![]() |
uuhh, dat mijn zicht op emo's is mensen die roken of blowen en aan zelfkastijding doen (om het maar even plat te zeggen) en dat ik haar vriendin afraadde om emo te worden
|
maar het is vooral zo dat je snel door groepen meegetrokken wordt, dat is bij iedereen zo. daarom hoor ik niet bij een speciale groep..
|
ik hoor ook niet bij 'een groep' .. maar ik ben wel emo.....
en dat is helemaal niet zo dat emo's mense zijn die roken en blowen enzo.. als er 1 schaap over de dam is volgen er meer.. niet alleen emo's roken en blowen.. dat doen andere mensen ook... |
ik zeg ook niet dat alle emo's roken en blowen en ik zeg ook niet dat alleen zij dat doen, maar er zijn wel veel emo's die roken of blowen
en ze zijn over het algemeen ook de enigen die aan zelfkastijding doen |
dat komt omdat emo's vaak erg gevoelig, naIef en erg kwetsbaar zijn..
ik liet me vroeger ook alles aanpraten en deed altijd alles wat een ander vroeg.. maar daar ben ik gelukkig overheen gegroeid.. als iemand mij ooit een sigaret aanbied pak ik hem aan.. kijk ik diegene eve aan.. en dan breek ik die sigaret voor z'n/der gezicht doormidde gooi die 2 helfte op de grond en loop weg... |
dat kan lang niet iedereen en vooral de gevoeligere mensen kunnen dat moeilijk, maar ik ben tenminste blij dat jij daar overheen gegroeid bent :)
|
haha okejj xD
ik ben ook best gevoelig.. maar ik hou het allemaal binnen.. ik 'uit' me niet.. en mijn moeder zegt dat dat erg slecht is.. en dat is waar.. een vriendin van mij vertelde een keer dat ze zenuwachtig was voor een paardrijwedstrijd.. en toen zei ik.."maar jou lukt dat wel hoor' en toen begon ze echt bijna te huilen.. ZO lief vond ze dat dat ik dat zei.. en dat schreef ze helemaal op en plakte dat in er agenda.. ze had echt tranen in der oge.. maar dat zou mij nou echt nooit gebeuren.... |
ik ben zelf ook best gevoelig, en ik ben een jongen (NEE IK BEN GEEN HOMO :)) en ik uit het alleen maar als ik alleen ben of bij mijn ouders. ik vertel het wel als ik iets vervelend vind maar daar houd het ook op. ik kleed me ook niet al te raar, misschien alleen raar dat ik vaak skate schoenen draag, maar dat komt omdat ik brede voeten heb en dus niet in sneakers pas.
|
gevoelige jonges zijn juist lieff.. en romanties :d hahaha
en skate schoene zijn niet raar.. juist hefteg :p ik schrijf al mijn gevoelens.. en dingen waar ik mee zit in mijn dagboek.. verder komt niemand het te weten.. |
mensen rekenen mij vaak af omdat ik skate schoenen draag, daar heb ik echt een hekel aan, netzoals dat ik een hekel heb aan skatemuziek, skatespellen en skatefilms. het is goed dat je een dagboek hebt, kan je al je gevoelens uiten zonder dat iemand ervan weet, toch is het ook fijn als iemand het dan leest, en je kan helpen met alle problemen die je hebt, het heeft voor mij vaak geholpen (niet dat ik een dagboek heb, maar mijn vader is mijn vertrouwenspersoon zo ongeveer, en toen ik ooit met hem praatte hoorde mijn zus het, en die heeft het probleem toen verholpen)
|
ik ben ook niet echt gek op de 'skate-serie' :p
en wat vind je van K-swiss schoene..? ik kan het wel aan iemand vertelle.. maar ik hou het liever voor mezelf.. Lief zusje heb jij xD |
hmm, geen idee, ik zie ze niet vaak in de winkel. ik moet deze winter toch nog nieuwe schoenen dus misschien is het een goed idee ;)
mij lijkt het niet zo'n goed idee als ik een dagboek bij houdt ;) dus daarom vertel ik het gewoon aan mijn vader.. mijn zus kan ook stierlijk irritant zijn hoor, haal je maar niets in je hoofd :) |
Blabla, inzichtsloos, blabla, stereotypering, blabla, geen zin om te lezen, blabla, al uitgelegd in ander topic.
|
misschien eerder blabla irritant?
|
ja inderdaad.. als je niks zinnigs te zegge hebt blijf dan weg..
|
Ik wou alleen duidelijk maken dat ik mijn antwoord hierop al in een ander topic had gezet.
