![]() |
Im populair
|
damn.. als ik dat zo lees.. staat ik veel hoog bij de positieve dingetjes:$ *)
thxx everybody:) Toch wel leuk zo'n enquete,., je gaat je altijd afvragen wie dat heeft geantwoord.. hehe..:) |
Wahahah ik en Jo een koppel...hmmm meeting moet nog kmen dat we mekaar zien dus who knows:] :*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Uitslag enquête!! :)
5. Welke 3 kunnen het beste discusiëren?
Nickchange heheheh :D :$ :Y) 19. Wie zou je het liefst weg hebben? (3 noemen) Nickchange :* :9~ Goed werk Bart:thumbsup: , vooral die grappige reacties erbij zijn leuk.:) |
ik voel me hooglijk vereerd dat ik na nog geen twee maanden forummen bij zowat alles vermeld sta ff btw :+ natuurlijk is dat dankzij et feit dat ik zus-ben-van, maar toch is het leuk om te merken dat je opgemerkt wordt :$ :7 :)
|
ik post helemaal niet saai :(
|
bluewolf en biffyclyro vind ik wel wat :yes: :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens kwam ook iemand op het briljante idee om via een vriendin veel op zichzelf te gaan stemmen.. Helaas was het niet mogelijk om deze enquête eruit te halen, aangezien die vriendin ook behoorlijk wat posts heeft, maar het tekent toch een beetje het type figuren dat hier komt, nietwaar? :Y) 8{ |
2 mensies missen mij hihihihihi liev :p
Ik heb trouwens niet meegedaan aan die enquete... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit stukje is geheel op eigen initiatief geschreven O-) |
Ik sta er nou niet echt vaak (2x wel te verstaan:9) maar toch wel wel geinig allemaal:)
|
hmm, Es als domste doos:p
|
Maar ik ben helemaal geen domme doos:(
Ben liev:) |
whahahaha niet verwacht dat iemand mij hier zou missen ;) :D
|
Citaat:
|
euhm
wie wil er met mij in 1 bed slapen? (behalve amber dan.. maar die heeft volgens mij enquete niet ingevuld ;P ) |
Citaat:
|
leuk :) (vooral die reacties hehe)
|
Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
lol iemand wil mij weg hebben...
|
Re: Re: Uitslag enquête!! :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik graag openheid van zaken geef. Let vooral op de bovenste zin.. :{
Valt me trouwens nogal mee dat ik, ondanks dat ik mijn best doe om veel te zieken en zeiken, vooral bij positeve zaken genoemd wordt. Citaat:
|
Je vergeet vraag 22, Tijs.. :{
20. Wie is de domste doos? LoeLoe 21. Met wie heb je gezoend? Bartje518 22. Aan wie denk je het meest? Koelkast Zo stond het :p |
Oke... is misgegaan met kopieren dus... :D
|
Heb hem niet ingevuld
|
Citaat:
|
ik ben nergens genoemd :( :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.