![]() |
7
|
Citaat:
Ik ga de komende ronde op Tyskie stemmen. De weerwolven zouden hem vast als groot genoeg gevaar zien om hem op te eten. Dit hebben ze nog niet gedaan, dus heb ik een sterk vermoeden om op Tyskie te stemmen. Maar laten we eerst de wolfjes afwachten :) |
:rolleyes: dr blijft weinig over zo :+
en ik heb niet kunnen stemmen vandaag, ik was tot laat op school en dr waren geen trein enzo... Ik heb er 3 uur overgedaan om thuis te komen :love: |
je bent op tijd hoor, de wolven moeten morgen stemmen
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: wel ironisch dat je mij hierop aanspreekt en anderen die minder posten niet :z |
Citaat:
1) de weerwolven moeten eerst nog eten. Als jij nu een anti-Tyskie stemming creëert zullen ze mij nooit opeten als ze dezelfde theorie aanhangen als jij (dat ik een gevaar zou zijn dus). 2) Als ze mij als een groot gevaar zien, dan weten ze van alle vorige spellen nog dat ik ook doorga als ik dood ben. Maar zoals gezegd, ik geef alle aanleiding om als verdacht beschouwd te worden... Ik post weinig verdenkingen, ik heb een ervaren speler als verdachte aangewezen (Sarah die toen ook opgegeten werd). En ik speel nu heel anders dan in andere spellen, terwijl ik toen aangaf dat als ik wolf zou zijn dan ik stiller zou zijn. En nu weet iedereen dus dat ik zo niet zou spelen als ik wel een wolf zou zijn. Of dat ik juist zo wolvig speel omdat ik wil dat jullie denken dat ik geen wolf kan zijn omdat ik dat nooit zo zou doen. :z Afijn, ik ben volstrekt onschuldig en dat zal binnen een paar rondes wel duidelijk worden. :) |
Citaat:
|
pijn...
succes btw voor de rest :yes: |
Citaat:
en dan kun je wel zeggen dat je dat via pm/msn enzo kan doen, ook al mag dat óók niet, maar zoals eerder gezegd: waarom doe je dan mee met zo'n spel :) |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
Howeverrr even de eetronde afwachten. Ik denk dat ik de volgende stemronde op PFP ga stemmen, omdat (zoals gebleken) zijn verdachtmakingen nergens op slaan en omdat hij in mijn ogen bijzonder geforceerd probeert om anderen verdacht te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent imo helemaal niet jezelf en je speelt heel anders dan anders. op zich niet zo raar maar dan verwacht ik van jou een uitgebreide argumentatie waaróm je het anders zou spelen. omdat dat nu uitblijft verdenk ik je er ernstig van een wolf te zijn. nu ben ik ook benieuwd wie ash-hoole beschuldigd zou hebben, want jij neemt het voor hen op dus dat zouden dan zomaar je medewolfen kunnen zijn .. edit; ik zie nu waar je op doelde bij ash-hoole en ik vind die analyse die ze postte ook niet echt doordacht. maar volgens bovenstaande theorie zou PFP dan ook een wolf zijn. zou me niks verbazen |
Citaat:
|
Eigenlijk slaat dit spel nergens op, hebben de dorpelingen uberhaupt ooit weleens gewonnen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gewoon ff geen zin om uitgebreide beschouwingen te plaatsen. Daarvoor zou ik alle posts moeten doorspitten en daar heb ik ff de tijd en zin niet voor. Dus dan post ik liever geen beschouwingen... Want er wordt erg veel onzin geroepen in dit topic. :z De enige bij wie ik op basis van posts een weerwolf-theorie direct kon maken, was Saarah en we weten hoe dat is afgelopen. :z Ik wil best meedoen aan onderbuik-gevoel en namedropping en dan zeg ik Ash-hoole, PFP en niemand. Wellicht headliner ipv niemand. Maar goede kans dat dit nergens op slaat, dus doe ik er liever niet aan mee. Tweede reden voor het feit dat ik nu veel minder actief ben dan in het vorige spel is dat het beeld is ontstaan in de eerste rondes van het spel. Kijk maar naar het spel van een paar rondes terug (vorig spel was absurd slecht van de weerwolven, dus die tel ik niet mee :z), toen kwamen mijn theoriën ook pas later in het spel. Je hoeft me niet te geloven dat ik geen weerwolf ben. Maar geloof mij nou maar, dan zou ik juist wel heel anders spelen dan dit. :z |
:z
ik weet het niet hoor tuurlijk is er een goede kans dat je verdenkingen nergens op slaan, daar staat het hele spel op. vind ik geen reden om nu maar geen verdenkingen te plaatsen.. maar goed voordat ik straks nog voor wolf wordt uitgemaakt omdat ik jou verdacht probeer te maken 8) misschien heb je gewoon gelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oehhh amber is verdacht!!11 stem op amber stem op amber!!
:z |
Impressions voelde zich heel erg schuldig over Insanity. Hij was vandaag dan ook naar PFP toegegaan om troost te zoeken. PFP wilde Impressions opfleuren met een gezellige picknick, en daarom gingen ze samen met een grote mand vol lekkers het bos in. Het picknickkleed lag klaar, de hapjes waren erg aantrekkelijk, maar Impressions moest nog even pissen. Hij liep de bosjes in, riep “tot zo!” naar PFP, en verdween tussen de struiken. Vijf minuten gingen voorbij, tien.. een half uur later was PFP zó bezorgd dat hij rechercheur Frox erbij haalde, die meteen een grootse zoekactie op touw zette. Met al die doden in het dorp kon je beter het zekere voor het onzekere nemen..
Zo kwam het dat alle dorpelingen bij elkaar geroepen werden en iedereen in tweetallen het bos inliep. De ijselijke gil kwam uiteindelijk van Niemand, die samen met Ash-hôôle het bos in was gestuurd. Iedereen rende op het tweetal af, en de overige dorpelingen wisten niet wat ze zagen.. Niemand en Ash-hôôle waren allebei flauw gevallen; rechercheur Frox, die alles al had gezien in zijn leven, bleef stoïcijns naar het verminkte lichaam van Impressions kijken.. Impressions’ kleding was afgerukt, bijtsporen over wat er nog over was van zijn lichaam, grote stukken vlees weggevroten. Dit was duidelijk het werk van een weerwolf.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Goede keuze van de wolfjes, balen voor de dorpelingen! De dorpelingen mogen mij dan ook voor morgenavond 22u PMen wie ze opgehangen willen zien. Succes! weet nog niet of ik morgenavond rond die tijd thuis ben, maar ik laat nog wel ff weten hoe laat de uitslag komt |
Tyskie is nu mijn grote verdachte.
|
:') lekkerrrr dan...
Ik ga morgen is een lekker dagje toppic doorspitten en mijn verdenking met jullie delen. |
Citaat:
|
ik vertrouw tyskie niet, puur door zijn verschil in aanwezig zijn en posten in vergelijking met de vorige versies.
verder heb ik nog geen verdenkingen eerlijk gezegd. Gezien ik morgen de hele dag aan het werk ben, breng ik nu mijn stem uit op tyskie, dan weten jullie het vast. |
En deze post sterkt mij in mijn wantrouwen jegens Niemand. Als ik straks opgehangen ben, dan zien jullie dat ik oprecht ben. Niemand daarentegen grijpt deze kans (zoals een goedweerwolf betaamt) direct aan om een dorpeling op te hangen.
En dat is geen verdedigingspoging, hang mij maar lekker op. :z |
Citaat:
|
Citaat:
Mocht ik deze ronde worden opgehangen en dan zal blijken dat ik een dorpeling ben, hoop ik dat tyskie er de eerst volgende dorpelingen ronde er na uit vliegt. |
Jongens we zitten echt in de verkeerde hoek! Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Goed kijkende naar de laatste posts van Tyskie denk ik dat we hem absoluut niet moeten hebben. Van het 'geschreeuw' van PFP weet ik nog steeds niet wat ik moet denken, maar aangezien hij buiten het spel ook vaak heel stellig (en ongenuanceerd, sorry PFP :p ) is, betekent het denk ik toch niets. Bij nader inzien denk ik toch dat hij gewoon maar wat roept en toch gewoon dorpeling is. Ik denk dat we het in een hele andere hoek moeten zoeken!! Ik verdenk Headliner nog steeds en misschien toch ook Ash-hoole. Niemand vind ik ook nog niet heel overtuigend. Dan nog Amby... Wat mij betreft gaan we voor Headliner, Niemand of Ash-hoole nu! |
ik vind het wel verdacht, impressions verdacht tyskie steeds, en nu is impressions dood...
|
Citaat:
Niemand of Ash-hoole aan de galg wat mij betreft. Samen Tyskie zwart proberen te maken... zou goed kunnen dat zij juist weerwolven zijn. Of 1 van hen, en de ander praat gewoon een beetje mee als dorpeling omdat ze niet goed nadenkt over Tyskie :p. |
Citaat:
Jij verdedigd tyskie ook op een erg sterke manier waardoor ik het gevoel krijg dat jij samen met tyskie een weerwolf bent. Dit klinkt mij beter in de oren dan de theorie die jij hebt, gezien ik van mezelf weet dat ik een dorpeling ben en ik dus niet met asshoole samen werk als wolf. |
Citaat:
ho ho, ik vind het alleen nogal verdacht dat impressions nu dood is nadat hij tyskie had verdacht. maar dat kan ook een slimme zet van de wolven zijn, juist omdat impressions tyskie verdacht om hem dan op te eten. |
ik ga voor ash-hoole
eerst niet of nauwelijks in het spel betrokken en nu probeert ze anderen verdacht te maken |
ja, dat kun je van iedereen zeggen. in het begin kun je van niemand iets zeggen of die wolf is of niet, waarom zou je dan veel posten? Nu is het spel verder op gang en zijn er meer aanwijzingen enzo.
en, ik maak helemaal niemand verdacht ik probeer wat aanwijzingen te krijgen wie er een wolf zou kunnen zijn. |
Het is me echt een raadsel waarom impression is weggestemd, alleen omdat hij tyskie verdacht.
