaal willen of whatever :z maar goed ik kan dit soort dingen blijven zeggen en het verandert toch niet volgens mij.
|
Citaat:
Misschien kan daar in een volgend spel rekening mee gehouden worden, dat er dus een regel bijkomt dat je op z'n minst af en toe hier eens post. De verhalen zijn leuk, maar zijn niet de hoofdzaak van het spel. De deelnemers zélf moeten ervoor zorgen dat het leuk en niet saai wordt. |
ja en daarom is er ook niemand verdacht, of verdacht te maken 8)
|
maar je zei dat dit spel ook op andere fora wordt gespeeld..
Hoe wordt het daar dan gedaan? |
Ja... maar deelnemers die wel actief zijn, zijn ineens verdacht??
Ik heb het al eerder gezegd, maar als ik weerwolf zou zijn, dan zou ik ook bijna niet posten. |
Citaat:
Daar is niet echt zo'n regel, dus sommige deelnemers zijn ook inactief, maar de rest van de deelnemers maakt dat wel weer goed. Als er daar bv. 2 of 3 van de 15 (bijna) nooit posten, post de rest wel weer veel. Meestal worden die stille mensen ook redelijk snel weggestemd, omdat ze toch geen toevoeging zijn voor het spel. Want zelfs als ze gewoon dorpeling zijn, maken ze het spel toch niet leuker of maken ze zichzelf toch niet nuttig (door bv. theoriën te posten). Op s.com is er trouwens een 'koelkastprincipe': het spel mag drie keer (of drie topics lang, ben ik ff kwijt) gespeeld worden en mag dan zes weken niet gespeeld worden. Dit om ervoor te zorgen dat het geen populariteit verliest, want daar is het idd erg populair. |
Citaat:
|
Dit spel heeft een tactiek :+
|
ik ga volgende keer op gastje stemmen, ook al gaat ie opeens meer posten ( :D )
|
doet die ook nog mee?
|
zijn internet zal er wel weer uitliggen ofzo :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol. :p Iedereen massaal op Gastje stemmen! (Misschien is ie zelfs wel de weerwolf. :9)
|
Citaat:
Daarom vind ik mijn voormalige mededorpelingen ook een stel imbecielen die het spel niet snappen. |
sja , tis dan ook nog maar het 2de spel dat we hier op ons forum spelen he ;)
|
nou ik ben weer terug :D
heb een hoop gemist blijkbaar.. |
O-)
|
ik heb gewoon gestemd wie ik het mist mag :$
|
Citaat:
|
whehe het gaat weer verkeerd :')
|
Ik had trouwens CharmedOne gestemd.. vond haar 'ik observeer'-opmerking opvallend.
|
Citaat:
|
nouhouu ik ben lief :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah ja, ik denk dat er alleen maar dorpelingen weg worden gestemd en de wolven overwinnen
|
Citaat:
|
beetje dom :p
|
Alex
|
Citaat:
|
Jeetje ik vind dat er een weerwolfspel training moet komen :+
|
op zen minst een how to:loser: :* :')
|
Waar gaat dit nu over? :p
|
Dat ik hier niet goed in ben :+
|
IK vind, bij het volgende spel, is het leuk als de weerwolven ook niet van elkaar weten wie wolven zijn! Zo blijft het spannend en dan is het voor de wolven zelf ook gokken.
Ik, als spelleider, vind dat ik jullie wat meer op het rechte pad moet brengen. Jullie turen nu het duister in terwijl de wolven al vanaf het begin weten wie dorpjes zijn. Redelijk oneerlijk. Sorry als ik nu de regels inga ofzo. :) |
het is gewoon een snert-spel
|
moest er een uur geleden niet weer een uitslag komen?
|
dan is het niet meer eerlijk he babydress! of dan moeten er evenveel weerwolven zijn als dorpelingen en dan is het ook maar saai :[
|
Citaat:
|
Citaat:
Hou je gewoon aan de regels, het is echt wel een leuk spel als je het eenmaal door hebt! Als spelleider moet je objectief zijn. :{ En dat het spel echt wel leuk kan zijn, weet ik wel zeker, dat is op andere fora ook zo. Als je het spel niet leuk vindt, doe je gewoon niet mee. Simpel toch? |
Citaat:
Dorpelingen, daarbij dus ook tovenaar en wolfsbane, kunnen stemmen tot morgenavond 20u. (Ohja Babydress: als jij de PM per ongeluk verwijderd zou hebben ofzo, laat dat dan ff weten. :) ) |
bammerrrr voor de weerwolven :+
De weerwolven moeten mensen zijn die dus gisteren en vandaag niet echt actief zijn geweest, aangezien ze niemand hebben opgegeten. Ik stem denk ik voor de tweede keer op Piraatje :) |
Jaa rot eens gauw op! Ik zit ook op school!
