Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   BiechtTopic Part I (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=30403)

Rijntje 3 May 2003 14:14

dat verhaal van thephit had net zo goed mijn verhaal kunnen zijn...

euhm vanacht..mocht ik niet uit...en ik ben wel gegaan..(maaam ik blijf bij lies slapen) :$

BlueWolf 3 May 2003 14:16

Ik biecht op dat ik nooit biecht :x

Linnea 3 May 2003 14:16

Citaat:

Originally posted by Rijntje

euhm vanacht..mocht ik niet uit...en ik ben wel gegaan..(maaam ik blijf bij lies slapen) :$

oww.. dat doe ik zo vaak..
mijn ouders weten de helft van me leven nie..

DarkSilence 3 May 2003 14:20

Citaat:

Originally posted by linnea
Da wat ik kampie gister had (oww w8 eergister neej gister half 2 's nachts) opgebiegd, ga ik hier niet neerzetten;)

Maar iets anders.. Ik heb us een jongen uit mijn klas zwaar genaaid (figuurlijk) door me voor te doen als een heel stoer meisje die hij dus niet kende.. het was een onwijze eikel, maar toen leerde ik em kennen.. en hij mij. Hij werd heel erg verliefd op de foto (vage foto die ik online ergends gevondne had)
Toen na 3 maanden wou hij afspreken en alles.. hij was helemaal weg van em, ik heb heel veel geheimen ontfrutseld.. en als laatse een professionele stoere foto van mij (echte mij) gestuurd..
Hij was soo fucked pissed

:o

Waaaah, bitch! Beetje met de gevoelens van et arme jongetje spelen.

Strakke actie hoor :] :] :]

JennyMindTricks 3 May 2003 14:25

Citaat:

mijn ouders weten de helft van me leven nie..
De mijne ook niet en wil ik houwen zo van anders...

DarkSilence 3 May 2003 14:28

Ok, ff biechten... eeeehm, owjah.

Kben de afgelopen vakantie al 5 keer naar de kermis geweest en vanalles en nog wat gedaan op kosten van m'n broer :$ tsjah, m'n geld was op.

Ennuh, ik heb tegen m'n baas gezegd dat ie dom is :d

supernova 3 May 2003 14:32

Had een keer toen ik helemaal zat was met 3 andere gozers in een straat alle spiegeltjes van de auto gemept. maar das nog niks vergeleken met wat er hier in dit forum staat. en oh ja met het eindexmanefeest van school waren we gemaskert de klas ingelopen om water, eieren en meel over de nieuwe computers van de school de gooien , (in de klas van een klootzak van een leraar). zijn niet gepakt O-)

F_asd 3 May 2003 15:28

Citaat:

Originally posted by supernova
Had een keer toen ik helemaal zat was met 3 andere gozers in een straat alle spiegeltjes van de auto gemept. maar das nog niks vergeleken met wat er hier in dit forum staat. en oh ja met het eindexmanefeest van school waren we gemaskert de klas ingelopen om water, eieren en meel over de nieuwe computers van de school de gooien , (in de klas van een klootzak van een leraar). zijn niet gepakt O-)
zoooo wat ben jij tof man.. :yes:

Youssef 3 May 2003 15:28

Citaat:

En jullie zijn niet gepakt? Hoe heb je dat geflikt? Heeft de school niet iedereen ondervraagd? Zullen vast klikkers tussen zitten :x

Dat eerste is trouwens wel het ergste wat je kunt doen... je weet niet wat je aanricht. :|

Linnea 3 May 2003 15:33

Citaat:

Originally posted by DarkSilence
Waaaah, bitch! Beetje met de gevoelens van et arme jongetje spelen.