Tyskie is mij iets te stellig met het uithangen van de martelaar, hij gokt erop dat we hem te slim achten om zo een verdediging te voeren als hij een wolf zou zijn, beetje omgekeerde psychologie ik stem op hem |
Lieve mensen alsjeblieft, dit gaat niet goed zo!
PFP: de wolven kunnen daar toch zo op inspelen? Zodat Tyskie de volgende is die er uit gestemd gaat worden door ons? Echt jongens stemmen op Tyskie moeten we echt niet doen. Geef mijn theorie over hem een kans, jullie zullen zien dat het klopt. Jullie mogen me allemaal door het slijk halen als Tyskie wel een wolf blijkt te zijn, ik ben er nl. echt heilig van overtuigd dat het niet zo is. Ik ga mee met Headliner en stem op Ash-hoole. Hopende dat Headliner dan geen wolf is (twijfel ik wel aan), zijn dat tenminste 2 stemmen. PFP ik hoop ook echt dat ik jou mee kan krijgen. Het is doodzonde als we nou weer een dorpeling wegstemmen. AMF, Amby, Frox, wat doen jullie? |
Citaat:
Maar als je een dorpeling bent heb je ook geen reden om Ash-hoole te sparen, omdat ze wellicht een weerwolf is, en kan je dus misschien meegaan met mijn theorie over Tyskie en hem dus met rust laten en op Ash-hoole stemmen. Ik ben er niet zeker van dat Ash-hoole een weerwolf is maar er is een redelijke grote kans denk ik. |
Bruggi waarom zou je zo in de bres springen, of je bent een wolf of je bent de ziener en je weet dat tyskie een dorpeling is
|
Ik heb ff het toppic doorgespit en op de laatste pagina viel me op dat tyskie en bruggi nogal veel samen werken.
Na Tyskie's pleidooi én die van bruggi ben ik niet helemaal zeker van deze zaak... Als ze samen werken doen ze het tactiesch erg goed idd :p "Tyskie speelt open" zou tegelijkertijd ook een goeie tactiek kunnen zijn om niet als verdacht te worden gezien. En vervolgens met de hulp van bruggi erbij die ons probeert over te halen om niet om hem te stemmen. Zal t nog lukken ook Bruggi Blijkt veel voor Lord Tyskie over te hebben en ik denk dat ze samen een goed team vormen... Alleen in mijn ogen is het iets te verdedigend en zijn het allebij wolven. verder; PFP is in ierder geval geen wolf want die zit bruggi tegen te werken Zoals eerder is gezecht wordt er een hoop onzin gelult en is uit die post ook niks op te maken :? verder weet ik het gewoon niet |
Pfff moeilijk. Aan één kant vind ik Tyskie verdacht omdat Impressions er uit is gegaan tijdens deze eetronde, maar ik vind dit eigenlijk te oppervlakkig spel voor Tyskie, want op deze manier wordt wel heel erg de aandacht op hem gevestigd.
Ik zie wel wat in de theorie van bruggi, al zou ik echt niet weten of ik op niemand of op ash-hoole zou moeten stemmen. Beiden zijn niet echt actief geweest tot op het moment dat ze verdacht werden, dus op basis daarvan kan ik ook niet kiezen, beiden verdedigen zichzelf erg sterk. Dan zou het ook nog kunnen dat bruggi onder een hoedje speelt met Tyskie, maar ook dat vind ik er te dik bovenop liggen. Headliner weet ik absoluut niet wat ik daarvan moet denken, hij blijft erg stellig in z'n 'ash-hoole is een weerwolf'-overtuiging. PFP, tsja, blijft wat mij betreft een beetje hetzelfde verhaal als hiervoor. En hetzelfde geldt voor frox, ik kan van hem ook niet zo goed hoogte krijgen. En net wat frox al zei, op basis van 'domme posts' van mensen kun je ook echt niets opmaken dit keer :D So far stemmen de meeste mensen op Tyskie als ik het zo heb gelezen (de vraagt blijft natuurlijk wie daarin oprecht is en wie niet), en ik ga daar denk ik in mee omdat ik hem momenteel het minst vertrouw. Als Tyskie een wolf is, is bruggi er ook een, of ze heeft een bijzonder goeie tactiek :p edit: mijn stem is definitief naar Tyskie |
ooh ja vergeten :+
ik had ook al op tyskie gestemd dus. |
Sorry, maar ik heb effe geen tijd om een verhaaltje te schrijven.. Ik zal de dood van tyskie eervol in mijn volgende verhaal verwerken hoor ;)
1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De weerwolven mogen voor morgenavond 22u laten weten wie ze op willen eten, en de ziener mag een functie opvragen. |
Jullie denken echt dat als ik en Bruggi weerwolven zouden zijn, zij me zo zou verdedigen? De enige die hier over begint is AMF, maar de rest blaat ongenuanceerd met de storm mee.
Ik snap best dat ik verdacht wordt, maar een beetje logisch nadenken is er niet bij. Er staan meer domme opmerkingen dan goed doordachte posts in dit topic (geldt natuurlijk niet voor iedereen). Erg jammer. |
Zie. Sukkels...
|
:o fokt
ik zat het echt helemaal bij het verkeerde eind :z nu ik erover nadenk zou een slimme wolf jou idd nooit zo verdedigen... En ik vind het écht jammer dat er zo weinig gepost wordt... Ik post ook niet zoveel btw. Maar 2 stemrondes op 1 pagina, kom op zeg... Ik wil wel nog even melden dat amby vandaag (hier) niet heeft gepost, en ik mijn twijfels daarbij heb... Ze houd zich verder ook een beetje op de achter grond. |
Citaat:
|
Goed. Dat was een interessant spel tot nu toe. Weer een aantal dingen in dit spel geleerd. Mooi om mee te nemen naar de volgende ronde.
Dan kan ik nu eindelijk mijn wat beknopte analyse posten. Succes, prutsers. :z Ash-hoole. Vertouw ik niet echt. Post weinig. Inhoudelijk is ze heel erg oppervlakkig. Ze doet wel de moeite om mee te praten, omdat ze anders door de mand zou vallen. Niemand. Vertrouw ik niet echt. Springt te snel in op namen om die verdacht te maken. Was in de speelronde dat de wolven laat waren ook vrij afwezig, maar niet afwezig genoeg om het stemmen te vergeten. PFP Gedraagt zich raar, maar zo gedraagt hij zich altijd wel. Veel geschreeuw, weinig wol. Kan hem niet echt doorgronden, hij laat zijn echte karakter uberhaupt te weinig zien om te zien of hij nu ook weer een rol speelt of dat dit de echte PFP is. Mijn gevoel gaat naar wolf. Headliner. Kan weinig met die gast. Mogelijke wolf. Frox Komt op mij redelijk oprecht over, hoewel tactisch zwak. Amby Ik had het idee dat ze te stil was. Maar met vlagen heeft ze toch een paar redelijke posts gepost. Ze post en speelt nu toch anders dan de vorige keer dat ze wolf was. Verwacht niet dat ze een wolf is, of ze heeft geleerd van de vorige keer. AMF Denk dat zij oprecht is als dorpeling. Bruggi 1) Of ze doorziet en snapt het spelletje erg goed... en kwam zo tot de conclusie dat ik geen wolf was. 2) Of ze speelt het spel geniaal en is zelf een weerwolf. Door mij als zwaar verdachte, maar onschuldige dorpeling te verdedigen zal ze waarschijnlijk voor de rest van het spel buiten schot blijven. Ik verwacht het eerste, maar het tweede zou ik zwaar geniaal vinden. :) |
Overigens heb ik tot nu twee keer op Niemand gestemd en de eerste keer op Anneke.
