Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   question for the girlz (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=17247)

2pac 24 August 2002 14:44

Citaat:

Originally posted by annestacia
waarom is het voor mannen eigenlijk lekkerder als je slikt ?
mij zou het een worst wezen slikken of niet

iebke69 27 August 2002 20:22

why not ? :] :] :] 8-) :p

Mindy 28 August 2002 10:32

*leest alle post...en dan..*
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

GAAAATVERDAMME.!

Chesta 28 August 2002 17:38

Citaat:

Originally posted by maatp01
al mijn vriendinnen vonden het heerlijk
:z |:(

Chesta 28 August 2002 17:39

Citaat:

Originally posted by BWM
*smaakt nergens naar*

gezeik om niets...

Doe het zelf dan eens een keertje! (dat bedoel ik maar...)

Chesta 28 August 2002 17:40

Citaat:

Originally posted by maatp01
goed zo lizz zo hoort het gewoon slikken

het is het lekkerst voor ons mannen

Bij elke post die ik post denk ik eerst verder lezen voordat je reageert, maar jij bent gewoon :r :r :r :r

maatp01 30 September 2002 11:05

sorry hoor

xlizzx 30 September 2002 14:39

Citaat:

Originally posted by -Spiderr-
*leest alle post...en dan..*
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

GAAAATVERDAMME.!

dit slaat nergens op je hebt het zelf nooit geproefd dus je kan ook neit oordelen maar ieder zen eigen mening ik blijf slikken :]

BWM 30 September 2002 16:03

Citaat:

Originally posted by Chesta

Doe het zelf dan eens een keertje! (dat bedoel ik maar...)

moet je even de andere post van mij lezen ;)

Ryzer 1 October 2002 21:02

mja probere zal nie veel kwaat kunne

Regen 1 October 2002 23:44

Re: question for the girlz

Citaat:

Originally posted by Aarsje
Hi peole, het kan goed zijn dat dit onderwerp al 100 x ter sprake is gekomen, maar ik ben nieuw u see...
Ik wilde wel eens weten of meiden de jongen nou in hun mond laten klaarkomen??
Ik zelf doe dat niet omdat ik bang ben dat het supergoor is....
Vinden jullie het lkeker of wat?
Plzz responds....
thnx

nee, nog nooit gedaan, ik kokhals snel namelijk..:x

martino 5 October 2002 19:57

slikken..

Op zich is het wel een goeie opmerking dat als je wilt dat je vriendin slikt, je het zelf ook een keer geproeft moet hebben.

Aan mij is het echter niet besteed, ik heb echt niet de behoefte om m'n eigen but te proeven. Een meisje zou ook niet hoeven slikken van mij, hoewel het pakketje gewoon in haar mond afgeven natuurlijk weleeuh...leuk is.

En oh ja, de mensen die alleen maar reageren met :r :r :r of dergelijke uitspraken doen als GATVERDAMME!! RANSAAP! geef 'ns argumenten in plaats van zo politiek correct te doen.

BlackMagic 24 October 2002 10:02

kweetnie kzijn nogma 13 zodus O-) :p :) *)

Linnea 24 October 2002 10:59

Ik heb het nog nooit echt geproeft..
en eerlijk gezegd,, heb ik er ook niet de behoefde naar...

Honur 25 October 2002 04:23

Damn als mensen het willen weten naar waar het smaakt lijkt me er 1 helemakelijke oplossing gewoon proeven :Y) (smakelijk) :D
ff voor de duidelijkheid ben nog niet zo wanhopig dat ik me eigen zaad ga slikken....maar jah ieder z,m eigen keuze,
Maar denk wel dat als het SUPER vies smaakt dat ik dat al gehoord had van kennisen en vriendinnen,
meestal zeggen ze dat het gewoon per keer verschilt en dat het wel meevalt.....
In iedergeval mij niet gezien
O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.