|
Citaat:
laatste actief: gastje: 09-11-2006 prestige: 10-11-2006 piraatje was er vanochtend wel zo te zien aan dr post :+ maar daar voor idd niet... |
ik weet niet wie die andere is maar die is iig dom :+
|
Ik stem op AMF. Lijkt me duidelijk.
|
ik vind AMF ook wel erg verdacht inderdaad.
|
Citaat:
|
jaa jij zit de hele tijd alles en iedereen verdacht te maken met je mooie verhaaltjes. Maar ondertussen..
|
ja precies. we hebben je door!
|
Net of ik een weerwolf zou zijn omdat ik er even niet was. Ojee toch. Nou, ik ben er hoor!
|
En ik hou niet eens van bijten
|
Citaat:
maar maar maar dit was de eerste keer dat ik een verhaaltje postte :( |
jaa daarom juist. mensen die haast niks of niks posten zijn weerwolfen zei tyskie al en daarom ga jij snel posten he :P
|
Mja vorige keer was ik een weerwolf en toen postte ik inderdaad niet veel en werd ik ook keer op keer niet weggestemd!
Maar als jullie op mij willen stemmen, stem gerust hoor :+ Het lijkt me alleen niet logisch dat ik als weerwolf zijnde wel aldoor in dit topic post maar geen pm naar de spelleider stuur om iemand op te eten? |
Citaat:
|
jullie konden er met z'n 3en niet uitkomen en toen waren jullie gewoon vergeten te pmen :+
|
Ik zou ook niet PMen als ik Anne was. Handig.
|
Citaat:
|
nou dan ben je geen weerwolf denk ik want die eten alleen maar en hebben geen mening ofzo ;)
|
Citaat:
|
Ha, das niet slim van ze.
Mijn stem gaat deze ronde naar Gastje. Ik verwacht trouwens ook niet dat AMF een weerwolf is, omdat ze het de vorige ronde al was.. (misschien een domme redenering, maar ja) |
Mijn stem is ook naar Gastje gegaan
ook vind ik dat de niet-actieve leden de volgende ronde niet meer mee mogen doen :p |
Citaat:
|
:'(
Maar deze ronde stem ik iig Gastje. De volgende ronde bedenk ik nog wel een betere reden ;) |
Ik vind dat ik in het volgende potje de eerste ronde immuniteit krijg.
|
of iig dat je pas de 2de ronde instroomt
|
ik ga ook even stemmen en wel op gastje, als die geen weerwolf is dan is die er in ieder geval uit
|
1) Dennie --> tja..volgens mijn pm van de Spelleider, was ik geen weerwolf
2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox is te dom om het te kunnen verbergen :P 4) Tyskie (ziener) 5) Prestige Vertrouw ik niet. 6) Atjeuh * 7) Ambypur was online gisteren 8 ) AMF voordeel van de twijfel 9) DarkAngel is voor mij ook een potentieel kandidaat als weerwolf 10) Dunja Te over enthousiast, kan nog wel eens een weerwolf zijn, maar was geloof ik ook online tijdens de WW stemronde 11) Gastje Is nu denk wel dood 12) Piraatje voordeel van de twijfel 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne heb ik het tijdens de afgelopen weerwolven stemronde nog over gesproken wie zij verdacht vond, had dan ook wel gestemd denk ik 15) Ash-hôôle* Opgegeten door de weerwolven Gedood door de dorpelingen *= ik weet niet wat ik daar mee aan moet, denk dorpelingen |
Gastje it is then :]
|
Op s.com speelt men met 20 spelers.. heb je wat meer dorpelingen, dus ook wat meer drukte?? En duurt het spel langer.