Anneke: die voegt echt helemaal niets toe. Als zij niet preventief geweigerd wordt, dan stem ik graag in de eerste ronde mee. Niemand: vertrouwde hem toen al absoluut niet. Insanity vond ik een domme keuze en omdat een gelijkspel niet echt aan de orde leek heb ik gewoon naar mijn gevoel gestemd. Niemand: het was wel duidelijk dat ik de lul zou zijn. Misschien dat er nog enkele stemmen voor ash-hoole waren, maar ik ben mijn gevoel richting Niemand weer gevolgd. Komende ronde zou mijn stem zeker naar Ash-Hoole gaan. En wel omdat ik nu pas echt zie dat de wolven in de eerste ronde Babydress hebben opgegeten. Waarom?? Een slimme wolvengroep zou dit NOOIT doen. Babydress is wel een van de zwakste dorpelingen. Die zou ik zeker tot het einde er in houden. Waarom zou een wolf haar er dan wel uitstemmen? Ik denk dat je dat zou kunnen doen als je een persoonlijke band met iemand hebt. Ash-Hoole en babydress zijn zusjes/ bekenden (dat volg ik allemaal niet zo goed :z). De andere wolven lieten het ook nog afweten.. Daarom denk ik dus dat Ash Hoole op dat moment de beslissing heeft genomen om babydress te elimineren. De volgende ronde kwamen wat slimmere wolven erbij en die hebben de keuze gemaakt om Stevie te doden. Goede keuze, omdat Stevie een slimme en gevaarlijke dorpeling is (als je zelf wilt blijven leven). |
Citaat:
Hier kun je echt zoveel informatie uit halen als zij een wolf blijkt te zijn. :') Maar verder, wat een onzin zeg. Zelden zo'n waardeloze analyse van het spel gezien. Als dit een serieuze analyse van een dorpeling dan is dat wel erg triest. Dus ik hoop voor haar dat ze een weerwolf is. :z |
Citaat:
Dat dit er te dik bovenop ligt hoef ik niet uit te leggen he? :z |
Zo. Nu alles weer goed doorgelezen is, is dit mijn voorlopige hitlist. Al heb ik weinig meer te 'hitten' :')
1. Ash-Hoole 2. Niemand 3. PFP 4. Frox 5. AMF 6. Headliner 7. Amby 8. Bruggi Nadat de weerwolven nog iemand hebben opgegeten blijven er nog maar 4 dorpelingen over tegenover 3 weerwolven.. Als er de komende ronde geen wolf opgehangen wordt dan hebben we dus hopeloos gefaald. En dan is er nog de ziener.. Ik heb wel een voorgevoel wie dat zou kunnen zijn, maar ik denk dat hij nog maar erg weinig relevante informatie heeft weten op te vragen. De wolven zullen dit trouwens goed doorlezen.. Als Bruggi de volgende is die zij opeten dan weet ik genoeg op basis van de weegschaaltheorie... :8 Dus ik ben benieuwd... |
Bij deze wil ik oprecht mijn excuses aanbieden tegen over Tyskie.
Ik had echt het gevoel dat het dit keer wel een deel zou zijn met tyskie als wolf, ik had het dus echt he-le-maal mis. Dit maakt voor mij bruggi wel betrouwbaarder. mijn volgende stem gaat iig ook naar Asshoole, omdat ik van mijzelf weet dat ik geen wolf ben en gezien de posts van haar weet ik ook zeker dat zij niet de ziener is. Dit maakt het voor mij wel een 'veilige' keuze. Want ik denk dat als ziener zijnde je als een van de eerste functies die je opvraagt, op de een of andere manier toch die van tyskie is. blijven pfp, headliner, AMF, Amby en Frox over. Bij hun kan ik echt geen pijl trekken wat ze zijn en hoe ze het spel spelen.. pfp beschuldig telkens Frox van het wolf zijn en kijkt naar mijn mening niet naar andere deelnemers. Amby is onopvallend in mijn ogen (kan me iig niet zo snel een post van haar voor de geest halen) AMF is bij vlagen actief en niet-actief, is ook weinig over te zeggen. Headliner heeft het spel geloof ik al opgegeven, want die zie ik ook amper. En Frox die post veel al ontkenningen tegen over pfp (terecht ook) maar kan me ook van hem niet veel posts voor de geest halen.. Wie van de bovenstaande de ziener zou kunnen zijn, weet ik niet. Heb wel een vermoedde maar die houd ik voor mijzelf. |
zozo tyskie, lekker bezig geweest 8-)
Ik heb ook wel een idee wie de ziener is, blijkbaar heeft diegene nog niet echt veel geluk gehad :') En moet nu ook oppassen met wat hij/zij zegt want anders ligt diegene meteen met zijn/haar ingewanden op straat :') |
ik heb niet gestemd :$ druk bezig met voorbereiden van feest en feesten...
sukkels dat jullie op tyskie hebben gestemd, ik denk dat bruggi de ziener is en ons heel duidelijk probeerde te maken dat ze wist dat tyskie een dorpeling was, maar niemand geloofde haar :? ik heb de posts vóór de uitslag gelezen en op basis daarvan zou ik ashhoole niet vertrouwen. ik zal straks nog even de laatste dingen lezen en met mijn analyse komen :+ ik las trouwens opmerkingen over mij dat ik wat stiller zou zijn, klopt maar ik ben gewoon wat minder aanwezig op het forum (niet alleen hier dus) omdat ik heeel druk ben |
maak het anders de wolven nog makkelijker :')
|
Stomme Eigenwijze (tov mij :p) Elkaar Nablatende Sukkels Dat Jullie Zijn!
(ok hier mag je dus een flinke capslock en VEEL uitroeptekens bijdenken) |
Citaat:
stelletje papegaaien hier ook zeg 2 keer heb ik mijn keuze op een mogelijke wolf laten vallen en beide keren stemmen jullie een dorpeling eruit en dat er dan ook nog wordt geroepen dat ik 't heb opgegeven.... hoe zou dat dan komen :') |
Citaat:
|
Citaat:
Mededorpelingen moeten gewoon wat beter naar mij luisteren, zo stom ben ik echt niet ;), wat jou betreft klopte mijn theorie ook. Wat betreft je hitlist: Ash-hoole bovenaan idd. Ik ben er niet zeker van dat ze weerwolf is, maar ik verdenk haar steeds sterker. Maar met je nummer 2 en 3 ben ik het absoluut NIET eens. Waarom ik PFP niet (meer) verdenk heb ik al eerder uitgelegd. Hij heeft een grote mond maar that's it. Wat Niemand betreft: ik denk dat hij niet samenwerkt met Ash-hoole en dat hij zichzelf nu serieus voor zijn koppie slaat dat hij jou verdacht. OF Ash-hoole heeft in willen spelen op het feit dat Niemand jou (Tyskie) verdacht, waardoor ik dacht dat ze misschien samenwerkten en waardoor een aantal sukkels dachten dat jij een wolf was. OF Ash-hoole is zelf ook onschuldig, maar kleine kans. Maar Niemands excuses lijken me dus echt oprecht, ik vertrouw hem. (edit: vergat ff wat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neeee :+
ik doelde op de 2e zin van die post niet de laatste |
ach ja shit happens :')
ze mogen wel weten dat ik een dorpeling ben volgende keer probeer ik het spel wel goed te spelen, het is nu toch al zo goed als verloren |
Citaat:
|
op basis van de analyses van tyskie en bruggi zou ik de volgende keer voor ash-hoole gaan.
|
en nu wel ineens met ze meegaan he :z
|
het wordt tijd zeg :+
|
ja ik weet het niet meer ik stem nu gewoon maar met de wijze bruggi mee als ik er nog in zit
|
Bruggi had zich vandaag over Headliner ontfermd. Moeder Ash-hôôle moest vandaag naar een andere stad om haar dierenarts-praktijken uit te voeren, dus het kwam haar erg mooi uit zo. Het schattige kind was het lievelingetje van alle dorpelingen, en Bruggi had allemaal leuke dingen bedacht om vandaag met Headliner te doen. In het dorp was een enorme speeltuin met allemaal spannende klimrekken enzo, en Headliner liet gauw Bruggi’s hand los en rende naar al die leuke objecten toe. Bruggi nam een foto van hem terwijl hij ondersteboven aan het hoogste klimrek hing, en ze hadden de grootste schik. Niemand, die zich ondanks zijn leeftijd nog altijd erg kinds voelde, kwam aanhuppelen en slingerde samen met Headliner door de klimrekken. Bruggi voelde zich een beetje ongemakkelijk, want ze moest nodig naar de wc en nergens in de buurt was er één. Dus besloot ze het bos, dat aan de rand van de speeltuin lag, in te gaan en daar haar behoefte te doen. Ze zag Headliner en Niemand zo gezellig samen spelen, dat ze wel even weg durfde te lopen. Niemand verzekerde haar ervan dat hij goed op de kleine deugniet zou passen, en kneep Headliner in zijn wangetjes, die rood waren van de inspanning.
