![]() |
ik stem ook op niemand dan.
maar m'n volgende stem gaat dan naar stevie. |
Ik denk echt niet dat het niemand is. Ik twijfel tussen Sanne en Stevie. Maar ik ga nu echt voor Sanne.
|
dan zou ik voor stevie gaan als ik jou was. maar daar heb je nu niks aan hoor want de rest stemt allemaal zo'n beetje niemand.
|
Wat nu als we gelijkspel hebben tussen twee wolfjes ?
|
dan vind ik dat ze allebei dood moeten :+
hehe nee, dan mogen de wolven kiezen wie van hun twee dood gaat volgens mij. is tenminste wel zo als het gelijkspel is tussen twee dorpies in de dorpiesronde. |
Als er een gelijkspel is tussen wolven moeten de wolven kiezen wie er het eerst doodgaat.. Maar dat is lood om oud ijzer, want in de volgende ronde zal de volgende wolf keihard neergesabeld gaan worden uiteraard...
|
Tja, inderdaad
|
Stevie & Saarah zijn de weerwolven deze keer
|
en jij ook want anders weet je dat niet :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je natuurlijk wel weten tussen wie het gelijkspel gaat, maar meestal is dat niet zo moeilijk. Er kan natuurlijk ook een gelijkspel zijn tussen drie of vier (of meer :p) spelers. Dat was zo in het eerste spelletje, toen ik Spelleider was: een gelijkspel tussen vier mensen, misschien zelfs meer (dat weet ik niet juist meer), maar iig minstens vier. Ze hadden toen allemaal één stem. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens op Niemand gestemd.
Weet niet zeker of ik vanavond wel online kan komen voor 22.00 uur. Maar ik zie de uitslag wel als ik thuis kom. |
Saarah begint opeens heel veel te reageren. Zij kan best een weerwolf zijn.... De volgende keer gaat mijn stem denk ik naar haar.
|
ja mijne ook. maar deze ronde moet niemand dood :+
|
Citaat:
Maar je argument slaat wel nergens op. Ik heb altijd toch al veel gereageerd? :? En als je specifiek op dit moment bedoelt: ja ik heb net gedaan met leren en verveel me. :p Maar voor de rest heb ik altijd veel gereageerd hoor. |
Citaat:
Analyse komt zo meteen. :p |
Citaat:
|
ik wacht in spanning af :+
Ik verdenk vooral biffy, stevie en ambypur. Ik denk dat Saarah een of andere belangrijke functie heeft, dat is mijn intuitie en die is altijd goed dus van mij moet je blijven leven :+ |
ik hoop echt dat niemand ook echt een weerwolf is, anders gaat het weer de verkeerde kant uit.
en jullie mogen me best verdenken, ik verdenk zelf ook genoeg mensen zonder dat ik concreet kan zeggen waarom. maar dat ik aan de stille kant ben is een slecht argument. |
deed jij ook nog mee :+
maar waarom post jij zo weinig dan? :Y) |
nouja meestal post ik hier elke keer als ik op het forum kom dus elke dag wel een keer. ik heb zoiets van: als ik er niks over te zeggen heb hoef ik ook niet te posten, maar dat wordt me niet echt in dank afgenomen zie ik nu :+ de vorige keer dat ik meedeed postte volgens mij ook niet meer dan nu.
edit: de hoofdverdachten voor mij zijn nu sanne en niemand dus. daarachter komen nog enkelen die ik niet helemaal vertrouw. |
Wow mijn verslag wordt lang :o
Maar ik denk dat ik al wel een paar nuttige dingen uit het topic gehaald heb. :D |
Ik verdenk biffy niet. Vind haar niet echt een type-tje voor wolfzijn ^^
Dunja zou toch zo nog wel haar nepbakkebaarden kunnen aanplakken, vies kind :no: Ik verdenk Niemand & Stevie een beetje, dat zegt m'n gevoel. Oja Sanne vertrouw ik ook niet :+ |
Quote van Biffy in het begin van het spel:
Citaat:
Misschien post Sanne zo weinig omdat ze weerwolf is en niet weet hoe te reageren? Het kan natuurlijk ook zijn dat ze niet echt een reden heeft om weinig te posten, of dat ze niet weet wat te zeggen ofzo. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet: is ze nu verdacht of niet? Wat vinden jullie? Ik vind eerder van wel, maar ik ben totaal niet zeker.. Het volgende dat mij opvalt is dat biffy volgens mij zeker geen weerwolf is. Ze heeft al een paar goede opmerkingen gemaakt, oa: Citaat:
Nog iets dat mij opvalt is een domme opmerking van Dunja. Citaat:
En dan er nadrukkelijk bijzetten dat ze vergeten is te stemmen, volgens mij is dat gewoon een afleidingsmanoeuvre. En als ik daarbij haar opmerking om mij verdacht te maken optel, kom ik op het volgende idee: volgens mij probeert ze andere mensen verdacht te maken omdat ze zelf een weerwolf is. De rest van de mensen zijn voor mij niet echt verdacht. Op dit moment zijn mijn twee hoofdverdachten dus Sanne en Dunja, vooral Dunja. Stevie vind ik niet echt verdacht. Oké, hij is niet zo actief, maar Sanne is nog een stuk minder actief. Ik zou haar dus eerder verdenken. En niemand (Dennie dus), goh ik weet het echt niet, ik vind hem ook niet echt verdacht, eigenlijk. Maar aangezien hij er wrs de volgende ronde uitgaat, zullen we wel zien… Ohja Sander, je zegt hier: Citaat:
En Anneke: Citaat:
Ohja, nog een laatste opmerking. Als Dunja weerwolf blijkt te zijn, zou ik ash-hoole ook verdenken. Zij zegt na de opmerking van Dunja waarin (zonder enig goed argument) staat dat ze op mij gaat stemmen: Citaat:
Zo, dit was mijn (lange) analyse. :p Dit is dus hoe ik erover denk, na het nalezen van het topic… Wat denken jullie ervan? |
Citaat:
En hopen inderdaad dat Niemand een weerwolf is.. anders wordt het wel heel vervelend :S |
Ik weet het, ik ben niet zo goed in argumenten. :z
Maar het rottige van de vorige ronde vond ik dat er zoveel verantwoordelijkheid op mijn schouders rustte. Nu laat ik jullie je gang gaan. :z |
@saarah: damn wat een verhaal :+ mja ik vind het nog steeds lastig? Er zijn wel allerlei theoriën dat iemand weerwolf is.. dat ie juist veel of juist weinig post.. dat ie anderen juist wel of juist niet verdacht maakt.. Maarja ik denk dat als ik weerwolf zou zijn dat ik veel minder zou reageren eigenlijk? Daarom zou ik de stille het eerst verdenken..
|
Citaat:
|
Citaat:
leuke analyse saarah, ik ga er eens over nadenken :) |
Citaat:
|
Nou mensen, gezien de stemmen nu toch wel binnen zijn en ik mezelf zie als de man met de meeste stemmen..
ERG dom! hahah ik ben gewoon een fucking dorpeling :+ |
De dorpelingen hebben wederom een dorpeling weggestemd.
1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle 9) Sander 10) Saarah 11) niemand (dorpeling) 12) Babydress 13) Impressions (dorpeling) 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven De weerwolven kunnen voor morgenavond 22.00 de naam van degene die zij willen verorberen naar mij pm'en. De tovenaar mag iemand beschermen en de ziener mag een functie opvragen. |
:thumbsup:
|
oeps :$
|
Ok, mijn verdachtenlijstje is dus weer een naam korter geworden.
|
nou ik kan me ook weer storten op een nieuwe theorie :')
|
Hmm.. t wordt lastig zo.
De eerste die Niemand opperde als mogelijke wolf was biffy (die opmerking van frox weggelaten natuurlijk). Hoewel er iets in mijn achterhoofd blijft zeuren dat ze verdacht is, denk ik toch niet dat ze een wolfje is... Daarna pikte Saarah het erg snel op. Juist die Saarah die het hele topic al loopt te verkondigen dat we stillen er uit moeten stemmen... :? |
Ash-hoole, Ambi en Sander laveren ook al het hele topic tussen de verdenkingen door.
Amber lijkt me wel een type dat perfect de onschuld zelve kan spelen, maar ondertussen.. Edit: en ik zelf laveer ook rustig mee bedenk ik me net. :z |
Nou mensen, sorry 8)
wil nog wel even herhalen dat ik de functies van froxie en impressions wel goed had voorspeld, sorry nu voor deze fout.. maar ja 8) niks an te doen. nou de wolfjes maar afwachten en daarna ga ik met jullie keuze mee hoor! btw: dennie je had best wat meer protestacties kunnen uitvoeren om ons te overtuigen van je dorpeling-zijn! maar das ook lastig natuurlijk |
wel fijn trouwens dat degenen met bijzondere functies nog niet zijn weggestemd. heb ook geen idee wie dat zijn :? ik kan niet bepaalde hints ofzo ontdekken maar kan me ook voorstellen dat de ziener voorzichtig is om niet opgegeten te worden..
anyway, nog van mij een soort analyse -ik denk iig dat tyskie wel oprecht is met zijn verdenkingen etc., zal hem niet als weerwolf bestempelen. -ben het wel met je eens dat amber echt zo'n type is om de onschuld zelve te spelen en dat ze er dan wel een is :p zelfde geldt idd voor sander, die ook nog eens de hele tijd loopt te roepen over zijn verdachtenlijstje maar vervolgens helemaal nergens concrete verdenkingen post met argumenten.. -ik vind babydress opvallend stil deze ronde! -ik denk dat dunja deze keer een dorpeling is, omdat ze zei dat ze niet dacht dat Niemand een wolf zou zijn en daar had ze gelijk in. zelfde geldt wel voor stevie en saarah. maar natuurlijk kan het een afleidingsmanoeuvre zijn (ze zaten tenslotte al redelijk veilig omdat er al een paar mensen besloten hadden op Niemand te stemmen, en die opmerking van saarah dat dunja had gezegd dat ze een keer was vergeten te stemmen: idd behoorlijk overbodig en het zou goed een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn). -sanne: ik moet zeggen dat ik haar niet verdenk. maar daar heb ik geen reden voor eigenlijk.. -ash-hoole weet ik zo net nog niet. vorige keer was ze een weerwolf en heel stil, nu merkt ze wat meer dingen op. Is dit door oefening baart kunst of durft ze nu meer te zeggen doordat ze een dorpeling is en ze zichzelf niet kan 'verraden' nu? tsja.. @ de rest: post ook je verdenkingen MET argumenten aub! |
Citaat:
Trouwens: ik heb ook altijd gezegd dat ik niemand niet echt verdacht vond. De hoofdreden dat ik op hem stemde, is dat alles beter is dan een gelijkspel. En die reden heb ik ook altijd gezegd. |
ohh we zijn wel slecht bezig! Ik zal vanmiddag even mijn verdenkingen op een rijtje zetten.