Gezien het enthousiasme misschien een optie om hier ook van 15 20 te maken? Met twee zieners lijkt me ook wel leuk ofzo? :+ |
ej tijs weet jij niet toevallig als ziener wie een weerwolf is? :7
|
Nee, anders had ik echt wel meer gehint.. :'( Heb alleen een andere functie in 't spel opgevraagd.
|
Citaat:
|
Ik denk dat Niemand een weerwolf is.
|
fout gedacht
|
Citaat:
|
ik ga geen 40 mannen pakken... Lijkt me meer iets voor AMF. :+
|
Ik pas daar ook voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, ik loop achter. :p Lekker dat de weerwolven niet hebben gestemt, hebbben we eindelijk iets waar we ons aan vast kunnen houden! :+
Ik denk dat Atjeuh de weerwolf is, omdat ze na de stemronde van de weerwolven niet veel zinnigs had gezegd. :+ |
Ik denk dat ik de weerwolf ben, maar ik ben pas zeker na de eerst volgende volle maan.
|
Bij s.com heeft men ook de functie van Verrader.. Kent wel de weerwolven, maar niet andersom. Lijkt me ook wel een leuke toevoeging.
Verder hebben ze een heks en een leerling, heb ik minder mee.. maar kunnen ook wel leuke toevoegingen zijn. |
Citaat:
|
eerst een examen afleggen
|
Citaat:
Als iedereen het spel een beetje doorheeft, kunnen ze er nog altijd bijkomen. :) |
ohja, dat ze het op s.com met 20 spelen, komt door die extra functies. :)
|
Citaat:
Doe gewoon rustig, en ik ben wel objectief maar MIJ lijkt het zo leuker. En als ik niet goed genoeg ben voor Spelleider en als ik ook niet kan zeggen wat ik denk, had je gewoon weer in je up spelleider moeten zijn. :O |
Citaat:
Maar ik bedoel dat je als spelleider geen tips moet geven. Het is als dorpelingen best mogelijk om te winnen, misschien met een beetje geluk, maar dat geldt voor elk spel. Je bent wél goed genoeg om spelleider te zijn, en je kan gerust zeggen wat je denkt... Maar ga geen hints geven ofzo, dan wordt het (naar mijn mening) gewoon zoveel minder leuk. Op s.com is het al een hele tijd dezelfde spelleider, die er erg streng op is geen hints te geven. Toch zijn de dorpelingen daar al geregeld gewonnen, is het spel daar erg leuk én is het daar superpopulair. Zo kan het dus ook. :) |
Prestige stond samen met Gastje en Frox touwtje te springen.
Prestige sprong en Gastje en Frox draaiden. ''Een twee, appelkoek,'' zong Prestige ''Drie vier vijf, een roosje in je ooghoek,'' ging Frox door. Gastje stond te gapen en begon steeds sneller te draaien; ''Ga nou af, Prestige!'' Prestige moest lachen en Frox keek om zich heen. ''Zes, zeven. Laat mij in deze ronde blijven leven!'' zong Prestige. ''Hou es op met je kattengejank, Prestige!'' zei Gastje. Hij stopte met draaien. Prestige viel over het touw heen. ''Wat doe je nou, Gastje!'' zei Prestige boos. Frox liep naar Prestige heen en hielp haar overeind, terwijl Prestige al flink aan het vloeken was. ''Lekker voor jou, Prestige. Het werd tijd dat je viel, stommerd.'' zei Gastje en hij begon Frox te porren. Frox trok zich er niks van aan en fluisterde in Prestige's oor; ''Alles okee, Prestige?'' ''Nee!'' Gilde ze. ''Gastje! Waarom hield je toch op met draaien!'' Gastje negeerde Prestige en begon Frox te stompen. Vervolgens ging hij aan Prestige's haar trekken. Prestige schreeuwde zo hard ze kon, het deed haar pijn! Frox deed niks, maar zijn woede zwol op. ''Mama! Mama!'' gilde Prestige, maar het had uiteraard niet veel zin. Gastje sloeg Prestige in haar gezicht en ze viel nog harder op de stenen. Ze huilde, gilde en kon haar enkel niet meer bewegen. Frox werd boos, hij kon Prestige niet zien lijden! ''Haha, kijk haar dan! Zich aanstellen, raar mens.'' zei Gastje. Prestige gilde heel hard en vloekte een eind door. ''Kom hier, ik ram je!'' schreeuwde Frox en hij rende achter Gastje aan. Gastje rende lachend opweg naar het bos waar hij tot stilstand kwam op een grote zwerfkei. ''Zeg nou maar meteen, je vindt Prestige leuk.'' zei Gastje. En