Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Gesprek met LoeLoe... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29563)

Bobba. 12 April 2003 12:07

Vind het daarbij ook niet lief dat LoeLoe tegen me zegt dat ik niet op zwemmeeting mag komen :( :wave: :+

Banaan 12 April 2003 12:09

geen zorgen, je zult niet behandeld worden als stapper :p

GregoorvanDijk 12 April 2003 12:17

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight

Sorry dat wist ik allemaal niet!!
Maarja...

wil je ff je pm lezen :*

Heb ik al gedaan..

Enne, SIck, dat vind ik nou ook.. Het is gewoon mannenpraat, zoals het in elk willekeurig café er ook aan toegaat.. Dat meiden anders met elkaar omgaan is iets heel anders. Daarom heb je dan ook een afgescheiden forum, nietwaar? En dat zouden mannen ook moeten hebben, zodat ze dáár hun verhalen kwijt kunnen.. (hoeft dat ook nie in ADB, is LoeLoe ook weer blij..)..

Enne, Joswaa, ik dacht dat de Tongelreep (of hoe je da schrijft?) een openbaar zwembad was, hoor.. :wave:

Nightwolf 12 April 2003 12:21

Citaat:

Originally posted by Ruffryder
Vind het daarbij ook niet lief dat LoeLoe tegen me zegt dat ik niet op zwemmeeting mag komen :( :wave: :+
je mag wel alleen raad ze aan om niet te komen :z ik ook btw

Nightwolf 12 April 2003 12:22

Citaat:

Originally posted by bartje518
En dat zouden mannen ook moeten hebben, zodat ze dáár hun verhalen kwijt kunnen
en blijkbaar is dat taboe voor de meiden :rolleyes:

GregoorvanDijk 12 April 2003 12:25

Citaat:

Originally posted by Nightwolf

en blijkbaar is dat taboe voor de meiden :rolleyes:

Beslissen die meiden dan of wij een mannen een eigen forum krijgen? :?

Nightwolf 12 April 2003 12:27

nee ik bedoel dat ze dan in dat mannenforum zijn gegaan en dat de meeste daar zo boos over werden :z

GregoorvanDijk 12 April 2003 12:29

Citaat:

nee ik bedoel dat ze dan in dat mannenforum zijn gegaan en dat de meeste daar zo boos over werden :z
Dan quote jij toch op de verkeerde zin, kerl :] Maarem, jah, als ze dat niet wíllen weten, kun je 2 dingen doen:
wordt lesbi, óf kijk er nie in.... :wave:

Brendovic 12 April 2003 12:29

Ruffrijder, waar maak je je druk om? het overgrote deel is het toch ook?:yes:

Banaan 12 April 2003 12:38

ik snap trouwens de reden nie dat et mannenforum weg is, omdat een meisje erin is geweest of omdat er 'klote' topics in stonden

want die 2 redenen slaan nergens op

klote topic kan je verwachten, youssef kon et zelf zien en moest dan meteen maatregelen nemen...

maar ik weet de echte reden dus niet, vertel die ff

GregoorvanDijk 12 April 2003 12:40

Citaat:

Originally posted by Sick-Dude
ik snap trouwens de reden nie dat et mannenforum weg is, omdat een meisje erin is geweest of omdat er 'klote' topics in stonden

want die 2 redenen slaan nergens op

klote topic kan je verwachten, youssef kon et zelf zien en moest dan meteen maatregelen nemen...

maar ik weet de echte reden dus niet, vertel die ff

Correct me if I'm wrong, maar het ging erover dat er zaken 'uitlekten' die erin stonden (zeer waarschijnlijk veroorzaakt door meiden die erin keken). Het ging helemaal niet om de inhoud die er stond; daar was namelijk niets mis mee, je zegt het zelf al, van Youssef mocht het. Ook BlueWolf kon erin en sluiten..
Maar het feit dat het gelezen werd door mensen voor wiens ogen het niet bestemd was, was geloof ik de reden dat het dicht ging.. Doodzonde natuurlijk, maarjah.. Ik ben het er dan ook nooit mee eens geweest.. :)

