Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Mogen jullie Bacardi Breezer drinken?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29490)

Queenie 11 April 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by laurier_garnier

Geef mij maar een jeneverke :)

Gatver... Jenever is voor oude mannekes:Y)

laurier_garnier 11 April 2003 14:23

Citaat:

Originally posted by queenie
Gatver... Jenever is voor oude mannekes:Y)
alsof dat bier niet voor oude mannekes is :d

jenever is echt kei lekker! :d

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 14:27

Citaat:

Originally posted by psychobunny
je bent 13, denk dat barbies een beter idee voor u zijn ipv breezer of gelijk wa met alcohol in :|
:respect:

ik mag da wel, maar ik wil da ni :p das gewoon limo mee wa alcohol in
drink ik nog liever een palmke of een kriekske :d

Queenie 11 April 2003 14:29

Citaat:

alsof dat bier niet voor oude mannekes is :d

jenever is echt kei lekker! :d

Bier is voor iedereen behalve voor mij want ik vind het SMERIG... En Jenever vind ik gewoon goor....:kots: ... En ik vind het nog steeds voor oude mannekes

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 14:31

Citaat:

Bier is voor iedereen behalve voor mij want ik vind het SMERIG... En Jenever vind ik gewoon goor....:kots: ... En ik vind het nog steeds voor oude mannekes

welk bier drinkt gij dan :s
probeer eens iets anders dan een gewoon pintje? er valt nog veel te ontdekken in de wondere wereld van het bier :wave: :d ( :rolleyes: )
btw jenever is lekkerrrrrrrr mm maar dan wel met een smaakje bij :9~

Queenie 11 April 2003 14:41

Citaat:

Originally posted by bAnAnAqUeEn

welk bier drinkt gij dan :s
probeer eens iets anders dan een gewoon pintje? er valt nog veel te ontdekken in de wondere wereld van het bier :wave: :d ( :rolleyes: )
btw jenever is lekkerrrrrrrr mm maar dan wel met een smaakje bij :9~

Heb van alles geproefd en het bevalt me gewoon niet, wat voor n smaakje er nu aan zit.... Guiness vond ik eerst wel lekker....... hehe de wondere wereld van het bier:d volges mij is er in belgie keus genoeg wat dat betreft....Maar nogmaals bier is niet voor mij weggelegd... Geef mij maar n wijntje... Veel lekkerderder

laurier_garnier 11 April 2003 14:44

Citaat:

Heb van alles geproefd en het bevalt me gewoon niet, wat voor n smaakje er nu aan zit.... Guiness vond ik eerst wel lekker....... hehe de wondere wereld van het bier:d volges mij is er in belgie keus genoeg wat dat betreft....Maar nogmaals bier is niet voor mij weggelegd... Geef mij maar n wijntje... Veel lekkerderder

een wijntje vind ik dan weer keislecht en dat geraakt wel binnen ma ik ga niet zeggen zo van oh nu hebbek wel zin in een glas wijn :)

en idd belgië heeft biersoorten met hopen :D

Queenie 11 April 2003 14:47

Citaat:

een wijntje vind ik dan weer keislecht en dat geraakt wel binnen ma ik ga niet zeggen zo van oh nu hebbek wel zin in een glas wijn :)

en idd belgië heeft biersoorten met hopen :D

Ow jawel hoor.... Ikke wel.... Niet altijd...Maar wijn vind ik beter dan bier..... hehehe dan kom ik es in Belgie bier proeven:Y)(k woon toch dichtbij de grens dus why not....Als ik in belgie naar de bioscoop kan gaan, kan bierproeven erna ook wel..LOL)

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 15:00

Citaat:

Ow jawel hoor.... Ikke wel.... Niet altijd...Maar wijn vind ik beter dan bier..... hehehe dan kom ik es in Belgie bier proeven:Y)(k woon toch dichtbij de grens dus why not....Als ik in belgie naar de bioscoop kan gaan, kan bierproeven erna ook wel..LOL)

mja een wit wijntje kan er ook wel in!

als dat moest gebeuren van dat bierproeven zeker proberen :

kriek lindemans
rodenbach
mort subit
palm
kriek belle vue
kriek liefmans
euh help! :d er zijn er zoveel :z

Queenie 11 April 2003 15:05

Citaat:

mja een wit wijntje kan er ook wel in!

als dat moest gebeuren van dat bierproeven zeker proberen :

kriek lindemans
rodenbach
mort subit
palm
kriek belle vue
kriek liefmans
euh help! :d er zijn er zoveel :z

hihi LOL.... Erm kriek belle vue die ken ik wel........Palm ook maar die vinnik niej lekker..... Ach ja.. We'll see. Voorlopig houd ikke het maar ffies bij wijn en andere rotzooiO-)

The6thgate 11 April 2003 15:58

Citaat:

mort subit
dat is LEKKER:d
hebben wij in de zomer wel s, damn krijg dr meteen zin in:yes: :D

