Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik meld me aan als vrijwilliger voor... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29327)

psychobunny 7 April 2003 15:14

waar issie feitlijk?
anders zit ie hier de ganse dag door en nu al sinds die post niet meer gezien? :d

Headliner 7 April 2003 15:19

Citaat:

Originally posted by psychobunny
waar issie feitlijk?
anders zit ie hier de ganse dag door en nu al sinds die post niet meer gezien? :d

politiebureau? :z

psychobunny 7 April 2003 15:20

Citaat:

Originally posted by Spider-Man

:yes: :D

PFP 7 April 2003 15:22

Citaat:

Originally posted by Spider-Man

Zullen we geld bij elkaar leggen voor zijn borg?:7

LoeLoe 7 April 2003 15:44

Hmm poltie kwam anders naar hem toe hoor..stelletje betwetertjes:rolleyes:

Headliner 7 April 2003 15:46

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Hmm poltie kwam anders naar hem toe hoor..stelletje betwetertjes:rolleyes:
whahaha, wie is hier nou een betweter?:wave:

hint: begint met een R, eindigt op een N

Youssef 7 April 2003 15:53

Ik vind het aan de ene kant wel grappig, aan de andere kant wel zielig. :D:(

bloon 7 April 2003 16:00

Citaat:

Originally posted by Youssef
Ik vind het aan de ene kant net goed, aan de andere kant ook :D

Youssef 7 April 2003 16:05

Citaat:

Originally posted by bloon
Nah, gewoon hoe iemand die vaak mensen afzeikt omdat ze anders dan hen zijn nu keihard toch wel genaait wordt. :x Jaaah, propjes gooien is voor 14,15 jarigen!!! :x

Banaan 7 April 2003 16:05

ja drop dan een atoombom op je klasgenote

PFP 7 April 2003 16:05

naja, ik ben het met hem eens hoor

Irene!!!! 7 April 2003 22:24

ik heb het filmpje niet gezien, maar als hij dat echt was vind ik het eigenlijk wel terecht dat hij aangegeven word, want ik ken iemand bij wie dat is gebeurt en geloof me als ik zeg dat als zoiets bij je gebeurt dat dat niet leuk is :{ die auto is niet van hun, dus ze hebben het recht niet eens om d'r aan te zitten..

BlueWolf 7 April 2003 22:26

Ja ik vind het langs de ene kant wel wat kinderachtig dat dat door gegeven word.. maar langs de andere .. nu zal hij iig eens nadenken voor hij nog eens zoiets stoer doet :p

Brendovic 7 April 2003 22:30

de politie neemt een verklaring af bij rick hier stelt de politie simpel de vraag heb je dat en dat gefilmt.

Als ie ontkent en hij liegt is dit een soort van mijneed want in een verklaring mag je niet liegen.

Onder in de verklaring wordt een zin opgenomen dat al het bovenstaande de waarheid is en zus en zo en dat moet je op elke pagina ondertekenen.

Een verdachte mag over alles liegen behalve ze naam:yes:

Forza_vitess 7 April 2003 22:34

ik wil wel forumbaas worden

Tyskie 7 April 2003 22:44

Citaat:

Originally posted by Brendovic
de politie neemt een verklaring af bij rick hier stelt de politie simpel de vraag heb je dat en dat gefilmt.

Als ie ontkent en hij liegt is dit een soort van mijneed want in een verklaring mag je niet liegen.

Onder in de verklaring wordt een zin opgenomen dat al het bovenstaande de waarheid is en zus en zo en dat moet je op elke pagina ondertekenen.

Een verdachte mag over alles liegen behalve ze naam:yes:

Niet geheel correct.
Je moet meewerken bij een controle-situatie (bv blazen bij alcoholcontrole)
Je hoeft niet mee te werken bij opsporings-situatie (zoals in deze), maar dan moet je wel de gevolgen dragen.

TheGroovMaster 7 April 2003 23:03

slet

Brendovic 7 April 2003 23:12

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
slet
LYR22-RZ743-A9D7T-CNNEN

TheGroovMaster 7 April 2003 23:13

UNREAL TOURNAMENT 2003 cd key :*

Bazzemans 7 April 2003 23:36

Hoe dan ook RickClan is gewoon een PAUPER ventje...

xLesjuhx 8 April 2003 06:56

Als je zoiets gaat filmen(wat toch wel overduidelijk is dat hij dat gedaan heeft nu:D) , het dan 'stoer'gaat lopen posten en het dus nogal "cool" vind, vind ik nogal triest.
EN kvinnut wel grappig dattie afgezeikt wordt i.p.v. stoer wordt gevonden:D

IDD wel eruug stom dat dat topic weg is gehaald BTW....

Irene!!!! 8 April 2003 19:35

op tv hebben ze wel es een filmpje laten zien van jongens die ook auto vernielde, en bakstenen door ramen gooide.. (allemaal jackass akties) en die werden toen ook gepakt.. ze moesten flinke boetes betalen :o

psychobunny 8 April 2003 19:38

Citaat:

Originally posted by Irene!!!!
op tv hebben ze wel es een filmpje laten zien van jongens die ook auto vernielde, en bakstenen door ramen gooide.. (allemaal jackass akties) en die werden toen ook gepakt.. ze moesten flinke boetes betalen :o
ze verdienen nix meer... :{

Karma-Killer 8 April 2003 19:45

Waarom doet die link het niet? En waarom ben ik het beu dat ik niet weet wat er gaande is terwijl iedereen het er over heeft :[

psychobunny 8 April 2003 19:54

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
Waarom doet die link het niet? En waarom ben ik het beu dat ik niet weet wat er gaande is terwijl iedereen het er over heeft :[
rickclan voelde zich stoer genoeg om autootje te vernielen,was zo dom om dat te filmen en op het forum te zetten,fizz ermee naar de politie :*

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.