Oja, alsof jullie gelul nuttig is. Ga lekker msnen ofzo. |
zijn we al aan het doen ;)
|
zijn we al mee bezig :loser:
|
Loop niet het forum te verkrachten dan? (Voor zover dat nog kan.)
|
jij kan er anders ook wat van hoor :p
|
wij hadden het tenminste over hetonderwerp, wij zaten niet te lullen over dat we op 2 topics over hetzelfde praatten (wat je zou kunnen weten als je het gelezen had) we realiseerden het ons namelijk wel hoor, maar nu ratel jij er zo over door en zit jij lekker te spammen.. (hmm spam *kwijlt*)
|
LLolll...
Hij heeft gelijk blabla.. Nu jij weer..!! |
wij: 4
jij: 0 |
*doet overwinningsdansje*
|
waar blijven die cheerleaders nou?
|
Haha, leef lekker door in je eigen wereldje. Jullie spammen 4x zoveel als ik.
|
weet ik :d
|
zegt de persoon die 1053 berichten heeft =/
denk de volgende keer eens na wat je zegt.. |
wow ik heb er 351 :d
|
maar jij stuurt niet alleen maar inhoudsloze beledigende berichtjes..
|
tsjah..
|
tenminste zover ik gezien heb ;)
(en zover ik verwacht) |
Citaat:
Nee, jouw berichten zijn echt zinvol, interresant en prachtig beargumenteerd. Ik geef mijn mening en voer discussies, (voor zover dat mogelijk is hier.) jullie lopen een beetje sentimenteel te zeveren en voegen nergens iets aan toe. |
door iemand te beledigen help je niet echt veel. ik bedoel, als iemand zelfmoord wil plegen omdat ze lelijk is, ga je toch ook niet zeggen dat ze ook nog verschrikkelijk dik is?
ik zeg dingen tenminste met tact, wat bij jou nog al ontbreekt |
maar inderdaad wordt er nuniet veel aan de topic toegevoegd
|
ik d8 ''so, mensen zijn ineens fanatiek met deze topic bezig''
totdat ik het las... |
:)
|
zooow een paar dagen niet geweest omdat ik niet kon en gelijk loop ik een stuk achter:p
maarja,,, |
zon groot stuk is et nou ook weer niet :d haha
|
whaha okeej dan nie:p
|
weetje zeker dat het over je vriendin gaat dan? xD
|
ááááaahh.. dé perfecte dekmantel.. "een vriend(in)"
|
Hoe hopeloos ben je als je emo wilt worden,Ik heb nik stegen emo's ofzo, absoluut niet.
Maar je moet je eigen muziek smaak luisteren, de kleren dragen die je mooi vind, waar je je fijn in voelt, je moet je gevoelens op je eigen manier uiten. Niet omdat je emo wilt worden, dat je in een keer naar emocore enzo gaat luisteren, of dat je je zelf gaat snijden omdat je denk dat alle emo's dat doen ! Als je van jezelf naar emo muziek luisterd, en die kledingstyl hebt, dan is het okee. Maar je moet jezelf er niet voor gaan veranderen! |
kijkes! : http://www.youtube.com/watch?v=3aAHgp3DJDQ
vette lol =P |
Citaat:
Haha xD Ja die ken ik ja looool xD |
en natuurlijk die van hollywood undead XD
[voor de onwetenden: http://www.youtube.com/watch?v=bC5XLzHciJQ] |
wahahahaha ja idd vette lol :d
maar wel een eng wijf xO |
welke? [tijd]
|
|
JJjjeeheezes!!! xD
|
WOW machtig!! 'wij zijn Eemo'
echt goed XD |
Emo rocks!!! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Ayeahh.. en emo's zijn ook niet constant depri... toch? ik tenminste niet :p
|
me neither
nouja kben goed in pretenderen alst fv niet mee zit, geloof je het op het laatst zelf toch! *big smile* |
hmm.. ik zit vaak niet echt lekker in me vel...
maar er zijn ook momenten dat ik me echt super goed voel.. |
jaa als er wat veel rode stier gedronken is, wordt men vanzelf blij!
|
haha.. ik drink nog niet :p
maar ik kan erg lache met een paar vrienden van me.. dus dat zijn mijn blije momenten.. ;) |
rode stier = redbull geen alcohol hoor!