|
Sanne : beweerde dat Niemand mensen verdacht probeerde te maken, maar ik zie niet waar hij dat deed.
Volgens mij is ze stiekem wel een wolf. Daarbij post ze niet echt veel nuttigs. Tyskie : Ik geloof niet dat Tyskie een wolfje is, hij komt op mij betrouwbaar over. Stevie : Bij Stevie heb ik ook zo mijn bedenkingen om eerlijk te zijn. AmbyPur : Amber weet ik niet goed wat ik er van moet denken, ze is te stil naar mijn zin. Biffyclyro : Ik wist lang niet goed wat ik moest denken, maar ze doet haar best met posten van theorien. Lijkt me erg sterk dat Biffy een wolf is. Dunja : gaf al aan dat hij Dennie niet verdacht vond, maar Stevie en Sanne wel. Denk dat Dunja gewoon een dorpje is. ash-hôôle : Was het vorige spel ook een wolfje, en zou er zo deze keer ook maar eens een kunnen zijn. Saarah : Vind ik wel wat verdacht omdat ze al een paar keer zegt "ik stem op <naam> omdat het anders gelijkspel wordt" Babydress: Post niet echt veel, maar acht haar wel betrouwbaar. Ze zou in ieder geval erg haar best doen om niet op te vallen als weerwolf als ze er een zou zijn. Dorpje denk ik. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat je verdacht vindt aan mij, doe je dus zelf ook. Da's wel een beetje stom, hé? :p Ik bedoel hier niet mee dat ik jou echt verdacht vind, want dat doe ik op dit moment ook niet. Maar eigenlijk doe jij net hetzelfde als ik, en dan ga je het mij 'verwijten'. :p |
Dat kan ik ook hoor :+
Maar goed, daarom reageer ik dus niet graag met verdachten lijstjes. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb toch niet ontkend dat ik dat gedaan heb? Ik zei alleen dat jij net hetzelfde deed. :p |
Nee nee, ik deed niet hetzelfde. Jij hebt het letterlijk over een gelijkspel vermijden elke keer.
Ik geef alleen maar aan op wie ik gestemd heb. De eerste keer op Anneke inderdaad omdat we iemand moesten uitzoeken en het gewoon een gok was. Daarna heb ik telkens voor mezelf besloten op wie ik zou stemmen. En heb ik dat ook netjes aangegeven. Maar goed, de kans is groot dat ik de wolven ronde niet overleef en als ik dat wel doe wordt ik er nu waarschijnlijk door de dorpjes uit gestemd :thumbsup: thanx :* |
Citaat:
En mja, het komt voor mij in elk geval op hetzelfde neer. Frox en Anneke vond ik zelf ook erg verdacht, en als ik dan ook nog een gelijkspel vermijdde door op hen te stemmen, tja, dat is toch goed dan? Niemand (dennie) vond ik zelf niet verdacht, da's waar. Maar op dat moment vond ik niemand echt verdacht, dus kon ik evengoed op hem stemmen. *edit* en trouwens, wat is er eigenlijk mis met een gelijkspel willen vermijden? |
Niet zo huilen, Sander. :') Alleen weerwolven huilen.
Je manouvreert behoorlijk handig tussen de echte verdenkingen door, dus zo groot is de kans niet dat je er uitgegooid gaat worden. Hoewel die wel groter wordt met dit soort reacties. :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, als jij dat vindt. :p |
Citaat:
ik zei toen alleen dat ze niet snugger was dus waarom zouden we haar niet eruit gooien :p maar niemand was toen nog verdacht idd ;p maar ws doelt ze het 'erg verdacht vinden' vooral op frox |
Citaat:
Citaat:
En ja, dat vond ik verdacht. |
Citaat:
De kans dat ik eruit knikker wordt steeds groter ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet meer precies wat ik nou eigenlijk moet vinden. :+
Als de wolven eerder gestemd hebben, mag je het van mij ook eerder bekend maken, o grote Spelleider. |
Heeft de tovenaar al iemand beschermt dan?