Met een veilig gevoel wandelde Bruggi fluitend het bos in. Ze deed haar broek naar beneden, ging op haar hurken zitten, maar had daar direct spijt van. Een stuk verder, zo zag zij vanaf de grond door de bosjes heen, lag iets dat Bruggi de stuipen op het lijf joeg, al had ze geen idee wat het was.. Vlug ritste ze haar broek weer dicht en behoedzaam sloop ze tussen het dichtbeboste gebied naar datgene wat daar op de grond lag.. Na een tiental meters begon haar hart in haar keel te kloppen, de vage vormen werden steeds duidelijker, en wat ze zag was vooral bloed, heel veel bloed.. Dat kon niets goeds betekenen. Bruggi begon zachtjes te snikken toen ze zag dat het het lichaam van Tyskie was dat doordrenkt was met bloed.. Bruggi stond stokstijf stil, en durfde eigenlijk niet dichterbij te komen. Tyskies lichaam was nu al walgelijk om te zien, laat staan als ze het van dichtbij zou bekijken. Toch won de nieuwsgierigheid het, en Bruggi stapte nog iets verder naar voren. Ze slaakte een ijselijke gil, die door merg en been sneed. Niemand kwam aanrennen, want vanaf het speelplein had hij de schreeuw van Bruggi nog gehoord. “WTF!” riep hij toen hij het verminkte lichaam van Tyskie zag. Hij begreep waarom Bruggi moest gillen: iemand had Tyskie welgeteld 34 keer gestoken, een messteek op elke mogelijke plek op zijn lichaam. De uitdrukking op Tyskies gezicht was er een van pure verbazing.. Het bloed dat rijkelijk uit elke wond was gegutst, was inmiddels opgedroogd, dus de moord was waarschijnlijk gisteren al gepleegd. Plots dacht Bruggi aan Headliner, die nu alleen was achtergelaten op het speelplein! “o nee!” riep ze, met een schuldige uitdrukking op haar gezicht, “er zal toch niets met hem gebeurd zijn? Er zijn al zó veel doden gevallen..”. Op dat moment hoorden ze een harde grom, en Niemand en Bruggi trokken wit weg. Headliner.. dacht Bruggi. De galopperende voetstappen die ze daarna het bos in hoorden stampen, stierven langzaam weg, en ze voelden aan dat er niet veel van het arme kind over zou zijn.. Ze renden als de wiedeweerga naar de speelplaats, en toen ze daar aankwamen zagen ze bloed van de klimrekken, schommels en wippen druppelen.. Stukjes Headliner lagen verspreid over het grote plein.. Botten, hier en daar een vinger en een afgekloven stukje enkel.. Deze weerwolf werd met de dag moordlustiger.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De dorpelingen mogen mij voor morgenavond 22u PMen wie ze op willen hangen. Denk erom, jullie móeten een weerwolf wegstemmen om in the running te blijven! Stem dus ook ALLEMAAL! |
Bruggi, samenwerken nu
|
pff :')
het lijkt wel feyenoord hier die missen ook 3x voor open goal :') |
Citaat:
Ash-Hoole: weerwolf Bruggi: dorpeling PFP: dorpeling Niemand: dorpeling Frox/ Amber/ AMF: 2 wolven en een 1 dorpeling? Ash-Hoole moet gewoon een wolf zijn, anders is het spel over. Dus ik zal zo haar posts eens op een rij gaan zetten. Ergens werd ik gesterkt in de connectie met Niemand, maar ik weet zo niet meer waar... Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. :') |
waarom moest ik eigenlijk de snotneus spelen
|
Citaat:
Ok PFP... damn we zijn er echt bijna geweest :+ . Komt ie: We hebben nog 7 mensen over, waarvan 3 weerwolven. Ik ben dorpeling. Van de andere 6 vertrouw ik PFP en Niemand (zie eerdere posts, ga ik niet weer op in). Dan blijven over: Ash-hoole, Frox, AMF en Amby. Onder die 4 zijn dus de 3 wolven naar mijn mening. Ik ben er bij geen van hen helemaal van overtuigd dat diegene weerwolf is, maar: Ash-hoole gedraagt zich het meest verdacht. Heb ik het al over gehad. Poging tot nep-meedenken was erg slecht, wat Tyskie al zei. Is daar niet zo goed in als (denk ik) AMF. Amby lijkt tot nu toe compleet weg te komen met haar drukke afscheidsfeestjes en het niet online zijn daardoor... maar dit pleit haar eigenlijk natuurlijk niet vrij. Ze lijkt me toch het meest onschuldig van de vier, ook omdat ze zegt dat ze denkt dat ik de ziener ben en de wolven lijken te doen alsof ze dat niet denken. Kan ook een goed bedachte tactiek zijn natuurlijk, maar misschien iets te omslachtig. Ik weet het niet zeker. Frox. Door bovenstaande opmerking zou het kunnen dat de wolven bedacht hebben om mij expres in leven te laten. Waarschijnlijk een poging om de laatste andere dorpelingen mij alsnog te laten verdenken! Frox maakt hier dan zogenaamd een opmerking over als dorpeling 'missen voor open doel'... Leuk bedacht maar wat mij betreft niet overtuigend. Post wel lekker mee (wat ik goed vind om te proberen als weerwolf), maar echt analytisch meedenken heeft ie (ik denk dus expres) niet gedaan. Noemt Amby nog even verdacht na Tyskies dood... de volgens deze theorie enig overblijvende onschuldige in dit rijtje? AMF speelt het (volgens mij) als weerwolf behoorlijk goed. Ze post niet te veel (en dat komt niet doordat ze het extreem druk heeft ofzo want ik kreeg van de week nog 2 leuke mailtjes van d'r :p.) en ze doet het lijken alsof ze toch goed meedenkt. Maar als zij echt een dorpeling zou zijn, denk ik dat ze niet op Tyskie had gestemd de vorige keer. Ik kan me nl eigenlijk niet voorstellen dat ze op basis van al die post van mij en Tyskie hem echt zou verdenken. Ik verwacht nl niet dat ze echt zou denken dat ik zo stom zou zijn om Tyskie zo opvallend als wolf te verdedigen. Ze lult zich er in de post waarin ze zegt dat ze toch op Tyskie stemt wel leuk naartoe, maar als wolf denk ik dus. Toch weet ik het niet zeker bij AMF, waardoor ik toch ook weer aan Amby twijfel. Als AMF wolf is: mijn complimenten!! Van Ash-hoole en Frox ben ik het meest zeker en AMF lijkt me de 3e. PFP, Niemand, van wie zijn jullie het meest zeker, wie moeten we nu kiezen? |
ik ben het meest zeker van Ass-Hoole eigenlijk.
En daar gaat dan ook mijn stem heen. Frox maakt zichzelf erg verdacht in mijn ogen, doordat (net zoals Bruggi zegt) hij heel erg overdreven over het missen van kansen begint. AMF vertrouw ik ietsjes meer dan Ambypur. Maar het laten leven van Bruggi terwijl die toch voor velen overkomt als de ziener, kan slim zijn. Wat ook mogelijk is, is dat Bruggi zelf een wolf is. Want dan weet ze ook dat tyskie een dorpeling is en is het wel redelijk safe om hem te verdedigen. Aan de andere kant zou het ook niet heel erg slim zijn, gezien de stemmen dan naar een ander gaan, waardoor de kans weer groter wordt dat er dan wel een wolf uitgaat. MAAR ik vertrouw er op dat Bruggi een dorpeling is, ik wilde dit gewoon even kwijt. (de reden dat ik dit hier neer zet is puur voor mijzelf hoor bruggi! Dit is, mocht het toch ineens wel het geval zijn dat je een wolf bent, voor mij mijn bewijs dat ik hier wel aan heb gedacht ;)) Maar anyway, mijn stem gaat naar kontgat deze ronde. |
Bruggi moet de ziener zijn, anders zou de echte ziener een enorme flater slaan. Zeer opmerkelijk dat ze nog leeft. En de redelijk verdachte headliner wordt wel geslachtofferd??
