![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rook niet:)
|
Citaat:
tof :thumbsup: |
Ik rook niet :d en nog nooit gedaan ook, alleen passief :(
|
Citaat:
|
Citaat:
was ik ook eerst van plan ma nu de 1000000 ste keer he aangebode gekregen toch effe een trekje genomen van trekje naar cigaret van cigaret naar pakje ... je weet wel hoe dat gaat ...O-) |
heb nog nooit gerookt en zal ik ook nooit doen, wil liever geen kanker of eerder dood gaan...
|
Citaat:
nja das maar hoe ge het bekijkt he wij rokers weten teminste aan wa we kapot gaan ... als ge sewes onder ne tram terecht komt zijt ge ook dood he als ge het zo bekijkt kunt ge nog maar met moeite buiten komen want in alles zit wel een gevaar bvb auto rijden bvb straat over steken bvb in een vliegtuig zitten :o |
Citaat:
dit is waarschijnlijk een van de domste dingen die ik ooit heb gezegd :yes: *) :d 8-) :thumbsup: :aai: :) |
Citaat:
|
Citaat:
dan van da geld is wel treu :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
daar valt over te discusieren |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 1001.... als t goed is ga ik nooit roken:) rook al genoeg mee:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nu 18... en ik heb nog nooit gerookt. Geen behoefte aan. Ik vind het al minder als iemand naast me rookt, als ik naar rook stink, als mijn stem er kut door wordt, als ik er hoofdpijn van krijg. Laat staan dat ik zelf ga roken :{
|
een HELE sigaret was ik 14..verder uhh..eerste trekje was ik denk ik 12 ofzo..ben inmiddels na een zeer korte periode van roken gestopt en ben er helemaal op afgeknapt :yes:
|
Citaat:
iemand moet toch het domste hebben he :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.