Dat raak ik zelf ook met geen vinger aan :S |
haha hoe oud ben jij dan??
|
14 :)
staat ook in mijn introduceringstopic, maar niemand post daar iets :( *kijkt heel lief* jij wel? please? (A) |
eeuhjj ik ben ook 14 :d
'k zal wel ff kijke *Kijkt lief terug* |
yay!
*big smile* |
lllLOLL
|
blijheid :D
|
goh, jullie worden ook snel blij ;)
|
ja heh? :D
handig toch! maarjaa, ik gaat ook maar weeres schüss! -XxX- |
'tis tschuss ;)
|
Citaat:
|
blablanogwat :love:
|
ik denk helemaal niet dat ik bijzonder ben.. juist het tegendeel blabla......
niemand heeft wat aan mij.. ik vroeg zo geinende weg aan mijn vriendinnen.. wat ze nou precies aan mij hadden.. het antwoord was "lol maken" nou als dat het enige is.. |
Citaat:
|
Citaat:
mensen die emo zijn, behoren gewoon tot de subcultuur van het muziekgenre emo hoor! net als gothic, hiphop etc. net alsof 'normaal' zo normaal is... meestal de meest abnormale mensen |
Emo is ideed niet normaal... Probeer me maar tegen te spreken.
Als ik met een emo vriendin thuis zou komen zou mn oma een hart aanval krijgen. |
Jij krijgt toch geen emo vriendin
|
ik heb ook niet gezegd dat je emo bent als je die muziek luisterd..
en idd, normaal bestaat niet :D |
jeezes wat heeft iedereen nou tege emo's..
het zijn gewoon mense net als iedereen alleen gaan anders met hun gevoelens om en denke ietsje anders dan andere.. SO WHAT!!! JEZES!! laat ons nou'es lekker emo weze!!! wat kan jou het schele!!! Ik ken hier echt zo boos om worden.. ik ga mense toch ook niet afzeike omdat ze misschien andere kleren aan hebben of andere muziek luistere dat moet je helemaal zelf wete.. een ander hoeft niet te beslissen hoe jij je leven moet leiden.. GOD DAMN BESEF DAT NOU ES..!!!! Niemand is hetzelfde.. en RESPECTEER dat nou es!!!! |
nouja, miss moeten we dan zelf ook niet mensen afzeiken die emo's afzeiken, want dan zijn we zelf net zo erg..
|
Ik zeik nooit mense af!! omdat ik weet dat dat fout is.. en omdat zij gewoon zichzelf zijn.. en dat respecteer ik zo erg.. ik wou dat IK mezelf een keertje kon zijn.. zonder dat ik uitgescholden of nagekeken word!!!
Dit zit me echt heel erg dwars.. en als ik er zoals nu aan denk kan ik zo in huilen uitbarsten.. ik word er echt niet goed van.... |
kdenk altijd maar, dan houd ik mezelf lekker voor mezelf! :D
|
ja.. maar begrijp je wat ik bedoel..??
ik ga nu weg.. want ik ga me nieuwe bril ophale.. doeggxxx |
ja ik begrijp heel goed wat je bedoeld...
nja doeidoei(K) |
eigenlijk zou je je gewoon nooit in een hokje moeten plaatsen, en gewoon omgaan met mensen die je aardig vind, in plaats van mensen die hetzelfde denken of dezelfde muziek luisteren.
ik vind het trouwens veel beter klinken als je zegt dat je emo muziek wel leuk vindt, dan dat je zegt dat je emo bent.. |
ik kan er toch niks aan doen dat ik me als emo prettiger voel?