Dus... eerst ff afwachten of Ash-hoole daadwerkelijk wolf blijkt te zijn. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we hier iets uithalen? Ze beschermt Frox. Ze beschermt AMF. Ze beschermt Amby niet. Als Ash Hoole wolf blijkt en ik vertrouw Bruggi in haar opvatting dat PFP en Niemand geen weerwolven zijn, dan zou ik op basis van deze pruts-analyse van Ash-Hoole Frox en AMF stemmen. Ik zie Ash Hoole er wel voor aan om het spel zo te spelen dat ze haar medewolven zo opzichtig probeert te beschermen. 100% zekerheid biedt dit niet. Zeker niet als het om een 'slimmere' wolf zou gaan, maar omdat het Ash Hoole betreft lijkt het de gok waard te zijn. |
Citaat:
@2: een slechte tactische zet, dat werd in het spel van twee rondes terug al bewezen toen men de meest waarschijnlijke ziener (sander) veel te lang liet leven. Dat heeft ze mede de kop gekost. @3: ik wel. Deze ronde kwam langzaam op gang, maar de wolvenjachtkoorts is weer volledig aanwezig. Aub geen koelkastperiode meer! |
Citaat:
Als Ash hoole de wolf is, heb ik het gevoel dat dit rijtje klopt. |
Citaat:
Citaat:
Na deze ronde komt er wat mij betreft geen koelkastperiode, anders bloed ie misschien nog wel dood. |
Mooie theorie Anke :thumbsup:
Ash-hoole is ook mijn hoofdverdachte momenteel, frox weet ik zo net nog niet, maar op basis van bruggi haar theorie zou het wel goed kunnen. Maar dan moet het nog maar net zo zijn dat bruggi oprecht is. Van de mensen die er nu nog over zijn vertrouw ik niemand het meest. Bij PFP gok ik erop dat hij ook een dorpeling is, en gewoon niet zoveel zin meer heeft in het spelletje. Tenzij hij en bruggi onder één hoedje spelen en allebei weerwolven zijn, maar dat denk ik haast niet als ik terugdenk aan het begin van het spelletje toen bruggi en PFP toch wel redelijk tegen elkaar in gingen. Op basis hiervan blijven er dan dus nog 2 mensen over die dorpeling moeten zijn (als PFP en niemand dorpelingen zijn dus). Hier ben ik er zelf een van, en de ander daar ben ik nog niet uit. ash-hoole Tsja, zelfde verhaal eigenlijk als wat Anke heeft getypt. Heeft zich vooral de laatste paar rondes onwijs verdacht gemaakt, omdat ze toen ze beschuldigd werd veel meer in de verdediging schoot dan ze in de rest van het spel heeft laten zien. frox Zou op basis van de theorie van bruggi inderdaad heel goed een weerwolf kunnen zijn. Toch twijfel ik erg aan de oprechtheid van bruggi. Het zou me trouwens ook niets verbazen als zowel bruggi als frox weerwolven zijn, en dat de theorie van bruggi haar tactiek is om er zelf zo lang mogelijk in te blijven. Bruggi haar argument is o.a. dat frox niet echt analytisch meedenkt, en daar moet ik haar gelijk in geven, maar aan de andere kant heeft hij dat in vorige spelletjes ook niet echt gedaan (al werd hij er de vorige keer wel eerder uitgestemd/opgegeten als ik het me goed herinner). bruggi Ik zou bijna haar eigen theorie over mij hierheen kunnen verplaatsen en mijn naam kunnen vervangen voor die van haar :p Ook bruggi heeft niet bijzonder veel gepost, en maar een paar keer echt een analyse gepost. Als ze een wolf is speelt ze echt erg goed, en weet ze ook de aandacht van zichzelf af te leiden. AmbyPur Komt inderdaad goed weg onder het mom van drukdrukdruk en feestjesfeestjesfeestjes (en het is je gegund! :9) Als bruggi een weerwolf is/blijkt te zijn weet ik bijna 100% zeker dat Amber er ook een is omdat bruggi haar gedurende het hele spel al min of meer 'in bescherming heeft genomen'. Ik denk zelf dat Ambi een wolf is en de tactiek toepast van weinig posten en op de achtergrond blijven. Ash-hoole is sowieso een wolf, geen twijfel over mogelijk dacht ik zo, en daar gaat mijn stem deze ronde dan ook naar. Verder ben ik er ook bijna zeker van dat Amber een wolf is, en de derde wolf is dan frox of bruggi, waarvan ik bruggi het meest verdacht vind omdat ik haar in staat acht het spel onwijs tactisch te spelen. |
Weerwolf probeert hoogstwaarschijnlijke ziener verdacht te maken. Lijkt mij de verkeerde tactiek.
|
Citaat:
AMF: ik heb Amby helemaal niet verdedigd. Ik heb haar gewoon tot nu toe niet eerder verdacht. Quote van Amby: "in dat geval is bruggi een wolf". Zou ze heus niet zo direct zeggen aan het begin van het spel als ik haar medewolf zou zijn. Maargoed, laten we voor Ash-hoole gaan nu. |
wil iemadn pmen als er een nieuwe ronde is?
|
nee
|
Citaat:
Asshole dan maar, hoewel ik het verdacht vind dat amf plots ook haar als verdachte ziet. |
jammer dat ik er zo snel uit ging dit keer nu is het wel spannend. :9
|
Citaat:
|
PFP is dr nog steeds niet uit? :huh:
|
AMF en Bruggi stemmen ashole?
|
Ik heb even alles doorgelezen en als ik dit lees
Citaat:
Ik denk dat AMF en Ashhoole in ieder geval wolven zijn, de derde kan ik zelf niet goed plaatsen maar afgaande op Bruggi zou dat dan Frox moeten zijn. Deze ronde ga ik in ieder geval voor Ashhoole. |
Citaat:
Als ze nou onschuldig blijkt te zijn zijn we natuurlijk echt kneuzen met z'n allen :+ , maar ik ga nu definitief op Ash-hoole stemmen. |
Citaat:
Citaat:
|
(spannend :D)
wat mijn opmerking betreft; Volgens mij zijn die weerwolven gewoon óf heel dom óf ze bedoelen het tactisch te spelen maar lijkt mij logisch dat als je als weerwolf zijnde weet wie de ziener is dat je die er dan ook meteen opeet. Maar het leek mij nogal duidelijk wie de weerwolf was :+ Maar mijn scheinbeweging m.b.t. headliner heeft dus óf geholpen en zijn de weerwolven niet zo slim :+ óf ik ben dom en die weerwolven zijn tactisch bezig (maar ik zie het nut er niet van in...) en ik baalde gewoon van die prutser in het rood-wit Na alle mooie analyses lijkt het verhangen van ash-hoole wel zo slim. |
Citaat:
jij hebt wel lef heh :z |
ik ben gewoon een lefgozer
Ik heb morgen vrij, dan ga ik er ff voor zitten en alles uitpluizen enzo heb ik nu echt helemaal geen zin in vandaag van 9:00 tot 17:30 op school gezeten. ( en het kan me niet schelen hoe vaak jullie dat moeten doen :) ) |
Vandaag bestond Cluedorp 75 jaar, en om dat de vieren gingen alle dorpelingen met elkaar koffie drinken in het dorpscafé. Het café liep niet zo goed meer: de klandizie was de afgelopen tijd behoorlijk afgenomen met al die doden.. Daarom had AmbyPur, de eigenaresse, het café verkocht aan een vage kennis van Ash-hôôle, en ze had een kleiner gebouwtje gekocht waar maar 2 tafeltjes in konden. De overgebleven mannen; Niemand, Frox en PFP, zaten met z’n drieën aan een tafel, en de andere overgebleven vrouwen; Ash-hôôle, Bruggi en AMF, zaten aan de andere tafel. AmbyPur schonk een heerlijk kopje koffie in, en keek elke klant eens diep in de ogen. Bij Ash-hôôle hield ze haar doordringende blik langer hangen, en ze zag dat Ash-hôôle steeds heftiger met haar ogen begon te knipperen. Die verbergt iets, kon AmbyPur daaruit afleiden. En ze besloot extra op de dierenarts te letten.
