![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
Excuus daarvoor, verder heb ik niks tegen stapper hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja..ik zit ook op forum...en vriendinnutju ook ...(amby..) nu zou t al helemaal nie kloppen heh :P |
Citaat:
ahahahahah :wave: |
Re: Stapper heeft een vriendin !
Citaat:
|
Okeej dit vind ik belachelijk.. Loeloe zit door te gaan over een fout die Stapper gemaakt heeft, maar als zij of Rick een fout is mogen we het er nooit meer over hebben :{
|
Misschien dat Stapper daarvoor nog nooit een vriendin gehad heeft en daarom zo treinerig reageerde. Misschien weetie nu dat er ook UIT bestaat :|
|
Re: Re: Stapper heeft een vriendin !
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iig niet voor mij :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik niet zo volmaakt ben als jullie |
Citaat:
zeker in het mannenforum gelezen? En players die zeker 4 maanden vrijgezel zijn, komt zelden voor, vindt je niet? |
Citaat:
En tussen die 4 maanden en nu zal je ook wel zat scharrels gehad hebben of niet dan?:x |
Re: Re: Stapper heeft een vriendin !
Citaat:
Kom op stelletje rebellen :p Nu gaan we lief doen tegen iedereen :D |
Citaat:
Ben het eigenlijk wel een beetje eens met Ireen. En dit afzeik-topic moet eigenlijk OOK verwijderd worden!!!:rolleyes: :9 |
Citaat:
even lekker rellen is soms wel goed. versterkt de relaties |
Citaat:
Ik eis VREDE op mijn verjaardag :9;) |
Citaat:
|
Zo gezzelig hier:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ik zal de lieve vrede wel weer bewaren enzow..PEACE |
:kots:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) laten we het maar doen en voor nu gewoon dees sluiten :) |
anders komen we gezellig snowboarden bij de locale egyptische showbaan :) maar ok zijn we geil?
|
laten we offtopic in een ander topic verder gaan...want anders dan gaat het dus bij sluiten van deze..in jawel...de doofpot:p
|
Citaat:
|
Okay bij deze sluit ik hem dus omdat we PEACE willen (dat wassut toch:d )
Nou...begin maar even een nieuw topic derover en nou gaan we weer lekker gezellig doen met zijn allen. Sowwy jongens beetje klotezooi hier vandaag me reacties nu zo zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.