ik weet tenminste wàt,, of wie ik ben.. en waar ik aan toe ben.. en dat ik niet de enige ben.. en ik vind het juist dom dat je mensen laag vind omdat ze graag zichzelf zijn.. denken jullie ook zo over gothic.. en skaters..? nee zeker.. |
ik probeer alleen maar te zeggen dat je je een beetje afzondert als je echt bij een groep gaat horen, dat gebeurt heus niet bij iedereen, maar bij de meeste mensen wel. gothics vind ik persoonlijk niet echt leuke mensen om bij te staan, gewoon omdat ze niet echt een prettige uitstraling hebben, en skaters ook, sowieso vind ik dat ze kutmuziek luisteren (skaters) en die kleding zou ook wel wat verandering in gebracht worden
|
ow jewel. Gothics zijn nog erger. Het gaat er bij mij om dat ze zo vreselijk anders gekleed zijn. Ik vindt het ook vreselijk om te zien dan moslim vrouwen met sjaaltjes op hun hoofd lopen. Het is gewoon dat dat allemaal niet past in de Nederlandse cultuur.
Er zijn genoeg jongens en meisjes die het zelfde soort gedrag hebben als emo's en toch allerdaagse kleding aan hebben. Je kan je gevoelens niet afreageren op je kleding.... Hoe je het ook went of keert. Skater kleding vindt ik erg meevallen aangezien ze gewone kleren aan hebben behalve dan met gaten in hun broek. (Mag ik best zeggen is mijn mening.) http://youtube.com/watch?v=Fe2HC0DqcQU |
je mag van mij best je mening zegge..
maar ik vind het et een beetje primietief wat jij allemaal zegt volgens jou moet iedereen een standaard nederlander zijn.. net zoals jij.. What the fuck maakt et nou uit of het een NEDERLANDSE CULTUUR IS!!!!! |
Citaat:
Er wordt dan in de familie gepraat met wat voor een vreemd geklede vriendin ik ben thuis gekomen. Daarom past het niet in de cultuur van Nederland omdat alles voor hun vreemd blijft. natuurlijk zal het na een tijdje verdwijnen die gesprekken. (Als je met bikini daar in Afghanistan loopt staan ze je ook raar te kijken.) (De eerste holbewoner die een onderbroek droeg zag er toen ook stom uit) Snap je mn punt? |
dat slaat nerges op..
jou oma moet ook respecteren dat er zulke mensen bestaan.. en dat, dat jou vriendin is.. en emo's zien er net zo uit als jij alleen hebbe ze hun haar wat anders.. en voor de zoveelste keer dat je het miss weer door de war haalt.. GOTHIC IS >NIET< HETZELFDE ALS EMO!!! gothic is alleen maar zwarte klere emo's dragen ook kleurtjes.. rood, blauw, groen, paars.. en ook gewone spijkerbroeke... |
Ik heb niet gezegt dat emo's alleen zwart dragen.
(zit toevallig wel 1 bij mij in de klas) Voor als nog. Ja natuurlijk zou mijn oma dat moeten gaan respecteren. Maar het blijft voor haar raar. |
Citaat:
Oja, het verschil tussen emo en skater, gothic, etc. is: emo = mensen die zichzelf zo noemen omdat ze zich anders voelen, aanstellers zijn en misschien zelfs gewoon dwars en anders wíllen zijn. meeste andere dingen = hokjes bedacht door de 'massa' om mensen in te plaatsen die anders zijn. |
het zal wel...
maar mag ik nou eens antwoord op deze vragen? WAT.. heeft iedereen nou precies tege emo's WAT.. hebben emo's dat andere mensen niet hebbe? |
Ik persoonlijk alleen tegen de extreem geklede. Voor de rest zullen ze vast aardig zijn zoals jij zegt. Voor andere zal het wel zo zijn omdat ze er weinig van af weten en daarom er afstand van doen. (het oma en familie verhaal) |
emo's zijn helemaal niet extreem gekleed...
gewoon een spijkerbroek.. all stars.. en een gewoon normaal shirt.. en zwart haar.. als dat extreem is.. dan wil ik wel'es wete wat jij aan hebt.... |
Citaat:
Hoe weet ik of ze emo is? Ze is rustig tekent altijd van die emo poppetjes. (deze zieke dingetjes) http://deathwish.blox.pl/resource/em...5905728832.jpg En voor de aller laatste keer.... ik zeg niet dat alle EMO's extreem gekleed zijn.... "Ik persoonlijk alleen tegen de extreem geklede." |
dat komt door jullie!!