En heeft de ziener al een functie op gevraagd? Niet alleen de wolfjes hebben iets te doen he ;) |
Duh. :z
|
Wie wil mij beschermen :(
|
Ik bescherm geen weerwolven. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik blijf Sanne toch verdacht vinden.. ik vind dat ze ondanks dat ze voor het eerst meedoet wel wat actiever kan zijn.. ik heb het gevoel dat ze niet zo goed durft ofzo. |
als je niet goed durft ben je wolf :+
en trouwens babydress heeft normaal de mond wel openhangen in dit topic, vind haar wel verdacht stil. |
babydress is wel stil idd, maar ik vind haar nog niet echt verdacht. misschien wel een kandidaat om op te gaan stemmen, maar eerst moeten we maar afwachten wat de wolfjes doen
|
Ja, mijn top 3 is momenteel: Babydress, Sanne en Stevie. Saarah komt er ook dichtbij, omdat ze zich steeds zo uitgebreid verdedigd. Maar misschien is ze ook gewoon verveeld. :z
Babydress lijkt me wel een kandidaat, omdat ze de vorige keer ook spelleider was. Dan hebben ze haar misschien expres uitgekozen als wolf. :p Ook amber glijdt ovveral een beetje tussendoor... Ik wacht nog even op de wolfjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn verdenkingen hangen ook wat af van die snelle reacties. Eerst zegt babydress gauw 'welterusten doos'. En nog geen minuut daarna pakt ze ook haar andere verdenkingen aan. Haar argumenten zijn ook niet echt sterk. Ik weet het niet...
|
Citaat:
-.- |
oooehhh bitchfight!
|
Citaat:
Dunja is nu al zo lang mijn vriendin, die weet zelf ook wel dat ik haar aan het opjutten ben :*. |
jullie zijn vies en allemaal honden :(
|
ik geloof niet dat babydress een wolf is maar aan de andere kant ook wel denk ik :+
maar ik weet het niet meeheeerrr :'( |
Citaat:
|
Babydress is een wolf.
|
Ik kan ook chagrijnig worden, DOOIUH. :+
|
Nog voordat stemmen van de wolfjes binnen zijn wil ik even mijn verdenkingen herhalen.
Sowieso niet verdacht zijn Tyskie, Biffy en Babydress. durf ik met 100% zekerheid te zeggen. Saarah en Ambi denk ik dat wolfjes zijn, maar weet het niet zeker. Voor de rest heb ik nog wat meer tijd nodig om te analyseren. |
Citaat:
of moet ik zeggen: stinkwolf :P |
Citaat:
|
Ja bandieten, ik plaats voor de verandering ook maar een keer mijn verdachtenlijstje:
1) Sanne = Beetje apart in het spel. Onlangs dat ze het niet helemaal doorheeft (volgens mij?) is ze toch aardig stil. 2) Tyskie = Betrouwbaar. 3) Stevie = Over jou ben ik over een uur nog niet klaar :$ 4) AmbyPur = Vraag me echt af wat jij bent, maar ik hoop dat je betrouwbaar bent. :) 5) Biffyclyro = GEEN wolf 7) Dunja = raar mens, Zekerweten een wolf. 8) ash-hôôle = Neen. 9) Sander = Neen. 10) Saarah = Hmm? 8{ |
Citaat:
|
De wolven hebben weer iemand verorberd...
1) Sanne 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle (dorpeling) 9) Sander 10) Saarah 11) niemand (dorpeling) 12) Babydress 13) Impressions (dorpeling) 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 de naam pm'en van degene die ze willen wegstemmen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, stem verstandig! Ik ben morgen iets later met de uitslag want ik heb morgenavond tentamen. Waarschijnlijk morgenavond wel weer een verhaaltje ;) |
ik vind biffeh wel verdacht, eerst mij zwart maken met van alles en dat terwijl ik niet stil was :(
En kom ik van mijn werk, lig ik er volgens de peiling van Maurice de Wolf er al uit, dus kan ik wel dingen gaan ontkennen, maar helpt dan ook niet meer |
tja, ze hebben de tovenaar, de ziener en de wolfsbane iig nog niet te pakken :) maar babydress, je wordt bij mij alleen maar verdachter nu sorry
|
Ik vind het heel erg lastig nu. De rol van de ziener wordt nu belangrijk, omdat hij/zij behoorlijk wat informatie al verzameld kan hebben.
Er zijn voor mij een paar mogelijke zieners, maar die spreken elkaar tegen. Puur op mijn gevoel denk ik dat ik op Amber ga stemmen nu. Maar ik luister graag naar andere meningen. |
Overigens denk ik dat de ziener zichzelf ook niet moet onderschatten. De ziener kan cruciale informatie hebben die de sleutel kan zijn om de weerwolven te ontmaskeren. Als dat zo is moet de ziener gewoon tamelijk duidelijk zijn kaarten op tafel leggen. Normaal gesproken zal hij niet hoeven te vrezen voor zijn leven, omdat de tovenaar er ook nog in zit. Als die normaal zijn werk doet blijft de ziener gewoon leven, ook al geeft-ie een ook voor de wolven duidelijk signaal af.