Strakke actie hoor :] :] :]

O-)

supernova 3 May 2003 15:43

Citaat:

Originally posted by Youssef

En jullie zijn niet gepakt? Hoe heb je dat geflikt? Heeft de school niet iedereen ondervraagd? Zullen vast klikkers tussen zitten :x

Dat eerste is trouwens wel het ergste wat je kunt doen... je weet niet wat je aanricht. :|

We waren niet gepakt omdat we gemaskert waren en dus snel ook weer uit de klas gerend, (die leraar was zo geschockeert dat die niet meer bewoog) , verspreid, en in de plees omgekleed , we hadden alles al klaargelegd in de plees voordat we de klaslokaal binnengingen. we waren niet gepakt omdat het plan tussen ons was en ons alleen .....en iedereen haat die leraar op school , is echt een klootzak hoor , alles wat je maar wilt , racist, pessimist, hij zou alles doen om je te laten zaken. (mij toch )

Ja en met die spiegeltjes..........kwas straalbezopen , maar toch , kzou het niet nog een keer doen.... kweet nog toen we daar liepen zagen we in de verte een auto aankomen rijden zonder spiegel....zijn we snel in de tuin van iemang gerend en in de bosjes gedoken :thumbsup: niet gezien

Kampie 3 May 2003 15:57

nog nooit iemand een auto op zijn kant gelegd? tss.. mietjes.. :p ;)

Mliekje 3 May 2003 16:08

Citaat:

Originally posted by Rijntje

zowiets ga ik vanavond ook doenO-) en smam zat nog allemaal: ik vertrouw je marlieke, dus ik ga er vanuit dat je ech tniet uitgaat, als ik er achter kom van wel... :D

Kampie 3 May 2003 23:01

Citaat:

Da wat ik kampie gister had (oww w8 eergister neej gister half 2 's nachts) opgebiegd, ga ik hier niet neerzetten;)
Dat is idd redelijk slecht voor je imago.. :p

doe maar niet nee.. :)

The6thgate 3 May 2003 23:08

Citaat:

Had een keer toen ik helemaal zat was met 3 andere gozers in een straat alle spiegeltjes van de auto gemept.
had een klasgenoot van me ooit ook eens gedaan, die kon 3 dagen in de cel doorbrengen.
en verder vind ik t n ontzettende trieste actie:z

Linnea 4 May 2003 09:41

Citaat:

Originally posted by Kampie

Dat is idd redelijk slecht voor je imago.. :p

doe maar niet nee.. :)

d'rom ;)
and I keep it, that my secret is safe with you:)

SoeperVeggie 4 May 2003 09:59

uhmm ojah, nog wat te biechten :$

was een kerel , die niet met zijn poten van de zus van een hele goede kameraad af kon blijven... en omdat hij mijn kameraad kende, maar mij niet... besloot ik dat ik m maar wat aan zou doen .:+

hij heeft ook altijd zo'n groente kraampje op de markt... dus ik heb een fles ketchup gekocht... en al zijn sinaasappels ondergespoten en keihard weggerend...

niet gepakt 8{

Kampie 4 May 2003 16:56

Citaat:

d'rom ;)
and I keep it, that my secret is safe with you:)

`Wat denk je nou? Dat ik iedereen maar ga vertellen dat jij...

BLAAT.. tuuk toch.. dat heb ik toch gezegd.. :? toch :? :)

Chesta 4 May 2003 16:58

Ik biecht op dat een vriend ipv mij uit de Mac werd gegooid omdat ik per ongeluk een ballon liet knappen...

Oeps O-)

chica 4 May 2003 17:16

Citaat:

Originally posted by Chesta
Ik biecht op dat een vriend ipv mij uit de Mac werd gegooid omdat ik per ongeluk een ballon liet knappen...

Oeps O-)

O-) vet cool!!!:p

Ik biecht op dat ik denk ik niks op te biechten heb:) Saai leven huh?:p

psychobunny 4 May 2003 17:29

linnea: :respect:

PFP 4 May 2003 17:36

ik biecht op dat ik vroeger star trek keek, deep space 9 :$

JoY_RFJK 4 May 2003 17:43

ik biecht op dat ik gevoelens heb voor lizz...:$

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.