Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Geef mij maar een ban.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29666)

GregoorvanDijk 14 April 2003 15:30

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Misschien een stom idee hoor, maar ga je er dood aan om je een keer bij een beslissing neer te leggen. Dit forum is gezellig zat zonder mannenforum. Ik begrijp niet waarom jij het idee hebt dat je daar constant op terug moet komen. Als die beslissing genomen is moet je ook kunnen zeggen: "jammer, ik heb het geprobeerd, maar er is iets anders besloten"

Kvinnut jammer als je weg gaat, maar je moet het zelf weten.

Daar heb ik ook geen problemen mee, hoor.. Ik probeer altijd de discussie op gan te brengen overigens (hoor, en wederhoor), en als dan iets besloten is, dan is dat zo, en leg ik me daarbij neer (nooit zomaar, dat zou verkeerd zijn).
Over dit ben ik het echter principieel niet eens. Ik vind het schandelijk op welke wijze dit gegaan is. Daar zou ik graag een fatsoenlijke discussie over hebben (idee misschien, een discussie-room voor de die-hards, zodat niet het hele forum hoeft mee te lezen?), en niet van dat halve werk, van het komt toch niet, of zwaai-smilies. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegt..

GregoorvanDijk 14 April 2003 15:33

Citaat:

Originally posted by LoeLoe

En doe alsjeblieft niet alsof je zelf nooit weat fout doet ofzo (ik heb zo'n schurfthekel aan mensen die doen alsof ze de ideale schoonzoon zijn) want ik heb maar weer even meoten vernemen dat jij onder andere antwoorden van die enquete aan jan en alleman loopt door te spele nterwijl je ooit nadrukkelijk had beloofd om dat niet te doen...dus jij hebt mij in dat punt weer teleurgesteld.

Goed, hier zijn we het over eens.. In ieder geval bedank voor het vertrouwen ofzo?! :z:(

GregoorvanDijk 14 April 2003 15:41

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Ik zou het jammer vinden als je weg gaat!!
EN hoop niet dat je nog boos op me bent...
:*

Als jij nu es ooit online kwam?! (dit moet hier, aangezien PM-box vol is..)

LoeLoe 14 April 2003 15:42

Citaat:

Originally posted by bartje518

Goed, hier zijn we het over eens.. In ieder geval bedank voor het vertrouwen ofzo?! :z:(

Ik heb het ook al op msn uitgelegd en je weet nu hoe het zit en hoe ik daarbij kom enzow dus ik hoop dat het nu weer een beetje goed zit enzow..sowwy:*

Fade of Light 14 April 2003 15:42

uh ja...:wave: :?

DarkSilence 14 April 2003 15:45

Citaat:

Daar heb ik ook geen problemen mee, hoor.. Ik probeer altijd de discussie op gan te brengen overigens (hoor, en wederhoor), en als dan iets besloten is, dan is dat zo, en leg ik me daarbij neer (nooit zomaar, dat zou verkeerd zijn).
Over dit ben ik het echter principieel niet eens. Ik vind het schandelijk op welke wijze dit gegaan is. Daar zou ik graag een fatsoenlijke discussie over hebben (idee misschien, een discussie-room voor de die-hards, zodat niet het hele forum hoeft mee te lezen?), en niet van dat halve werk, van het komt toch niet, of zwaai-smilies. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegt..

Ook al vind je dat er principieel iets mis is, je weet dat je met deze discussie geen stap verder komt!

En naar mijn weten is er een discussie forum.:yes:

JennyMindTricks 14 April 2003 15:46

Citaat:

Als jij nu es ooit online kwam?! (dit moet hier, aangezien PM-box vol is..)

Sorry,
En hoezo ooit online, ben bes vaak alleen, ja nu vanaf donderdag niet ofzo maar ik was der gewoon het hele weekend niet...
En ik kom al hoor!!

GregoorvanDijk 14 April 2003 15:57

Citaat:

Sorry,
En hoezo ooit online, ben bes vaak alleen, ja nu vanaf donderdag niet ofzo maar ik was der gewoon het hele weekend niet...
En ik kom al hoor!!

Je bent er nog niet anders.. ;)

GregoorvanDijk 14 April 2003 15:59

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Ook al vind je dat er principieel iets mis is, je weet dat je met deze discussie geen stap verder komt!