Banaan 12 April 2003 12:45

Dan is dat zeker niet onze fout, en als die gene dan vond dat er kut topics in stonden, moest Youssef allang wat gedaan hebben. Dus geen reden om erin te kijken(vind ik zelf) en dan et mannenforum voorgoed weghalen is nog erger, geen eens een tweede kans... Et was toch een forum voor de leden die et verdient hebben? nou ik vind zeker wel dat een paar mensen hierow wel een prive forum willen hebben waar ze openlijker kunnen praten over dingen(en dan helemaal geen onzin doorvertellen zodat we allemaal lekker kunnen forummen) maar de kans dat dat gebeurd is klein. Ik ben er iig voor

En de gene die et dan verpesten: zonder excuus bannen/waarschuwen whatever

want wat doen jullie als jongens in et meidenforum komen? dan moeten jullie dus doen met meisjes in een jongenforum. Mjah ik ga niet teveel zeiken want ik was weg in de tijd toen die shit gebeurde

psychobunny 12 April 2003 12:49

om daarover te discussieren is er al een topic of hoe het ook noemt,hier gaat het vooral over 1 bepaald iemand :{

Bobba. 12 April 2003 12:50

Zal ik een poll starten om mij weg te kunnen stemmen? BigBrother variant :+

Bobba. 12 April 2003 12:51

Citaat:

Originally posted by Brendovic
Ruffrijder, waar maak je je druk om? het overgrote deel is het toch ook?:yes:
8-)

psychobunny 12 April 2003 12:55

Citaat:

Originally posted by Ruffryder
Zal ik een poll starten om mij weg te kunnen stemmen? BigBrother variant :+
:yes:

Bobba. 12 April 2003 12:58

Citaat:

Originally posted by psychobunny

Doe jij maar

Btw: Dan weet ik al wat jij gaat stemmen :+

GregoorvanDijk 12 April 2003 12:58

Citaat:

Originally posted by Sick-Dude
Dan is dat zeker niet onze fout, en als die gene dan vond dat er kut topics in stonden, moest Youssef allang wat gedaan hebben. Dus geen reden om erin te kijken(vind ik zelf) en dan et mannenforum voorgoed weghalen is nog erger, geen eens een tweede kans... Et was toch een forum voor de leden die et verdient hebben? nou ik vind zeker wel dat een paar mensen hierow wel een prive forum willen hebben waar ze openlijker kunnen praten over dingen(en dan helemaal geen onzin doorvertellen zodat we allemaal lekker kunnen forummen) maar de kans dat dat gebeurd is klein. Ik ben er iig voor

En de gene die et dan verpesten: zonder excuus bannen/waarschuwen whatever

want wat doen jullie als jongens in et meidenforum komen? dan moeten jullie dus doen met meisjes in een jongenforum. Mjah ik ga niet teveel zeiken want ik was weg in de tijd toen die shit gebeurde

Wat heet 2e kans? Dat vind ik ongelukkig geformuleerd. Dan doe je net alsof we het de eerste keer hebben verprutst, en dat is niet zo. De enige aan wie we te danken hebben dat het er niet meer is is aan die meiden die te nieuwsgierig waren, en nergens anders aan. (dat heeft niks te maken met een gebrek aan zelfkritiek, maar is gewoon een feit..). :no:

PFP 12 April 2003 13:44

Citaat:

Wat heet 2e kans? Dat vind ik ongelukkig geformuleerd. Dan doe je net alsof we het de eerste keer hebben verprutst, en dat is niet zo. De enige aan wie we te danken hebben dat het er niet meer is is aan die meiden die te nieuwsgierig waren, en nergens anders aan. (dat heeft niks te maken met een gebrek aan zelfkritiek, maar is gewoon een feit..). :no:

jah, ik heb het zelf niet meegemaakt maar lijkt me wel geinig

DarkSilence 12 April 2003 13:54

Ruff, ik ga niet meteen over je oordelen, omdat dit (bijna) et enige is wat ik van je gelezen heb. Maar dit vind ik wel een hele zielige actie! Eerst beweer je dat iedereen hier op et forum een speeltje is van jou. Als iedereen terplekke dood valt zie je et niet anders als dat er 100 vreemden dood vallen.
Dus jij mag denken over iedereen wat je wilt, maar stiekem wil jij niet dat iedereen jou een klootzak vind. Hoe verklaar je anders de excusses hier? Kdacht dat niemand hier jou iets boeide. En die 3 die je wel boeide had je best via msn of PM kunnen bereiken. Kmag idd hopen dat je IRL een stuk aardiger bent.

