![]() |
wie niet..
:[ |
gut, nou kom dan maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hier wordt ik echt blij van :S wat zitten jullie nou te zeiken.
als dat het enige is wat je kan zeggen, waarom zet je hier dan uberhaupt wat neer . en denken jullie dat ik voor de lol zo'n topic zit te maken ofzo?! en ik weet al dat mensen me dood willen hebben, dat hoef je niet nog extra te zeggen |
nee hij vind het grappig om er kutopmerkingen over te maken
|
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat doe je meestal niet met opzet, dus het is waarschijnlijk niet haar schuld |
jullie hebbe gewoon geen gevoel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Strop lenen? |
ik heb heel veel gevoel, meer dan je zo zou kunnen voorstellen :P
maar ik trek gewoon een conclusie |
Citaat:
|
Citaat:
godver, kom maar weer dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wil je horen neem ik aan? |
bedankt :)
ik ben niet altijd even tactvol hoor :'( maar ik doe mijn best.. blabla heeft er vaak ook moeite mee zo te zien :P |
Citaat:
|
Citaat:
strakjes schat, ik moet eerst even iets doorslikken. |
Citaat:
|
Citaat:
en net zeg je nog dat als ik geen aandacht zou krijgen dat ik dan weg zou gaan :S wat wil je nou |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat kan mij het schelen of je slaapt of niet |
Citaat:
en als je daar bent in de hel, stuur fv een kaartje s.v.p. |
Citaat:
Ik hoop gewoon dat ik je dat extyra zetje kan geven. En zo weinig dat jij er om gefet of ik slaap geef ik er om of jij gaat knopen of niet :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heh :D
|
Citaat:
wat is er mis met VMBO'ers? :S ik zit niet op het VMBO, maar me beste vrienden wel. en als het je niet interesseert of ik zelfmoord pleeg, waarom wil je me dan dat 'extra zetje' geven?? |
Citaat:
En als ik dat extra zetje geeft ben ik van je gezeik af. Aandachtshoer |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom gaan alle gevoeloze-geilerts niet ff een eige topic make... PLING.. idee :d
|
Citaat:
|
goed idee!:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee? Goed gezien! En daarnaast hoef ik niet te janken om aandacht te krijgen :) |
Citaat:
ga maar naar dat topic dat game girl heeft aangemaakt. dat is wat beter voor jou. daar mogen de kleine kindjes die aandacht willen (zoals jij) dingetjes zeggen |
hij is 19! :x
|
Citaat:
Je wil gewoon aandacht en gaat vragen die dat weerleggen uit de weg. Maar nogmaals, ik wil wel een knoop voor je leggen hoor. Word zo`n beetje wel tijd |
nou daar gedraagt hij zich niet naar
|
Tja, het maakt me nog niet suicidaal
|
insanity, ik had eigelijk die topic gemaakt voor figuren zoals jij ..
|
ja, dus waarom ga je daar niet zitten zeiken insanity
|
Citaat:
Citaat:
heb je 2 vliegen in 1 klap |
@ insanity
dan kan ik dat topic net zo goed verwijdere |
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
|
Tja, ik mag graag zeggen wat ik wil.
Maar ik blijf feeling laf vinden :) |
@ insanity
jij bent bent gewoon zéér irritant.... |
Citaat:
|
maar je kunt ook ff ietsje mindere..
|
Citaat:
|
hahahahahahahahha
|
Citaat:
Ze wiltoch al dood. Citaat:
Maar over het algemeen hoor ik dat ik iemand juist goed help. Maar niet met aandachtssletjes |
Citaat:
Geef je me voortaan de kans te reageren voor je dom gata lachen? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus doe een sorry zeggen of ben je daar te trots voor? *) |
@ insanity..
jij zegt wat je wil.. ik lach wanneer ik wil ;) en ik ben geen muis... |
Citaat:
Ik zeg alleen datje best voor lul staat zo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik geef der toch niet om dat ik voor lul sta, dat doe ik me hele leve al... |
Citaat:
|
Citaat:
Damn, dat het zo erg met je was... Citaat:
|
ik sta achter feeling_girl ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
feeling_girl is tenminste normaal..
jij bent... najah.. weetje.. |
Citaat:
Word eerst een ongesteld zoals elke puber voor je als een echte vrouw praat |
Citaat:
wij zijn normaal |
Citaat:
|
Sure, dus iemand die zichzelf snijd en iemand die zelfmoordneigingen heeft noen je normaal? :+
Ok, interesant! Citaat:
|
:p
volges mij moet insanity een keertje ongelsteld worde.. |
noem jij iemand die iedereen uitzeikt, tactloos is, en overal negatief over is dan wel normaal?
|
Citaat:
en ik ben niet voor de 1e keer ongesteld |
Citaat:
Waar zeg ik dat ik normaal ben? |
Citaat:
Niet? oke, dacht ik uit je plemps op te maken |
Gòd.. wat een betweter..