Maar het kan ook gewoon zijn dat de ziener tot nu toe geen relevante informatie heeft weten te verkrijgen en dus net zo in het duister tast als de rest.. (waar ik hij typte, kan ook zij gelezen worden :z) |
Citaat:
Ik ben het met je eens dat de ziener weleens een belangrijke rol kan gaan spelen nu. Maar hoeveel informatie denk je dat de ziener daadwerkelijk verzameld kan hebben. Er zijn namelijk slechts drie rondes geweest waarin de ziener een functie op kon vragen. Er zijn nu nog 9 mensen over, stel nu dat de Ziener toevallig van drie van die mensen de functie weet, dan blijven er nog 5 over van wie hij/zij het niet weet. En daarbij komt nog eens dat de Ziener zich niet kenbaar mag maken. |
poeh ik weet het niet meer :o
jammer dat ash-hoole opgegeten is, van haar wist ik wel ongeveer zeker dat ze geen wolf was :( dennie: het was niet persoonlijk bedoel hoor :9 :* &dunja: ik neem aan dat de functies random verdeeld zijn dus babydress expres wolf maken is dan niet mogelijk. vind haar wel verdacht though! doordat ze een stuk minder zegt dan vorige keer. Sanne vind ik ook erg verdacht, want ondertussen zou ze het spel wel door moeten hebben en, als dorpelingzijnde, meer posten. Maar dat doet ze nog steeds niet, 'durft' idd misschien niet en dat kan zeker een wolf zijn. Tyskie vertrouw ik. Stevie absoluut niet, maar die zei wel dattie dennie niet verdacht vond en dat wassie ook niet. ik zou niet nu stevie stemmen. AmbyPur vertrouw ik echt niet! Dunja wel redelijk eigenlijk, al weet ik niet precies waarom. Sander twijfel twijfel.... Saarah is denk ik geen wolf. voor mij gaat het dus tussen amby, babydress en sanne vooral (stevie en sander een beetje maar niet als eerste keuze). wie stemt wat? ik ga in principe mee, als men op een van mijn verdachten stemt dan.. tijs? stem je amber? ik vind zelf sanne het allermeest verdacht |
Persoonlijk zijn voor mij Saarah en Amber nu het meest verdacht.
Zo te zien vinden Tyskie en Biffy Amber ook verdacht, dus ik stel voor dat we dit keer op Amber stemmen. |
ik denk dat iedereen ook sanne verdacht vindt. en dan denk ik dat we beter op sanne kunnen stemmen, aangezien amber wel post en je daar de volgende ronde evt. nog iets uit kunt halen.. maar aan de andere kant vind ik amber ook zeker verdacht 8)
ik ben wel tot vanavond thuis dus ik wacht even wat de rest zegt. maar áls je op iemand echt stemt zeg dan ook even op wie uiteindelijk. dan kunnen we een gelijkspel vermijden. |
Ik kan alleen maar wachten tot het einde van de middag. Daarna heb ik een etentje met mijn afdeling. En wat daarna komt is nog een verrassing.
Ik wacht wel zo lang mogenlijk met stemmen, maar voor 17.00 uur moet ik sowieso gestemt hebben, anders gaat mijn stem verloren. |
Ik vind vooral Sanne verdacht. Maar als iedereen op Amby stemt, haalt het toch niks uit als ik op Sanne stem, dus dan stem ik wel mee op Amber. Maar wat gaan jullie doen?
|
ik verdenk babydress trouwens niet echt meer.
voor deze ronde: wie vindt wie (amber/sanne) het meest verdacht? saarah en ik vooral sanne; tyskie en sander vooral amber; uit eerdere reacties: babydress, stevie en dunja ook meer sanne. maar we moeten écht zorgen dat we een gelijkspel vermijden dus please zeg wie je stemt.. ik wacht nog, maar mijn eigen voorkeurstem zou naar sanne gaan. |
Ik ga niet op Amber stemmen denk ik.... :+
Ik zou het niet doen als ik jullie was (mij eruit stemmen dus :o). Ik moet nu weg naar werk en ik weet niet hoe laat ik terug ben :( bij deze gaat mijn stem in ieder geval naar Sanne. |
nou ja om er maar vanaf te zijn: ik ga voor sanne en wel nu.
al durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik er zeker van ben dat ze er ook echt een is en amber niet :p maar ik heb definitief op Sanne gestemd. |
Citaat:
|
Ik wil graag Ambi stemmen
Omdat zowel zij als Saarah, Sanne voorstellen en ik hen als voornaamste verdachten zie. |
Citaat:
|
tja.. jij (sander) wilt (indien je een dorpeling bent) wel een gelijkspel vermijden dus is sanne toch een logischer keuze.
ik heb iig sanne gestemd (en amber en saarah ALS ze dorpelingen zijn), maar het is lastig wie je kunt vertrouwen, want: moet ik jou of amber vertrouwen? ik heb het idee dat jíj er alles aan wilt doen dat men amber stemt en absoluut niet op sanne terwijl de rest sanne ook erg verdacht vindt (zie een van mijn laatste reacties op de vorige pagina), dus waarom zou je níet op sanne stemmen.. en aan sanne heb je toch niks in dit spel omdat ze amper reageert.. en voor de rest van de dorpelingetjes: als sanne een weerwolf blijkt te zijn denk ik dat sander bijna zeker er ook een is. en als ze er geen blijkt te zijn, denk ik dat sander géén weerwolf is. weten we dat ook meteen. |
Oke, dan spreken we af dat we nu Sanne stemmen.
En dan wil ik dat jullie (dorpjes) de volgende rond mij eruit stemmen. |
nou dan zijn we straks weer een dorpeling kwijt..
en mijn internet is thuis stuk, vandaar dat ik ook minder actief ben.. |
Maak je geen zorgen, de weerwolven gaan dood. Al is het het laatste wat ik doe :)
|
Het laatste wat je doet is sterven... als dat de dood van de laatste weerwolf betekent, lijkt het me duidelijk.