Miss_Sweetgirl 11 April 2003 17:55

neh blue curacou is beter:+ :9

Babysmurfie 11 April 2003 18:28

Geef mij maar Fanta:+

Blossom 11 April 2003 20:30

ik mag alleen met oud en nieuw 1 breezer drinken voor de gezelligheid

Mennuz 11 April 2003 20:41

Of ik bacardi Breezer mag drinken. Ik ben 19, ik steek desnoods een crackpijp op als ik zin heb. Waarom wil je in godsnaam perse die zoete troep zuipen. rag als een echt mens een lekkere jager door je strotje. Alsof er een napalmmonster over je tong heen piest :yes: :thumbsup:

redman 11 April 2003 20:42

Citaat:

Originally posted by Mennuz
Of ik bacardi Breezer mag drinken. Ik ben 19, ik steek desnoods een crackpijp op als ik zin heb. Waarom wil je in godsnaam perse die zoete troep zuipen. rag als een echt mens een lekkere jager door je strotje. Alsof er een napalmmonster over je tong heen piest :yes: :thumbsup:
wat zeg je dat toch mooi :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :respect: :respect: :respect: :respect:

psychobunny 11 April 2003 21:46

Citaat:

kan'k geloven,hollands bier is dan ook :kots:
:p

bAnAnAqUeEn 11 April 2003 21:49

Citaat:

idd :kots:
eigenlijk, ik wil niet opscheppen, maar kvind dat België het beste bier heeft.. :$

Queenie 12 April 2003 11:51

Citaat:

Al het bier is:kots: :yes: echt waar

psychobunny 12 April 2003 11:55

Citaat:

Al het bier is:kots: :yes: echt waar
da dacht'k ook,ma wij hebben echt goei bier :yes:

Queenie 12 April 2003 11:57

Citaat:

Zoals ik al eerder zei dan denk ik dat ik maar es ga proeven woon toch dichtbij de grens;)

The6thgate 12 April 2003 12:01

Citaat:

daar kan ik je toch geen ongelijk in geven:yes:
we hebben altijd belgisch bier:d
maja dat krijg je als de bierhandel vlak over de grens en 10 minuten rijden is:thumbsup:

Jeanet 13 April 2003 11:47

mn moeder had een half jaar geleden ofzo breezers gehaald...omdat ze gehoord had dat de jeugd dat lekker vind
maar ik vind d'r geen reet aan, tis gewoon dure sinas en dat kleine beetje alcohol heeft toch geen effect op mij dus waarom zou ik het nemen
biertje daarintegen gaat er wel in maar dat vind mn moeder om de een of andere reden niet goed:{ maakt mij niet uit, als ik behoefte heb aan bier ga ik wel bij vrienden zitten ofzo

0Vera 13 April 2003 12:12

Et liefst drink ik rode wodka red bull maar als je daar echt teveel van op hebt slaap je verrekte slecht :rolleyes:

En als ze geen flugel hebben drink ik dus breezer ja (alleen peach), alhoewel ik dus heel erg sceptisch aangekeken werd vrijdag, dus toen ben ik maar aan de amaretto gegaan. Ook roelend :Y)

Dimas 13 April 2003 12:15

Citaat:

Originally posted by 0Vera
Et liefst drink ik rode wodka red bull maar als je daar echt teveel van op hebt slaap je verrekte slecht :rolleyes:

En als ze geen flugel hebben drink ik dus breezer ja (alleen peach), alhoewel ik dus heel erg sceptisch aangekeken werd vrijdag, dus toen ben ik maar aan de amaretto gegaan. Ook roelend :Y)

hehehe, verstandige keuze :) Dat breezertje was echt niks

0Vera 13 April 2003 12:35

Citaat:

Originally posted by Dimas
hehehe, verstandige keuze :) Dat breezertje was echt niks
neu die amaretto sloeg veel eerder in :d :Y)

Dimas 13 April 2003 12:40

Citaat:

neu die amaretto sloeg veel eerder in :d :Y)
tsja, jij goot ze achterover met een tempo dat ik zelfs niet had kunnen volhouden

xlizzx 13 April 2003 13:09

Citaat:

Wodka redbull:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes:

Plankje 13 April 2003 13:16

Citaat:

Wodka redbull:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:no::no::no::no::no:

0Vera 13 April 2003 15:32

Citaat:

tsja, jij goot ze achterover met een tempo dat ik zelfs niet had kunnen volhouden
:d

anders moest ik dr meer kopen voor tzelfde effect en had ik niet meer kunnen ontnuchteren :( ;)

Dimas 13 April 2003 15:34

Citaat:

anders moest ik dr meer kopen voor tzelfde effect en had ik niet meer kunnen ontnuchteren :( ;)

ok das waar. Handig gedaan :). En nadat we terugwaren van nils wegbrengen was je idd weer ongeveer compleet nuchter. Volgens mij was nils echter niet zo nuchter toen we fietste :d