Ook al werd het dorp geteisterd door vele misdaden, het 75-jarige bestaan van Cluedorp moest toch gevierd worden, en daarom had Amby allemaal lekkere muziek verzameld, en algauw klonk “Born to be alive” van the Village People snoeihard door de speakers. Frox ging op de tafel staan dansen en hij zong hard mee, terwijl Niemand over de grond rolde van het lachen. Een dansende en valszingende Frox werkte iedereen wel op de lachspieren.. Langzaamaan begon Frox, al bij het vierde liedje, zijn stem te verliezen, en hij kon het ritme niet meer goed bijhouden. Niemand rolde niet meer, maar lag half duttend en opgerold op de grond. Het was duidelijk dat Ash-hôôle geprobeerd had naar de deur te rennen om te vluchten, maar gelukkig had zij haar doel niet bereikt. AmbyPur had de weg versperd met haar fles waarheidsserum in haar handen. “Van Tyskie gejat!”, zei zij triomfantelijk. Zij had op de gebruiksaanwijzing gelezen dat onschuldige mensen slaperig zouden worden van dit drankje, dat ze door de koffie had gedaan, en dat mensen die kwaad in de zin hadden hier totaal geen last van zouden hebben. Alle bezoekers van het café lagen kwijlend te slapen, alleen Ash-hôôle stond nog overeind; verschrikt om zich heenkijkend. “Maar.. maar..”, stamelde zij, maar wist niet wat ze verder moest zeggen. AmbyPur vertrouwde het waarheidsserum van Tyskie blindelings, en wist diep in haar hart sowieso dat Ash-hôôle nooit een normaal mens geweest was. Dus pakte AmbyPur haar zilveren speer, die ze gewonnen had bij het speerwerpen, vanuit het niets, en zij doorkliefde Ash-hôôles hart ermee.. Met een van pijn doortrokken gezicht en een harde grom stortte Ash-hôôle neer op de grond. Door de trilling die bij haar val vrijkwam, werden de overige dorpelingen wakker, en zij zagen nog net hoe Ash-hôôles kleren openscheurden, zij groeide tot twee keer haar eigen grootte, hoe ze behaard werd over haar hele lichaam, hoe groot haar poten werden; haar oren; ogen en vooral tanden.. En zij zagen aan haar tanden nog vers bloed zitten. Toen sloot deze gewelddadige weerwolf haar ogen, en zou ze nooit meer openen. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Goed gekozen dorpelingen! De andere 2 weerwolven zijn nu natuurlijk pisnijdig, zij mogen mij dan ook voor morgenavond 22u laten weten wie ze op zullen eten. De ziener mag een functie opvragen. |
Haha. the village people :d
|
zie de nichtrijder 8-)
|
Volharden de andere weerwolven in hun spel om de ziener verdacht te maken als potentiele wolf of besluiten ze nu de schade niet nog groter te laten worden en wordt Bruggi deze ronde verscheurd?
|
Citaat:
cool verhaal en cool van de weerwolf 8-) ben benieuwd wie er opgegeten wordt. |
"kloofiiiool! is nie du "fillutsj piepol" ma is van Patrick Hernandez"
:d |
Goedzo Dorpelingen :thumbsup:
foei wendy :p |
Citaat:
alleen 6 rondes te laat |
Citaat:
|
het gaat nog goedkomen voor de dorpelingen, net als in die ronde dat ik weerwolf was
|
Citaat:
|
Mooi :7 . Byebye Ash-hoole.
Kan ik alvast opgeven wat voor muziek er op mijn crematie gespeeld moet worden :+ ? |
Ik heb echt lang zitten bladeren maar aan de volgende analyse heb je eigelijk niks, bedank me toch maar voor de moeite :)
Niemand Is voor mij 99% een eerlijke dorpeling. Het is maar net hoe goed je het spelletje mee kan spelen. Maar in mijn ogen doet hij dat dus als een dorpeling en niet als een weerwolf. Bruggi lijkt me nu toch wel duidelijk :z PFP ik vind dat PFP nu het ietwat spannender wordt, verdacht weinig van zich laten horen. Op wat roekeloze kreten na. Citaat:
ik zeg dus niet dat het een wolf is, hij kan net zo goed geen zin/tijd hebben... twijfels AMF & AmbyPur Tsja. De een probeert de aandacht bij de anders te schuiven en de anders schuift het net zo hard terug... ofzo? Als ze alletwee een weerwolf zijn doen ze het helemaal goed, en hebben ze veel voor elkaar over :+ Maar een van die twee zou dan de andere weerwolf moeten zijn als pfp de andere is. Eerst maar ff afwachten wie er afgeslacht gaat worden, dan zien we wel verder (trouwens wist je dat die anneke01 gewoon 20 is :+) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
(Dat die Anneke 20 is kan echt niet :+ ) |
Bruggi vertrouw ik, en daarmee vertrouw ik haar uitspraken dat Niemand en PFP onschuldig zijn (anders had ik PFP ernstig verdacht omdat hij vanaf het begin al Frox als wolf zat aan te wijzen. Achteraf gezien zal dat wel toeval geweest zijn, of ze hebben een leuk onderonsje gehad :+).
Dan blijven over AMF, Frox en ik. Nu dan, waarom AMF en Frox de wolven zijn: AMF wilde in het begin Saarah al meteen wegstemmen omdat ze Anneke zou beschermen en zo zou verbergen dat ze een wolf is. Dat was natuurlijk ook een mooie aanleiding voor een wolf om een dorpeling verdacht te maken. Frox haakte hier weer op in en ging daar vrolijk in mee. AMF maakt in haar eerste analyse anderen verdacht en stelt dat ze zowel Ashhoole als Frox toch wel het voordeel van de twijfel geeft. AMF reageerde direct op de opmerking van Headliner dat we Ashhoole zouden moeten stemmen, met 'nee laten we allemaal iemand anders gaan stemmen :thumbsup:'. Frox gooide op een gegeven moment de tactiek erin dat hij 'niet heeft kunnen stemmen' als dorpeling. Haha. Frox kwam met de geniale theorie dat Bruggi en Tyskie zouden samenwerken. Daarna komt hij daar op terug met 'nu ik erover nadenk..' :z AMF maakt Bruggi en mij verdacht terwijl dat volgens mij geen wolven zijn (wat betreft mezelf weet ik het natuurlijk zeker :p). Oke zo lijkt AMF veel meer verdacht dan Frox :p maar leg hiernaast nog de theorien van Tyskie (geniaal als het op dit spel aan komt) en Bruggi ((mogelijke :z) ziener), het lijkt me allemaal vrij duidelijk. Bovendien houden Ashhoole, Frox en AMF elkaar (vooral in het begin, later verdenken AMF en Frox, Ashhoole ook als wolf, tactische zet) constant de hand boven het hoofd. |
Citaat:
Ik weet ook wel wat je bedoeld maar toch vertrouw ik t niet helemaal ofzo :+ Maar als amber of anne weerwolf (zullen het wel niet allebij zijn :D) is zal pfp de andere zijn. Zo ging die redenatie, niet andersom maar dr staat ook bij: twijfellssss (en die anneke is toch écht 20 :+) |
Citaat:
|
mja ik reageerde niet om niet in de schijnwerpers te komen van de wweerwolven, laten ze bruggi maar opvreten. Ik weet alleen niet of het heeft gewerkt :+
maar ik vind frox wel erg verdacht worden, het komt gewoon despotisch over hoe hij mij wil zwartmaken. |
Citaat:
1 tiranniek => dictatoriaal nee jij dan :+ |
ja hallo jij hebt 1 fles wijn op, ik een krat bier
|
Citaat:
en de fles is nog niet leeg trouwens |
maar ik vind dat we morgen op frox moeten stemmen wat jij
|
mag de uitslag eerder komen dan de fles leeg is? *puppy eyes*
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij een wolf bent, dan maakt het des te maar uit voor je... De gequote opmerking kan ik maar op twee manieren uitleggen: 1) je bent dronken 2) je bent een wolf (of natuurlijke beide antwoorden in een combinatie) |
Bruggi & PFP staan op mijn betrouwbaar lijstje :7
van Frox,AMF en Amby vertrouw ik de eerste 2 het minst. Wat ik stemmen ga na deze ronde bekijk ik wel op nadat de dode bekend is van deze ronde. Ben blij dat Ash-Hoole een goede keuze was, op naar de volgende. Het probleem is dat ik nog steeds verschillende theorien in mijn hoofd heb :z |
sorry schatten, ik was gisteravond even de weg kwijt dus was de uitslag vergeten O-)
ik ga nú een verhaaltje typen en dan komt de uitslag zo :9 |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat me er om dat ik AMF sterker verdenk dat ze een wolf is dan Frox, daarom zei ik dat. |
De dorpelingen waren natuurlijk heel blij dat Ash-hôôle de weerwolf ontmaskerd en gedood was. Daarom zetten ze het feest door waar ze gebleven waren. Frox en PFP kregen alleen een beetje ruzie, want Frox was ervan overtuigd dat Born to be alive van the Village People was, maar PFP dacht daar heel anders over! “Ey motherfucker, born to be alive is van Patrick Hernandez man!”. “Klootviool, nee man! The Village People!”, schold Frox terug. Dit was zo 123 niet te sussen, dacht AMF. “Mannen, kom effe mee de frisse lucht in, effe peukie rokeh, en dan komt het allemaal helemaal goed”. Frox en PFP liepen met chagrijnige koppen achter haar aan. PFP was als eerste buiten en liep even langs huis om zijn peuken te halen. Frox zat voor de deur te mokken, maar wachtte toch op PFP. Vanuit de verte zag hij hem aan komen lopen, maar íets klopte niet aan het plaatje.. “Klootviool! Waar is je hoofd!”, schreeuwde Frox uit. Maar PFP kon niet antwoorden, want uit zijn nek kwam alleen nog bloed, zijn hoofd was verdwenen. Hij waggelde verder richting het café, maar een meter of 10 voor de finish kwam er een groot, harig beest in beeld, die de rest van PFP in 3 grote happen opschrokte, nog even flink naboerde in Frox’ richting, en verdween in het grote bos.