hij lachte. Frox werd rood, maar hij wou zich niet laten kennen. Gastje begon te lachen, hij brulde het uit. Frox moest huilen en hij keek Gastje ruw aan. Frox kroop in elkaar en hij hield zijn handen voor zijn ogen, hij pinkte zijn tranen weg. Ook al ging het zo moeilijk! Frox stond op met volle moed en keek recht Gastje's ogen in. Frox wou net op hem afrennen, toen Gastje opeens naar voren viel. ''Wat is dit?!'' zei Frox. Hij schrok, de tweede keer. Ook al Impressions die opeens zo apart deed. Hij voelde Gastje aan met zijn voet, er kwam geen beweging in. Hij keek op, opweg de bosjes in. Hij zag een figuur de bosjes inkruipen, opweg naar het dorp. Frox begon bang te worden. Hij was niet degene die Gastje iets had aangedaan, dat was die gedaante. Hij keek bang de bosjes in toen hij langzaam tegen zichzelf zei: ''Wie was dat...'' 1) Dennie 2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie (Dorpeling) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8) AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje (Dorpeling) 12) Piraatje 14) Anneke01 (Dorpeling) 15) Ash-hôôle |
verrassend
|
aj-ja
dan zijn er dus 2 domme mensen die niet hebben gestemd :+ |
oeps :+
|
''Zeg nou maar meteen, je vindt Prestige leuk.''
dat weten we volgende week vrijdag :+ |
Frox toch... Valt het jullie ook op dat Frox bij elke moord aanwezig is? :p
|
En mogen we nu gewoon stemmen? :)
|
als ik daardoor uit het spel wordt gestemd is dat wel erg triest :+
|
dunja is dus een wolf :p wat ik eigenlijk al dacht
|
"Frox moest huilen en hij keek Gastje ruw aan. Frox kroop in elkaar en hij hield zijn handen voor zijn ogen, hij pinkte zijn tranen weg. Ook al ging het zo moeilijk!"
Ik geloof niet dat frox 1 weerwolf is. weerwolfen huilen niet ;) |
frox is er te lief voor :p
|
De wolfjes mogen stemmen tot woensdagavond 18u, en de tovenaar mag iemand beschermen!
|
Ik stel voor dat ierdereen een screenshot maakt van zn pm met zijn rol van het spel. Deze hier deponeerd en dan zijn we zo van die wolven af :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dunja toch :o
ik ben nog niet in het verhaal voorgekomen :( |
Citaat:
MAAR WEL EEN GOED IDEE IDD!! |
vorige keer heb ik ook een screenshot naar stevie gestuurd :+
|
Dat vind ik dus spelvernaaierij.
Als ik de spelleider was en zoiets kwam uit, zou ik een levenslange schorsing opleggen. :{ |
Citaat:
Maarja, hoe kan je zoiets controleren? Ik ga wel eens nadenken of er een 'straf' op komt te staan, ja. |
Citaat:
Dus in het volgende verhaal kom je er zeker in voor ;) Citaat:
|
maar dan verdenk ik nog steeds prestige (en dunja ook idd)
|
Citaat:
Tja, maar zo gaat het spel gewoon niet. Zo is het wel heel makkelijk en erg saai. *edit* en dit moest ik eigenlijk onder Saarah posten, sorry. :p |
1) Dennie (tovenaar)
2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie (Ziener) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur AMF 9) DarkAngel 10) Dunja 11) Gastje (Dorpeling) 12) Piraatje 14) Anneke01 (Dorpeling) 15) Ash-hôôle gedood door de dorpelingenopgegeten door de weerwolven Sorry maar ik (Saarah) heb geen tijd om een verhaaltje te schrijven, en ik heb (ook wegens tijdgebrek) de vorige verhaaltjes trouwens ook niet meer gelezen, dus dan zou ik dat ook nog moeten doen. Als Babydress zich geroepen voelt een verhaaltje te schrijven, mag dat altijd. :) |
Dorpelingen mogen stemmen tot donderdagavond 19u!
|
De tovenaar is dood! :(
|
welke dikke nerd stemt dennie nou weg
|
de weerwolven :(
|
ja dat snap ik
|
Ergens in dit topic had ik nog verteld dat de tovenaar lang zou volhouden als hij zichzelf zou beschermen! Luister nou maar naar mijn advies, stel heidenen
|
Citaat:
|
hihi ik ben niet opgegeten door de weerwolfen, dit is mijn straf omdat ik vorige keer valsheb gespeeld :+
|
Zouden die mongolen nu wel een weerwolf te pakken krijgen??
