![]() |
Die moet je gelijk geven,
want nu stellen we de voor de hand liggende vraag; "hoe komen we daar?" :o |
"ga met muis naar rechter bovenhoek"
|
Citaat:
|
_0_ _0_ _0_
|
mooie pics kan niet anders zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
;) neej grapje, thnx |
Je lijkt op dat typ dat Jane speelde in de musical "Tarzan" waar ik zaterdag naartoe was. :o
|
Ik vind ze mooi :d
Foto shoot gehad? |
Citaat:
bij try out models... wordt wel gevraagd voor modellenwerk... heb tot nu toe alleen in de hitkrant gestaan... op een poster! |
Stoer :o
|
Citaat:
|
:yes:
Als je Jane speelt dan is dat meestal iets goeds :d |
Gefeli!
Mij zullen ze niet zo gauw vragen voor een shoot haha, te weinig buikspieren en te veel pezen ( daar zit wel degelijk veel kracht in maar dat zie je niet op een foto ^^ ) |
Citaat:
je was eerst negatief, weet je nog? dus ik wist het ff niet meer ;) |
Ik ben niet zo fotogeniek :x
|
Citaat:
Maar! Maar! We hadden toch vrede gesloten? :o |
Citaat:
weet eigenlijk niets van je ;) |
Amnesia is erg voorzichtig met zijn oordeel toch Am? :p
|
Citaat:
|
Dat ligt bij hem iets anders :)
Hij is er ook nog steeds van overtuigd dat Insanity een trol is dus ja |
die komt hard aan...
|
Jajajajaja!
*Delete Delete* |
*pakt de banstick *
|
Citaat:
|
@T_D
*Delete!Delete!Delete!Delete!Delete!Delete!Delete! Delete!Delete!Delete!Delete!Delete!Delete!Delete!D elete!Delete!Delete!* |
* geeft Carmen de banstick *
|
Citaat:
|
niet mee eens.
|
Ook niet mee eens :no:
Alleen dat knotachtig staartje.. |
lief!
|
Wat?
Dat knotachtige staartje? |
ja dat is ook lief
|
Citaat:
maar ja ik had daar niets te zeggen... maar ik heb zelf me haar altijd los! |
Citaat:
|
weten we dat ook weer :)
|
@carmen
Oh, Gelukkig :d 't zag d'r namelijk niet uit.. |
Houd je in Amnesia houd je in!
|
Citaat:
|
:happy:
|
Citaat:
Vond alleen die ene foto op mijn achtergrond met dat staartje wel leuk ;) |
N..
:x Laat maar :) |
*boekt een fotoshoot *
|
:o
Mag ik mee in je koffer? |
jij mag naast de bestuurdersplaats zitten :)
|
Citaat:
Ik moet over 2 weken voor een fotoshoot voor een webshop! ;) |
Ook leuk :o
|
Nice!
|
jawel toch?
|
Ben blij voor je :)
|
maar is het echt niets voor jullie?
modellenwerk? ;) |
Citaat:
ik ben ook blij voor jou als je helemaal over je meissie heen bent... volgens mij lukt dat aardig! |
Ben ik niet knap genoeg voor rofl :)
|
Citaat:
heb geen foto van je dus kan niet oordelen! |
PM je mail en ik zal es kijken wat ik nog aan foto's op die roestbak die mijn PC heet heb liggen :)
|
Totįįįįl ontopic :')
|
Vind je? :')
|
Citaat:
euh....kan je hem niet via prive bericht sturen? Anders wel via me hyves prive bericht! |
Citaat:
|
Maar het is wel leuk :)
|
idd, daar gaat het om ;)
|
Ach ja, Ik zal jullie wel even alleen laten met foto's uitwisselen :d |
IK haat realisten.... :d
|
O-)
|
Ga wat te eten snaaien, kom vanaaf nog wel ff, hang jij maar even de realist uit :p
|
Citaat:
|
Citaat:
is goed hoor! |
Zeg,
Ik noem mezelf geen realist hoor. :d Denk dat stukje text onder me naam even weg O-) |
Citaat:
;) |
Mjep O-)
|
:thumbsup:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
foto :)
|
Tuurlijk wel.