En naar mijn weten is er een discussie forum.:yes:

Ik heb inderdaad al een tijd lang de indruk dat deze poging nutteloos is, alleen vind ik dat feit schandalig.. Enne, discussieforum.. Ik denk niet dat FoL blij gaat zijn als we dáár verdergingen ;) Ik bedoel een soort forum om over het beleid van gedachten te wisselen.. En dan ook echt goed, dus niet op feedback, maar alles aan de orde stellen, erover praten, en kijken wat er te regelen valt.. (daar hoeft niet alles van geregeld te worden, maar in ieder geval erover PRATEN, wat hier dus níet gebeurt.. )

JennyMindTricks 14 April 2003 16:02

Citaat:

Je bent er nog niet anders.. ;)

Nee ik kom der ook bes wel niet op... :(

Maar blijf je wel hier?? :)

GregoorvanDijk 14 April 2003 16:04

Citaat:

Nee ik kom der ook bes wel niet op... :(

Maar blijf je wel hier?? :)

Dat ligt er helemaal aan.. Ik zit nog verwikkeld in deze discussie.. Maarjah.. Sport kom ik zeker nog wel, de rest bekijk ik wel..

JennyMindTricks 14 April 2003 16:11

Citaat:

Dat ligt er helemaal aan.. Ik zit nog verwikkeld in deze discussie.. Maarjah.. Sport kom ik zeker nog wel, de rest bekijk ik wel..

Ik hoop het!!
Maar ik kom MSN nog steeds niet op :?
Probeer het fnaaf nog wel dan kennen we ff praten!! :)

F_asd 14 April 2003 16:25

Ik ben het DUIDELIJK eens met bartje

DarkSilence 14 April 2003 16:28

Citaat:

Ik heb inderdaad al een tijd lang de indruk dat deze poging nutteloos is, alleen vind ik dat feit schandalig.. Enne, discussieforum.. Ik denk niet dat FoL blij gaat zijn als we dáár verdergingen ;) Ik bedoel een soort forum om over het beleid van gedachten te wisselen.. En dan ook echt goed, dus niet op feedback, maar alles aan de orde stellen, erover praten, en kijken wat er te regelen valt.. (daar hoeft niet alles van geregeld te worden, maar in ieder geval erover PRATEN, wat hier dus níet gebeurt.. )

vind maar eens een fb die daar orde wil gaan houden O-)

LoeLoe 14 April 2003 16:44

Bij deze neem ik me sowwy aan Bart weer terug omdat ie er toch nog onderuit probeert te komen met een leugentje om bestwil:{

Tyskie 14 April 2003 16:45

Kun je ook nog ff uitleggen wat er dan aan de hand is? ;)
Dan snapt de leek (=ik) ook weer waar die posts precies over gaan :p

Forza_vitess 14 April 2003 17:01

later bart

Jolie 14 April 2003 17:11

Citaat:

Originally posted by PFP
geachte gebruiker,

Ik moet helaas constateren dat ik geen opmerking of vraag kan terug vinden in je prive bericht. Ik zie dat er een topic is gesloten door mij maar er is niet een duidelijk verzoek wat er moet gebeuren.

Ik kan je wel uitleggen waarom het topic op slot is gegaan. Dit forum is eigendom van Spill Nederland en wordt streng gecontroleerd door Stichting Brein en gelijken organisaties. Kazaa ligt al erg gevoelig bij deze organisaties. Als vervolgens ook nog overduidelijk blijkt dat het om illegaale digitale media gaat dan mag Spill hier geen support of goedkeuring aan geven indien wij dit wel doen door dit toe te staan binnen onze diensten kan dit resulteren in enorm hoge boetes.

Mer vriendelijke groet,
Wesley van Breugel
(Koelkast)

Ik zie toch echt niet in waarom dit arrogant is? Dit is toch gewoon netjes. Het bied je duidelijkheid...van arrogantie is hier toch echt geen sprake.

TheGroovMaster 14 April 2003 17:12

ciao:wave:

Bazzemans 14 April 2003 17:17

Bart, het mag duidelijk zijn dat je mijn steun hebt. Ik weet alleen, jammer genoeg, uit ervaring dat het een onbegonnen strijd is tegen deze achterlijke vol met vriendjespolitiek overgoten FB's.