|
ik denk het haast niet..
|
ik heb dit keer op dunja gestemd :9
|
Dan hebben de weerwolfen slecht overleg als jij op Dunja stemt en ik wordt opgegeten..
|
ik prestige
|
dennie? ik wordt?
|
ja, het was toch 50% gokkans dat het goed zou staan :+
Niet dus. |
oh tuurlijk,
ik loop (is zonder t) ik word (dus ook) Stom zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dennie is dood :(
|
Citaat:
murder.. murder.. |
Ik ga ook voor dunja :Y)
|
I wanna die.
|
Citaat:
maar je weet het nooit :7 |
Tovenaar. :( Weten jullie nog dat ik de vorige keer ook tovenaar was? Allemaal dood. :[
Trouwens, post niet zo veel. Ik heb het druk met school en de verjaardag van mijn vader. Zo mis ik zoveel. :( |
Citaat:
|
dag dunja :wave:
Zie je in hel |
Lol, ach ik heb toch niet zoveel tijd. :+ Gezellig, kun jij mij beschermen tegen duiveltjes. :p
|
en gelukkig doe ik dat niet :love:
|
Nu alleen de wolfsbane nog en dan hebbben we helemaal verloren... :+
|
Uitslag komt er zo dadelijk aan, ik (Saarah dus) heb hem eigenlijk al maar ik wacht nog ff, mss komt Babydress nog online en wilt zij een verhaaltje schrijven.
Maar ik zal al één ding verklappen: het is goed nieuws voor de dorpelingen! (Eindelijk :D ) |
jeeeeeeej dunja is dood :D
|
En ja hoor! een weerwolf is gedood ;)
Ik ga nu een verhaaltje typen! |
Uitslag! :Y)
|
Ambypur stond haar revolver te poetsen toen Prestige huilend binnenkwam samen met Frox.
''Help, Ambypur! Prestige heeft iets met haar enkel, snel!'' riep Frox. Hij tilde Prestige, die helemaal aan het krijsen was, over de deurpost. ''Mama! Het doet zo'n zeer.'' zei ze. Ambypur legde haar revolver op het aanrecht en pakte een washandje. Ze deed er snel ijsblokjes in, die ze uit haar whisky had gevist. Ze rende naar haar dochter, die op de bank zat. Frox zat ernaast en wist niet wat hij moest doen. Ambypur hurkte zich naast Prestige neer en bekeek de enkel. Ze schrok en zei: ''Hoe kan dit nou, snoesje? Dit is helemaal blauw!'' zei ze. Prestige huilde maar door en Frox troostte haar. Ambypur drukte het ijs tegen Prestige's enkel aan, maar ze gilde nog harder! Ambypur legde het washandje weg en gaf Prestige een kus. ''Frox, blijf even hier! Ik ga eventjes een goede zalf halen bij Dunja,'' Ze liep naar de keuken en pakte haar sleutels + revolver. ''Ga nergens heen, ik ben zo terug!'' en deed de deur achter zich dicht. Ambypur versnelde haar pas. Ze knalde tegen zoveel mensen op, dat er eentje heel hard ging vloeken. ''Ambypur! Wat is er?'' hoorde ze achter zich. AMF stond achter haar en pakte haar hand. ''Wat is er?!'' ''Het is Prestige, ze heeft een blauwe enkel. Ik ga nu naar Dunja voor een zalfje!'' zei Ambypur. Ze wou doorlopen maar AMF bleef haar vasthouden. ''Ik loop wel effe met je mee naar Dunja, moet sowieso nog eventjes langs. Een paar papieren ophalen.'' ''Kom snel dan.'' zei Ambypur en renden naar Dunja's huis. ''Hoe komt het dat haar enkel zo dik is?'' vroeg AMF onderweg. ''Ik weet het niet, hoor. Frox en Prestige zeiden niks. Ze waren zo stil als muizen.'' ''Was Frox er ook bij?'' vroeg AMF. Ze zuchtte. ''Het zal ook weer eens niet.'' Ze waren bij Dunja's huis en AMF bonsde op de deur. Er werd gelukkig snel gereageerd, een vermoeide Dunja stond in de deuropening. ''Ook hallo,'' zei ze. Ze wreef in haar ogen. Ambypur rende haar huis