Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   eerste keer (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=19821)

konus 10 October 2002 17:04

Citaat:

Originally posted by Gabsta
ik was 15. :) nietz om voor te schame.. wat maakt et uit op welke leeftijd je et doet ?? nix tog :)
ja groot gelijk in dus rick loop niet zo te zeuren. het is voor iedereen zijn eigen keuze

Plankje 10 October 2002 17:11

Citaat:

Originally posted by konus

ja groot gelijk in dus rick loop niet zo te zeuren. het is voor iedereen zijn eigen keuze

houd je kop jij aardappelhoofd ;)

Bobba. 10 October 2002 17:37

Ik was 14. Bijna 15 toen ik het voor de eerste keer met mijn (half jaar oudere) vriendin deed :Y) En heb er niet echt spijt van. Maar het had beter gekund :)

moucie 10 October 2002 19:42

Citaat:

Originally posted by Sgatje

Fuck...jah dat vinnik egt super erg...!! Op zo`n leeftijd....:(

ja dat mag je wel zeggen ja :'(

Chantal87 15 October 2002 13:30

Ik was 14. Maar ik had toen een jaar met mijn toenmalige vriendje. We wilden beide het echt doen, dus hadden we er absoluut geen spijt van :)

Gabsta 15 October 2002 13:55

Citaat:

Originally posted by Chantal87
Ik was 14. Maar ik had toen een jaar met mijn toenmalige vriendje. We wilden beide het echt doen, dus hadden we er absoluut geen spijt van :)
kijk zo hoort et.. je moet het willen niet om erbij te horen ofzow..
en dan heb je er meestal geen spijt van =] :)

en ja rick je moet niet zo lopen zeuren :D:D:D O-)

Ryzers_GF 16 October 2002 16:25

Citaat:

Originally posted by Ryzer

ik wil het ook echt... maar alleen als het spontaan gebeurt op een romantisch moment :)
en als we er onze tijd voor kunnen nemen... en eerst erover gepraat hebben

het prate is belangrijk, ik z'n niet klaar om ontmaagd te worden, kzen ook maar 14
je voelt wel meestal van jezelf da je der klaar voor zijt... het kan langer duren, korter, heeft veel met jezelf te maken en niet met je vrienden en zelf je vriendje (vriendin) ... vind ik persoonlijk

anemic 16 October 2002 21:25

Citaat:

Originally posted by Ryzers_GF

het prate is belangrijk, ik z'n niet klaar om ontmaagd te worden, kzen ook maar 14
je voelt wel meestal van jezelf da je der klaar voor zijt... het kan langer duren, korter, heeft veel met jezelf te maken en niet met je vrienden en zelf je vriendje (vriendin) ... vind ik persoonlijk

hehe suc6 ryzer

Ryzers_GF 17 October 2002 17:09

Ryzer weet dat ik er niet voor klaar ben atm... hij respecteerd m'n mening en daar ben ik heel blij om... ik zal klaar zijn wanneer ik me er klaar voor voeld en hem is wel geduldig genoeg :)

TheGroovMaster 17 October 2002 17:27

duidelijk oude generatie hiero --> ik was 16

Ryzer 17 October 2002 18:26

Citaat:

Originally posted by Ryzers_GF
Ryzer weet dat ik er niet voor klaar ben atm... hij respecteerd m'n mening en daar ben ik heel blij om... ik zal klaar zijn wanneer ik me er klaar voor voeld en hem is wel geduldig genoeg :)
hehe inderdaad,
ik zei dat ik er klaar voor was, niet dat ik er echte drang naar heb :)
Trouwens, ik wil liever eerst meerdere stappe zette en nie teveel springen in onze relatie, ze weet welke stappe ik bedoel (tenzij ze weer verkeerde dinge gaat denke :p)

Timmekeuh 17 October 2002 18:56

Sorry heb ik niet echt ervaring mee.
Ben 13 heO-)

bifirol 28 October 2002 15:52

Ik was 12, bijna 13....

maar ik ben nog steeds met dat vriendje samen...
DUs nu heb ik er echt geen spijt van maar mochten we niet meer samen geweest zijn dan ging ik het wel spijtig gevonden hebben...

:* ;)

bootje 28 October 2002 16:56

gisterenavond was 't m'n eerste keer. ik ben 16.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.