![]() |
dat verhaal van thephit had net zo goed mijn verhaal kunnen zijn...
euhm vanacht..mocht ik niet uit...en ik ben wel gegaan..(maaam ik blijf bij lies slapen) :$ |
Ik biecht op dat ik nooit biecht :x
|
Citaat:
mijn ouders weten de helft van me leven nie.. |
Citaat:
Strakke actie hoor :] :] :] |
Citaat:
|
Ok, ff biechten... eeeehm, owjah.
Kben de afgelopen vakantie al 5 keer naar de kermis geweest en vanalles en nog wat gedaan op kosten van m'n broer :$ tsjah, m'n geld was op. Ennuh, ik heb tegen m'n baas gezegd dat ie dom is :d |
Had een keer toen ik helemaal zat was met 3 andere gozers in een straat alle spiegeltjes van de auto gemept. maar das nog niks vergeleken met wat er hier in dit forum staat. en oh ja met het eindexmanefeest van school waren we gemaskert de klas ingelopen om water, eieren en meel over de nieuwe computers van de school de gooien , (in de klas van een klootzak van een leraar). zijn niet gepakt O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat eerste is trouwens wel het ergste wat je kunt doen... je weet niet wat je aanricht. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ja en met die spiegeltjes..........kwas straalbezopen , maar toch , kzou het niet nog een keer doen.... kweet nog toen we daar liepen zagen we in de verte een auto aankomen rijden zonder spiegel....zijn we snel in de tuin van iemang gerend en in de bosjes gedoken :thumbsup: niet gezien |
nog nooit iemand een auto op zijn kant gelegd? tss.. mietjes.. :p ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
doe maar niet nee.. :) |
Citaat:
en verder vind ik t n ontzettende trieste actie:z |
Citaat:
and I keep it, that my secret is safe with you:) |
uhmm ojah, nog wat te biechten :$
was een kerel , die niet met zijn poten van de zus van een hele goede kameraad af kon blijven... en omdat hij mijn kameraad kende, maar mij niet... besloot ik dat ik m maar wat aan zou doen .:+ hij heeft ook altijd zo'n groente kraampje op de markt... dus ik heb een fles ketchup gekocht... en al zijn sinaasappels ondergespoten en keihard weggerend... niet gepakt 8{ |
Citaat:
BLAAT.. tuuk toch.. dat heb ik toch gezegd.. :? toch :? :) |
Ik biecht op dat een vriend ipv mij uit de Mac werd gegooid omdat ik per ongeluk een ballon liet knappen...
Oeps O-) |
Citaat:
Ik biecht op dat ik denk ik niks op te biechten heb:) Saai leven huh?:p |
linnea: :respect:
|
ik biecht op dat ik vroeger star trek keek, deep space 9 :$
|
ik biecht op dat ik gevoelens heb voor lizz...:$
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.