Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   vanavond het......SONGFESTIVAL!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=31440)

Sgatje 25 May 2003 14:53

Ik vond t ook een vaag liedje maar wel een goed onderwerp

JennyMindTricks 25 May 2003 15:04

Heb het niet gezien...
Heb alleen gehoord dat als TATU zou winnen dat ze dan gingen trouwen ofzo.

konus 25 May 2003 15:06

song festi wattes is toch iets uit de vorige eeuw??

Fade of Light 25 May 2003 15:18

Citaat:

Turkije wint 48e Eurovisie Songfestival

Uitgegeven: 25 mei 2003 00:04
Laatst gewijzigd: 25 mei 2003 08:58

RIGA - De Turkse zangeres Sertab Erener heeft met het lied Everyway That I Can de 48e editie van het Eurovisie Songfestival in het Letse Riga gewonnen. De Nederlandse deelneemster Esther Hart eindigde met het nummer One More Night uiteindelijk op de 13e plaats.

België, vertegenwoordigd door de groep Urban Trad met het liedje Sanomi, stond tot op het laatst op de eerste plaats, maar moest het in de laatste stemronde met twee punten verschil toch tegen Turkije afleggen. De Russische groep t.A.T.u. werd derde. Turkije kreeg 167 punten, België 165 en Rusland 164.

Veelvuldig winnaar Groot-Brittannië eindigde helemaal onderaan met nul punten. Het is voor het eerst in de geschiedenis van het Songfestival, dat al 47 jaar wordt gehouden, dat het land bij de laatste drie zat. Britse commentatoren verdachten de stemmende Europeanen ervan de Britten te negeren uit wraak voor de deelname van Groot-Brittannië aan de oorlog in Irak.
bron: nu.nl

Bird Of Prey 25 May 2003 15:51

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Heb het niet gezien...
Heb alleen gehoord dat als TATU zou winnen dat ze dan gingen trouwen ofzo.

mjah...ze zijn evengoed hoog geeindigd, 3e dacht ik, maar goed...daarbij mogen ze vooral hun bekendheid en de andere deelnemende oost-Europese landen voor bedanken, want hun act leek nergens op

JennyMindTricks 25 May 2003 17:07

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

mjah...ze zijn evengoed hoog geeindigd, 3e dacht ik, maar goed...daarbij mogen ze vooral hun bekendheid en de andere deelnemende oost-Europese landen voor bedanken, want hun act leek nergens op

Ja 3de hoorde ik...
Mjah weet niet hoe ze het deden want heb het niet gezien!!

wocky 25 May 2003 17:53

Citaat:

ach ja...de vriendjespolitiek viel weer alom op: Griekenland-Cyprs gaven mekaar 12 punten, Letland gaf 12 punten aan Rusland, net zoals wel meer oost Europese landen, Engeland gaf Ierland 12 punten, de Scandinavische landen deden t onderling redelijk bij mekaar, de relatie Frankrijk-Portugal viel tegen dit jaar, maar de relatie Duitsland-Turkije blijft nog wel aardig in stand

oftewel: twas weer ns geweldig voorspelbaar! :no:

UITERAARD!!!!.......en wtf met oostenrijk dat leek wel een optreden van Ernst Bobbie en de rest.... :|

bruggi 25 May 2003 19:01

Citaat:

Originally posted by wocky
UITERAARD!!!!.......en wtf met oostenrijk dat leek wel een optreden van Ernst Bobbie en de rest.... :|
hehe idd
maar was wel geinig :7

Bird Of Prey 25 May 2003 23:09

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight

Ja 3de hoorde ik...
Mjah weet niet hoe ze het deden want heb het niet gezien!!

nou...ik had wel een stukje van hun optreden gezien; 2 krolse katten hadden t nog beter gedaan... :S

Bird Of Prey 25 May 2003 23:10

Citaat:

Originally posted by wocky
tja...en om dan na te gaan dat DAT t beste was wat Oostenrijk had te bieden... kun je nagaan wat er allemaal onder hem was geeindigd!? |:(

Sgatje 26 May 2003 10:42

Citaat:

Inderdaad..T was súper vals...Helemaal niet zuiver gewoon en nog allebei dezelfde hoogte en dat leek dus niet t zelfde, samen klonk t alles behalve zuiver...Maarja..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.