![]() |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sigaretten
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zielig :{ |
Citaat:
|
[mengt zich niet in de discussie] wat zijn L&M sigaretten :?
ken veel merken maar die nie... ow en ik rook zelf Winfield, maar die hebben ze bijna nergens, daar word je gek van |:( marlboro rook ik ook, maar alleen als ik stad en land heb afgezocht naar winfield ;):7 |
1 Bijlage(en)
L&M is belgisch :) i guess? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend heeft altijd het commentaar: bah! Ik wil geen asbak kussen:$ |
:o :+ wat een domme topic begint dit te worden zeg. iedereen word in een hokje gestopt. |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou volgens word die verhoging niks want ik heb er verder niks meer overgehoord dus het zal hopelijk niet waar zijn :D
en ermmm... wat is breezah? dat is toch gewoon zo'n drankje mix geval... |
Citaat:
eerste kenmerk van een verslaving is als je gaat zeggen: Ik kan stoppen wanneer ik maar wil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En veel jeugdigen die het roken doen het idd om erbij te horen. En dan ben je verkeerd bezig vinnik......... |
Citaat:
maar die wannabe's, daar begint t vaak mee... ik begon om me tegen mn ouders af te zetten, ni om dr bij te horen, ik begon ook niet op school maar bij vriendinnen, kwas gewoon razend nieuwsgierig en had zoiets van 'haha nou pak ik me ouders trug'. Neej natuurlijk sloeg da nergens op maar hallo, 14 jaar, wist ik veel :p daar dacht ik toen nog ni over na :rolleyes: :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja we dwalen weer off topic en strax krijgen we weer zo'n forumbaasje achter ons kont aan.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tjeempie... |
Citaat:
|
Citaat:
of jij het ergens op vindt slaan of niet is jouw zaak, maar dit is mijn mening. |
Citaat:
ok ok :+ sorry hoor:aai: :aai: |
Mmmja, sommige mense zulle er wel mee stoppen, maar de meeste zullen zéker blijven roken!! Zoals mijn vader. En dan draagt ons gezin weer de gevolgen... Laat de prijs zoals ze is!! (=al duur genoeg!!)
|
Ach, de mensen die nu roken zijn toch hopeloos verloren :z
Maar als en paar jochies van 12 het eens stiekem willen proberen dan wordt de lat weer een stukje hoger gelegt... En zolang de jeugd er maar niet aan begint, komt het in de toekomst allemaal wel goed :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.