Op LoeLoe heb ik 1 ding te zeggen. Bart is een gewoon lid die in het meidenforum kan (zoals 50% van de mannen hier geloof ik) en jij was een FB+ die in het mannenforum ging en ook nog eens van alles wat erin stond doorlulde en er een ramp van maakte. Jij hebt het mannenforum kapot gemaakt en meer niet.

QQQ 14 April 2003 17:22

Jullie leggen de schuld nou wel puur bij de beheerders, maar kijk ook is naar jezelf. Mensen gaan de discussie al in met het idee van "die stomme beheerders".
Ik kan het gedrag van beide kanten wel begrijpen. De beheerders worden gestoord van de andere leden die maar blijven zeuren, alles wat ze doen is fout en niemand is ook maar enigzins bereid om zijn standpunt aan te passen.
Aan de andere kant begrijp ik Bartje en de zijnen ook wel. Hoewel beheerders volgens mij best bereid zijn hun mening te geven als je er normaal om vraagt is het natuurlijk behoorlijk irritant als ze bijvoorbeeld als reactie met zwaai smilies komen en eigenlijk hoort dat ook niet (maar zij zijn ook niet perfect).

Over het mannenforum: youssiewoussie (8-)) heeft me eigenlijk wel overtuigd dat het maar beter weggelaten kan worden. Er werd gewoon veel te veel troep gepost, er waren maar enkele topic die echt nuttig waren. Het kost de beheerders zo veel werk, en het levert weinig op.

QQQ heeft gesproken *kuchkuch*

LoeLoe 14 April 2003 17:28

Citaat:

Originally posted by Bazzemans
Bart, het mag duidelijk zijn dat je mijn steun hebt. Ik weet alleen, jammer genoeg, uit ervaring dat het een onbegonnen strijd is tegen deze achterlijke vol met vriendjespolitiek overgoten FB's.

Op LoeLoe heb ik 1 ding te zeggen. Bart is een gewoon lid die in het meidenforum kan (zoals 50% van de mannen hier geloof ik) en jij was een FB+ die in het mannenforum ging en ook nog eens van alles wat erin stond doorlulde en er een ramp van maakte. Jij hebt het mannenforum kapot gemaakt en meer niet.

Jaja blaat jij ben geweldig dat weet ik:O

Nickchange 14 April 2003 18:16

Citaat:

top reactie :thumbsup:

:no:

PFP 14 April 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by Nickchange

top reactie :thumbsup:

:no:

ik wil het nu al een paar keer vragen ,m aar heb jij nu recent je nick veranderd?

psychobunny 14 April 2003 18:37

snoes,don't go :(

kan je mening volledig volgen (nuja,niet over bluewolf,dies schattig :yes: ) maar verder...
maar niet gaan,dr gaan je teveel mensen missen...

:*

xlizzx 14 April 2003 19:26

houdoe

Sjaan 14 April 2003 19:44

Citaat:

Originally posted by ClawFingeR
Ik ben het DUIDELIJK eens met bartje
bartjuh moet blijven, en ik noem geen namen van diegene die wel weg mogen.... YOUSSEF!!! ow fuck, nou deed ik het toch....

F_asd 14 April 2003 19:46

Citaat:

Originally posted by Sjaan

bartjuh moet blijven, en ik noem geen namen van diegene die wel weg mogen.... YOUSSEF!!! ow fuck, nou deed ik het toch....

:thumbsup:

psychobunny 14 April 2003 19:48

Citaat:

:respect:

Tyskie 14 April 2003 19:58

Citaat:

Originally posted by Jolie

Ik zie toch echt niet in waarom dit arrogant is? Dit is toch gewoon netjes. Het bied je duidelijkheid...van arrogantie is hier toch echt geen sprake.