Ik zal mee Sanne stemmen, maar ze is niet mijn verdachtste medebewoonster. |
Ik vrees toch dat Sanne een Dorpeling is, of erger de wolfsbane misschien.
Maar goed als ze een wolfje blijkt te zijn dan stemmen jullie volgende ronde op mij. als ze geen wolfje blijkt te zijn dan stemmen de wolven volgende ronde op mij. Dood ga ik sowieso. |
Ik blijf het opmerkelijk vinden waarom jullie mij en biffy zo buiten schot houden... Iedereen is toch verdacht in deze situatie en er is maar een ziener voor zover ik weet?
Niet dat ik nu solliciteer naar een ophangbeurt, integendeel. 8) |
Tja, ik weet het ook niet.
Maar inderdaad Biffy en jou vertrouw ik wel, Babydress ook trouwens. Sanne weet ik niet zeker, maar vind Amber en Saarah nu eenmaal verdachter daarom wilde ik liever niet op Sanne stemmen. |
maar als straks sanne een dorpeling is voel ik me weer schuldig :(
ik weet het ook allemaal niet meer hoor! nouja we zullen het vanavond merken.. vind het trouwens wel suf dat we nu ongeveer met z'n 3en aant praten zijn en dat we niks horen van stevie, babydress en dunja. wat willen zij stemmen/hebben zij gestemd dan? |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, eigenlijk heb je gelijk: waarom ik jou niet verdacht vind, weet ik niet. :p Gewoon een gevoel ofzo... |
Citaat:
btw ik begin jou wel steeds meer te vertrouwen. |
Citaat:
Maar dit hoort hier niet, zeker. Sorry. 8) Om het maar ff ontopic te houden: echt goed bezig zijn we niet :[, maar anderzijds hebben we met één ding erg veel geluk gehad: er is nog altijd geen speciale functie dood/opgegeten! :thumbsup: |
Citaat:
Maar toch vertrouw ik Sanne níét. En weetje, Sander mag dan dorpeling zijn, het wil niet zeggen dat als HIJ Sanne vertrouwt, dat Sanne dan ook echt dorpeling is... Tja, het is best wel lastig allemaal. :p |
ik zit ermee dat amf op de 3e pagina had gepost dat ze het zo grappig vond om alles te lezen nu ze de functies weet. dan ga ik toch ook echt amber denken..
|
Citaat:
Maar goed, ik hoop dat Sanne geen speciale functie heeft en gewoon een dorpje is. Anders kan ik mijn hele weerwolf theorie weer gaan herzien 8) |
Citaat:
Eigenlijk is het van iedereen wel grappig om te lezen denk ik. 8) *edit* maar toen was er natuurlijk nog niet zoveel gepost. Hmm. Mja, ik weet het niet. :p |
Citaat:
dus het is denk ik geen ramp om haar te stemmen en te zien wat er gebeurt (dus wat haar functie is!) anders hadden we haar er denk ik de volgende ronde wel uitgestemd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik weet niet hoe ik hierop moet gaan reageren. Ik kan het natuurlijk gaan ontkennen enzo, maar jij blijft me toch verdacht vinden dus daar doe ik al geen moeite meer voor. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
in deze fase vertrouw ik niemand meer. maar ambypur en sanne zijn voor mij hoofdverdachten, samen met toch babydress. ik denk er nog even over na
|
hihi 2 quotes van mijn gedelete berichtje :love:
vet cool. ik dacht: laat ik eens ophouden. maar toch kan ik het weer niet laten :+ jongens ik ga maar eens douchen en aan iets anders denken :d p.s. nog 1 dingetje stevie ik geloof dat degenen die hebben gezegd dat ze hebben gestemd dat die sanne doen. dus dat kan je beter sowieso doen om dat verrekte gelijkspel te vermijden |
heb je gelijk in biffy, dat zou voor mij ook een reden zijn om op sanne te stemmen dus het wordt waarschijnlijk ook sanne
|
Biffy heeft wel erg graag dat er op Sanne gestemd wordt he. :+
|
Saarah ook :P
Edit: shit daar gaat mijn "feliciteer mij met mijn 10.000 posts topic :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist op Sanne gestemd.
|
Citaat:
dus ik ga weer :+ |
jeetje, waarom moest ik nou weer dood dan!
mmm.. ik vind sanne wel erreg verdacht nu ja, ik zag je wel toen je me opat; dit is m'n geest die spreekt :+ |
Ik wil nog even vermelden dat ik vanaf 17.00 uur niet meer online zal zijn tot een uur of 23.30 ofzo.
Daarna kom ik weer met mijn verdenkingen |
Sanne ook voor mij. Als ik iedereen in mijn hoofd nog even langs ga blijven voor mij toch echt: babydress, saarah, sanne en amby over. Amby nog het meest, en babydress steeds minder... In elk geval gaat mijn stem nu naar sanne.