ik zeg nou steeds dat emo's net als iedereen zijn.. maar jullie vinde het een abnormale subcultuur enzo.. |
me vorige bericht was voor RawrImADionsawr
|
@ zeespons..
misschien is zij gewoon gothic.... Ik teken trouwens ook erg veel zielige (( manga )) mensies.. Ik reageer me gevoelens af op een blaadje... |
waarom..
als jij nou weet waar je thuis hoort is dat toch juist goed.? |
Ik ook, vooral dat je door je kleding in een bepaald hokje wordt gepropt. En emo's ... tja, heb het al zo vaak uit gelegd maar niemand schijnt het te (willen) snappen.:wave:
|
emo ook niks anders dan een 'hokje' net als gothic en skaters en wat dan ook....
|
hokjes zijn kut, als je eenmaal bij 1 hokje 'hoort' dan ben je niet meer welkom in de andere...
|
tsjah...
|
dus zeg ik ook niet 'oehw ik ben emo' dat maakt de rest er wel van, maar ik bedoel laatst zei zown jongen:
'ben jij dat ene emo/gothic/alto meisje?' uhm ik ben ik |
et lijkt wel of iedereen die in Björn Borg klere loopt
denkt dat ze god zijn ofzo.. ik kan daar echt niet tege.. dan MOET je Björn Borg klere aanhebbe anders ben je een nerd..... |
iew nou veel te duur voor mij! kvin et niet eens mooi :P
|
Citaat:
Door je broek zo laag modelijk te laten hangen zodat iedereen ze kan zien. |
tis gwoon dom
|
ik vind het vet triest als je in bjorn borg kleren loopt om stoer te zijn, ten eerste zijn de kleren vet lelijk, en ten tweede heb je bjorn borg zelf al eens gezien? :kots:
je bent eerder een meelopertje dan een cool persoon als je bjorn borg kleren draagt, vind ik |
net zoals die buikriemen enzo, die zijn ook oerlelijk maar toch draagt iedereen ze omdat ze zo cool zijn, triest gewoon..
|
nouja idd, als je es kijkt naar de modekleuren van deze winter.. vet saai!
dan liever myn zwart mit roode gestreepte shirtje en prachtige opgepimpte allstars of met roze... kan ook leuk met felgroen altijd zwart wit voor honeymops.. ok ik praat onzin XD |
ja.. ik vin Björn Borg klere ook niet echt mooii..
alle jonges uit mijn klas hebbe hun broeken zo laag.. dan een rand baby blauw of baby roze boxer der uit.. nou sorry hoor.. iedereen is zo gek van die gozer.. terwijl de meeste niet eens weten wat et is.. een vriendin van mij dacht eerst dat het een VOETBALLER was.!!!! ik heb me helemaal dood gelache!! majah.. ik trek ook gewoon lekker me grijze/zwarte shirtjes aan met me lekkere warme armwarmertjes!! en me SUPER mooiie all-stars!! |
*huilt omdat hij de jeugd naar de tyfes ziet gaan*
nouja, een geluk dat emo`s zichzelf meestal opruimen *) |
Kut nou es op..
jeezes ik word hier ZO boos om.. emo's plegen nooit zelfmoord.. en ALS ze het doen komt het door mensen zoals JOU insanity!!! die altijd zeggen dan emo's dom zijn.. en stom zijn.. en minder zijn dan jijzelf.. |
Citaat:
Citaat:
*) Ik word trots... |
1 Bijlage(en)
emo's :+
|
oh, wacht dat zijn emoes :+
|
@ insanity
jij denkt echt dat je God bent zeker.. en ik ben wel vaak boos.. en heel erg verdrietig.. omdat mensen mij gewoon niet begrijpen en altijd zeggen dat ik stom ben.. als iedereen die jou kent jou nou ineens dom gaat vinden.. en alles wat jij doet zouden afkraken.. dan zou jij je zeker geweldig voelen.. |
Erwin je bent een eikel.
|
ja inderdaad
|
Citaat:
Emo's zullen vast weleens zelfmoord plegen. |
"normale" mensen zoals jullie dat altijd noemen, plegen net zo vaak zelfmoord..!!!!
|
Citaat:
|
jij DENKT alleen maar dat emo's snijden inzichzelf..