Hierin moet ik moet jou en Koelkast mee gaan, dit is gewoon heldere uitleg.. Weliswaar vind ik het uiterst formele taalgebruik niet echt passen op een ll.com-forum, maar dat is nogal wat anders dan arrogantie... (en nou ook niet bepaald iets om over te vallen.. :))

Youssef 14 April 2003 20:07

Citaat:

Er is een verschil tussen subjectiviteit en objectiviteit. :wave: (bestaat er een kleuterforum.nl? )

PFP 14 April 2003 20:09

Citaat:

Originally posted by Youssef

Er is een verschil tussen subjectiviteit en objectiviteit. :wave: (bestaat er een kleuterforum.nl? )

waarom ban je hem dan niet gewoon

Banaan 14 April 2003 20:10

Citaat:

Originally posted by PFP

bijna geen reden meer(tot nu toe denkik)

Youssef 14 April 2003 20:13

Citaat:

Originally posted by PFP

Omdat we slachtoffer van ons eigen regels zijn :) en omdat wij geen misbruik van ons macht mogen maken:)

Nickchange 14 April 2003 20:13

Citaat:

Originally posted by PFP

zou mooi zijn alles alle mensen die de beheerders minder leuk vinden een ban krijgen, er moet wel een goede reden zijn.:)

PFP 14 April 2003 20:14

ik wil later ook forumbaas worden als ik groot ben

FiZz 14 April 2003 20:47

Citaat:

Originally posted by Nickchance

zou mooi zijn alles alle mensen die de beheerders minder leuk vinden een ban krijgen, er moet wel een goede reden zijn.:)

Die is er toch? Hij vraagt er letterlijk om.

Ach ja, iedereen heeft wel een kritiek, soms wil ik ook wel eens een topicje openen, want ik denk ik zo ook ga doen.... Maar aan de andere kant, fuck it... het is maar een forum.. moet je niet zoveel waarde aan hechten.

Bazzemans 14 April 2003 21:38

Citaat:

Hehe.. het duurt ff voordat je het realiseerd zeg. :O
Wat maak jij toch altijd een intelligente opmerkingen hier :O

GregoorvanDijk 15 April 2003 10:47

Ligt het nu aan mij of zijn er gisteren een heleboel reply's van mij verwijdert? IK meende dat ik meerdere dingen hierin nog had gezegt :? Of was dat in het topic over jongensforum? En had ik hier een kleine chat met COTN :o..

Queenie 15 April 2003 11:38

Citaat:

Ligt het nu aan mij of zijn er gisteren een heleboel reply's van mij verwijdert? IK meende dat ik meerdere dingen hierin nog had gezegt :? Of was dat in het topic over jongensforum? En had ik hier een kleine chat met COTN :o..
:aai: Niet boos zijn bert

Stevie 15 April 2003 13:37

Citaat:

Originally posted by PFP
ik wil later ook forumbaas worden als ik groot ben
daar hoef je niet groot voor te zijn hoor :z

Bazzemans 15 April 2003 14:50

Jah idd Bart, is wéér eens wat van je weggehaald. Dat is de absolute macht die de FB's hier op je kunnen uitvoeren.

Ar-Tuur 15 April 2003 15:42

Ik ben een beetje te laat voor deze discussie, dus heb op dit moment even geen zin om het hele topic nog eens te gaan lezen. Maar Bertje mot blijven, en ik laat het niet toe dat je van Sport weggaat. Maar ik zag dat je dat ook niet van plan was. :7

GregoorvanDijk 15 April 2003 16:20

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Ik ben een beetje te laat voor deze discussie, dus heb op dit moment even geen zin om het hele topic nog eens te gaan lezen. Maar Bertje mot blijven, en ik laat het niet toe dat je van Sport weggaat. Maar ik zag dat je dat ook niet van plan was. :7
Tuur, sport verlaten.. Hoe kun je dat van me denken.. :o :Y) :9

koelkast 15 April 2003 17:50

Citaat:

Tuur, sport verlaten.. Hoe kun je dat van me denken.. :o :Y) :9

Wat zit je dan uber triest te doen met geef mij maar een ban, want als je je zin had gekregen en iemand had je een ban gegeven had je weer komen klagen dat je niet op sport kon komen |:(

GregoorvanDijk 16 April 2003 13:00

Citaat:

Originally posted by koelkast

Wat zit je dan uber triest te doen met geef mij maar een ban, want als je je zin had gekregen en iemand had je een ban gegeven had je weer komen klagen dat je niet op sport kon komen |:(

Oftewel daar prik jij zó doorheen, übertriesteling :z :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:39.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.