RandyJC 13 April 2003 15:38

ben 17 en drink heeel soms breezer

dext0r 13 April 2003 19:17

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
bier + blue curacao + dronken op nieuwjaarswisseling = groene badkamer na het ontwaken 8|

Plankje 13 April 2003 19:22

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
jij hebt smaak :thumbsup: :yes:

0Vera 13 April 2003 19:48

Citaat:

ok das waar. Handig gedaan :). En nadat we terugwaren van nils wegbrengen was je idd weer ongeveer compleet nuchter. Volgens mij was nils echter niet zo nuchter toen we fietste :d
:d toen was ik dat ook behoorlijk nog nie hoor :z

et scheelde idd wel dat toen we gingen filosoferen in de peli ik weer helder na kon denken want voor Nils wegging was ik echt vet moe man :x :Z

Dimas 13 April 2003 19:53

Citaat:

:d toen was ik dat ook behoorlijk nog nie hoor :z

et scheelde idd wel dat toen we gingen filosoferen in de peli ik weer helder na kon denken want voor Nils wegging was ik echt vet moe man :x :Z

hebben we gefilosofeerd? Waarover dan? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet helemaal meer herinneren

0Vera 13 April 2003 20:26

Citaat:

hebben we gefilosofeerd? Waarover dan? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet helemaal meer herinneren
praten klonk zo vaag :x :d

Dimas 13 April 2003 20:34

Citaat:

praten klonk zo vaag :x :d
aha :) dat zal het zijn. Maar volgens mij zijn we wat off-topic geraakt.

Ja, ik mag breezers drinken van m'n pappie en mammie.

0Vera 13 April 2003 21:11

Citaat:

aha :) dat zal het zijn. Maar volgens mij zijn we wat off-topic geraakt.

Ja, ik mag breezers drinken van m'n pappie en mammie.

Vet ontopic: ik mag drinken wat ik wil van mijn mammie en pappie, zelfs thuiskomen wanneer ik wil gheheh ach ja volwassen zijn heeft toch wel zn voordelen O-) :Y)

A-Man 13 April 2003 21:25

Ohw..

Jullie vragen dat?

----
Koelkast... *) :d LoL.. :d

jaak_trek_haak 15 April 2003 23:02

Citaat:

bacardi vind ik degoutant

en dat smirnof ice gedoe is zielig! Waarschijnlijk kan je het verschil niet proeven tussen sprite (of 7up) en dat smirnof gedoe!

zit gewoon beetje alcohol in en is 20 keer zo duur...

dat zijn allemaal hype drankjes vind ik...
vroeger wast bacardi nu ist smirnoff

Geef mij maar een jeneverke :)

100% met je een :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: bacardi is echt zoiets voor kinderen van 13 14 15 die geen bier lusten wat ik wel normaal vind want er zijn weining kinderen die dat op die leefttijd lusten maar dan toch om stoer te doen zo van die troep drinken waar je je gans maand geld voor moet uitgeven eer je zat bent koop dan liever ne cola

anemic 20 April 2003 10:39

ik drink niets met alcohol.

Dimas 20 April 2003 10:41

Citaat:

Originally posted by jaak_trek_haak
bacardi is echt zoiets voor kinderen van 13 14 15
voor jou dus :)

psychobunny 20 April 2003 11:30

Citaat:

voor jou dus :)
:thumbsup:

SMoKiNG 21 April 2003 15:00

je moe blue curacao met dropshot mengen das pas lekker offe goldsrike is ook wel lekkers:d

supernova 29 April 2003 00:59

Bacardi breezer smaakt niet eens alcohol! das zowat een soft drink! zeg maar tegen je moeder dat ze dat op kinderfeestjes kunnen serveren!

Plankje 29 April 2003 12:19

Citaat:

Originally posted by supernova
Bacardi breezer smaakt niet eens alcohol! das zowat een soft drink! zeg maar tegen je moeder dat ze dat op kinderfeestjes kunnen serveren!
sooow he jij bent stoer zeg

F_asd 29 April 2003 13:07

Nee.

Headliner 29 April 2003 14:10

Citaat:

Originally posted by RickClan
sooow he jij bent stoer zeg
jij ook hoor, hey ik zag laatst een mooie mercedes he? die kan wel een deukje gebruiken 8)

0Vera 29 April 2003 14:55

Citaat:

Originally posted by Spider-Man
jij ook hoor, hey ik zag laatst een mooie mercedes he? die kan wel een deukje gebruiken 8)
echt gozer, sorry hoor kun je nou alsjeblieft niet eens ophouden met dat slappe gezeik daarover? werkelijk IEDEREEN behalve jijzelf wordt er moe van |:( :[
Zelfs mij valt het op en ik heb niet eens met de discussie meegedaan :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.