![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed...misschien ist nie allemaal zoals hier, so be it, dat iets anders is hoeft nie per definitie te betekenen dat iets ook slecht is, en tja...dat er vaak offtopic gegaan word...je haalt de gezelligheid d'r wel uit als je dat echt helemaal nie meer zou mogen |
wat een gezellige mensen daar toch |:( pfffffff
|
Citaat:
|
Citaat:
geef me dan eens een deftige reden ? 1 spamberichtje had ik gezet in die loze maartenroom en die jeroen heeft me geband.. als ik dan om uitleg vraag bant ie me weer .. vraag jij anders maar eens voor de reden, je zal ook wel merken dat ie er geen heeft wat een omhooggevallen sukkel 8) |
Citaat:
die ronald scheld daar op alles en iederen en die is admin moet je het voorstellen :no: |
als hij geen uitleg geeft, mag BoP als contactpersoon dienen of die Jeroen mag meer uitleg geven :yes: maar misschien dat ie t totaal nie leuk vond dat Andy daar spamde dat ie jou ook heeft gebanned ofzo :? of misschien heeft t dan toen met t feit te maken dat jij hier medewerker bent :? andere goeie reden zou ik niet weten :no:
|
nah ik had eens in 2 berichtjes offtopic gegaan, wat iedereen daar doet, gaat ie over zeiken en dan een week later zet ik 1 spamberichtje en ik ben gebanned ?
Sorry hoor maar das dikke shit *) 't Zal wel geweest zijn omdat ik zei dat ze teveel offtopic gaan :yes: Dat soort slaat door als ze commentaar hebben :yes: En BoP wanneer word ik unbanned ? 8{ Gelukkig heb ik 70 verschillende Ip's tot mijner beschikking *) |
arme jij moet je maar goed doen zit er na half jaar nog dus bewijst ook maar weer dat het anders kan :p
|
Citaat:
|
jij niet maar andy wel :)
|
is die ronald daar admin?
jezus das echt nie leuk daarow, Jeroen admin betekend dus ook Ronald admin(niet die ene ronald van hierow, denkik :p) mjah als je van ll.com bent, ben je slecht zelfde als hier, ben je van s.com, ben je slecht hebbik al es gezegt maar toch :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.