Om de putjesprut erin te stoppen O-) |
O-)
*zip* |
Want anders lig ik zometeen onder de zoden.
Of hoe de uitspraak ook is:x |
Citaat:
|
ja maar ik heb het ook niet over jou O-) :p ;)
|
he he, wat doen we weer aardig ;)
|
Tja, Nu ben jij d'r.
Nu schiet ie in z'n "Ik ben geen spammer, ik ben een schat van een kerel" Stand. |
ja denk ik ook ;)
|
o ben ik tegen alle friezen O-)
(behalve erwin :{) |
Hypocriet..
|
Citaat:
|
Insanity.
Is een beetje irritante vent die denkt dattie god is op dit forum O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:no:
Nooit gedaan :) |
Citaat:
|
Weet je.
Je hebt gelijk :D |
Vast wel.
Maar niet hier :) |
Erwin is helemaal niet aardig!
vind ik |
Dat weet je niet,
Je kent hem alleen van zijn "boerenlul" kant. Misschien heeft hij ook wel een "schoenendoos" kant? of een "gevoelige"(Ghehe) Kant? Maar.. wat is dat? mijn moeder? Huh? Ma? Wat doe je met die kettingzaag? Hoo.. kijk uit! No! Nooooo! Oftewel, Woodles :wave: En nog om het af te leren http://www.court-records.net/animati...-airguitar.gif |
ik ken hem ook via msn, en toen was tie zo nodig nog minder aardig!
|
hij is gewoon niet aardig.... !!!!!!!!!!!
|
ja inderdaad, hij is een leeuwarder boerenlul!
als hij niet een fries was.. |
Citaat:
|
ja maar ik bedoel hij is een boerenlul, die uit leeuwarden komt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:')
|
Citaat:
Hup hup, terug de zandbak in. Citaat:
Maar ik zou je wel doen denk ik. en nu niet huilie doen, zo`n groot compliment geef ik zelden als ik het meen. |
|
Citaat:
bye bye! |
sterf.
|
Citaat:
dat somt het wel op he erwin?O-) |
Citaat:
:? |
hij is nogal oversekst, stiekem is het gewoon een kleutertje dat denkt dat hij stoer is, hij zegt wel altijd dat hij 19 is... :')
|
Citaat:
|
|
owh zit ie zo in elkaar ;)
|
jep
|
weten we dat ook weer ;)
|
Fijn om te weten hé :P
|
nou super
|
mooiso ;)
|
spamspamspammerdespam :{ ;)
|
Heey, niemand hier spamt zonder mij!
|
kennelijk wel :)
|
ja kennelijk wel jah ;)
het gaat gewoon door hoor ;) ik kan er ook wel wat van ! :P |
Oneerlijk... Ik heb het spammen praktisch uitgevonden ( net als arrogantie) en jullie gaan gewoon met mijn uitvinding aan de haal.... gemeen!
|
ja, ik inmiddels ook wel. Eerst reageerde ik alleen maar serieus, maar dat valt helemaal niet meer te doen. Er zijn gewoon geen serieuze topics meer, dus kan je ok niet serieus reageren...
|
Citaat:
|
Nu voel ik me echt gediscrimineerd...
|
hoezo gediscrimineerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon mij nadoen, dan kom je er wel :p
|
Citaat:
|
Nee, ik heb liever dat het forum weer een beetje serieus word. Dan heeft het tenminste nog enige zin om hierheen te gaan :P
|
Weet je, zodra mensen als ik op een forum verschijnen daalt die kans drastisch :)
|
dat heb ik wel gemerkt ja..!
|
daarom moet jij ook geband worden :thumbsup:
|
Bans duren bij mij niet lang jopiepopie ;)
|
het is rarejopie :[
|
en waarom duren bans bij jou niet lang dan darkness?
|
Omdat een ban van een week nog niet eens een halve dag was :)
|
Citaat:
|
Jawel, Chris vond mij aardig :p
|
:( dat vind ik heel jammer!
