![]() |
pretpunk mag, poppunk nie:)
|
en ik ben van van de heideroosjes , en iedereen die zegt dat hun commercieel zijn kan zichzelf in een inrichting laten stoppen , want dat zijn ze niet;)
|
nou, ik word altijd wel vrolijk van punk hoor
Nog een leuke punkbend is me first and the gimmie gimmies Die zijn echt superstoer |
Citaat:
|
Citaat:
ze mag best die muziek luisteren maar moet ze niet gaan zeggen punk/rock wanneer ze blink 182 ofzo luistert|:( |
Citaat:
|
Citaat:
doen ze alsof ze in dit geval punker zijn, en hoe gauw je dus over echte punkmuziek begint snappen ze er nix meer van daar erger ik me wel aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn mening
14 timesnewroman dark bleu
Rock, punk rock, hard rock, gothic , metal, heavy metal. Zijn allemaal goed!! en 10x beter dan hiphop en techno!! 8-) |
deze oude topics zijn vervelend
|
pff wrom haalt iedereen weer ouwe toppics boven:[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yeeeeeeh
1 Bijlage(en)
punk rock is wel coool hoor
k luister self veel naar HIM en niirvana maar oook heel erg veel heavy metal dus....en bij mij is et wel te sien dak een headbanger ben :yes: hihi mja.. |
haha echt geweldig zo'n alto op het forum, blijf alsjeblieft nog wat langer, kunnen we lachen :d
|
Citaat:
mee eens |
Re: yeeeeeeh
Citaat:
foei |
Citaat:
|
Muse RULEZ!!!
|
Citaat:
ik geef hem/haar een week :Y) |
Rancid!
NOFX! Millencollin! 3 doors down Incubus Lost prophets Heideroosjes! Ill Nino Slayer Slipknot Rammstein Sepultura Taking back Sunday Lagwagon! Anti-Flag! My awesome compilation! A perfect Circle Tool Senseless Kombat Gorgoroth Staind Blink 182! Floggin' Molly! Bouncing Souls! Voodoo Glow skulls! .... ik kan er zo nog veel opnoemen, ik weet wel dat het niet allemaal punkrock is, maarja, mijn voorgangers hielden zich ook niet zuiver aan punkrock en consoorten :9 |
:rolleyes:
|
Citaat:
mwoehaha. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen mag zeggen waarvan ie houd. Ik hou ook niet van jou muziekkeuze en ik lach jou ook niet uit... |
Citaat:
kdenk dat het niet zozeer zijn muziekkeuze was, als wel dat hij zegt dat hij weet dat het niet allemaal punkrock is terwijl meer dan de helft duidelijk geen punkrock is :z maar aan zn muziekkeuze kan het ook gewoon liggen :+ |
Citaat:
kom je er nog overheen? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker wel respect voor die gasten. Tja, verder.... Het is allemaal wat te poppunk achtig voor mij. |
Tsja...
red hot chilli peppers nickelback muse nirvana good charlotte 3 doors down live anouk linkin park the calling creed alanis morisette whitin temptation evanesence geloof dat ik toch wel van rock houd:d |
Citaat:
|
als we allemaal commetaar hebben op muziek keuze laten we dan duidelijk eerst maken
wat is volgends jullie punkrock? en wat is volgends jullie rock? |
Pure Rock?:
-AC/DC -Danko Jones No Bullshit, gewoon spelen Maar je hebt zoveel afsplitsingen binnen Rock zelf... :rolleyes: |
Red Hot Chili Peppers :yes: _0_
\/ \/ \/ |
ik vind het best wel erg dat iemand al eerder Finch punk noemde... Maar verder luister ik bijna geen punk.
liedjes die ik wel kick vind: Lagwagon - Give It Back(niet echt een punkliedje van hun) en No Use For A Name - International you day vind ik ook wel een kick liedje:) |
Citaat:
En afgeven op mijn muzieksmaak kan natuurlijk sowieso neit door de beugel 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
harde..? bij harde begin ik te denken aan slipknot. american head charge.. kittie stone sour.. maar linkin park? :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, ja. |
Citaat:
:9 maar k denk als we het echt uber hard wilen hebbe we meer de kant op gaan naar de "georganiseerde herrie" dus de echte trash etc ook leuk! _0_ |
Citaat:
Luister maar eens naar troep als Nasum, Abstain of Melt Banana :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.