![]() |
Citaat:
maar ik spreek dus limburgs! |
Ik wou um al bijna dicht gaan gooien wegens sjetten..niet meer doen mensen
Ow jah nog iets: Limburg Limburg alein Da geit niks bove Zo is er maar ein |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan zeuren mensen over allochtonen die zich niet aanpassen................... misschien moeten alle limburgers die zich zo ontzettend apart en bijzonder voelen maar es een apart landje gaan oprichten
8) |
Loeloeloeloeloeloeloe....
Klinkt als een nieuwe Vitesse speler |
nu snap k wel ineens waar al die irritatie van de hollanders vandaan komt als k dit topic lees...
|
......... heeft een lekker kontje
|
Citaat:
|
Dialect zuigt dikke aarsch
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik trek meer richting Limboland dan richting die Ollanders... bolle kaaskoppen :p |
Citaat:
Maar goed het is ook wweer niet zo dat ik helemaal into Limburg ben..maar nu moet ik me provincie gewoon even verdedigen he:) |
O MIJN HOOFDHUIDKRIEBELS.. wat is dit echt voor erge bullshit.. het lijkt wel alsof limburgers de ubermensch zijn.. :|
ik vind het echt eng.,, ok het is een mooie provincie.. maar je kan doordraaien, alsof kwienie en siksgait opeens minder mens zijn ofzow?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
NOORD HOLLAND
|
Citaat:
|
Bartholomeus Alphonsus Wilhelmus Urlings, jij praat ook geen dialect maar gewoon puur Duits
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan die reservebelgen :? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ech nie! misschien is het inderdaad wel beter dat we limburg tot apart landje maken we zijn die hollanders buu! we bouwen ein moer um limburg!:7 :thumbsup: |
-
GELDERLAND
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ook goed.
|
Re: -
Citaat:
mense: NEDERLAND :rolleyes: |
Citaat:
Pfff dit topic wirdt met de minuut zieliger:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis wel eens lachen om echt plat Nimweegs te lullen :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er komen net goeie plannen los 8) In feite heb Ankje natuurlijk gelijk, Nederland.. Als Den Haag zich nu ook eens zo zou gedragen richting ons, hoor je mij niet klagen :o. Punt blijft alleen dat dat niet gebeurt, en dan zijn plannen als een aparte staat zo gek nog niet :yes:
|
Citaat:
alleen de mensen die er wonen niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mooi land, heerlijke wijn, geweldige kaas en geen problemen met de mensen. k ga maar verhuizen denk ik:d |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit iets van gemerkt dat je er limburgse woorden bij ons door heen gooid jammer hoor want vind dat taaltje van jullie supers:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.