For now, Ruffryder, je bent de zwakste schakel, tot ziens!:wave:

Youssef 12 April 2003 13:57

Leuk zeg, zo een discussie die niets zal utihalen over het jongensforum. :wave:

psychobunny 12 April 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Ruff, ik ga niet meteen over je oordelen, omdat dit (bijna) et enige is wat ik van je gelezen heb. Maar dit vind ik wel een hele zielige actie! Eerst beweer je dat iedereen hier op et forum een speeltje is van jou. Als iedereen terplekke dood valt zie je et niet anders als dat er 100 vreemden dood vallen.
Dus jij mag denken over iedereen wat je wilt, maar stiekem wil jij niet dat iedereen jou een klootzak vind. Hoe verklaar je anders de excusses hier? Kdacht dat niemand hier jou iets boeide. En die 3 die je wel boeide had je best via msn of PM kunnen bereiken. Kmag idd hopen dat je IRL een stuk aardiger bent.

:respect:

Bobba. 12 April 2003 14:20

Citaat:

Originally posted by psychobunny

:respect:

waar blijft die poll?

Nightwolf 12 April 2003 14:27

Citaat:

Originally posted by Youssef

Bobba. 12 April 2003 14:31

Citaat:

Best offtopic idd :z

BlueWolf 12 April 2003 14:33

Ik vind dit een beetje 'stapperpraktijken'.
iemand gezellig met zijn allen gaan aanvallen omdat ie 1 ding verkeerd gezegd heeft tegen iemand, vinnik best ook een beetje lullig.
Wat hij gezegd heeft vinnik ook nie echt lief, maar ik was er nie bij en kan ook niet echt inschatten hoe erg het gemeend is dus dan ga ik ook niet iemand veroordelen ..
Mij heeft ie niks misdaan dus ik zou geen reden weten om hem aan te vallen :wave:

trouwens toen met stapper .. was loeloe dan ook niet in de buurt ?

DarkSilence 12 April 2003 14:37

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Mij heeft ie niks misdaan dus ik zou geen reden weten om hem aan te vallen :wave:

Dus vallen we LoeLoe maar aan toch?:?

Tyskie 12 April 2003 14:38

Zullen we LoeLoe ritueel gaan slachten? :yes:

Dit noem ik nog eens een mooie 2000e post :thumbsup:

BlueWolf 12 April 2003 14:40

Citaat:

Dus vallen we LoeLoe maar aan toch?:?
ik ben niet echt zo'n aanvaller, ik ben meer een verdediger :p
was meer 'een constatering' ;)

Nightwolf 12 April 2003 14:42

en sommige vallen Stapper nog steeds aan :z nog meer oude koeien uit de sloot :wave: gaan we nu dan nog verder terug de tijd in? :x

BlueWolf 12 April 2003 14:43

Citaat:

en sommige vallen Stapper nog steeds aan :z nog meer oude koeien uit de sloot :wave: gaan we nu dan nog verder terug de tijd in? :x
ja, nog ffkes, dan kan je niet meer meepraten :p

Tyskie 12 April 2003 14:43

Laten we Wolfhawk zijn zonden ook vergeven?

