![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, mense met minderwaardigheids complex stemme op mij, omdat ik kritisch ben, en die mense niet tege kritiek kunne. Mensen die goed tege kritiek kunne/goed discuseren, krijg ik van zelfs respect voor en van
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders zou je even de correcte stand kunnen melden? :* |
Citaat:
Soms echter wil je die rol teveel doordrammen. Ook wanneer het je mening niet echt is heb ik de indruk. Dat je het alleen maar doet om maar een kritische mening te hebben, en dat is dan ronduit irritant. inderdaad, er zijn mensen hier die ook mijns inziens er alleen maar zijn om vrienden via internet te hebben. Ikzelf zou dat nooit doen, maar als die mensen daar gelukkiger van worden. Laat ze dan toch lekker? Zeg 1 keer dat je dat triest vindt, en laat ze lekker in hun waarde? Maargoed, ik mag je wel hoor :) Liever iemand met een eigen mening die niet altijd van hem is, dan iemand zonder eigen mening :thumbsup: :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan twee keer CTRL-ALT-DEL drukken :+ Liegknuffelbeest. :love: |
ik wil niet lullig doen, maar ik kan t echt niet :?
|
wat boeit t man wie eerste stond. Deze hele poll is sowieso kansloos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens he ff aan iedereen: hoe voelt het nou om met je groepje 1 persoon helemaal de grond in te boren. Voelen jullie je nu de bikkel ofzo? Ik weet niet hoor, maar ik vind dit eigenlijk een beetje zielige manier van elkaar duidelijk maken dat je elkaar nie mag, vooral omdat je hier met al je vriendjes ff op dezelfde persoon gaat stemmen. Als jullie echt zo bikkel zijn, zeg me dan maar via een persoonlijkere manier dat je me niet mag, maar niet zo laf via een poll
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WAHAHHAhahaahHAhahahaahahahah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okej ricklan, dat jij niet aan resultaten gekloot hebt geloof ik. Ik heb deze poll zeker niet geopend, om 1 iemand de grond in te boren. Maarja na al die slijm miss/mister verkeizing, kan er ook wel andere verkiezing kome vind ik
|
Citaat:
Jah conclusies trekken op basis van vermoedens DAT is pas laf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten de mensen het in real life niet kunnen dan :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vind ik goed van jou :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sluit dit topic trouwens want er is bijna alleen maar flame hier :wave: plus dat de poll verneukt is
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.