|
Hij "lackt" daadkracht :d
|
Citaat:
Dat chris of dennie jou unbanned heeft geen gevolgen van mijn waarschuwing. oftewel, betrap ik je nog een keer op extreem spammen of een grote bek dan ben je WEL een weekje op vakantie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan iedereen die het wachtwoord van een FB heeft. Sorry, maar ik ben niet egt onder de indruk.
|
Citaat:
Ik kan gewoon kloten. Besides, zolang jij dat niet hebt zou ik maar sssst doen. |
Alleen maar omdat jij het wilt?
Mijn respect moet je verdienen. Ik luister naar FB's maar ik zie geen enkele reden om naar jou te lusiteren zolang het geen goed gefundeerde waarschuwing is. Al ban je me voor mijn part 100 jaar, dat verandert er niets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan ook op andere knopjes gaan klikken. |
Ik ben niet onder de indruk van je dreigement. Alleen al het feit dat je op forums zo als deze denkt dat die onterechte macht je geliefd maakt en dat je daardoor vrienden maakt is al zielig genoeg. Al klik je op honderd knopjes insanity, het verandert niets aan het feit dat je in feite gewoon aandacht wilt en koste wat kost aardig gevonden wilt worden. Maar nu doe je gewoon triest.
Word serieus, misbruik je onterechte macht voor de verandering eens niet, en het spammen en flamen op dit forum zal heel snel dalen. |
Citaat:
Maar goed ik mag jou ook niet, en ik verwijder je van niet na een halve dag. |
Citaat:
Fail! |
lief hoor
|
Citaat:
Ik heb gewoon een kanker hekel aan jochie`s als jij alexander (whoops, prive gegevens :o ) die denken dat ze jezus zijn en MIJ wel ff op mn plek kennen zetten. Die rol is echter alleen maar invulbaar door een paar mensen, ik zelf en mensen die mij dierbaar zijn. Beside`s, ik betwijfel of je het correct hebt. Zat mensen die me wel mogen :love: |
Mij maakt het niet uit dat je mijn prive gegevens hebt Erwin. Besides, jij begon met klooien, de eerste thread die ik hier maakte werd dooe jou compleet in de sloot geholpen. Als jij nou es normaal tegen mij deed zou ik hetzelfde doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Type 43674236462349283 in een dozijn. Ik ga niet normaal doen tegen iemand die alleen maar kan spammen. :Z Deed ik ook hoor, ben ik eerlijk in, maar zelfs ik ging niet zo ver dat ik 12 pagina`s volspam in een topic dat redelijk serieus was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij ben ik net op tijd ingelogd :o
|
Citaat:
Jij en beperkt. mister ik spamm amper heeft niet voor niets 40+ in een paar dagen gehad. Ga eens dood? jij spammt, admid it. :Z |
Ik spamde. En ik ga niet dood, zeker niet voor jou. In een discussie de opponent in kwestie doodwensen geeft aan dat de persoon die dit wenst door zijn argumenten heen is en daarom op de persoon gaat spelen.
|
Citaat:
Niet dat dat jou wat aangaat bdw, maar dat terzijde. En dan erken je mijn macht toch niet? Ik zie je wel weer een keer als er geen FB`s online zijn om bij te janken. |
Citaat:
Ga je weer de "PDA van me baas" uitvlucht gebruiken? |
Citaat:
Zoals ik dennie ook al terug PMde, als ik of een ander zoveel spamde als jij dan werd ie meteen gebanned. \Jij bent dus OF een enorme jankert OF je zit `s avonds diep in zijn hol. You name it. |
Doe wat je niet laten kunt, het feit dat je hier zo graag de baas wilt zijn geeft aan dat je in je eigen leven niet de baas bent.
Je zou eens kunnen beginnen met gewoon met mij in discussie te gaan in plaats van als een peutertje te gaan dreigen en schelden. |
Citaat:
En daarnaast, spamm en spam is hetzelfde. Er is geen verschil, want je kan het op 2 manieren schrijven. Maar een i-net leek als jij snapt dat prly toch niet. |
Sure.