Had LoeLoe daar ook niet iets mee te maken? ;)

Nightwolf 12 April 2003 14:44

klopt

Citaat:

ja, nog ffkes, dan kan je niet meer meepraten :p
dat zou ik nie zo leuk vinden :'( :+

Bobba. 12 April 2003 14:59

Citaat:

GregoorvanDijk 12 April 2003 15:47

Citaat:

Wat is dit nu weer voor waardeloze opmerking? Ik dacht dat jij de laatste was die hier recht van spreken heeft, want je hebt zélf het mannenforum weggehaald, en nog nooit een fatsoenlijke reden gegeven. Ben je soms bang voor LoeLoe ofzo? Sorry hoor, maar deze opmerking, díe haalt pas niks uit, want je bevestigd alleen maar het beeld van jezelf.. :[ :kots:

eclipse 12 April 2003 16:03

Citaat:

Shut up and leave noob:yes: :wave:

DarkSilence 12 April 2003 16:06

Citaat:

Originally posted by eclipse

Shut up and leave noob:yes: :wave:

:Z :O

Nightwolf 12 April 2003 16:50

Citaat:

Wat is dit nu weer voor waardeloze opmerking? Ik dacht dat jij de laatste was die hier recht van spreken heeft, want je hebt zélf het mannenforum weggehaald, en nog nooit een fatsoenlijke reden gegeven.

de reden dat ie werd weggehaald is toch wel duidelijk of snap je t nog steeds niet?

Stevie 12 April 2003 16:55

Citaat:

:Z :O
trek je maar niks van hem aan :z

Citaat:

Originally posted by tyskie
Laten we Wolfhawk zijn zonden ook vergeven?
wie? :?

The6thgate 12 April 2003 17:01

Citaat:

Originally posted by Stevie
wie? :?
een of andere pedo ofzo, ksnap t nog steeds niet helemaal:+
k begrijp alleen dat bij meerdere incidenten de naam loeloe tevoorschijn komt:?:z

GregoorvanDijk 12 April 2003 17:21

Citaat:

de reden dat ie werd weggehaald is toch wel duidelijk of snap je t nog steeds niet?

Die reden is nooit geweest.. Die reden kan zijn:
a. De inhoud van t forum. Als dat de reden is, dan ligt de schuld geheel bij de Fb's die daar konden sluiten, want dat hebben ze dan nagelaten. Dit is dus niet de reden neem ik aan.
b. Dat LoeLoe in het forum kon kijken. In dat geval dient het meidenforum per direct gesloten te worden, aangezien daar óók mannelijke leden in komen.

Welke reden is het, kerl? Verlos mij van alle onzekerheid..

Banaan 12 April 2003 17:24

ojah die 2 reden zouden nergens op slaan

a) had je kunnen verwachten met mannen, en youssef zou die topics kunnen sluiten...

b) zegt bartje518 al zelf..

Nightwolf 12 April 2003 17:43

Citaat:

Die reden is nooit geweest.. Die reden kan zijn:
a. De inhoud van t forum. Als dat de reden is, dan ligt de schuld geheel bij de Fb's die daar konden sluiten, want dat hebben ze dan nagelaten. Dit is dus niet de reden neem ik aan.
b. Dat LoeLoe in het forum kon kijken. In dat geval dient het meidenforum per direct gesloten te worden, aangezien daar óók mannelijke leden in komen.

Welke reden is het, kerl? Verlos mij van alle onzekerheid..

a en c

trouwens, alleen fb+ en beheerders konden daar topics sluiten, normale fb's niet maar dat is ook al een keer eerder gezegd geloof ik

LoeLoe 12 April 2003 18:18

Citaat:

Haha grapjas..dus als het aan jou ligt had ik niks moeten doen en maar moeten toezien dat er hier een pedofiel van 25 vrolijk rondhobbelde op dit forum?:wave:

Stevie 12 April 2003 18:32

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Haha grapjas..dus als het aan jou ligt had ik niks moeten doen en maar moeten toezien dat er hier een pedofiel van 25 vrolijk rondhobbelde op dit forum?:wave:
is stapper een pedofiel van 25:huh:

bloon 12 April 2003 18:36

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
neej.. maar je bent nu al 2x een mannenforum binnengedrongen..
last van een identiteitsprobleem?

Banaan 12 April 2003 18:37

kon stapper et meidenforum in dan?

bloon 12 April 2003 18:39

niet stapper.. WOLFHAWK was die pedofiel..

dalijk gaan jullie nog slechter denken over stapper..

Banaan 12 April 2003 18:41

ooooh kzit al te denken

The6thgate 12 April 2003 18:55

Citaat:

Originally posted by Stevie
is stapper een pedofiel van 25:huh:
haha looool:d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.