![]() |
Citaat:
kussie terug!! :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje terug aan martijn :9
en aan jo :):* en aan kampie :D :* en laurens krijgt ook een :* |
:* voor Linnea
:* voor Robert :) |
Citaat:
Kusje aan Ireen!! En nog een kusje aan paul:):$ *) |
*gaap* :Z
|
Citaat:
|
Sorry was in slaap gevallen:$
Maar ben gelukkig weer wakker gekust door een knappe prins, thanks Kampie, doornroosje is weer wakker hoorO-) :* |
Citaat:
|
Citaat:
nog een :* aan andy, :* aan COTN, :* aan 6epoort, :* aan 0vera, :* aankampie, :* een groov, en :* aan dimas (jij een 0vera zijn zo lief samen :love: ) |
:* aan iedereen die vanavond NIEt op mn tenen heeft gestaan:?
|
Re: Wie wil jij
Citaat:
Forum: essebes, lizz Algemeen: Elles, Meggie |
Citaat:
|
niemand van het forum 8)
nicole :* chantal :* cynthia:* thalita:* niet dat ze dit ooit lezen, maar goed:z |
m'n hondje :yes: :d :aai:
|
Citaat:
|
Re: Re: Wie wil jij
Citaat:
|
* eclipse :D :*
|
:* Voor Bartje... Veel sterkte kerl:aai:
en ook nog n :* Voor mn lieve vriendje omdat ie vandaag zo lief is |
Ik geef bartje ook een :* en een heele dikke knuffel er bij :)
|
ehh... doe eens een gok...O-)
|
:*
|
grooviebeejbie *tongdraai*
kusje voor cotn: omdat ze liev is :) kusje voor irene, ook daarom :) kusje voor men vriendje,omdat ie zo lekker en lief is :$ kusje voor elysium : omdat ze mn poepkonijntje is :z kusje voor bartje518, omdat ik hem bijna niet meer hoor :( en kusje voor alle lieve mensen op het forum,omdat ze lief zijn :) |
Gaëtan Englebert
|
:* aan alle mensen die mij hebben moeten aanhoren enzo :) Erug lief.. :yes:
|
Bij naam genoemd:
queenie, lizz en phitje :) |
:* Karma Killer ---> omsat zij lief is:yes:
:* Cotn -----> zelfde reden:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk: Bartje! :*
|
Citaat:
:* aan DS, aan Dimas :* ofcoz :D Linnea :* omdat ze t zo leuk heeft bij CoB :) en :* aan Ireen :) En aan t hele meidenforum ook :*!! liefe meissiejs :aai: :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan BoP, Tijn, Irene ( ze is gewoon schattig:* ), 6e poort ennuh aan de rest:*
En buiten het forum aan Saskia, Isabelle, Lotte, Wesley en aan Mark:* |
:* aan linnea omdat ze fucking cool en aardig is 8-)
:* aan 0vera omdat ze de zus is van linnea :p :* aan Groov omdattie gewoon überübercool is :p :* aan Irene!!!! omdat ze me forummaatje is :p :* aan Dimas omdattie teveel gelopen heeft zonder een biertje :p :* aan Iris omdat.............. :* aan amber II omdat ze heeeeeeeeel kewl is!!!! 8-) :* aan DarkAngel, omdat ze in me msn is :* aan de gene die zich nu minderwaardig voelen!(zullen wel weinig zijn maarjah :p) |
Citaat:
(Sick-Dude dus..) :* aan Bw, omdat ze smsje gister8-) was.. laat maar 8-) \Kusje aan Jenny omdat ze heel heel erg lief is. :* aan Vera, she rocks./ |
:* aan Linnea omdat ze super lief is en heel gezellig onder het bellen met al der verhalen en omdat ik moet blozen van der lieve smsjes!! :$ :)
:* aan 0vera omdat ze ook lief is en de zus van Jo is ;) :* aan Dimas omdat ie coole muziek heeft en met Ineke heeft ;) :* aan DarkAngel omdat ze lief vaag is :p :* aan Fade of Light omdat ie dat ^ ook is :p :* aan Bird of Prey omdat ik hem zo weinig meer spreek :( en omdat ik wil dat ie weer voor me gaat zingen :) :* aan Nightwolf omdat we nooit meer bellen :( en ik wil zijn stem weer horen :) :* aan Irene!! omdat ze lief is :* aan Psychobunny omdat ze lief en melig deed pas op MSN ,daar houwden we van ;) :D :* aan Miss_Sweetgirl omdat ze ook lief is!! :* aan The6thgate&Spiderman omdat ik zo onverstaanbaar praat :p en ik vind hun schattig!! :* aan iedereen die der nog 1 van me willen, omdat ik nu geen tijd heb om verder te gaan want ik gaat douchen :) :D |
Citaat:
:* ook aan Andy omdat ik em gister aan mn msnlijst mocht toevoegen :d en nog maar een :* aan Dimas, omdat et fijn was gister, gezellig weer eens bij elkaar, helaas voorlopig ff de laatste keer zo voor examen :( |
Citaat:
|
:* aan Vera. Love you :)
:* aan linnea. Omdat ze het leuk had bij CoB-concert :* aan COTN. Vanwege haar kusje en het feit dat ze van goede muziek houdt :* aan Sick-Dude. Omdat ie weet dat ik het irritant vond dat ik geen biertje heb gehad :) :* aan Groovy. Om hem te pesten :) :* aan dext0r. Omdat ie zo verdomd vrouwelijk is :* aan Rick. Dis de allerlaatste die je krijgt van mij. Vraag voor meer mo maar :* aan BlueWolf omdat ik niet met em heb gepraat op de meet :* aan iedereen die zich nu achtergesteld voelt omdat ie niet persoonlijk genoemt is |
zoen voor joshua :* :9
en kusje voor de mensen uit hengelo :) en vooruit, omdat je me zo aardig vind, voor psychobunny en buiten het forum om : voor michaeltje, martin, sebas en andere vrienden :)8-) |
Citaat:
btw, waar is zij eig gebleven? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand, want ik steek iedereen aan met mijn ziek-zijn :yes:
|
:* aan boertje, omdat hij weer terug is:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.