Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Wat komt er bij jou uit de stemwijzer? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=23093)

anemic 17 December 2002 08:32

Citaat:

Originally posted by BWM
als ik overal "Geen mening" invul, zou dan de LPF er als beste keus uitkomen?
hehe lol
of vvd

Jolie 17 December 2002 18:40

- LPF
- VVD
- LN
:) happy with it

drbreznjev 21 December 2002 15:30

Stemwijzer

1. LPF
2. Leefbaar Nederland
3. VVD

TheGroovMaster 21 December 2002 17:03

1 Bijlage(en)
niet dat ik gelovig ben ofzo maarja.... vorige x stond pim boven aan.

Jolie 21 December 2002 22:58

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
opzich zit er best wel een redelijk verschil tussen christenunie en Pim :? ben niet zo heel bekend met christenunie ofzo, maar ze zijn toch vrij links...dacht ik

Bird Of Prey 21 December 2002 23:01

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
hhmm...op 1 partij na staat alles dus bij je in t groen...heb je op een paar vragen na alles neutraal ingevuld ofzo? :?

GregoorvanDijk 3 January 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Dit komt wel aardig overeen met wat ik in gedachten heb (als is dit wel erg duidelijk links, meer dan ik gedacht had) en op één van de eerste partijen ga ik waarschijnlijk ook wel stemmen. GroenLinks en de PVDA hebben me altijd wel aangesproken.

Sommige stellingen vond ik wel erg lastig en twijfelde ik, bijvoorbeeld de stelling over de steun aan een aanval op Irak. Of ik het daar mee eens ben, dat ligt maar net aan de situatie. 100% oneens of eens ben ik het er dus niet mee, onvoorwaardelijke steun ben ik wel tegen. Maar een mening heb ik er wel over, dus moet ik dan neutraal kiezen ofzo? Bij neutraal vind je het niet zo belangrijk ofzo? Bij geen mening wordt het helemaal niet meegeteld?

Dit is in ieder geval mijn uitslag:

Goed zo Tuur.. Met jou ken t praten :Y)

JoY_RFJK 3 January 2003 22:05

helaas youssef? blijkbaar ben je het toch met veel dingen van LPF eens, anders scoor je niet zo hoog...

JoY_RFJK 3 January 2003 22:06

ik scoorde trouwens hoog voor de SP... de nummer 2 en 3 weet ik niet zo snel meer..

JoY_RFJK 3 January 2003 22:08

nouja.. ik heb je stemwijzer nog es bekeken youssef.. en volges mij hejje nie echt serieus meegedaan... kzal voortaa n beter kijken.

yor 3 January 2003 22:17

groenlinks, sp, d66, pvda (in deze volgorde)

links dus

Bouke 3 January 2003 22:53

b-tje rechts... denk ik
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=393919

wocky 4 January 2003 18:25

Re: Wat komt er bij jou uit de stemwijzer?

Citaat:

Originally posted by Youssef
Bij mij kwam er helaas het relschoppende LPF uit :{
heel veel vrienden van me hebben die stomme wijzer gedaan en er kwam allemaal LPF uit en we houden juist allemaal niet van die partij.....beetje vreemd nietwaar

F_asd 4 January 2003 18:28

Re: Re: Wat komt er bij jou uit de stemwijzer?

Citaat:

Originally posted by wocky

heel veel vrienden van me hebben die stomme wijzer gedaan en er kwam allemaal LPF uit en we houden juist allemaal niet van die partij.....beetje vreemd nietwaar

ja inderdaad
had ik ook.. johan ook he ?

The6thgate 4 January 2003 19:17

als nou maar niet iedereen naar die stemwijzer gaat luisteren. Zit teveel afwijking in geloof k:{

wocky 5 January 2003 09:47

Citaat:

Originally posted by The6thgate
als nou maar niet iedereen naar die stemwijzer gaat luisteren. Zit teveel afwijking in geloof k:{
naar mijn idee waren de meeste antwoorden nogal links...maar ja idd er zal wel afwijking zitten in die stemwijzer.....nou ik ben er wel wijzer van geworden , ik weet in ieder ieder geval dat ik niet op die LPF ga stemmen!!

geitenwollens0x 5 January 2003 12:32

1 Bijlage(en)
-

Ar-Tuur 5 January 2003 12:33

Vreemd dat de grootste partij de minste stemadviezen heeft? :?

Plankje 5 January 2003 12:42

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Vreemd dat de grootste partij de minste stemadviezen heeft? :?
komt omdat het cda overal tussenin zit en daardoor vaak op 2e of 3e plek komt. Maar daarnaast klopt die stemwijzer ook niet helemaal hoor. Ding gaat alleen maar uit van het partijprogramma, maar niet van de partijuitstraling en de mogelijke halingskans van een voorstel etc

fruitmand 5 January 2003 17:11

http://www.stemwijzer.nl/tweedekamer...sultspane.html

:confused:

Clauw 7 January 2003 17:32

Citaat:

Originally posted by Clauw
ik heb gewoon geen zin om t plaatje derin te zetten :)
van goed naar slecht
CDA,PvdA,Leefbaar Nederland,D66,VVD,Groenlinks,LPF,ChristenUnie,SP,S GP

ik heb em opnieuw gedaan echt bij nagedacht enzow
nu kwam eruit: (veel overeenkomst tot weinig overeenkomst)
PvdA,Groenlinks,SP,D66,ChristenUnie,Leefbaar Nederland,VVD,CDA,Lijst Pim Fortuyn,SGP

Stevie 8 January 2003 15:47

1 Bijlage(en)
PvdA, helaas mag ik nog niet stemmen :'(

bruggi 12 January 2003 16:16

Bij mij kwam 1. PvdA 2.SP er uit, en VVD en CDA helemaal onderaan. Bij een andere test kwam ook PvdA als nummer 1 eruit, en LPF als 2e.
PvdA dus, maar dat wist ik al.

A-Man 12 January 2003 22:46

1 Bijlage(en)
Eertse keer dat ik em deed kwam er de LPF weer uit! :?
Even wat beter nagedacht en toen deze, past denk ik wat meer bij me.
bij 2 heb ik geen mening geven. ik heb daar geen idee van hoe dat precies zit: spaarloon en OZB
Verder ook een paar neutraal.

K heb de test een paar keer net even wat verschillend gedaan en de andere partijen schommelde wat heen en weer in de lijst maar pvda was bijna altijd 2e. Misschien stem ik daar wel op dit keer.

Sgatje 15 January 2003 23:23

http://www.stemwijzer.nl/tweedekamer...sultspane.html

Nou oke weet ik dat ook weer...:D Vind het wel een goeie uitkomst, lekker geen LPF of LN :p ;)

xLesjuhx 21 January 2003 18:34

Ik heb het ook nog ff gedaan:)
Bij mij kwamen Groenlinks & de SP bovenaan uit.
Precies gelijk

*stem vooor , sp!hihi*;):)

Che5611 22 January 2003 04:24

Op 1 komt ruim binnen SP, ben ik heel blij mij. Daar ga ik strax ook op stemmen. Daarna volgend PvdA, D66 en groenlinks, weet niet meer precies wat de volgorde daarvan was.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.