![]() |
Citaat:
|
1 da was nederlands
2 ge moet u ni superieur voele 3 :x 4 as ge der nix van versta, laat mij dan toch gewoon 8| dat hierboven, dat is geen 'nederlands' maar vlaams! |
praat gewoon nederlands, shit hey|:(
|
dat is nederlands....
niet zo agresief zijn he mensen |
Citaat:
t is net een soort van phonetische uitspraak , alleen dan met een twist die half te begrijpen is. |
Citaat:
:aai: |
Citaat:
komop ontopic is voor iedereen leuker :wave: |
jeps :)
kzal anders een vrij ontopic vraag stellen :) wat doen jullie als hij komt....(stoppe,voortdoen,hand,slikke,spuwen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuh slikken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat het mij stoort he! :D kvind het eigenlijk nog wel lekker :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maaruh sperma heeft een bepaalde bittere nasmaak, als je et slikt, en das mwah nou... niet direct echt lekker... et gaat mij vooral om de ervaring dr van.. maar een meisje smaakt helemaal ni bitter, meestal smaakt een meisje wel lekker, hoewel ik van een ex van mij gehoord heb dat ie voor mij een vriendin had gehad die echt niet-lekker smaakte, en dat kan ik natuurlijk niet beoordelen :p, en voor de flauweriken weer gaan zeuren, hij zei dat dat van mij wel lekker was ;) enfin maar een jongen kan net zo goed weigeren, maar ik bedoel als je een jongen alleen pijpt zonder dat ie komt, dan komt er OOK voorvocht uit en als je dat ni wil heb je daar een condoom voor, net als dat een jongen voor het beffen een beflapje zou kunnen gebruiken... ..hoewel ik dat superonzin vind :rolleyes: sex is sowieso een kleffe ranzige bedoeling :D dus waarom dan moeilijk doen over een beetje vocht van t een of t ander :Y) alleen voor zwangerschap oppassen ofcoz |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of jij zelf weet hoe jij smaakt, maar ik weet et wel van mezelf hoor :+ en oke smaak is persoonlijk maar als ik dat van hem zelfs nie vies vind, EN hij tegen mij zegt dat ie niet met zn tong naar binnen gaat als ie et vies vindt smaken en vervolgens bij mij vrolijk met zn tong naar binnengaat naja, dan mag ik toch wel concluderen dat t van mij wel meevalt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus: spuit niet te hard geeft kotsneigingen :d bwaja ;) kwestie van tongtechnieken! :) heb er al iets op gevonden :) (is dus vrij snel :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoeft niet :) maar wel laten weten hoe het is gegaan:p |
Citaat:
ma lijk dak tege uw lief ook bezig zit,wa als da mis ga en ik kots op zn schoene ofzo? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) ja is waar wat hij zegt :) of doe het eens met een condoom? |
Ik heb makkelijk praten, maar zó goor lijkt t me nu ook weer nie?! :?
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee, als er iet slijmerigs,zouts in uw keelgat wordt gespoten is da echt ni goor :kots: maar ik ga ervoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
altijd ze ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.