![]() |
neh dan ben ik toch laatste is ook zo zielig:+
|
ik geef dext0r op 8) 8)
|
Als iedereen nou is gewoon mee doet? Kan toch geen kwaad.. ofzo?
|
Ik doe ook wel meej
|
Alle meisjes die hier gepost hebben doen meej :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die (misschien?) meedoen:
Irene!! Loeloe? x-lizz-x Bootje Saartje17 Psychobunny DarkAngel? Karliene Elysium Mliekje 0Vera Anemic Jamiel Linnea Miss_Sweetgirl Schrap jezelf, of voeg je toe :+ |
Mensen die (misschien?) meedoen:
Irene!! Loeloe? x-lizz-x Bootje Saartje17 Psychobunny Karliene Elysium Mliekje 0Vera Anemic Jamiel Linnea Miss_Sweetgirl Schrap jezelf, of voeg je toe :+ |
Citaat:
|
DA blijf gewoon mee doen joh!! :) :D
|
*schrapt zichzelf uit lijst*
|
Citaat:
schrap schrap:) |
moet je een bepaald minimum van posts hebben om te stemmen dan.. of om mee te doen?
niet dat ik dat van plan was, niemand heeft mij ooit gezien behalve de mensen die ik ken irl van hier, of een keer ontmoet heb.. en dat willen jullie ook niet geloof me :p |
Citaat:
|
ik denk dat ik maar niet meedoe...:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
I am an ugly girl :( |
Citaat:
zullen wij dan samen meedoen :yes: ? |
ik doe ook wel mee dan :)
|
Citaat:
eh.. ja? nee enee nee nee ik doe niet mee.. nee :no: |
ik doe ook wel mee. :*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
had je me wel goed bekeken die zaterday?? haha no way dak mee doe. haha we kunnen beter een miss ugly verkiezing houden iedereen vind zichzelf toch te lelijk om mee te doen |
Citaat:
En dat laatste mag je bes organiseren, weet ik tenminste zeker dat ik een keer win!! :D :D |
Citaat:
doe maar gewoon mee:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat vind ik erg om te horen :) WANT DAT IS NIET!! hehe zorg maar es voor een foto van.. want ik ga het nie doen :p |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik maar niet in bikini hoef hahahaha...:p :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan hier ook wel in mijn string voor de camera gaan staan en publiceren..Maar punt 1: vriend kan dat niet waarderen..Punt 2: ik heb een reputatie hoog te houden.....8) Bye bye emancipatie...:wave: :wave: :wave: :love: |
ik doe mee!!! (moet van infamous )
8) 8) O-) |
Citaat:
|
Irene!!
Loeloe? x-lizz-x Bootje Saartje17 Psychobunny Karliene Elysium Mliekje 0Vera Anemic Jamiel Linnea Nijntjee |
oh, grappig, ik doe ook wel mee 8)
hm |
'k heb geen deftige foto's, heb gn scanner en kan ze niet uploaden, want ben een beetje rond op dat vlak.
en nu? :p |
tot wanneer duurt dit dan:) want k weej niet of k wel of nie mee doet
|
Citaat:
WAT DAN ?!! :o waag ut is om aan jory fotos van mij te vragen he want die geeft ze toch niet anders sla ik haar af haha :p |
Bij deze geven Miss_Sweetgirl en ik ons op :yes: :d
|
L_angeldc doet ook mee, k heb foto:D
|
Citaat:
evil... pure evil :'( tis een complot!! ja daaag.. ik meedoen aan een missverkiezing? :$ no way hozee :p |
Irene!!
Loeloe? x-lizz-x Bootje Saartje17 Psychobunny Karliene Elysium Mliekje 0Vera Anemic Jamiel Linnea Nijntjee nevaeh1987 L_angeldc Karma-Killer Miss_Sweetgirl biffyclyro |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.