![]() |
Vind het daarbij ook niet lief dat LoeLoe tegen me zegt dat ik niet op zwemmeeting mag komen :( :wave: :+
|
geen zorgen, je zult niet behandeld worden als stapper :p
|
Citaat:
Enne, SIck, dat vind ik nou ook.. Het is gewoon mannenpraat, zoals het in elk willekeurig café er ook aan toegaat.. Dat meiden anders met elkaar omgaan is iets heel anders. Daarom heb je dan ook een afgescheiden forum, nietwaar? En dat zouden mannen ook moeten hebben, zodat ze dáár hun verhalen kwijt kunnen.. (hoeft dat ook nie in ADB, is LoeLoe ook weer blij..).. Enne, Joswaa, ik dacht dat de Tongelreep (of hoe je da schrijft?) een openbaar zwembad was, hoor.. :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik bedoel dat ze dan in dat mannenforum zijn gegaan en dat de meeste daar zo boos over werden :z
|
Citaat:
wordt lesbi, óf kijk er nie in.... :wave: |
Ruffrijder, waar maak je je druk om? het overgrote deel is het toch ook?:yes:
|
ik snap trouwens de reden nie dat et mannenforum weg is, omdat een meisje erin is geweest of omdat er 'klote' topics in stonden
want die 2 redenen slaan nergens op klote topic kan je verwachten, youssef kon et zelf zien en moest dan meteen maatregelen nemen... maar ik weet de echte reden dus niet, vertel die ff |
Citaat:
Maar het feit dat het gelezen werd door mensen voor wiens ogen het niet bestemd was, was geloof ik de reden dat het dicht ging.. Doodzonde natuurlijk, maarjah.. Ik ben het er dan ook nooit mee eens geweest.. :) |
Dan is dat zeker niet onze fout, en als die gene dan vond dat er kut topics in stonden, moest Youssef allang wat gedaan hebben. Dus geen reden om erin te kijken(vind ik zelf) en dan et mannenforum voorgoed weghalen is nog erger, geen eens een tweede kans... Et was toch een forum voor de leden die et verdient hebben? nou ik vind zeker wel dat een paar mensen hierow wel een prive forum willen hebben waar ze openlijker kunnen praten over dingen(en dan helemaal geen onzin doorvertellen zodat we allemaal lekker kunnen forummen) maar de kans dat dat gebeurd is klein. Ik ben er iig voor
En de gene die et dan verpesten: zonder excuus bannen/waarschuwen whatever want wat doen jullie als jongens in et meidenforum komen? dan moeten jullie dus doen met meisjes in een jongenforum. Mjah ik ga niet teveel zeiken want ik was weg in de tijd toen die shit gebeurde |
om daarover te discussieren is er al een topic of hoe het ook noemt,hier gaat het vooral over 1 bepaald iemand :{
|
Zal ik een poll starten om mij weg te kunnen stemmen? BigBrother variant :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw: Dan weet ik al wat jij gaat stemmen :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ruff, ik ga niet meteen over je oordelen, omdat dit (bijna) et enige is wat ik van je gelezen heb. Maar dit vind ik wel een hele zielige actie! Eerst beweer je dat iedereen hier op et forum een speeltje is van jou. Als iedereen terplekke dood valt zie je et niet anders als dat er 100 vreemden dood vallen.
Dus jij mag denken over iedereen wat je wilt, maar stiekem wil jij niet dat iedereen jou een klootzak vind. Hoe verklaar je anders de excusses hier? Kdacht dat niemand hier jou iets boeide. En die 3 die je wel boeide had je best via msn of PM kunnen bereiken. Kmag idd hopen dat je IRL een stuk aardiger bent. For now, Ruffryder, je bent de zwakste schakel, tot ziens!:wave: |
Leuk zeg, zo een discussie die niets zal utihalen over het jongensforum. :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit een beetje 'stapperpraktijken'.
iemand gezellig met zijn allen gaan aanvallen omdat ie 1 ding verkeerd gezegd heeft tegen iemand, vinnik best ook een beetje lullig. Wat hij gezegd heeft vinnik ook nie echt lief, maar ik was er nie bij en kan ook niet echt inschatten hoe erg het gemeend is dus dan ga ik ook niet iemand veroordelen .. Mij heeft ie niks misdaan dus ik zou geen reden weten om hem aan te vallen :wave: trouwens toen met stapper .. was loeloe dan ook niet in de buurt ? |
Citaat:
|
Zullen we LoeLoe ritueel gaan slachten? :yes:
Dit noem ik nog eens een mooie 2000e post :thumbsup: |
Citaat:
was meer 'een constatering' ;) |
en sommige vallen Stapper nog steeds aan :z nog meer oude koeien uit de sloot :wave: gaan we nu dan nog verder terug de tijd in? :x
|
Citaat:
|
Laten we Wolfhawk zijn zonden ook vergeven?
Had LoeLoe daar ook niet iets mee te maken? ;) |
klopt
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
k begrijp alleen dat bij meerdere incidenten de naam loeloe tevoorschijn komt:?:z |
Citaat:
a. De inhoud van t forum. Als dat de reden is, dan ligt de schuld geheel bij de Fb's die daar konden sluiten, want dat hebben ze dan nagelaten. Dit is dus niet de reden neem ik aan. b. Dat LoeLoe in het forum kon kijken. In dat geval dient het meidenforum per direct gesloten te worden, aangezien daar óók mannelijke leden in komen. Welke reden is het, kerl? Verlos mij van alle onzekerheid.. |
ojah die 2 reden zouden nergens op slaan
a) had je kunnen verwachten met mannen, en youssef zou die topics kunnen sluiten... b) zegt bartje518 al zelf.. |
Citaat:
trouwens, alleen fb+ en beheerders konden daar topics sluiten, normale fb's niet maar dat is ook al een keer eerder gezegd geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
last van een identiteitsprobleem? |
kon stapper et meidenforum in dan?
|
niet stapper.. WOLFHAWK was die pedofiel..
dalijk gaan jullie nog slechter denken over stapper.. |
ooooh kzit al te denken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.