Wat jij wil :{ |
Citaat:
Oftewel, Waar meneer een bedreiging ziet, Verhelpt hij het met een ban. Een dicatuur in het klein :') |
Citaat:
Iemand een weer woord laten hebben heet een discussie. |
Citaat:
Ik zie geen bedreiging. Jochies van resp. 14 en 17 doen mij he-le-maal niets. |
Nee, daarom ban je ze ook.
|
Bullebakken van 19 doen mij ook niet veel.
Maar het is wel grappig om mee te discussieren. |
Citaat:
Ik heb niets tegen een kleine spamsprint. Maar 12 pagina`s gaat wel heel ver, ik denk dat je dat wel met me eens bent of niet? |
Mee eens. Daarom was het eenmalig.
|
Daar moet ik het, jammer genoeg, wel met je eens zijn, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je het met me een is dat dat FOEI! is dan ben je ook met me eens dat je daar dan voor gestraft moet worden. |
tover eens raak? Ik kan mij 1 topic herinneren waarin 12 dingen heb volgespamd, de anderen bij lange na niet. ( en de LPW telt niet mee .)
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62992 http://forum.leerlingen.com/vbb/show...02#post1345602 |
topic 1 en 3 zijn beiden niet 12 bladzijdes, en de LPW is voor dat doel gemaakt als je de moeite had genomen om de eerste post te lezen. Bovendien heeft een FB dat topic al verplaatst, dus om de een of andere reden schijnen zeh et niet zo erg te vinden in dit topic.
|
Kom op,
Jullie discussie is al bij pagina 9. nog even en we zijn bij pagina 12 O-) En @ the_darkness klopt :) |
Citaat:
topic 1 & 3 is daarom niet minder spamm :Z Besides, je zegt nu zelf dat je een spammtopic hebt. Waarom dan nog in andere topics? Dat maakt het alleen maar erger. |
Ik probeer alleen in andere topics te reageren en het daarbij te laten. Als je wat topics doorkjikt waarin ik met carmencitah praat zie je dat zodra het erge spam begint te worden het gesprek naar de LPW verplaats. Besides, als er iemand op iets van mij reageert dan reageer ik doorgaans terug, dat is beleefd, en als iemand mij aanvalt met woorden verdedig ik me. meer niet.
Maar ik probeer het spammen in bedwang te houden. |
Citaat:
Ik geef je 3 topics waarbij meer dan 3 pagina`s uit slap gelul bestaat en jij claimt dat het geen spamm is? Flikker es heul snel op :+ Hoe noem jij dat dan die 3 pagin`s+ |
IK heb nergens beweerd dat het geen spam is, check mijn posts. Ik gaf een voorbeeld van een recente topic waarin ik door verwees naar de LPW. Ik zei nietss over de topics die je gequoted had. Ga nu geen dingen verzinnen plz.
|
Citaat:
Geef nu eens je reactie op de 3 topics die ik nu net plemp. Is dat spamm of niet? |
Zit spam bij, maar ik ben daar niet de enige verantwoordelijke voor. Over de LPW: Ik leg het nog 1x uit : Het topic is gemaakt om over niets/spam te praten, de FB's schijnen er geen problemen bij te hebben dus laat het daarbij.
|
Citaat:
Is het spamm wat ik kopieerde of niet? Ja of nee antwoorden bitte. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu niet er omheen lullen als "zit er bij." Is het spam of niet? |
antwoord op je vraag: JA.
toevoeging: Ben niet de enige verantwoordelijke. |
Citaat:
Vraag 2. Iemand die spammt is in overtreding. Mee eens neem ik aan? |
Ik verantwoord mezelf op dit vlak :)
|
Mee eens.
Heb daar ook al waarschuwingen voor gehad ( incl. de topics die je gequotedh eb ). Sindsdien is mijn spam naar mijn mening binnen de grenzen ( behalve in mijn eigen topic ). |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.