(btw, we worden steeds beter in dit weerwolfenspel! niet qua resultaten, maarja. :D) |
ik wil eigelijk ook wel een verhaaltje over hoe ik dood ga :$
ik denk toch echt dat sanne me in m'n kont heeft gebeten! |
Citaat:
|
echt waar? :huh:
|
Citaat:
|
Iedereen is tegen mij :(
|
mijn groeidino vindt iedereen aardig
|
:love:
|
Citaat:
ik zie t al. vetcool! |
ik vertrouw biffeh, Amber en Sanne niet.
|
Mijn lijstje: 8) Waar (W) achter staat denk ik dat de 3 weerwolven zijn.
1) Sanne = Die is binnenkort waarschijnlijk foetsie. :p 2) Tyskie = Hij heeft wel slimme theoriën, ik denk dat hij geen ziener is, misschien wolfsbane. 3) Stevie (W) =Tja, hierbij weet ik het nog niet zo. Zo best een weerwolf kunnen zijn. 4) AmbyPur (W) = Zij is wel zo'n iemand die altijd een beetje een op de achtergrond blijft, 1 van mijn hoofdverdachten. 5) Biffyclyro = Ik weet niet, haar vertrouw ik wel. 9) Sander = Ik begin hem ook wel steeds meer te vertrouwen. Maar ik sluit zijn weerwolf zijn niet uit. 10) Saarah (W) = Ik denk eigenlijk dat zij wel een weerwolf is. Ze verdedigd zich uitgebreid enz. 12) Babydress = Haar begin ik ook steeds meer te vertrouwen. Ze is bij mij geen hoofdverdachte meer. |
biffeh is geen ziener iig, ze heeft al te veel verkeerde mensen voorspeld..
Dit maakt haar ook verdacht voor mij, dat ze dit doet zodat ze zich zelf in de wolven ronde weer een dorpeling bespaard om op te stemmen.. |
biffy en tyskie worden door niemand genoemd als verdachten, ik vertrouwde ze ook wel maar das meer een gevoel. ondertussen is bij mij iedereen wel in meer of mindere mate verdacht.
|
Dunja de dorpsheks zit in haar huisje en drinkt een grote mok kruidenthee. Het is de afgelopen weken kil geweest. Niet alleen wat het weer betreft, maar ook wat de sfeer in het dorp betreft. Ze schudt haar hoofd en wiegt heen en weer in haar schommelstoel. Mensen kunnen over haar zeggen wat ze willen, dat ze gek is en wat ze al niet nog meer hebben bedacht, maar was zij niet degene die voorspelde dat het dorp zou worden overvallen door weerwolven? Was zij niet degene die voorspelde dat er vreemde dingen zouden gaan gebeuren. En al die mensen die haar uitlachten zijn nu dood of verdenken elkaar van de meest afschuwelijke dingen.
Plotseling wordt Dunja opgeschrikt door een doffe klap buiten. Ze rent naar buiten, en ziet Sanne in een vreemde positie met een plas bloed om haar hoofd midden op het wegdek liggen. In de verte ziet ze nog net een pikzwarte auto met een noodvaart wegrijden. En laat Stevie nou net een zwarte auto hebben… 1) Sanne (wolfsbane) 2) Tyskie 3) Stevie 4) AmbyPur 5) Biffyclyro 6) Frox (dorpeling) 7) Dunja 8) ash-hôôle (dorpeling) 9) Sander 10) Saarah 11) niemand (dorpeling) 12) Babydress 13) Impressions (dorpeling) 14) anneke01 (dorpeling) 15) Prestige (dorpeling) Gedood door de dorpelingen Gedood door de weerwolven De weerwolven kunnen tot morgenavond 22.00 pm'en wie ze willen verorberen. De tovenaar mag pm'en wie hij wil beschermen en de ziener mag een functie opvragen. Ik ben morgen sowieso niet op tijd met de uitslag, misschien post ik het nog laat en anders komt het zaterdagavond, sorrie daarvoor! |
we hebben dus weer een verstandige beslissing genomen :{
|
heel slim heren en dames
|
ai ai ai!!!! luister naar mij!! wat ik gezegd heb...
|
Citaat:
|
ben je de ziener ? 8)
|
zei ik toch.. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja dat kan he. maar ik ben benieuwd waar je het op baseert want jij bent de ziener helemaal niet volgens mij
|
mijn verdachtenlijstje: dunja, ambypur, sander.
|
Citaat:
|
Ik heb momenteel nog maar 4 verdachten over: Amby, Saarah, Dunja en Stevie.