1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP (dorpeling) 14) AMF 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Nogmaals pardon voor de late uitslag! Daarom mogen de dorpelingen tot morgenavond (donderdag dus) 22u stemmen. Denk erom, er móet een weerwolf uit! |
Dus :+
|
Er zijn nu nog 2 wolfen toch?
en 3 dorpelingen? bijna Game over dus? |
Juist ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok..
Bruggi laten ze er in, met de hoop dat wij er aan gaan twijfelen en Bruggi er uit stemmen, zodat er een dorpeling sneuvelt ipv een wolf? ofzo? Tenminste, ik ga maar van die taktiek uit en niet de tactiek dat bruggi een wolf is :no: Dus dan blijven AMF, Frox en Amby over.. En wie hier van het beste is om er uit te stemmen, lijkt mij AMF.. MAAR ik weet het niet zeker.. Dus ik stem nog niet.. Wat doe jij Bruggi? |
Ik had al helemaal vrede met m'n aankomende dood, leef ik nog steeds :+ . Wel een heel wanhopige poging om mij nog verdacht te maken.
(PFP, haha, denk je nou echt dat de wolven jou vergeten omdat je even niet post :D ..) Frox en AMF zijn de wolven, klaar als een klontje. Wat mij betreft stemmen we AMF er vanavond uit. Honderd procent zeker. Niemand, ga je er in mee? Dan maakt het niet eens uit wat Amby (of in theorie Frox) doet, want dan hebben we de meerderheid met z'n tweeen. Maar aangezien ik nog altijd denk dat Frox de 3e wolf is: Amby, jij stemt ook mee op AMF neem ik aan door wat ik lees?:) Ik verstuur m'n stem gelijk want ik ben vanavond snowboarden in Snowworld 8-) . |
Citaat:
|
:+
Citaat:
Hoe vaak andere wel niet hebben gezegt dat ik betrouwbaar ben :z Citaat:
|
Citaat:
nieuwe kleine twijfel tussen Amby en Frox. |
Citaat:
Je kan ons maar beter goed duidelijk proberen te maken waarom jij dorpeling bent, je zal toch met iets beters moeten komen dan 'hoe vaak anderen wel niet hebben gezegd dat ik betrouwbaar ben'. :p |
Citaat:
Laat ik het dan zo zeggen: voor mezelf heb ik voor AMF de meest gegronde argumenten waarom ze een wolf zou zijn. Dat Frox er één is, dat is meer op grond van Bruggi's bevindingen. Maar goed volgens mij is het duidelijk dat AMF er vanavond aan gaat :9 |
De dorpelingen van Cluedorp waren nu echt niet meer te houden. De dood van PFP was de druppel die de emmer deed overlopen, en het was te zien dat de gekte de overhand kreeg onder de bewoners.. Zo had Niemand voortaan een pistool bij zich; Frox was natuurlijk al zwaar bewapend door zijn drukke baan als rechercheur; Bruggi liep met een honkbalknuppel rond; AMF had een kandelaar; en AmbyPur ging haar huis niet uit zonder haar dodelijke courgettespray (ook van Tyskie gejat…)
De sfeer was gespannen, het feestje in AmbyPur’s café al lang niet meer leuk, en het was ook niet erg prettig dat Frox net zo lang alle cd’s van the Village People liet horen, tot hij ‘Born to be alive’ zou vinden. De rest wist natuurlijk allang dat dit nummer van Patrick Hernandez was, maar de enige die Frox daarvan zou kunnen overtuigen zat nu in de buik van een hongerige weerwolf.. Niemand probeerde de cd-speler uit te zetten, want die trok het echt niet meer. AMF was naast Frox de enige die the Village People wel oké vond, dus die hield Niemand tegen. “A joh, laat ‘m even! Het is de allerlaatste cd!” Maar Niemand had er echt schoon genoeg van, en duwde AMF opzij om bij de uitknop van de cd-speler te kunnen. Per ongeluk raakte hij de tieten van AMF aan, die gelijk beledigd was. “Jezus man, player. Blijf met je gore poten van me af!” riep ze, en Niemand was zulke taal niet gewend. Al gauw ontstond er een heftige ruzie tussen de twee druktemakers, en Frox was nog zo geconcentreerd op het zoeken naar Born to be alive, dat hij er niet op lette. De gemoederen liepen hoog op, en opeens haalde Niemand zijn pistool uit zijn zak, en schoot AMF overhoop met de woorden “VUILE SNOL!!!” AMF’s rug raakte de grond als eerste, en meteen scheurde de achterkant van haar shirt open, gevolgd door de rest van haar kleding. Van de mooie AMF was weinig meer te zien: haar gehele lichaam was bedekt met lang haar, dat stonk naar bloed, zweet en tranen van haar slachtoffers. Haar bek opende ze met de laatste kracht die zij in zich had, en vervulde voor zij haar laatste adem uitblies de lucht nog eenmaal met een klaaglijk gehuil, en de lucht die daarbij vrijkwam deed de met grote ogen observerende dorpelingen denken aan sommige andere dorpelingen, die AMF in al haar zogenaamde onschuldigheid waarschijnlijk had opgeschranst.. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP (dorpeling) 14) AMF (weerwolf) 15) AmbyPur Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven De laatste wolf mag mij voor morgenavond 22u laten weten wie hij of zij op wil eten. De ziener mag een functie opvragen. de uitslag komt wel pas zaterdag, ben morgenavond weg.. en ga uitslapen dus ws zaterdagmiddag een keertje :9 |
Succes froksie! :p
|
Citaat:
Wel braaf op bruggi stemmen natuurlijk, en dennie ook. Het heeft feest heeft voor haar nu wel lang genoeg geduurd. Alles wijst er toch op dat zij de laast overgebleven weerwolf is!? Citaat:
En Niemand is dan de zienen :D (maar die had zn bril niet op....ofzo [8)] ) Op wie gaan jullie stemmen dan als ik opgegeten word? Kunnen jullie daar alvast over nadenken :thumbsup: *) [Ik heb een paar drukke dagen achter de rug, maandag gaan mn tentamens weer verder maar als t goed is is dan het spel al afgelopen] |
Okee haha dit is echt te slecht.:z Opeeeens verdenkt Frox mij ipv Amby (zeker onder instructies van AMF) :z .
Frox is dus duidelijk de laatste weerwolf. En hij gaat mij nu niet opeten om mij nog verdacht te kunnen maken en het spel te kunnen winnen. Niemand en Amby zijn toch echt zo dom niet mag ik hopen. Er is al vaker in het spel gebleken dat mijn beweringen klopten (denk aan Tyskie, PFP). Bij Tyskie bleek al dat jullie mij gewoon hadden moeten geloven en dat het zonde was om op hem te stemmen. Kom op jongens, dit laten we nu echt niet meer lopen mag ik hopen. Wie Frox ook opvreet vanavond, hierna hangen we (of Amby en Niemand, als ie toch voor mij gaat) Frox op. |
Citaat:
|
doordat er geen eventuele andere ziener is die hints en feiten post, ga ik blind mee met bruggi.
Als Bruggi niet de ziener is, vind ik de ziener wel zo ontzettend slechte speler! Dus Frox.. waarom? waarom maak je jezelf zo belachelijk? Heb je geen eer-gevoel :z Nee, maar ik kijk even de uitslag uit de boom en dan zien we wel weer.. Froks is groot kandidaat |
AmbyPur had besloten haar tweede café ook maar te sluiten. Wat er in het dorp gebeurde klopte van geen kant, dus ze besloot zich met een voorraad voedsel in haar eigen huis op te sluiten totdat alle mensen opgevroten/vermoord waren en zij veilig kon vluchten.
