Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   pijpen, niet de vraag hoe ut moet maar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=26563)

TheGroovMaster 10 March 2003 22:46

Citaat:

Originally posted by inVision

Zullen we dan ff? :p

je hebt geen aanrecht bij haar, i know!

0Vera 10 March 2003 22:51

hahahahah ach ja ik heb vaak gepijpt maar nog nooit - lees goed - nooit MET condoom eigenlijk :p rubber is voor dr tussen maar ni voor in je mond, bah zeg:S

en slikken ach, dat vind ik wel iets bijzonders, sowieso dat ie in je mond komt, dan geeft ie zich helemaal aan je over, lekker machtsgevoel :$ trouwens et kan best lekker smaken, fruit is goed voor de smaak en koffie ni heb ik gehoord (jongens weet wat u te doen staat :+ ) maar tis wel een smaakje waar je aan moet wennen, bitter aftertaste... hahahah je leert t drinken net als wijn, dat klinkt belachelijk :+ :D

inVision 11 March 2003 08:38

Citaat:

Originally posted by 0Vera
hahahahah ach ja ik heb vaak gepijpt maar nog nooit - lees goed - nooit MET condoom eigenlijk :p rubber is voor dr tussen maar ni voor in je mond, bah zeg:S

en slikken ach, dat vind ik wel iets bijzonders, sowieso dat ie in je mond komt, dan geeft ie zich helemaal aan je over, lekker machtsgevoel :$ trouwens et kan best lekker smaken, fruit is goed voor de smaak en koffie ni heb ik gehoord (jongens weet wat u te doen staat :+ ) maar tis wel een smaakje waar je aan moet wennen, bitter aftertaste... hahahah je leert t drinken net als wijn, dat klinkt belachelijk :+ :D

Zeg uh... ben jij nog vrijgezel? :+

0Vera 11 March 2003 10:10

Citaat:

Originally posted by inVision

Zeg uh... ben jij nog vrijgezel? :+

is 'weer' ook goed? :+

inVision 11 March 2003 11:02

Citaat:

is 'weer' ook goed? :+
Goed genoeg voor mij :d O-)

Queenie 11 March 2003 13:24

Citaat:

Originally posted by dext0r

zoals linnea zegt ..you don;t know untill you try...
wie zegt dat het niet lekker smaakt ofzo? ;)

Tja zit wel wat in... maar dan nog... dan vind ik het idee nog smerig. Vraag me niet waarom. Misschien dat als ik me over die angst heenzet dat ik het ooit nog wel doe... Maar voorlopig niet........hahaha.....

biffyclyro 11 March 2003 15:00

Citaat:

nou dat heb ik nou ook :)

0Vera 11 March 2003 15:25

Citaat:

Originally posted by biffyclyro

nou dat heb ik nou ook :)

wij begrijpen elkaar :aai:

biffyclyro 11 March 2003 15:44

Citaat:

wij begrijpen elkaar :aai:
:yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.