|
Citaat:
en alleen jij zegt plemps |
Citaat:
Citaat:
Idee dr achter is te hoog gegrepen? |
k ga ff me hw maken ;)
doeeggxx |
Citaat:
|
insanity.. jij bent gewoon triets.. echt..
|
Citaat:
|
Citaat:
Die boeken moeten nog terug :) |
Citaat:
dááággxx :d |
Citaat:
|
Anyway, pleite *)
|
Citaat:
doeeiii xxx |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
dat bedoelde ik nou
|
stel je niet aan!
|
|
kan niet luisteren, zit in de bieb
|
jammer
'tis een kutliedje maar het heeft wel met de topic te maken :thumbsup: |
joah, ik heb nog 5 minuten, dan moet ik weg..
het regend :'( |
blabla j hebt de verplichting niet ergens te posten hoor :) dat jij het raar vind dat mensen steun zoeken op een forum is jou probleem. en we weten allemaal dat jij dat probleem hebt. WE vinden het niet erg. zolang je de rest maar niet irriteerd.
Geef trouwens ook eens een mening waarom je zoiets vind?. Want op het moment gebruik je alleen maar argumenten genaamd afstraffen van mening. dat is raar waarom? omdat je ziek bent als je zoiets vind. Lees al je posts is na en je zult het zien Trouwens praten met een vreemd persoon kan toch nog wel helpen :). Ik heb nooit een vertrouwens persoon op school gehad maar een psychiater deed wonderen bij mij :D. en ik kan goed begrijpen dat je hier steun zoekt sinds er veel nederlanders zijn en mensen van je leeftijd ( waaronder ik xD) en ik vind het een goeie oplossing om hier je problemen te posten :) |
vraagje, wie is WE?
en nog een, waarom van die lange posts? |
Gloomy, ga eens deaud?
|
Citaat:
en ik dacht dat ik erges gelezen had dat ze soms alleen DACHT over zelfmoord.. nooit echt geprobeert heeft ofzo.. en als je je der zo aan ergert moet je (voor de zoveelste keer) NIET IN DEZE TOPIC KOME!!! dan hoef je je ook niet boos te make |
Citaat:
Haar topic? Het is een openbaar forum, google maar eens op openbaar. Ga maar weer boe-hoe doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je klinkt ook zo vrolijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie moeten die gedachtes een uitvoeren *)
|
Citaat:
|
waarom vinden mensen als insanity en blabla het zo vervelend als ik mijn problemen post? daar is toch mogelijkheid voor op dit forum? nou ik maak gebruik van die mogelijkheid. daar is toch niks mis mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, jij moet gewoon je bek dicht houde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oja, meningen vragen. Als de regering alleen maar om meningen zou vragen van mensen die het eens met ze zijn heet dat een dictatuur :P |
Citaat:
ik vroeg om meningen ja door dit topic te openen. maar dat betekent niet meningen vragen van mensen die mij dood willen, dat jij dat nou niet snapt... |
Citaat:
Duitsers hadden ook een mening over joden in de WWII |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
vraag es iets dan? |
Citaat:
maar ik ga want ik heb nog huiswerk. en dat ga ik niet voor jullie verkloten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou het wel willen weten maar dat stukje krijgen wij pas over een paar weken gokje: 1900 XD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het over grondwet, niet een statsregeling.
das iets anders :) |
Nee :+
Het is meer een richtlijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bye bye
|
waarom ik van die lange posts heb? :P
eenvoudig antwoordje: Een forum is een ander woord voor een discussie plaats. Discussies kan je niet voeren met korte antwoorden als: val dood, lol, emo, en lulletje rosenwater :P. trouwens iets in een boek opzoeken is iets anders dan iets weten hae? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vertel je alleen het synoniem van forum. Ik zeg niet dat je daar hier aan moet houden. En of het ook wel gebruikt word als discussie plaats. Ik zeg alleen maar dat het een synoniem is en dat IK me er aan houd. ... en je vergeet iets... dat was al men 23ste post :P.
en ja jij hebt er meer dan 7000. Maar dat zegt alleen maar dat jij zon facking nerd bent dat je de hele dag onzin loopt te posten op forums en ruzie aan gaat met mensen via het inderdaad omdat je in het echt niet voor ze durft te staan. Of het zegt dat jij in 1 post minder zegt dan een hamster |
Citaat:
|
Citaat:
En besides that ken iksommigen van dit forum ook irl dus bang voor ze ben ik niet *) |
Citaat:
maar jij post meer ben je een paar weken weggeweest huh? |
Ik ben meerdere keren gebanned geweest varrierent van 1 dag tot ruim een maand :+
|
ooohw
okee :D |
ciao :*
|
byessz -XxX-
|
Citaat:
:loser: |
het is wel zo dat gloomy zinvollere berichten post dan insanity
|
Citaat:
|
Misschien zijn hier wel van die personen die op internet een grote bek hebben en irl niet :9
|
Citaat:
Citaat:
das heeeeeel wat anders Citaat:
Citaat:
Mja, mischien. Ik zou zeggen, zoek het uit *) Meeste active perso`s hier ken ik rl inmiddels ook wel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.