maar dat is helemaal niet zo.. er snijden net zoveel gewone mensen in zichzelf dan emo's.. |
nee ik had het niet tege jou...
|
Citaat:
artikel van wikipedia Persoonlijkheid De emo-cultuur wordt gekenmerkt door emotionele, soms zelfs impulsieve buien. Emo's worden door andere emo's en onderzoekers beschreven als verlegen, gevoelige, emotionele, teruggetrokken personen. Tieners en soms ouders zien ze vooral als Gothics, soms zelfs als 'zielige en eenzame mensen, die maar moeilijk contact kunnen leggen met anderen'. Doordat de emo cultuur de laatste twee jaar sterk opgekomen is, zijn er ook veel voorkomende misverstanden. Zo is automutilatie wel degelijk een kenmerk van de emo-cultuur, zoals is aangetoond in een recente studie van de British Medical Journal. Dit onderzoek stelt dat 50% van de emo's doet aan automutilatie. Ter vergelijking: onder reguliere tieners is dit 'slechts' 10%. Sommige personen die bij de emo-cultuur willen horen voeren dit uit. Nog een misverstand is dat er vaak van iemand met lang haar wordt gezegd dat hij/zij emo is. Ook denken de meeste mensen dat emo alleen een kledingstijl is, wat echter totaal verkeerd is. Iemand die zijn of haar haar voor de ogen heeft is daarom niet meteen emo, als is de theorie vice versa wel correct; veel emo's hebben lang, zwart haar. Mensen die zich hetzelfde kleden als een emo, zijn daardoor nog niet direct emo. Emo's zijn niet slechts mensen met eenzelfde muziek- en kledingstijl, het gaat ook om de ideeën. |
Citaat:
Oja, trouwens, het gezeik van 'emo's snijden in zichzelf' heb je aan je 'groepsgenoten' te danken. Moeten ze maar geen vage filmpjes op internet gaan zetten he? Maar je hebt gelijk, armen snijden en zelfmoord heeft eigenlijk niks met emo te maken. Depressieve mensen doen dat. En omdat emo's doen alsof ze zwaar depressief zijn... |
Citaat:
met het dikgedrukte stukje had je trouwens wel gelijk, maar verder.. als deze wereld nou geen vooroordelen gehad had, dan zouden er veel minder mensen zelfmoord plegen en in zichzelf snijden.. |
maar die emo's die wèl snijden.. DAT zijn aandacht trekkers.. en DAT zijn wannabees.. omdat zij ook denke dat snijden bij de emo-subcultuur hoort.. en daarom gaan ze zich als emo verkleden.. en DAAROM denk iedereen dat emo's snijden!
|
ja inderdaad
|
Citaat:
En ik word wel vaker afgezeken, maar k heb een schijt aan polici. en daar kan k mee leven :) En ja, ik voel mij geweldig vandaag, niet omdat k mezelf ben maar omdat k leef en dat op mijn manier, daar hoef ik mezelf niet depri voor te maken of te snijden of negatief te zijn:) |
en mensen die denken dat emo een ziekte is dat je gaat snijden..
en er zijn ook mensen die gwoon écht een kutleven hebben en snijden, dat die dan toevallig emo zijn.. tsja |
insanity, ben jij toevallig autistisch :{
|
@ insanity
" en ja, ik voel mij geweldig vandaag, niet omdat ik mezelf ben maar omdat ik leef en dat op mijn manier " precies.. nou laat andere dat dan ook doen.. op HUN manier.. |
Citaat:
Ik heb wel een persoonlijkheids probleem :)\ Ging je anders generaliseren? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik ook. Zoalng ik niet lastig gevallen word door dit is kut, leven zuigt enz. waar we al 36246237846237 topics over hebben hier. tja, dan word je hard |
ik moet ff me broertje z'n vinger inbinden met verband want hij bloed bijna dood
|
Ach laat ze toch lekker snijden die emo's.