binnen. ''Dunja, waar is je wonderzalf? Voor dikke enkels etc.'' zei ze. AMF stond te snuffelen tussen de papieren, ze stond blijkbaar zijn spullen op te zoeken. ''Dat gele zalfje? Dat ligt hier wel ergens in het kastje.'' zei Dunja. Ze bukte en keek het kastje in. Ambypur werd ongeduldig en keek hoe Dunja bukte. Ze zag gigantisch veel haar boven haar broek uitkomen. Ambypur vond het vies, net alsof Dunja haar bikinilijn niet bijhield! Ook op haar voeten, zat veel haar. Ze keek naar links en zag een krant op tafel liggen. Ze las de kop van een stuk over weerwolven. ''Weerwolven? Waar kun je ze aan herkennen? Dit zijn de drie symptonen voor weerwolven: 1. Veel haar 2. Vermoeiend 3. Dom gedrag Ambypur schrok, Zou Dunja een weerwolf zijn. Dunja had ondertussen een tube in haar hand, ze draaide zich om en zei: ''Hier, alsjeblieft. En nou opdonderen.'' Ambypur zag haar op haar hand, haar overal. Dunja's ogen veranderden en ze veranderden weer terug. Ze kreeg een weerwolf'kop en het veranderde weer terug. ''Jij bent een weerwolf!'' riep Ambypur. Dunja schrok, ze keek boos. ''Hou je mond, doos. Je weet niet waar je over spreekt... nog niet.'' AMF keek om en kroop bang in een hoekje. Ambypur voelde in haar zak, ja! haar revolver! Voordat Dunja haar wolvenbek opendeed, om het hoofd van Ambypur erin te verbergen, had Ambypur haar revolver in haar mond gehouden en had geschoten. Dunja viel neer, morsdood. En ze evalueerde in een weerwolf. Het was voorbij, één weerwolf van de drie, ze zijn weg. Ambypur moest huilen en zakte in elkaar. ''Hoe kon dit?'' zei ze. Die deelnemerslijst kun je zelf wel aanvullen: Dunja is dood! EEN WOLF Geweldig Dorpelingen! ;) Edit: Niemand is veranderd in AMF oja Amby: Check de zin met de ijsblokjes *) |
Geweldig, jaja. :[
Iedereen opeens massaal op mij stemmen. :( Maar mijn volgende volle maan vier ik bij Niemand. :+ |
_0_ Dacht dat het er nooit van zou komen. Alleen heb ik weer op de verkeerde gestemd :{
Amby is mijn mama :+ |
Wordt er ook nog duidelijk hoe ik een weerwolg was geworden? :p
|
ja: Ik ging je dat pm-en :)
|
hahahahhahahahha Hoe kan ik bang in een hoekje gaan liggen als ik dood ben? mwhahaha
|
hahahaha ja dat is wel een beetje frapant
|
Citaat:
Alleen een beetje jammer dat ik dan ijsblokjes uit m'n limonade haal in plaats van uit m'n whisky ofzo :+ |
Dennie is weer terug!!! :love: :+
MUHAHAA eindelijk is een weerwolf dood :p |
ohw kut, dat heb ik niet meer meegekregen.
Ik zal het effe editten :p |
zo :)
als je een hele dag hebt geleerd en dan ook nog een verhaaltje moet maken voor het weerwolvenspel houd je 't niet meer bij. :p Maar ok, 't is ge-edit. :+ |
Waarom staat daar zo grootst Whisky? :p
|
Citaat:
Citaat:
|
ik verdenk charmedone ook nog steeds
|
Citaat:
Maar ik vertel jullie nu wie één van mijn mede-weerwolven zijn: Ambypur! :[ |
ik geloof je niet... :D
|
Atjeuh is een wolf.
|
Idd. :yes: :p
|
hallo wordt het spel hier verziekt ofzo :p
|
Tot wanneer kan er weer gestemt worden etc etc etc?
jeeeeeej er is er eindelijk eentje dood, ook al had ik niet op haar gestemd, maar op Piraatje :p |
ik vind babydress een wolf :z
|
Ja, ze zei dat het leuk was dat ik dood was. :[
En babydress gaf net toe dat Atjeuh de weerwolf was. :z |
ja, ik vertrouw haar voor geen meter :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.