![]() |
Citaat:
|
:d
misschien dat ik t bij Twentemeeting opnieuw probeer :+ nee maar ik denk dat ik passoa meeneem want die vind ik wel lekker i.c.m. sap :p ohja de reden....morgen moet ik naar t Vondelpark toe voor een feestje en ik neem dan eigen drank zodat de jarige niet voor alle kosten hoeft op te draaien :thumbsup: |
-een voetmassage regelen
*auw* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Houwitser downloaden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- vaker op t forum komen (na een dag alweer 10 nieuwe topics ofzo pfff)8{
|
-voor het eind van dit jaar beslissen of ik nou wel of niet doorga met deze opleiding
|
Citaat:
- Is deze studie nuttig voor mijn latere beroep? - Is deze studie eigenlijk wel leuk? Volg je hart8-) |
- niet vergeten cd te branden voor Susanne
- niet vergeten het verslag uit te typen voor school voor trajectbegeleiding - niet mijn huissleutels vergeten :) |
-niet vergeten morgen 1e uur op te staan
|
Citaat:
|
absoluut niet vergeten: verjaardag van m'n allerbeste vriendin ter wereld a.s. donderdag!! |:( |:(
|
ademen
en zaterdag zuipen omdat ik jarig ben en morgen wakker te worden paracetemol kopen laatste uur spijbelen:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
ten eerste
niet vergeten te ademen niet vergeten hoe ik me moet voortbewegen.. welke been eerste vooruit etc.. niet vergeten dat ik nog moet poepen nog even iets moet gaan eten :Y) niet vergeten hoe ik de tv aan moet doen niet vergeten om het op de juiste zender te zetten niet vergeten om mezelf voor de tv te planten en vooral niet vergeten me ogen open te doen als ik tv kijk :z :9 :9 O-) |
-niet vergeten hier in te posten
-mail sturen (doe ik toch niet) -ajax kijken -inkopen doen voor vanavond -koken -afwasmachine aan zetten |
- nichtje bellen
- koffer verder inpakken - vriendin bellen - werken - beetje op tijd gaan slapen voor n x - kamer stofzuigen :( - vrijdag nacht de wekker om 3 uur zetten - op vakantie gaan!!(niet dat ik dat vergeet, maar toch :p) |
niks doen :Y)
|
Citaat:
|
- Nieuwe Formule 1 halen
- Vreten - Niet vergeten om vanaaf de belg op te zetten (en dus een super-wedstrijd te zien :7) - Niet vergeten dat ik bij beide wedstrijden een 1 had :yes: - Niet vergeten dat ik morgen half 12 op school moet zijn - En moet werken - En niet vergeten dat ik mijn nieuwe schoenen nog moet ophalen bij Ruud Camps :yes: - Zonnebril moet ik ook nog kopen :7 - Lijkt wel een WJD :{ - Houdoe :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.