Wat maakt het uit, als ze het zelf lekker vinden. |
ziek in je hoofd.. oke dan..
|
Citaat:
excuus, inkopper |
Alssie bijna dood bloed zou ik maar snel een ambulance bellen
|
nee.. hij was aan het spelen met een stalen buis met ze maatjes ofzo.. en toen wilde hij hem pakke.. en toen PERONGELUK iets scherps tegen z'n vingerr
er bestaan ook ONGELUKJES |
oh, dus een beetje overdreven om dan meteen te zeggen dat hij bijna dood bloed :)
|
Citaat:
rofl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is een feit dat autistische mensen de wereld op een andere manier zien en er anders mee omgaan. hoezo zou dat generaliserend zijn? |
me broertje is ook hooligan.. maar geen ajax hooligan..
en ff voor de duidelijkheid.. IK SNIJD NIET!!! |
Citaat:
|
een doordenkertje..
|
Citaat:
|
Citaat:
ik werk met die mensen dus doe eens verdiepen voor je wat zegt |
Citaat:
ne-ga-tief? besides is ajax de (qua resultaten) beste club van NL met kop en schouders |
Nee joh, Ajax is hardstikke goed.
maak er altijd de plee mee schoon :+ |
Nou het was leuk om met jullie emo's te praten, maar ik ga weer even terug naar het echte leven :+
Ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Get sum fucking nerve and listen sum fucking metal. http://www.ultimatemetal.com/forum/i...s/beerbang.gif Ofzo, maar serieus, stel je niet zo aan. |
Citaat:
|
jeah sure..
ik heb een dagboek ja.. maar daar schrijf ik in waar ik mee zit.. maar dat lost het probleem heus niet op ofzo.. |
nee.. dat ken ik niet..
|
Jawel, die ken je wel! Die had ik 3 pagina's geleden nog eens gepost!
|
2*
|
owja.. ik weet et weer.. :p
|
Ik dacht al huh, dementie?! XD nee hoor :P
|
haha :d
|
weetje een dagboek geeft teminste geen commentaar terug van wat jij denk en die zegt ook niet hoe je je probleem op moet lossen maar je bent het wel kwijt RawrImADinosawr:p:p
|
nijland, kom jij toevallig uit nijland? (helder!)
|
neej toevallig niet zou wel leuk zijn ik heet van achternaam Nijland:p me voornaam is Ilse
|
:P, ik wist niet dat dat een achternaam was :O
|
nijland is namelijk een plaatsje in friesland :D
|
oja?
wist ik niet eens.. |
als je nou 150,- mocht uitgeve...
wat hadden jullie er dan gekocht... |
een ipod!
[mijn mp3 is overleden :( DAAR wordt ik nou depressief van :S ] |
mijn mp3 ook.. daar kunne maar 3 liedjes op.. als ik er een 4e op zet.. lopen ze allemaal vast :p
dus ik heb een tijdje geleden al een iPod gekocht.. maar ik denk dat ik een gitaar ga kope.. en dan leg ik er nog wat geld bij... |
Citaat:
|
jah.. alleen heb ik geen nieuwe pc nodig :p
|
hoe kom je trouwens aan 150 euro?
ben je zo verwend? |
Werken?
|
als je daar tijd voor hebt :) mazzel
|
nee...
5 december, You know... maar ik weet al wat :d |
chat topic... slotje :{
|
150 voor sinterklaas?!
omg, DAN ben je verwend ja |
me vader is gul tegewoordig...
en ja.. ik word EREG verwend... |
omg omg omg
ik wil ook! weetje, ik heb gisteren anderhalf uur de badkamer zitten schrobben kreeg ik 3 euro voor :P |
Citaat:
krijg jij geen zakgeld..?? |
jawel:
3 euro in de week, ALS ik de afwas elke avond doe 3 euro ALS ik de badkamer op zaterdag schoonmaak kom je dus op 6 euro in de week :) |
ik krijg 4 euro :d maar dan gaat er 2 euro in me portomonee en 2 euro in me spaarpot!!!
maar dat maakt niet uit of et weinig is want als ik iets EREG graag wil.. dan krijg ik het vaak.. net als me hamster die ik nu heb :d |
ham komt van hamsters
|
pfff :d
majah.. ik ga weer.. doeggxx |
o
okee, doeiesz! |
Citaat:
|
what..?
|
Citaat:
|
ik zeg helemaal niet dat ik zielig ben..
ik zeg dat ik niet lekker in me vel zit. en dat ik gewoon veel problemen heb thuis.. op school.. met vriendinnen.. binne de familie.. |
och arme jij!
vertel vertel |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.