Ze had net haar deuren en ramen allemaal vergrendeld, toen zij vanuit haar kelder een soort gestommel hoorde. Wat gebeurde daar nu weer? Met haar courgettespray sloop ze naar beneden, ze deed de deur open, maar ze kon haar arm die de spray vasthield niet meer omhoogkrijgen, zo stomverbaasd was zij. Ze wist dat ze niet meer kon vluchten, immers: alles zat op slot en het zou een eeuwigheid duren eer ze dat allemaal weer open zou krijgen! Daarom liet ze zich op de grond vallen, hield haar handen voor haar gezicht en wachtte tot de genadeloze wolf die daar voor haar stond toe zou slaan. Gelukkig hoefde ze niet lang te lijden: de weerwolf kwam hongerig naar voren, en had haar in een mum van tijd geheel naar binnen gewerkt. Voldaan ging de weerwolf op de grond liggen uitbuiken, en viel in een diepe slaap. 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP (dorpeling) 14) AMF (weerwolf) 15) AmbyPur (dorpeling) Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Nu wordt het heeel spannend.. Als de overgebleven 2 dorpelingen de laatste wolf eruit stemmen hebben zij gewonnen, en als dat niet lukt hebben de weerwolven gewonnen! De dorpelingen mogen stemmen tot morgenavond 22u! |
dat ik nog twijfel he frox
|
Niemand vertrouwde ik al blijft er nog maar 1 over :+
Maar inderdaad zoals ik al eerder ergens zei, heeft de ziener, ik dus, niet echt veel geluk gehad :) :z Citaat:
|
is ook goed! als beide stemmen er voor vanavond 6 uur zijn post ik het dan wel :)
ik moet naar grease daarna :+ |
dennie schiet ff op met stemmen dan :z
|
tja frox, als jij een dorpeling was, had ze nu allebei de stemmen al gehad :z
het is nu wachten op Bruggi. En ik ben geen kut beheerder :[ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een spanning :9
|
nou ja, gezien de stemmen nog niet voor 6uur binnen waren, heb ik het vage vermoeden dat de weerwolfen zijn overleden.
Ik heb Frox gestemd, Frox beweert ook te hebben gestemd en dan zou de uitslag er nu moeten staan.. Maar niks is minder waar.. De uitslag is er nog niet. Uitslag: Frox dood Niemand en Bruggi overleven deze uitputtingsslag. |
hoe kan dát nou 8)
|
Trouwens;
Ik heb zo gelachen toen jullie Tyskie eruit stemden :D hahaha Maar daar staat tegen over dat de keer dat we headliner eruit stemden, we gewoon dachten dat hij de ziener was :') :D Wel een lange ronde trouwens 8-) |
Citaat:
En dat van Headliner is gewoon stom geweest :') |
ja dat kwam omdat hij al ergens eerder dan bruggi kwam met dat ash-hoole een wolf zou zijn. Vandaar
En ik wil nog steeds weten hoe PFP in het begin als wist dat ik een wolf was :o :+ of dat het gewoon een gok was... |
Ik ga nu even mijn stem op Frox versturen 8) .
|
oneeeeeej :z
:d |
Ja ik was PISSIG toen Tyskie er toch was uitgestemd :+ , had zo opzichtig duidelijk gemaakt dat ik 'ziener' info had.
Maargoed, alles toch nog goed gekomen :7. En ik vond het echt een leuk potje uiteindelijk! We moeten eigenlijk ff op proosten op de overwinning Dennie 8-). |
goed werk hoor bruggi! :thumbsup:
Van wie had je allemaal de functies opgevraagd en welke volgorde? 8-) Ik vond het eigelijk ook echt grappig dat wij in het begin echt niet verdacht waren :D (behalve ik dan door pfp, wat ik nog steeds niet snap) |
haha rawrrrr ik lust jullie nog steeds rauw :9
|
Jullie doen alsof jullie al gewonnen hebben.
:z |
ja misschien heeft bruggi wel stiekum op niemand gestemd en is het gelijkspel :+
|
Wat hebben de wolven akelig slecht gespeeld...
Het begon met Bruggi VEEL te lang laten leven (de allergrootste fout), waardoor ze ook nog de status van AMF kon opvragen. Toen kwam er een moment dat of Amber of Frox de laatste wolf moest zijn. Er was geen absolute duidelijkheid, zeker omdat Amber behoorlijk slap lulde en zich erg verdacht maakte. En dan speelt die Frox het op zo'n manier uit.. :') Bruggi heeft het goed gespeeld, ook al trof ze pas laat in het spel een weerwolf. Maar door de status van bepaalde redelijk verdachte mensen (PFP, Niemand) op te vragen wist ze bijzonder veel informatie te verzamelen. Natuurlijk had ze nooit tot het eind mogen blijven leven, zodra ze richting mij begon te hinten had ze opgegeten moeten worden. Dat de wolven uberhaupt dachten dat Headliner de ziener was is ongelofelijk. :z Op naar een volgend spel! |
ik zie dit nu pas bij deze stem ik op froks :+
|
Nou ik hoef de uitslag niet meer te posten zie ik :Z
anyway: 1) Saarah (wolfsbane) 2) Niemand (dorpeling) 3) Tyskie (dorpeling) 4) Anneke01 (dorpeling) 5) Impressions (tovenaar) 6) Ash-hôôle (weerwolf) 7) Babydress (dorpeling) 8 ) Frox (weerwolf) 9) Stevie (dorpeling) 10) Bruggi (ziener) 11) Headliner (dorpeling) 12) Insanity (dorpeling) 13) PFP (dorpeling) 14) AMF (weerwolf) 15) AmbyPur (dorpeling) Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Ik vind dat de wolven in het begin goed gespeeld hadden, vooral AMF zat niet bij de verdachten. Als ze Bruggi eerder op hadden gegeten, zouden ze het eventueel gered kunnen hebben, maar ja :p Vind wel dat vooral Bruggi goed gespeeld heeft, goeie ziener :p maar wel een beetje schandalig dat ik veel rondes lang niet alle stemmen van alle dorpelingen had gekregen, heb echt op het nippertje iemand niet hoeven diskwalificeren enzo. |
Citaat:
Ik heb als eerste Saarah opgevraagd. Helaas had ik toen nog internetproblemen en voordat ik online kon komen om duidelijk te maken dat ze dorpeling was had de rest haar weggestemd :[ ! Daarna heb ik PFP opgevraagd, vervolgens Tyskie, Niemand, AMF en tot slot Frox. AMF en Frox opvragen was eigenlijk overbodig, maar toch even een bevestiging van m'n vermoedens :). |
Citaat:
En ik vind dat AMF goed gespeeld heeft (Y). Die viel echt pas laat door de mand, vooral omdat ik van anderen zeker wist dat ze onschuldig waren. Frox was het op het laatst een beetje kwijt :p. Ash-hoole was te duidelijk een weerwolf, daar had ik niet eens een functie opvraging voor nodig :+. |
En dan is het nu tijd voor een nieuw spel en ik word niet wéér de spelleider, dus in alle vrijheid:
1) Biffyclyro 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) spelleider: en: als saarah eventueel spelleider zou willen zijn en nieuwe functies (iets meer wolven bijvoorbeeld, en dan die speciale functies waar we het eerder over hadden?) zou willen toevoegen zou het wel cool zijn, maar we kunnen ook nog een keertje 'gewoon' spelen |
Citaat:
En dan is het nu tijd voor een nieuw spel en ik word niet wéér de spelleider, dus in alle vrijheid: 1) Biffyclyro 2) Dennie 3) 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) |
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) Ik wist neit eens dat biffy de spelleider was :') |
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) |
de fout die de wolven hebben gemaakt is dezelfde als die wij maakten in onze ronde, de ziener te lang laten leven. het was een leuke ronde om te volgen, dat zeker :yes:
1) Biffyclyro 2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) |
Word er een nieuwe spelleider gezocht?
Ik bied me wel aan anders, daar ben ik zowiezo een stuk beter in dan in wolf zijn ;) |
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
Citaat:
In mijn ogen had het ook geen zin om Bruggi op te eten want het was gewoon duidelijk dat ik de laatste weerwolf moest zijn :) En daarnaast zei Niemand al ergens dat hij nooit op ambi zou stemmen als bruggi de ziener zou zijn. Want hij twijfelde tussen mij en Bruggi. En geen twijfels in de richting van ambi... Maar dan zou ik dus de ziener moeten zijn :+ En was ook wel duidelijk dat ik dat niet was... Maarja heelaas |
Citaat:
De ziener laten leven is de grootste fout die je als wolf kunt maken. Dorpeling volgen toch degene die hoogstwaarschijnlijk ziener is, als je hem laat leven, dan kan hij alleen maar meer informatie verzamelen. Ik vind verder nog steeds dat het geen uitgemaakte zaak was na de dood van AshHoole. Bruggi sprak Niemand en PFP gelukkig vrij. En daarmee waren er nog drie kandidaten voor twee wolven. Amby, AMF en jij. Voor mij was het iig geen zekerheid wie de wolven waren.. alleen werd het allemaal wel duidelijker toen jullie probeerden om Bruggi verdacht te maken. Dat was gewoon kansloos. Als jullie Bruggi hadden opgegeten en geprobeerd hadden om Amber verdacht te laten lijken, dan waren jullie zeker niet kansloos geweest! |
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
achteraf is t allemaal zo logisch...
ik zal trouwens Anneke01 een pm sturen dat ze zich weer kan inschrijven :love: |
Hmm ik weet niet of ik me kan inschrijven, want ik ben 1 t/m 4 februari weg voor een toernooi. Gaat niet echt werken denk ik he?
|
Citaat:
|
1) Biffyclyro
2) Dennie 3) headlner 4) bebiejurkkkkk 5) Steve 6) Bobba 7) Tyskie 8 ) AMF 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.