De rest ben ik zeker van dat ze geen wolfjes zijn. |
Citaat:
Maar ik ben echt geen wolf!! |
Verdachtenlijstje op het moment ^^ :
Tyskie: Geen wolf. Ik denk dat hij sowieso een dorpeling is. Stevie: Ik weet het niet, Misschien ga ik wel mee met de anderen.. maar aan de andere kant vindt ik hem ook weer niet zo super verdacht.. AmbyPur: Zie reactie op Stevie. Biffyclyro: Geen wolf. Dunja: Dunja vertrouw ik wel, alhoewel ik het nogsteeds gemeen vind dat ze mij verdacht :[ Sander: Nooit :* Saarah: Ja, Saarah kent het spel van hier tot Tokyo, die weet wel wat tactieken denk ik. Ik zie haar wel aan voor een weerwolf. Zo :) Waarom sta ik tussen allemaal dooie? :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ofwel moet je in feite gediskwalificeerd worden, ofwel is het gelul. :) *edit* en als je toch echt ziener zou zijn, zou je van mij niet gediskwalificeerd moeten worden ofzo, dat zou ik een beetje kinderachtig van mezelf vinden. :p Anderzijds, het mag niet, dus ja.. Ik hoop dus maar dat je geen ziener bent. :p En als je wel ziener bent, vind ik het spijtig dat je mijn functie nog niet hebt opgevraagd. Dan had je geweten dat ik geen wolf ben. |
Citaat:
Ik zie op 't moment nauwelijks aanknopingspunten om een potentiële wolf aan te wijzen. Hopelijk pikken we snel zo'n snodaard er uit, dan kunnen we verder zijn/ haar postst analyseren. Maar speciaal voor jou zal ik het lijstje eens afgaan. ;) 2) Tyskie; svz 3) Stevie; blijft voor mij een verdachte 4) AmbyPur; idem 5) Biffyclyro; geef ik de voorkeur van de twijfel 7) Dunja; idem 9) Sander; idem 10) Saarah; kan ik niet goed plaatsen 12) Babydress; zie ik ook wel als een potentiële wolf hitlist: - Amber & Stevie - babydress - saarah - dunja & Sander - biffy (als zij een wolf is speelt ze het erg goed) - tyskie |
Citaat:
Mwa, door het gebruik van die smilie kun je niet echt conclusies er aan verbinden hoor.. Denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen. |
Citaat:
Want als je echt ziener bent, wordt er je duidelijk gezegd dat je het niet mag bekendmaken. Hoewel ik Sander eerder niet verdacht vond, vind ik hem nu dus wél verdacht. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja sorry hoor, dit slaat nergens op.
Ik ben echt geen wolf, als ik eruit vlieg dan zul je zien dat ik gelijk heb. |
EN DAN IS HET TE LAAT xD
|
Mag ik je dan een geheimpje vertellen? Dat is onderdeel van het spel. :o
|
Wist ik nog niet :p.
Maar ik bedoel er alleen mee te zeggen dat ik gewoon geen wolf ben en als je het dan nog niet gelooft en de volgende ronde toch op mij gaat stemmen, is de kans aanwezig dat ik, als dorpeling, eruit vlieg. :) |
tja bij mij wordt je hierdoor niet echt minder verdacht, babydress. al ga ik de volgende ronde waarschijnlijk op iemand uit mijn lijstje van 3 stemmen :p
|
Wil je aub ook vertellen waarom ik zo verdacht ben, Stevie? 8)
|
sorry jongens dat ik weer de debiel ben die als een van de eersten op sanne stemde.. maar ja ik vond haar gewoon echt verdacht. anyway.
vanavond vliegt er iemand uit en dan hebben we weer 1 persoon minder om uit te kiezen. misschien scheelt het, misschien niet. we zullen het vanavond zien hè, tenzij de tovenaar het slachtoffer beschermt! Dat zou wel zeer chill zijn natuurlijk. |
Ik vind Stevie ook wel een beetje verdacht eigenlijk.
Nouja eigenlijk kan ik er geen pijl op trekken 8) De enige twee waarvan ik echt het gevoel heb dat ze géén wolven zijn, zijn Biffy en Saarah. En m'n gevoel heeft me tot nu toe ook niet de juiste namen doorgegeven :+ |
Citaat:
Het leuke is dat ALS ik de ziener wel ben en ik wordt gediskwalificeert dan heb ik al aangegeven wie ik vertrouw en verdacht vind. Daarbij gelooft niemand me ook al spreek ik wel de waarheid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eerlijk gezegd geloof ik je dus niet. :p |
Maar het is toch ook de mannier waarop Stevie de vraag stelt.
Daar hoef je toch geen serieus antwoord op te verwachten. ;) |
volgens mij hebben de wolven met elkaar afgesproken dat ze mij allemaal niet als verdachte noemen, want iedereen (dus ook de wolven) zegt mij te vertrouwen (of iig het voordeel van de twijfel te geven). zo kan ik helemaal niet meer bepalen wie er weerwolf is en wie niet? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag aandacht mijn waarde dorpeling :)
|
ik snap er echt de ballen van yo
|
Dat blijkt maar weer :D
He he, sorry hoor maar ik weet het ook allemaal niet meer. |
uhoh sander raakt overspannen :o
|
waarom wil je eruit dan sander? :?
|
Citaat:
:P |
Dit is echt een leuk spelletje.
Ben al twee dagen bezig met mezelf verdacht te maken :P En er is niemand die me echt verdacht vind :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik raak steeds meer in de war 8| |
Citaat:
De wolfjes springen waarschijnlijk gewoon in op de verdachtenlijstjes van de Dorpjes. En aangezien jij en Tyskie nog niet vaak genoemd zijn ;) Wat ze wel doen is wachten tot een dropje een naam noemt van een verdacht persoon, bv Sanne. En dan mee gaan lopen. Ik bedoel, als er al drie mensen zeggen dat ze op Sanne stemmen dan zijn de andere zo over de streep omdat de echte Dorpjes een gelijkspel willen voorkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.