![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je gaat je gang :) En ja ik ben het wel met je eens hoor :) |
nee idd niet
chat chat... |
Citaat:
en als jij moeite hebt om uit te spreken dat je van mensen houdt, vind ik dat nogal triest :aai: |
Citaat:
En hij ken dat bes or!! |
Citaat:
ennuh dat laatste regeltje...mja dan hoef ik nog niet te lopen kwijlen in een topic :9~ :9~ :thumbsup: |
Citaat:
|
[QUOTE]Originally posted by Fade of Light
voor chatten gebruik je msn/IRC/icq en niet een forum :P ennuh dat laatste regeltje...mja dan hoef ik nog niet te lopen kwijlen in een topic :9~ :9~ :thumbsup: [/QUOTE hoeft niet nee maar als ik er nou wel zin in heb dan doe ik het wel :rolleyes: |
Citaat:
Bedoelde alleen dat ie écht wel ken zeggen dat ie van iem. houwt want ik ken wel iem. waartegen die dat wel vaak zal zeggen haha :D |
We zijn doelloos bezig |:( :9
|
Citaat:
1) je begint topic met je voor te stellen 2) je gaat erg overdreven zeggen dat je van iemand houdt (Bananqueen/laurier toer) 3) en je gaat chatten met Fizzzzzz dat derde is 'verboden' via de regels van het forum :) |
Citaat:
|
Citaat:
edit: mja, mij boeit het verder niet (op het chatten na), alleen ik vond het even nodig om te zeggen dat ik het te overdreven vond :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij komt ook nog dat dit een anders soort van houden van is dan bij "bananadingens en laurierdriop". En chatten rulez :D |
gaan we dan nu neuken :{ ?
|
Citaat:
Want je bent al neukmaatje van Lizz en mij!! :9 :) |
Citaat:
|
Citaat:
het is altijd nog beter dan meteen een flame beginnen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slaap lekker meis :) |
hallo!!!
(posts +1) :] |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.